Mja, het lijkt me vanzelfsprekend dat je niets krijgt, maar goed, hoop doet de gekken in vreugde leven.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef eer-ik het volgende:@ TT
Die mensen die die mac besteld hebben zijn allemaal dom imo.
Er zijn er echt een paar in dat topic die 't gedaan hebben
Ja, idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het lijkt me vanzelfsprekend dat je niets krijgt, maar goed, hoop doet de gekken in vreugde leven.
precies.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zo'n bedrijf die niet eens kvk heeft danwel niet vermeldt op z'n site, ga ik sowieso niks bij bestellen.
Je bent ongewenst zwanger?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Muck het volgende:
*pakt de breinaalden
Gekkie, hij mot wat te eten, de arme stakker heeft alleen nog 1 sinaasappelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef Muck het volgende:
*pakt de breinaalden
quote:
o jee, komma verkeerdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:37 schreef eer-ik het volgende:
Koopje: Apple MacBook 13.3": ¤ 20.71 [afbeelding]
ach gossie....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Gekkie, hij mot wat te eten, de arme stakker heeft alleen nog 1 sinaasappel
rustig maar schatje, rustig maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* MPG schiet spontaan in de stress
[ afbeelding ]![]()
nee, ik ben ook niet ongewenst zwangerquote:
Ik heb net een uur gelunchtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef Sjowhan het volgende:
Weer een ruime lunch gehad (45 minuten)
quote:
Gewenst?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ben ook niet ongewenst zwanger
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
ach gossie....
ik heb alleen een bos wortels en een paar plakjes kaas
[..]
rustig maar schatje, rustig maar
ik doe niet aan kinderen krijgen
* MPG haalt opgelucht adem.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Muck het volgende:
[..]
rustig maar schatje, rustig maar
ik doe niet aan kinderen krijgen
Tja, en een zooi IQ loze fokkers die gaan bestellenquote:
Gewoon ontkennen, hoef je niet zo voor te stressen hoor.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
[afbeelding]
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
* MPG schiet spontaan in de stress
[afbeelding] [afbeelding]
't zijn net Polenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, en een zooi IQ loze fokkers die gaan bestellen
Daarom. Niet echt een betrouwbaar bedrijf..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Zo'n bedrijf die niet eens kvk heeft danwel niet vermeldt op z'n site, ga ik sowieso niks bij bestellen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordt
preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gewoon ontkennen, hoef je niet zo voor te stressen hoor.
gewenst ei dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee, ik ben ook niet ongewenst zwanger
nah, overmorgen weer stufiquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
*wilde muck + in de TT zetten maar is bang dat MPG dan boos wordt
preciesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. Niet echt een betrouwbaar bedrijf..
quote:
Ik niet.quote:
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, idd.
Waarom dat dan?quote:
Wat moet jij met een KVK-nummer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:02 schreef Muck het volgende:
precies
zelfs ik heb een KvK-nummer [afbeelding]
Oeh, stufiquote:
Zou goed kunnen, mits je echt een bedrijf bent.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...![]()
[..]
quote:Waarom dat dan?
Winkelen, bij de sligro en de makroquote:
Morgen weer loon!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, stufi
Kan ik wel gebruiken, zo met de carnaval voor de deur
Waarom deze smilie?quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef Pheno het volgende:
Daar heb ik geen kvk voor nodig
Was het maar zo'n feestquote:
randstad?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik niet.
Zou wel vandaag loon krijgen, maar het schijnt nogal moeilijk te zijn om van ABN naar rabo over te schrijven
jupquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef OA het volgende:
[..]
Ik denk dat het zelfs verplicht is om ingeschreven te staan bij KvK...![]()
dat moet als secretaris van een verenigingquote:[..]
Waarom dat dan?
shoppen bij de Makroquote:
daar is dat helemaal niet voor bedoeldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh, stufi
Kan ik wel gebruiken, zo met de carnaval voor de deur
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp wasquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:07 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen weer loon!![]()
[..]
Waarom deze smilie?![]()
Vanwege mijn reactie of vanwege Muck?
Laatst ook al iemand bewerkt met een honkbalknuppel omdat ie niet kon lezen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
De folderbezorger hier is óf dyslectisch óf Pool. In ieder geval begrijpt hij het woordje 'NEE' op de sticker op mijn brievenbus niet....
Blijkbaar niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp was
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
dat moet als secretaris van een vereniging
Speaking of which,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst ook al iemand bewerkt met een honkbalknuppel omdat ie niet kon lezen.
Jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Speaking of which,
mag je in NL met een knuppel over straat lopen?
FAAL!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef DaMart het volgende:
De folderbezorger hier is óf dyslectisch óf Pool. In ieder geval begrijpt hij het woordje 'NEE' op de sticker op mijn brievenbus niet....
Heul welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef Muck het volgende:
[..]
daar is dat helemaal niet voor bedoeld
boefje!
Netjes!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier schieten ze ook lieverquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Al is het hier gebruikelijker om iemand meteen neer te steken/schieten...
Doe jij eens niet zo engquote:
Idd...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Heul wel![]()
Waar zou het anders voor zijn?
Duitsersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/140(...)sselde_baby%27s.html
Pokkeduitsers
lijken verdomme net Polenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef OA het volgende:
http://www.nu.nl/news/140(...)sselde_baby%27s.html
Pokkeduitsers [afbeelding]
die heb ik niet zelf betaaldquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Kan een hoop geld schelen, moet je wel de inschrijving bij kvk eruit halen
swelquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat ik niet geloof dat Muck inschrijving daar heeft, maar dat dat een garp was
Dit is het oosten, zo ver zijn we nog nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:10 schreef OA het volgende:
[..]
Netjes!![]()
Al is het hier gebruikelijker om iemand meteen neer te steken/schieten...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik niet zelf betaald
[..]
swel
kijk maar
quote:Fout Systeemfout (FOUT9001).
Mogelijke oorzaken:
* Er wordt op dit moment onderhoud gepleegd. Zie onze openingstijden.
* Een technische storing: Bel onze klantenservice (Tel. 0348-426276).
* eer-ik gaat op zoek naar een vereniging die een secretaris nodig heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
die heb ik niet zelf betaald
[..]
swel
kijk maar
Subsidiegebied enzo...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit is het oosten, zo ver zijn we nog niet
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
* eer-ik gaat op zoek naar een vereniging die een secretaris nodig heeft.
Watervrienden Venlo, ken je morgen beginnenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
En, hielp het?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja hoor, als hij naast je loopt gewoon doen alsof je hem niet kentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Speaking of which,
mag je in NL met een knuppel over straat lopen?
Inderdaad... falende integratiequote:
Mja, die Polenquote:
Of schrijf je gewoon in als freelance student!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
stomquote:
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verderquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, als hij naast je loopt gewoon doen alsof je hem niet kent.
Daarom de knuppel, we slaan ze er heen. het helpt welquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verder
of haal een dagpasje van een knaak bij de makroquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.
Heul wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
wij kunnen ze nog doorsturen naar het wilde westen. ALs ze eenmaal in Vlaardingen ofzo zijn kunnen ze niet veel verder
bedrijf?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pak gewoon het pasje van je bedrijf of vereniging. Doe ik ook.
Dat kost nog geld.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of haal een dagpasje van een knaak bij de makro
Wel eens van de Noordzee gehoord?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar, sligro en hanos hebben dat geloof ik nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
of haal een dagpasje van een knaak bij de makro
Ik pak het pasje van mijn ouders die bij een club zitten. Hendigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
bedrijf?
vereniging?
Zo sociaal ben ik nou ook weer niet hoor
Die mag je niet meer vervuilenquote:
Dat zou ook wel handig zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of schrijf je gewoon in als freelance student!
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:16 schreef OA het volgende:
[..]
Heul wel.
We stoppen ze allemaal in flats in Den Haag, lekker bij Jort
Ja, daar ga ik ook effe heenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik pak het pasje van mijn ouders die bij een club zitten. Hendig
* MPG aandelen polen-uzb neemtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...
Ze kopen gewoon complete flats of appartementencomplexen, doen er vrijwel niets aan en stoppen 4 tot 6 Polen in één appartement. Dan laten ze iedereen 200 euro huur betalen, wat natuurlijk weinig is, maar ondertussen loopt men daar wel binnen...
Vuile uitzuigers!
Dat doet me er even aan herinneren dat ik wat nieuwe polen a 200 euro de maand in m'n kelder moet stoppen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...
Ze kopen gewoon complete flats of appartementencomplexen, doen er vrijwel niets aan en stoppen 4 tot 6 Polen in één appartement. Dan laten ze iedereen 200 euro huur betalen, wat natuurlijk weinig is, maar ondertussen loopt men daar wel binnen...
Vuile uitzuigers!
het is er hard op achteruit gegaan sinds ik vertrokken ben lees ik wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Die mag je niet meer vervuilen [afbeelding]
Of stiekum toch vervuilen,en naar Engeland wijzen dat zij het gedaan hebben!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Harder schoppen zodat ze in Engeland landen dan.
Goed plan, wanneer gaan we onze kvk inschrijving regelen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |