We maken jullie meer oplettend. Tenminste, het is een pogingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
of je gaat om elk post na slotje huilen [ afbeelding ]
't is wel elk topic hetzelfde jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
haha, bijna 1 aprilquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef eer-ik het volgende:
Ik zocht me de tyfus.
En: bek houwe ja.?
Hoe meer jullie erover zeiken, hoe minder ik erop letquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
We maken jullie meer oplettend. Tenminste, het is een poging![]()
Wat boeit het om even op te lettenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is wel elk topic hetzelfde ja
Wat boeit zo'n post nou
Dat blijktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:48 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoe meer jullie erover zeiken, hoe minder ik erop let
Het heeft geen hol met opletten te maken, of ik moet niet mer posten vanaf 280 ofzoquote:
't is maar waar je je druk om maaktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blijkt
Het staat zo knullig. Zeker als het elk topic weer gebeurd.
... en vooral na een vriendelijke waarschuwingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat blijkt
Het staat zo knullig. Zeker als het elk topic weer gebeurd.
Naast het zwaaien, polen kotsen is er niet veel om te lullenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
't is maar waar je je druk om maakt
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
Goh, nog nooit in POL gepost, maar wel in hun SC nu
Be my guestquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
We moeten een nieuwe OP hebben.
Dat dan weer welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
Goh, nog nooit in POL gepost, maar wel in hun SC nu
Ja, eentje die niet in Wiki staat, want daar moet ik 10 minuten op wachten met laden ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
Een 700+ OP alweerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:53 schreef crossover het volgende:
Nah, de wiki gaat best snel hier. Als fok zelf snel gaat natuurlijk, want anders is het ook huilen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ja, eentje die niet in Wiki staat, want daar moet ik 10 minuten op wachten met laden ...
Vast een Poolse sysadmin
Wat heb jij tegen mij vandaag?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als die Poolse sysadmin eens van die zelfgestookte sterke drank afblijft jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, de wiki gaat best snel hier. Als fok zelf snel gaat natuurlijk, want anders is het ook huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |