Vanwaar deze wonderlijke binnenkomst?quote:
Moet kunnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik had gewoon zin om die smiley te posten
gaat nergens over dus.
Mja, wel ok. Donderdag laatste tentamen, maar t eind van mn motivatie is zo langzaamaan wel in zichtquote:
nog even doorbijten, je kan het, ik voel het!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, wel ok. Donderdag laatste tentamen, maar t eind van mn motivatie is zo langzaamaan wel in zicht![]()
Foei, je collega afvallen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
En allemaal omdat ik hem fapsmurf noemde.
Mja, het gaat donderdag ook wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog even doorbijten, je kan het, ik voel het!!!
In R&P nog wel, dat forum waar zelfs de grootste feestneus veranderd in een droeftoeter,quote:
Applequote:
Ja, hij pakte mijn scheermesjes af, en toen noemde ik hem... nou ja, ik ga het niet nog een keer herhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
In R&P nog wel, dat forum waar zelfs de grootste feestneus veranderd in een droeftoeter,
ga je schamen DaMart![]()
Je weet toch!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, hij pakte mijn scheermesjes af, en toen noemde ik hem... nou ja, ik ga het niet nog een keer herhalen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
zijn we gefusileerd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, het gaat donderdag ook wel lukken denk ikMaar dan moet ik wel lekker actief met die stof aan de gang gaan
Morgen ga ik iig samen met een paar studiegenoten eraan werken, dat motiveert beter![]()
Nu ga ik verder met samenvatten van het dictaat
Nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:57 schreef PeZu het volgende:
zijn we gefrustreerd?
Tuig van de ergste soort!quote:
En dan krijg je een orgasmequote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |