PI's gebruiken ftw.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Sinds immer, doch enkel wanneer ik vind dat het een waardevolle toevoeging aan mijn post is
Niet echt nee. Nu gaan mensen echt op alles zeiken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hele reeks
Maar vind de posts daar vaak niet echt bizar meer.
Idd, beetje triest.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet echt nee. Nu gaan mensen echt op alles zeiken.
MPG slechts 90% van de tijd...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef eer-ik het volgende:
[..]
PI's gebruiken ftw.
Maar ik vergeet het de helft van de tijd.
Ik post in de 4e, dus daar is iig wel iets van kwaliteit te vinden!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, beetje triest.
1e topic was goed, 2e beetje, 3e kut, 4e niet gekeken.
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Tofquote:
val torens (als in meervoud van toren)?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Je hebt dus in Frankrijk een skigebied, Val Thorens...
Op 538 kan je dus een vakantie winnen daarheen... Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar men spreekt het consequent uit zoals je het schrijft...![]()
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Op 538 kan je dus een vakantie winnen daarheen... Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar men spreekt het consequent uit zoals je het schrijft...![]()
90% van de tijd voegt het niets toe aan mijn posts, derhalve bespaar ik me de moeite van een muisklikquote:
Kwartet-postertquote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
val torens (als in meervoud van toren)?
echt welquote:
quote:
Juist...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
val torens (als in meervoud van toren)?
Jajajaja, dat weten we wel...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
538
Val Thorens
1.8 meter sneeuw ligt er nu
Heus wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
90% van de tijd voegt het niets toe aan mijn posts, derhalve bespaar ik me de moeite van een muisklik
Multipost dan maar?quote:
Is er ergens een topic waar we het wel en wee van deze wangebeurtenissen kunnen volgen?quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Vakantiebestemming gevonden?quote:
Er is een vermoeden. Maar meer nog niet.quote:
Lijkt me best een toffe bestemming. Heel veel natuur nog, lekker weer, geen leger!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is een vermoeden. Maar meer nog niet.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Op 538 kan je dus een vakantie winnen daarheen... Allemaal leuk en aardig natuurlijk, maar men spreekt het consequent uit zoals je het schrijft... [afbeelding] [afbeelding]
Goede keuzequote:
OAiaanse Multiquotes (r) ftwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
[..]
Juist...![]()
[..]
Jajajaja, dat weten we wel...![]()
[..]
Heus wel.![]()
[..]
Multipost dan maar?
Mja, daar weet jij wel het een en ander van hequote:
Ik zal even happen:quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:56 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Juist... [afbeelding]
[..]
Jajajaja, dat weten we wel... [afbeelding]
[..]
Heus wel. [afbeelding]
[..]
Multipost dan maar? [afbeelding]
Giel was tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal even happen:
Nee, 3FM is lekker met dieGiel
Beelen
Giel is niet tof.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Giel was tof
Totdat die lamlul "huppele en wiebele"![]()
![]()
ging promoten
![]()
dat is een optie idd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, loon nog niet gestort.
Gebeld, -> ja, kan ook morgen pas binnenkomen! [afbeelding]
Ik: [afbeelding]
Wat moet ik dan, een dag niet eten ofzo? [afbeelding]
Beroof een bankquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:16 schreef eer-ik het volgende:
Godverdomme, loon nog niet gestort.
Gebeld, -> ja, kan ook morgen pas binnenkomen!
Ik:
Wat moet ik dan, een dag niet eten ofzo?
je kunt 'm ook verkopenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt een goeie imo
Ik heb wel nog een sinaasappel, ga die maar opeten zo.
dat is inderdaad beterquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Niet echt een goeie imo [afbeelding]
Ik heb wel nog een sinaasappel, ga die maar opeten zo.
deja vu...quote:
MAar daar ging het wel goed toch?quote:
Dat kan ook, ik dacht alleen wel dat iemand daadwerkelijk voor bar weinig geld een tv had ontvangen ofzo.quote:
Ik meende dat ze dat toen allemaal gecancelled haddenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik dacht alleen wel dat iemand daadwerkelijk voor bar weinig geld een tv had ontvangen ofzo.
Gratis printers kon je ook krijgen, dat heeft ook echt gewerkt geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |