Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is gewordenquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:08 schreef MrData het volgende:
[..]
Och, ik denk niet dat de gemiddelde persoon 3,5 ton in dollars heeft om te spenderen, om er dan na 20 jaar achter te komen dat die beloofde superkrachten helemaal niet bestaan.
En ik zei toch ook dat je in je kon gaan werken voor Scientology. De grap is dat het dan helemaal niet gratis is, maar je dan in feite werkt om de cursussen te betalen. En dan nog kost het je geld:
[..]
Dat is inderdaad net zo achterlijk, maar dit is dan ook 'een' en niet 'het' agument tegen Scientology. De intimidatie van critici is er nog zo een. Kijk die BBC documentaire eens. Het is eigenlijk gewoon lachwekkend hoe dat Scientology mannetje krampachtig probeert de kennis die hij bij 'intimidatietechnieken voor dummies' heeft opgedaan toe te passen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
Ik ga hier alleen even in op vero's constante beweringen dat het materiaal gratis te downloaden valt. Er zijn genoeg andere argumenten, geloof mijquote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
Goh zeg, is dit nou het argument tegen Scientology. Je kunt hetzelfde zeggen tegen de katholieke kerk waar je voor veel geld aflaten kon kopen om je plaats in de hemel te kopen. Of veel geld uitgeven bij een Hindoe-priester om je te laten 'genezen' en je ziel te verlichten. Waarna je erachter komt dat alleen je portemonnee lichter is geworden
Ik reageer eventjes alleen op dit stukje, want ik zie dat je hier 'n best grove denkfout maaktquote:Op zaterdag 26 januari 2008 13:56 schreef vero-legata het volgende:
Ach met de huidige dollarkoersen is dat best te betalen toch?![]()
Eventjes over de vergelijking die je hier trekt tussen aflaten bij de rooms-katholieke Kerk en Scientology;quote:Op zaterdag 26 januari 2008 14:37 schreef Demophon het volgende:
[..]
backup site; http://partyvan.info.nyud.net/index.php/Project_Chanologyquote:Op zaterdag 26 januari 2008 18:52 schreef NiteSpeed het volgende:
Bleh, waarom is partyvan down?
Je bent ringleader van je eigen hackersclubje?quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:27 schreef Sebasser het volgende:
Check mijn IRC setup.
[ afbeelding ]
Ik heb een lvl 18 Leather Belt? Level 18? OOH...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je bent ringleader van je eigen hackersclubje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |