Mja, het lijkt me vanzelfsprekend dat je niets krijgt, maar goed, hoop doet de gekken in vreugde leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:@ TT
Die mensen die die mac besteld hebben zijn allemaal dom imo.
Er zijn er echt een paar in dat topic die 't gedaan hebben
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me vanzelfsprekend dat je niets krijgt, maar goed, hoop doet de gekken in vreugde leven.
precies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zo'n bedrijf die niet eens kvk heeft danwel niet vermeldt op z'n site, ga ik sowieso niks bij bestellen.
Je bent ongewenst zwanger?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Muck het volgende:
*pakt de breinaalden
Gekkie, hij mot wat te eten, de arme stakker heeft alleen nog 1 sinaasappelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Muck het volgende:
*pakt de breinaalden
quote:
o jee, komma verkeerdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:37 schreef eer-ik het volgende:
Koopje: Apple MacBook 13.3": ¤ 20.71 [afbeelding]
ach gossie....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Gekkie, hij mot wat te eten, de arme stakker heeft alleen nog 1 sinaasappel
rustig maar schatje, rustig maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* MPG schiet spontaan in de stress
[ afbeelding ]![]()
nee, ik ben ook niet ongewenst zwangerquote:
Ik heb net een uur gelunchtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een ruime lunch gehad (45 minuten)
quote:
Gewenst?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ben ook niet ongewenst zwanger
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ach gossie....
ik heb alleen een bos wortels en een paar plakjes kaas
[..]
rustig maar schatje, rustig maar
ik doe niet aan kinderen krijgen
* MPG haalt opgelucht adem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
rustig maar schatje, rustig maar
ik doe niet aan kinderen krijgen
Tja, en een zooi IQ loze fokkers die gaan bestellenquote:
Gewoon ontkennen, hoef je niet zo voor te stressen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* MPG schiet spontaan in de stress
[afbeelding] [afbeelding]
't zijn net Polenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en een zooi IQ loze fokkers die gaan bestellen
Daarom. Niet echt een betrouwbaar bedrijf..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zo'n bedrijf die niet eens kvk heeft danwel niet vermeldt op z'n site, ga ik sowieso niks bij bestellen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordt
preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen, hoef je niet zo voor te stressen hoor.
gewenst ei dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ben ook niet ongewenst zwanger
nah, overmorgen weer stufiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordt
preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. Niet echt een betrouwbaar bedrijf..
quote:
Ik niet.quote:
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Waarom dat dan?quote:
Wat moet jij met een KVK-nummer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:02 schreef Muck het volgende:
precies
zelfs ik heb een KvK-nummer [afbeelding]
Oeh, stufiquote:
Zou goed kunnen, mits je echt een bedrijf bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...![]()
[..]
quote:Waarom dat dan?
Winkelen, bij de sligro en de makroquote:
Morgen weer loon!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, stufi
Kan ik wel gebruiken, zo met de carnaval voor de deur
Waarom deze smilie?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
Daar heb ik geen kvk voor nodig
Was het maar zo'n feestquote:
randstad?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet.
Zou wel vandaag loon krijgen, maar het schijnt nogal moeilijk te zijn om van ABN naar rabo over te schrijven
jupquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...![]()
dat moet als secretaris van een verenigingquote:[..]
Waarom dat dan?
shoppen bij de Makroquote:
daar is dat helemaal niet voor bedoeldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, stufi
Kan ik wel gebruiken, zo met de carnaval voor de deur
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:07 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen weer loon!![]()
[..]
Waarom deze smilie?![]()
Vanwege mijn reactie of vanwege Muck?
Laatst ook al iemand bewerkt met een honkbalknuppel omdat ie niet kon lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
De folderbezorger hier is óf dyslectisch óf Pool. In ieder geval begrijpt hij het woordje 'NEE' op de sticker op mijn brievenbus niet....
Blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp was
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet als secretaris van een vereniging
Speaking of which,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand bewerkt met een honkbalknuppel omdat ie niet kon lezen.
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Speaking of which,
mag je in NL met een knuppel over straat lopen?
FAAL!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
De folderbezorger hier is óf dyslectisch óf Pool. In ieder geval begrijpt hij het woordje 'NEE' op de sticker op mijn brievenbus niet....
Heul welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
daar is dat helemaal niet voor bedoeld
boefje!
Netjes!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier schieten ze ook lieverquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Al is het hier gebruikelijker om iemand meteen neer te steken/schieten...
Doe jij eens niet zo engquote:
Idd...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Waar zou het anders voor zijn?
Duitsersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/140(...)sselde_baby%27s.html
Pokkeduitsers
lijken verdomme net Polenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/140(...)sselde_baby%27s.html
Pokkeduitsers [afbeelding]
die heb ik niet zelf betaaldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan een hoop geld schelen, moet je wel de inschrijving bij kvk eruit halen
swelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp was
Dit is het oosten, zo ver zijn we nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Al is het hier gebruikelijker om iemand meteen neer te steken/schieten...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik niet zelf betaald
[..]
swel
kijk maar
quote:Fout Systeemfout (FOUT9001).
Mogelijke oorzaken:
* Er wordt op dit moment onderhoud gepleegd. Zie onze openingstijden.
* Een technische storing: Bel onze klantenservice (Tel. 0348-426276).
* eer-ik gaat op zoek naar een vereniging die een secretaris nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik niet zelf betaald
[..]
swel
kijk maar
Subsidiegebied enzo...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is het oosten, zo ver zijn we nog niet
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
* eer-ik gaat op zoek naar een vereniging die een secretaris nodig heeft.
Watervrienden Venlo, ken je morgen beginnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En, hielp het?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor, als hij naast je loopt gewoon doen alsof je hem niet kentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Speaking of which,
mag je in NL met een knuppel over straat lopen?
Inderdaad... falende integratiequote:
Mja, die Polenquote:
Of schrijf je gewoon in als freelance student!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
stomquote:
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verderquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, als hij naast je loopt gewoon doen alsof je hem niet kent.
Daarom de knuppel, we slaan ze er heen. het helpt welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verder
of haal een dagpasje van een knaak bij de makroquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.
Heul wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verder
bedrijf?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.
Dat kost nog geld.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of haal een dagpasje van een knaak bij de makro
Wel eens van de Noordzee gehoord?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar, sligro en hanos hebben dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of haal een dagpasje van een knaak bij de makro
Ik pak het pasje van mijn ouders die bij een club zitten. Hendigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bedrijf?
vereniging?
Zo sociaal ben ik nou ook weer niet hoor
Die mag je niet meer vervuilenquote:
Dat zou ook wel handig zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of schrijf je gewoon in als freelance student!
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Heul wel.
We stoppen ze allemaal in flats in Den Haag, lekker bij Jort
Ja, daar ga ik ook effe heenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak het pasje van mijn ouders die bij een club zitten. Hendig
* MPG aandelen polen-uzb neemtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...
Ze kopen gewoon complete flats of appartementencomplexen, doen er vrijwel niets aan en stoppen 4 tot 6 Polen in één appartement. Dan laten ze iedereen 200 euro huur betalen, wat natuurlijk weinig is, maar ondertussen loopt men daar wel binnen...
Vuile uitzuigers!
Dat doet me er even aan herinneren dat ik wat nieuwe polen a 200 euro de maand in m'n kelder moet stoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Ze kopen gewoon complete flats of appartementencomplexen, doen er vrijwel niets aan en stoppen 4 tot 6 Polen in één appartement. Dan laten ze iedereen 200 euro huur betalen, wat natuurlijk weinig is, maar ondertussen loopt men daar wel binnen...
Vuile uitzuigers!
het is er hard op achteruit gegaan sinds ik vertrokken ben lees ik wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die mag je niet meer vervuilen [afbeelding]
Of stiekum toch vervuilen,en naar Engeland wijzen dat zij het gedaan hebben!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Harder schoppen zodat ze in Engeland landen dan.
Goed plan, wanneer gaan we onze kvk inschrijving regelen?quote:
Idem. En ik heb geen kelder, dus dat wordt een volle kruipruimtequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doet me er even aan herinneren dat ik wat nieuwe polen a 200 euro de maand in m'n kelder moet stoppen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of stiekum toch vervuilen,en naar Engeland wijzen dat zij het gedaan hebben!
Das handig, want dan koop je als uzb het voedsel bij de Macro en dat verkoop je tegen normale prijzen aan de Polen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan, wanneer gaan we onze kvk inschrijving regelen?
Wat doe je morgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
zo hoort het ook ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Vuile uitzuigers! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook het verschil tussen een bouwsteiger en een accu.
op een accu zitten maar twee polen
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Das handig, want dan koop je als uzb het voedsel bij de Macro en dat verkoop je tegen normale prijzen aan de Polen...![]()
Win, win, win, winsituatie!
Ik zou eigenlijk studeren, maar een bedrijf oprichten klinkt aanlokkelijkquote:
Die kende ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook het verschil tussen een bouwsteiger en een accu.
op een accu zitten maar twee polen
VoF Kloon & Koffiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. En ik heb geen kelder, dus dat wordt een volle kruipruimte
quote:
das waarquote:
oh...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar, sligro en hanos hebben dat geloof ik niet
nee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Harder schoppen zodat ze in Engeland landen dan.
Polen uzbquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk studeren, maar een bedrijf oprichten klinkt aanlokkelijk
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk
quote:
Kutweer een een te dure hoofdstadquote:
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!![]()
Ik woon tenslotte naast het Westland én ik heb ook een kruipruimte!
Nog nooit geweest, überhaupt nog nooit in Engeland geweest...quote:
Er is ook nog een Polen hoor.quote:
Het winkelpand beneden mijn huis staat trouwens leeg...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!
Directeur vestiging Westland iets voor jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!![]()
Ik woon tenslotte naast het Westland én ik heb ook een kruipruimte!
Handig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!
Lijkt me goed om mee te beginnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Directeur vestiging Westland iets voor jou?
In mijn dorp rijdt er ook zo'n bussie rondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb [afbeelding]
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas [afbeelding]
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk [afbeelding]
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk [afbeelding]
Prima. Er wordt hier in de buurt ook veel gebouwd, kruipruimten zatquote:
tnx, die zocht ikquote:
das waarquote:
succesquote:
van een polen uzb?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In mijn dorp rijdt er ook zo'n bussie rond
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar
maar ik ga toch niet op vakantie naar zonnige landen
[..]
succes
Beter dan zo'n poolse hoer die geld verdient op haar rugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
Geld verdienen over de rug van een pool, dat is áltijd goed
Maar degene die daar weer geld aan verdient doet het wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan zo'n poolse hoer die geld verdient op haar rug
Nee, die kan geen chick regelenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar degene die daar weer geld aan verdient doet het wel goed
Boeie, als degene die erop kruipt nou tevreden is...quote:
Sowieso is het best mooi geld verdienen, hutje huren ergens, grietje erin trappen, laten neuken voor geld, en daar een percentage van innemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Boeie, als degene die erop kruipt nou tevreden is...
en na het werk terug de kelder inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso is het best mooi geld verdienen, hutje huren ergens, grietje erin trappen, laten neuken voor geld, en daar een percentage van innemen
Een Amyquote:
quote:
Regen?quote:
Hoe oud is dat wijf?quote:
24...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe oud is dat wijf?
Ze ziet er iig uit alsof ze al50 is....
Opgesnoven wordenquote:
Ze is gewoon jonger dan ik....quote:
jullie postgedrag jeweet!quote:
je hebt ze hier naar toe gestuurd. En ik wilde straks nog wel even nijmegen in!quote:
En meer geld. Alleen ten dode opgeschreven....crackquote:
sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt ze hier naar toe gestuurd. En ik wilde straks nog wel even nijmegen in!
een pool!!!!!!!!!!!! ik wist hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb alvast 1 werknemer gevonden:
[ afbeelding ]
Tof, een bouwvakkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb alvast 1 werknemer gevonden:
[ afbeelding ]
hier is de zonquote:
vies kind is datquote:
Je ziet 't aan z'n kop hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
een pool!!!!!!!!!!!! ik wist het!
Detail...quote:
Jep....quote:Alleen ten dode opgeschreven....crack
Het is dat er geen e-smell is, anders rook je het al op een afstand.quote:
omdat ik een extreem lichte huid hebquote:
zoek dan ook op nederlandse sitesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
Ik zoek op "Pool", krijg je dit:
[ afbeelding ]
ernstig hequote:
glow in the dark?quote:
Dat is dan wel tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Japanquote:
Google jeweetquote:
Waar moge dat wezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ok tot zover nog niet veel nieuws onder de zon, maar dat komt nu. Desire Resort is zeer populair onder de vele swingers in de wereld. Mensen die het leuk vinden om anderen sex te zien hebben of er van genieten dan anderen zien hoe zij sex hebben. U kunt zich voorstellen dat dit menig keer uitdraait op wat gefriemel aan andere stellen of zelfs volledige partnerruil. Let op alles mag , maar alleen als iedereen het er mee eens is. Nee is nee en ga dan ook niet verder.
quote:Een lekker drankje in je blootje bij de poolbar en de barman zit er met een big smile.
Dan had je idd beter zo'n desire resort kunnen hebbenquote:
in spanje had ik ooit ook zoietsquote:
Ja, gaat naar dat soort hotels als hierboven beschreven ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
in spanje had ik ooit ook zoietskreta ook trouwens
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je idd beter zo'n desire resort kunnen hebben
En er bezwaar op gemaakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
Ze gaan dit bouwen naast m'n huis [afbeelding]
Flikker er Klean prep inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef Tournesol het volgende:
hoi hoi.. ik ben ziek.. heb een beetje griep en ik zit midden in een verhuizing en nu te wachten op het ontstoppingsbedrijf omdat ik een verstopping heb in mijn nieuwe woning waar een een nieuwe aansluiting is gemaakt op een oude afvoer en van de week is mijn raam eruit gewaaid in mijn oude woning en daar tocht het nu en daarom denk ik dat ik een beetje ziek ben en ook heb ik hier nog geen verwarming ze zouden tussen 13.00 en 16.00 komen en ik zit nu maar te wachten
neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gaat naar dat soort hotels als hierboven beschreven ?
De swingert!quote:
quote:You have surfed 326732 pages since 09/29/06.
That's 680 pages per day.
Mail van je systeembeheerder?quote:
ernstigquote:
Uiteraard.quote:
De bureaucratie heeft weer hoogtijgdagen. Lekker niet luisteren naar de bewoners van een reeds bestaande wijk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Uiteraard.
Mocht alleen niet baten.
Hele straat wil niet dat dat er komt, zelfs omringende straten niet [afbeelding]
Nee, das gewoon alles in totaal.quote:
Systeembeheerder?quote:
Zeker Polen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:10 schreef Tournesol het volgende:
ik hoop dat die knakkers nog komen.. anders zit ik hier van jan lul te wachten.. dan stamp ik ze morgen verbaal onder de grond.
Onder de grond ermee, de kelder dan hequote:
In een poolse volksbuurtquote:
Je moet wat om dit topic gaande te houden. Zwaaienquote:
Polen dus!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Tournesol het volgende:
nee.. ontstoppingbedrijf dat werk gaat uitvoeren iov de woningbouw vereniging.
Wel.quote:en niets mis met polen.
Pool dood na val van tiende etagequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:17 schreef Tournesol het volgende:
nee.. ontstoppingbedrijf dat werk gaat uitvoeren iov de woningbouw vereniging. en niets mis met polen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pool dood na val van tiende etage
Taxi rijdt op snelweg lopende Pool dood
Busje volgepropt met Polen aangehouden
Dronken Pool rijdt met tractor over collega
Dronken Pool ramt lantaarnpaal
Polen vissen onze wateren leeg
Duitse agenten betogen tegen Polen
Pool kleedt zich uit op snelweg
Politie plukt halfnaakte Pool van snelweg
Niets mis met ze
Plompzakken extreme?quote:
Wat?quote:
Ik zou voor hier in dit topic ook een flinke vat zout meenemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef Tournesol het volgende:
media is erg selectief met afkomst.
Het stomste is nog, dat die 2 woonlagen op het gezondheidscentrum moeten, om de grond te kunnen betalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
De bureaucratie heeft weer hoogtijgdagen. Lekker niet luisteren naar de bewoners van een reeds bestaande wijk!
Een hele zee vol zout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
Ik zou voor hier in dit topic ook een flinke vat zout meenemen
Beetje lastig in mijn kofferbakquote:
Zout in je koffie/thee...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou voor hier in dit topic ook een flinke vat zout meenemen
zout op je eikel!quote:
Geen ervaring mee!quote:
Ik welquote:
Daar heb ik dan weer geen ervaring meequote:
Vrijwillig?quote:
Ja, je moet wat als duiker.quote:
tijgerbalsem op je zakquote:
ik ben ook duikerquote:
Ik ga straks weer in de nieuwe "duiken" kijken, die viel hier net op de kokosmat.quote:
Ja, op die manier...quote:
Ik ken geen peperzee, ik vraag me eerder af wat eerik aan het denken was toen hij de peperzooi of zijn blanke sabel gooide.quote:
Ik welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee
Ik dacht er niet bij na.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken geen peperzee, ik vraag me eerder af wat eerik aan het denken was toen hij de peperzooi of zijn blanke sabel gooide.
Dat leer je meteen af. Ooit met pepersnijden in mijn ogen gewreven omdat ik jeuk had of zo. Fuck it !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik dacht er niet bij na.
Was aan het koken, pepers aan het snijden, en moest pissen
Da's niet leuk kan ik je vertellen :'
Zeker een Poolquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
werd net iemand opgepakt hier in de straat
Spanning ende sensatie in Ondiep!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:05 schreef eer-ik het volgende:
werd net iemand opgepakt hier in de straat
Zo zat ik afgelopen weekend aan mijn neusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat leer je meteen af. Ooit met pepersnijden in mijn ogen gewreven omdat ik jeuk had of zo. Fuck it !
Nah, alleen wasabi heeft zijn uitwerking in mijn neus. Machtig goed spulquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Zo zat ik afgelopen weekend aan mijn neus
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, alleen wasabi heeft zijn uitwerking in mijn neus. Machtig goed spul
Zo leer je nog eens wat!quote:Wasabi (Japans,山葵) is een zeer scherpe specerij uit de Japanse keuken, die vaak gebruikt wordt bij sushi- en andere visgerechten. De op mosterd gelijkende substantie wordt gemaakt van de wortels van de Wasabia Japonica, die op de mierikswortel lijken maar een opvallend groene kleur hebben. Wasabi wordt onder meer in tubes en in poedervorm op de markt gebracht.
Moet je echt eens proberen. Ik heb hier al een nieuwe tube voor als de oude op is.quote:
Ik ook, maar thuiswerken gaat zo wel aardig. Loop al weer voor op schemaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:15 schreef Kuukske het volgende:
Amai, ik ben echt moe. Ik heb het helemaal gehad voor vandaag.
Op een of andere manier heb je ook alleen jeuk in je oog als je dat soort dingen aan het doen bentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat leer je meteen af. Ooit met pepersnijden in mijn ogen gewreven omdat ik jeuk had of zo. Fuck it !
Weet niet, 'het' sprak wel erg slecht NL iig...quote:
waar ze dan 3 auto's voor nodig hadden...quote:
In wat voor soort gerechten gebruik je dat? Vis?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je echt eens proberen. Ik heb hier al een nieuwe tube voor als de oude op is.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:17 schreef OA het volgende:
LET OP!!
Deze broncode bevat gegevens (zoals je session ID) die je beter
niet kan verspreiden. Als mensen dus vragen of je "even" deze
broncode voor ze wilt kopieeren, doe dit dan niet!
Ze kunnen dan in staat zijn om in te loggen onder jouw account,
zonder dat ze je wachtwoord nodig hebben. Gevaarlijk dus!
Ik weet niet.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Is dit topic Pool-vrij?
Sushi, kan wat bij vis, of door de mayo. Niet teveel, anders weet je waarom het pijn doetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:18 schreef OA het volgende:
[..]
In wat voor soort gerechten gebruik je dat? Vis?
Plaatst de rest dan ook even als je het niet serieus neemt.quote:
Staat dat er nog steeds in jah? Badquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:17 schreef OA het volgende:
LET OP!!
Dat is het leuke, er is geen restquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Plaatst de rest dan ook even als je het niet serieus neemt.
Ik zie heul geen broncode!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:17 schreef OA het volgende:
LET OP!!
Loonsverhogingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Heb m'n loon binnen
Meer dan verwacht ook nog eens
Dat wordt vanzelf wel weer rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Heb m'n loon binnen
Meer dan verwacht ook nog eens
quote:
Ik mag leien van nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wordt vanzelf wel weer rechtgetrokken
Hoeveel extra sjokiemel is dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nooit mis.
Ik heb 90 euro meer gehad dan ik verwacht had
[..]
Ik mag leien van niet
Hoi lid crossoverquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:17 schreef OA het volgende:
LET OP!!
Zullen wij dezelfde TT nemen bij het volgende deel?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:25 schreef Pheno het volgende:
[POL SC 1409]Bloedbaden en kopjes koffie
is dit een Pool SC? Wel eentje die niet kan schrijven?
Volgens vandale:quote:
Dat wordt ooit wel eens rechtgetrokkenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:23 schreef eer-ik het volgende:
Heb m'n loon binnen [afbeelding]
Meer dan verwacht ook nog eens [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:21 schreef crossover het volgende:
[..]
Iets anders natuurlijk:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Zullen wij dezelfde TT nemen bij het volgende deel?
Echt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens vandale:
lid (het; leden)
4 penis
oed planquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
Prima!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets anders natuurlijk:
Koffie en kopjes bloedbad
Lijkt me primaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:27 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. een bepaalde SC "stalken"...quote:
Een kopje koffie tijdens een bloedbadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets anders natuurlijk:
Koffie en kopjes bloedbad
Meesterlijkquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe.. een bepaalde SC "stalken"...
Constant dezelfde TT nemen...
Tof planquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Constant dezelfde TT nemen...
OH NOES, ALMOST YOU'VE MUCKED IT TIME! 11!!!!11!!EINS!1!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
even een waarschuwing voor eer-ik, Sjowhan en in het bijzonder voor muck:
Deze KSC is bijna vol, denk erom!
Ik help het je herinneren als jij door het slotje gaat....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef DaMart het volgende:
even een waarschuwing voor eer-ik, Sjowhan en in het bijzonder voor muck:
Deze KSC is bijna vol, denk erom!
Op zich zou dat wel humor zijn natuurlijk... net als de persoon die waarschuwt voor een afstapje en zelf onderuit gaatquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:32 schreef OA het volgende:
[..]
Ik help het je herinneren als jij door het slotje gaat....
Lijkt me leuk om mee te beginnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
Dus de POL SC is het lid om gestalked te worden voor deze keer
Mooi, wie maakt 'm?quote:
Inclusief: [POL SC # ....]quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef OA het volgende:
[..]
Constant dezelfde TT nemen... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |