quote:
Je vergat iemandquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
even een waarschuwing voor eer-ik, Sjowhan en in het bijzonder voor muck:
Deze KSC is bijna vol, denk erom!
Ik kan het niet missenquote:
Ik draai altijd door.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:38 schreef OA het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik: [KSC #682] [POL SC # ....] Bloedbaden en kopjes koffie....
Nog zo een mod. Zelfs na waarschuwingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:39 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zoveel, ik kan 't niet eens uitspreken![]()
He, de fossielen kunnen het vast wel vindenquote:
Ben ik nou echt de enige die er rekening mee probeert te houden?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef OA het volgende:
Wellicht moeten we ons erbij neerleggen dat sommige modjes niet zo euhm... oplettend zijn
jammer maar helaasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:38 schreef OA het volgende:
Eigenlijk bedoelde ik: [KSC #682] [POL SC # ....] Bloedbaden en kopjes koffie....
Ik vind het zo leukerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jammer maar helaas
en mijn vorige post mist nog een e achter helder
Blijkbaar. De rest is nogal, uhm, mja, eager beaver?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ben ik nou echt de enige die er rekening mee probeert te houden?![]()
Waar is de KSC trouwens? Ik ben hier verkeerd geloof ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
He, de fossielen kunnen het vast wel vinden [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik zocht me de tyfus.
En: bek houwe ja.?
of je gaat om elk post na slotje huilenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:42 schreef OA het volgende:
Wellicht moeten we ons erbij neerleggen dat sommige modjes niet zo euhm... oplettend zijn
Dan zou ik maar eens naar de huisarts gaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik zocht me de tyfus.
We maken jullie meer oplettend. Tenminste, het is een pogingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
of je gaat om elk post na slotje huilen [ afbeelding ]
't is wel elk topic hetzelfde jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
haha, bijna 1 aprilquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik zocht me de tyfus.
En: bek houwe ja.?
Hoe meer jullie erover zeiken, hoe minder ik erop letquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We maken jullie meer oplettend. Tenminste, het is een poging![]()
Wat boeit het om even op te lettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is wel elk topic hetzelfde ja
Wat boeit zo'n post nou
Dat blijktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe meer jullie erover zeiken, hoe minder ik erop let
Het heeft geen hol met opletten te maken, of ik moet niet mer posten vanaf 280 ofzoquote:
't is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blijkt
Het staat zo knullig. Zeker als het elk topic weer gebeurd.
... en vooral na een vriendelijke waarschuwingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blijkt
Het staat zo knullig. Zeker als het elk topic weer gebeurd.
Naast het zwaaien, polen kotsen is er niet veel om te lullenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is maar waar je je druk om maakt
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
Goh, nog nooit in POL gepost, maar wel in hun SC nu
Be my guestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
We moeten een nieuwe OP hebben.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
Goh, nog nooit in POL gepost, maar wel in hun SC nu
Ja, eentje die niet in Wiki staat, want daar moet ik 10 minuten op wachten met laden ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
Een 700+ OP alweerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
Nah, de wiki gaat best snel hier. Als fok zelf snel gaat natuurlijk, want anders is het ook huilen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, eentje die niet in Wiki staat, want daar moet ik 10 minuten op wachten met laden ...
Vast een Poolse sysadmin
Wat heb jij tegen mij vandaag?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als die Poolse sysadmin eens van die zelfgestookte sterke drank afblijft jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de wiki gaat best snel hier. Als fok zelf snel gaat natuurlijk, want anders is het ook huilen.
Deze week komen we ook wel aan deel 700quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor...
Maar deze week moet het lukken om 'm af te hebben
Ik ga ook zo sporten, maar eerst eten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:07 schreef DaMart het volgende:
Tijd om me moe te maken in de sportschool trouwens, dus ik spreek jullie wel weer in de volgende KSC, als het op dit tempo doorgaat.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
Kan er een modje nog [KSC etc]etc bij proppen?
Voordat die ONZ users het straks niet kunnen vinden?
Dat zou wel sneu zijn, gaan ze allemaal nieuwe topics lopen openen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:07 schreef Pheno het volgende:
Kan er een modje nog [KSC etc]etc bij proppen?
Voordat die ONZ users het straks niet kunnen vinden?
doe eensquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:05 schreef Pheno het volgende:
Kunnen we Jera niet vragen om het aantal keren "Polen" genoemd in de KSC?
Is er een aanvraagtopic?quote:
ik heb het niet tegen jouw, was een voorbeeldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:00 schreef OA het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mij vandaag?![]()
Ik ben ongeveer de enige die tegenwoordig niet meer zeikt op posts na slotjes...
tofquote:
effe loerenquote:
Have funquote:
Tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Pheno,. kijk:
[ afbeelding ]
Badeendjes met een identiteitscrisis
heb net een heel zwikkie eendjes besteld daarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:41 schreef Pheno het volgende:
En dat voor 1 euro 50.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:48 schreef Pheno het volgende:
Dat ben ik al de hele dag
Het was zowaar rustig op de weg. Wel 2 aso's met de KW-XX-XX gezien, die beetje afsneden enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:48 schreef Pheno het volgende:
Dat ben ik al de hele dag
RubMyDuckie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:41 schreef Pheno het volgende:
En dat voor 1 euro 50.
Leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb net een heel zwikkie eendjes besteld daar
Badeenden zijn cool ja!quote:
Danny is meer pr0n aan het downloadenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef OA het volgende:
Wat is er toch allemaal aan het handje?![]()
Het duurde net slechts 229 seconden, bijna 4 minuten dus voordat mijn post geplaatst was...
Mooi tijd om een aflevering Star.Trek.TNG.DVDRip.complete 1-7 te bekijken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:09 schreef OA het volgende:
Wat is er toch allemaal aan het handje?![]()
Het duurde net slechts 229 seconden, bijna 4 minuten dus voordat mijn post geplaatst was...
Titel uit eigen collectie?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mooi tijd om een aflevering Star.Trek.TNG.DVDRip.complete 1-7 te bekijken.
zo ef kijken naar die nieuwe afleveringenquote:
#12 net gekeken, goeie afleveringquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
zo ef kijken naar die nieuwe afleveringen
13 en 14 heb ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 18:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
#12 net gekeken, goeie aflevering
Nu effe boodschappen doen en dan bij eten #13 kijken
Beter zoeken danquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
13 en 14 heb ik niet [ afbeelding ]
Is nou een 24" computerscherm (LCD) al Full-HD? Of zou ik dan moeten denken aan 30"?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:12 schreef Houniet het volgende:
iig niet in HD
ik wil alles in HD hebben maargoed, dat mogen we hier niet bespreken enzo
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:20 schreef JortK het volgende:
JODEN!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is nou een 24" computerscherm (LCD) al Full-HD? Of zou ik dan moeten denken aan 30"?
Wil toch wel een groter scherm, dus of ik dan 24" of 30" koop maakt dan ook niet meer uitquote:
wat moet je in godsnaam met zo'n grote monitor voor de PCquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wil toch wel een groter scherm, dus of ik dan 24" of 30" koop maakt dan ook niet meer uit(wel in de centen trouwens
)
Research doen voor KPD natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
wat moet je in godsnaam met zo'n grote monitor voor de PC
pr0n kijken in full-HDquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mwa, de vragen waren goed te beantwoorden, doch ietwat omvangrijk voor de 3 uur die ik tot mijn beschikking heb gehad. De laatste vraag is dus nogal een haastklus geworden, waardoor ik bang ben dat ik toch een paar waardevolle punten gemorst heb. Ik ben benieuwd wat mijn cijfer wordt iigquote:
quote:
ernstigquote:
quote:
juuquote:
Ja, arme fapsmurf Sjowhan heeft het al zwaar te verduren in een andere SC ook met die fapgrappenquote:
Ai, altijd zonde als ze je te weinig tijd (of een te groot examen) geven. Maar afwachten dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwa, de vragen waren goed te beantwoorden, doch ietwat omvangrijk voor de 3 uur die ik tot mijn beschikking heb gehad. De laatste vraag is dus nogal een haastklus geworden, waardoor ik bang ben dat ik toch een paar waardevolle punten gemorst heb. Ik ben benieuwd wat mijn cijfer wordt iig
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, arme fapsmurf Sjowhan heeft het al zwaar te verduren in een andere SC ook met die fapgrappen.
In een SC, maar niet dezequote:
Meerdere schermen naast elkaar. Ik kom eigenlijk nu op mijn 19" ruimte tekortquote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
In de lounge ook niet echtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:31 schreef MPG het volgende:
[..]
In een SC, maar niet deze
DaMart spreekt weer in raadselen
Hmmm.. In FCSC zouden ze zoiets vast nooit doenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
Jullie raden het ongetwijfeld een keer!
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Hmmm.. In FCSC zouden ze zoiets vast nooit doen, hun fapcollega pesten
In KPD evenmin.
In R&P welicht?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
En allemaal omdat ik hem fapsmurf noemde.
Vanwaar deze wonderlijke binnenkomst?quote:
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had gewoon zin om die smiley te posten
gaat nergens over dus.
Mja, wel ok. Donderdag laatste tentamen, maar t eind van mn motivatie is zo langzaamaan wel in zichtquote:
nog even doorbijten, je kan het, ik voel het!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, wel ok. Donderdag laatste tentamen, maar t eind van mn motivatie is zo langzaamaan wel in zicht![]()
Foei, je collega afvallen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
En allemaal omdat ik hem fapsmurf noemde.
Mja, het gaat donderdag ook wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog even doorbijten, je kan het, ik voel het!!!
In R&P nog wel, dat forum waar zelfs de grootste feestneus veranderd in een droeftoeter,quote:
Applequote:
Ja, hij pakte mijn scheermesjes af, en toen noemde ik hem... nou ja, ik ga het niet nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
In R&P nog wel, dat forum waar zelfs de grootste feestneus veranderd in een droeftoeter,
ga je schamen DaMart![]()
Je weet toch!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij pakte mijn scheermesjes af, en toen noemde ik hem... nou ja, ik ga het niet nog een keer herhalen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
zijn we gefusileerd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, het gaat donderdag ook wel lukken denk ikMaar dan moet ik wel lekker actief met die stof aan de gang gaan
Morgen ga ik iig samen met een paar studiegenoten eraan werken, dat motiveert beter![]()
Nu ga ik verder met samenvatten van het dictaat
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
zijn we gefrustreerd?
Tuig van de ergste soort!quote:
En dan krijg je een orgasmequote:
quote:
Ja, en die heb ik mooi gepropt in een hele toepasselijke smiley:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij pakte mijn scheermesjes af, en toen noemde ik hem... nou ja, ik ga het niet nog een keer herhalen.
quote:
U riep!quote:
Kinders gedraag je... anders krijgen jullie billenkoek...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:02 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja, en die heb ik mooi gepropt in een hele toepasselijke smiley: [ afbeelding ]
Koffie op je bolle ogen!quote:
Hier!quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie op je bolle ogen!![]()
Morgenochtend staat de koffie weer te dampen en geuren!
* MPG gaat net een verse pot zettenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een dame
[..]
* MPG gaat net een verse pot zetten![]()
Billenkoek?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:05 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Kinders gedraag je... anders krijgen jullie billenkoek...![]()
Kunnen de dames van tegenwoordig zichzelf niet meer verdedigen?quote:
Tuurlijk kunnen ze dat. BX zal je met liefde een pomper op oog gevenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Kunnen de dames van tegenwoordig zichzelf niet meer verdedigen?
Maak je maar geen zorgen....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
Blijkbara niet. Emancipate schmemancipatiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:13 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk kunnen ze dat. BX zal je met liefde een pomper op oog geven
Ik liet me even gaan...quote:Maar dan nog vind ik het gewoon geen stijl van een kwaliteitsuser als jij.
hahaha,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie op je bolle ogen!![]()
Morgenochtend staat de koffie weer te dampen en geuren!
Is dat een bekende uitdrukking in het hele land?quote:
In ieder geval in het Zuid-Hollandschequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat een bekende uitdrukking in het hele land?
hehehequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:19 schreef OA het volgende:
[..]
Is dat een bekende uitdrukking in het hele land?
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
In ieder geval in het Zuid-Hollandsche
Naaldwijk, Katwijk, ? en ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Ben benieuwd of mensen uit andere provincies weten wat Nalek, Kattek, Breje Durp, De Heul, etc voor plaatsen zijn...
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:24 schreef OA het volgende:
[..]
Dat sowieso.![]()
Ben benieuwd of mensen uit andere provincies weten wat Nalek, Kattek, Breje Durp, De Heul, etc voor plaatsen zijn...
tofquote:
Valt me tegen van je...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
Hup, naar bed jij!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Shit, ik loop voor op foktop50 planning. Dat gaat vandaag wel lukken
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:30 schreef OA het volgende:
[..]
Valt me tegen van je...![]()
's Gravenzande en Kwintsheul.
Ik was benieuwd naar hoeveel mensen het wisten, ik wachtte afquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:30 schreef OA het volgende:
[..]
Valt me tegen van je...![]()
's Gravenzande en Kwintsheul.
Je gaat te hard jij!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
nog 22quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:36 schreef Pheno het volgende:
Ik heb het verkeerd geïnterpreteerdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:38 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik was benieuwd naar hoeveel mensen het wisten, ik wachtte af
Even wat drinkenquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga zeer binnenkort eindelijk Muck voorbij...
best knap, met al die extra posts die zijn maakt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:40 schreef OA het volgende:
Ik ga zeer binnenkort eindelijk Muck voorbij...
Jeweetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
best knap, met al die extra posts die zijn maakt.
Maar OA komt in MENquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
best knap, met al die extra posts die zijn maakt.
nepspamz0rquote:
De laatste dagen weer wel ja.quote:
MEN IS BAD FOR YOU < MKAY!111!!EINS!!!1!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste dagen weer wel ja.
De afgelopen maanden eigenlijk nauwelijks...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
spamz0r !
Al doe ik binnenkort hetzelfde met papierversnippermans
Nog 190 189 postsquote:#397 Muck 25098
#403 OA 24908
Ah, morgen dusquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
MEN IS BAD FOR YOU < MKAY!111!!EINS!!!1!
Dank Frits!quote:
Whehe, ja, ik zag dat ene MEN topic waarin ik een post heb (ik schaamme nog immer diepquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
De laatste dagen weer wel ja.
De afgelopen maanden eigenlijk nauwelijks...
Nee, vrijdag denk ik!quote:
Ik geloof er niets van.quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, ja, ik zag dat ene MEN topic waarin ik een post heb (ik schaamme nog immer diep) weer omhoog komen
Muck post toch zelf ook nog...quote:
dat dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
MEN IS BAD FOR YOU < MKAY!111!!EINS!!!1!
quote:
Je vergist je vriendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Muck post toch zelf ook nog...
Morgenavond ben ik niet online.
Donderdagavond ben ik pas laat online.
MPG is donderdag bij Muck, dus dan post zij niet, evenals vrijdag overdag!
Dus toch morgenquote:
Weekends ftwquote:
Dus jullie wijken van het patroon af?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jullie wijken van het patroon af?![]()
Totale chaos....
Daar komen kinderen van!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dus jullie wijken van het patroon af?![]()
Totale chaos....
quote:
Je poept ze nu alvast uit?quote:
quote:
quote:
Ik draag ook geen kinderen in mequote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:04 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar toch blijft het vreemd dat een man, want dat zegt MPG te zijn, kinderen in zich draagt...
LIES!!!11!1!!!!1!!!!!!111!!!!eins!!1!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:09 schreef Pheno het volgende:
Zal ik 'm voor morgen houden? Ja, denk het wel, die 4 posts zitten er niet meer in
fair enough.quote:
Nog even doorposten en misschien haal je hem vanavond nog inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef OA het volgende:
Zo, die is ook weer weg. Opgeruimd staat netjes!
Nog 31 minuten de tijd...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even doorposten en misschien haal je hem vanavond nog in
Wie?quote:
Film niet gezien...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een van de homo-cowboy's uit Brokeback Mountain
Dus... eigen schuld dan...quote:De politie brengt zijn dood in verband met drugsgebruik. Heath Ledger is 28 jaar geworden.
28 jaar... veel te jongquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
PeZu wat doe je!
Het is overigens niet de bedoeling dat je daadwerkelijk je broncode post.
kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb laatst nog Brokeback Mountain gekeken. Raar gevoel overheerst
En dan is er juist geen modje die het weg kan halenquote:
Ja rare gewaarwordingquote:[..]
kan het me voorstellen
Kan hij ook zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan is er juist geen modje die het weg kan halen![]()
?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef PeZu het volgende:
mjaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik zie hem nog geen aanstalten maken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze gaat wel volkomen naar het schijnt
Ja, of je dat dus effe weg wil edittenquote:
Weet je dat nou alquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja toets..
GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
Hoi.
hij post het, dus zijn probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, of je dat dus effe weg wil editten
he diekquote:
Die van mij meestal langerquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Alles goed hiero?quote:
Frits vraagt hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja rare gewaarwording
Nee idd, laat hem maar verrottenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits vraagt het
[..]
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemen
bij mij ook, maar vanaf 2 weken mag ik legaal docenten gaan spammen/schoppen/etcquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die van mij meestal langer
Computertoetsen, checkquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Zei ik datquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnen
zeker bij jouquote:
Nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
da's een bugje...quote:
Dat dacht ik ookquote:
Ik mag niet klagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |