Nog even doorposten en misschien haal je hem vanavond nog inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:23 schreef OA het volgende:
Zo, die is ook weer weg. Opgeruimd staat netjes!
Nog 31 minuten de tijd...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog even doorposten en misschien haal je hem vanavond nog in
Wie?quote:
Film niet gezien...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Een van de homo-cowboy's uit Brokeback Mountain
Dus... eigen schuld dan...quote:De politie brengt zijn dood in verband met drugsgebruik. Heath Ledger is 28 jaar geworden.
28 jaar... veel te jongquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:50 schreef vrolijke-frits het volgende:
PeZu wat doe je!
Het is overigens niet de bedoeling dat je daadwerkelijk je broncode post.
kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Heb laatst nog Brokeback Mountain gekeken. Raar gevoel overheerst
En dan is er juist geen modje die het weg kan halenquote:
Ja rare gewaarwordingquote:[..]
kan het me voorstellen
Kan hij ook zelfquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
En dan is er juist geen modje die het weg kan halen![]()
?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:43 schreef PeZu het volgende:
mjaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar ik zie hem nog geen aanstalten maken
quote:Op woensdag 23 januari 2008 00:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
Deze gaat wel volkomen naar het schijnt
Ja, of je dat dus effe weg wil edittenquote:
Weet je dat nou alquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja toets..
GEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALD
Hoi.
hij post het, dus zijn probleemquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, of je dat dus effe weg wil editten
he diekquote:
Die van mij meestal langerquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Alles goed hiero?quote:
Frits vraagt hetquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Ja rare gewaarwording
Nee idd, laat hem maar verrottenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
hij post het, dus zijn probleem
is toch niemand die het vraagt?
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnenquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Frits vraagt het
[..]
WMB mag het blijven staan dan kan ik eens kijken of ik zijn sessie kan overnemen
bij mij ook, maar vanaf 2 weken mag ik legaal docenten gaan spammen/schoppen/etcquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Die van mij meestal langer
Computertoetsen, checkquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je dat nou al
Mijn tentamenuitslagen laten altijd 2 weken op zich wachten ofzo
Zei ik datquote:Op woensdag 23 januari 2008 00:15 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden dat jij dat zou kunnen
zeker bij jouquote:
Nu welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |