Goed plan, wanneer gaan we onze kvk inschrijving regelen?quote:
Idem. En ik heb geen kelder, dus dat wordt een volle kruipruimtequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat doet me er even aan herinneren dat ik wat nieuwe polen a 200 euro de maand in m'n kelder moet stoppen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of stiekum toch vervuilen,en naar Engeland wijzen dat zij het gedaan hebben!
Das handig, want dan koop je als uzb het voedsel bij de Macro en dat verkoop je tegen normale prijzen aan de Polen...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan, wanneer gaan we onze kvk inschrijving regelen?
Wat doe je morgen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
zo hoort het ook ...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef OA het volgende:
[..]
Die uzb's verdienen trouwens wel grof geld hoor...
Ze kopen gewoon complete flats of appartementencomplexen, doen er vrijwel niets aan en stoppen 4 tot 6 Polen in één appartement. Dan laten ze iedereen 200 euro huur betalen, wat natuurlijk weinig is, maar ondertussen loopt men daar wel binnen...
Vuile uitzuigers! [afbeelding]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook het verschil tussen een bouwsteiger en een accu.
op een accu zitten maar twee polen
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Das handig, want dan koop je als uzb het voedsel bij de Macro en dat verkoop je tegen normale prijzen aan de Polen...![]()
Win, win, win, winsituatie!
Ik zou eigenlijk studeren, maar een bedrijf oprichten klinkt aanlokkelijkquote:
Die kende ikquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef buzzer het volgende:
Dat is ook het verschil tussen een bouwsteiger en een accu.
op een accu zitten maar twee polen
VoF Kloon & Koffiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Idem. En ik heb geen kelder, dus dat wordt een volle kruipruimte
quote:
das waarquote:
oh...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef MPG het volgende:
[..]
jamaar, sligro en hanos hebben dat geloof ik niet
nee!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is waar ja.
Harder schoppen zodat ze in Engeland landen dan.
Polen uzbquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk studeren, maar een bedrijf oprichten klinkt aanlokkelijk
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk
quote:
Kutweer een een te dure hoofdstadquote:
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!![]()
Ik woon tenslotte naast het Westland én ik heb ook een kruipruimte!
Nog nooit geweest, überhaupt nog nooit in Engeland geweest...quote:
Er is ook nog een Polen hoor.quote:
Het winkelpand beneden mijn huis staat trouwens leeg...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!
Directeur vestiging Westland iets voor jou?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef OA het volgende:
[..]
Zeg, ik zou ook gaerne meedoen!![]()
Ik woon tenslotte naast het Westland én ik heb ook een kruipruimte!
Handig.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verspreid over het land, scheelt reistijden. tof!
Lijkt me goed om mee te beginnen!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Directeur vestiging Westland iets voor jou?
In mijn dorp rijdt er ook zo'n bussie rondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Polen uzb [afbeelding]
Goed werk.
Goedkope krachten, die iedereen wil, divers werk voor hun, goeie inkomsten voor ons, + makropas [afbeelding]
Kelder inrichten voor die polen, waar er een stuk of 40 in kunnen, zijn ze ook niet te laat op werk [afbeelding]
200 euro de maand de pool, is 8 ruggen de maand, 4 ruggen per persoon, + inkomsten van het uitzendwerk [afbeelding]
Prima. Er wordt hier in de buurt ook veel gebouwd, kruipruimten zatquote:
tnx, die zocht ikquote:
das waarquote:
succesquote:
van een polen uzb?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
In mijn dorp rijdt er ook zo'n bussie rond
Waarom niet?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:36 schreef Muck het volgende:
[..]
das waar
maar ik ga toch niet op vakantie naar zonnige landen
[..]
succes
Beter dan zo'n poolse hoer die geld verdient op haar rugquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef eer-ik het volgende:
Geld verdienen over de rug van een pool, dat is áltijd goed
Maar degene die daar weer geld aan verdient doet het wel goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter dan zo'n poolse hoer die geld verdient op haar rug
Nee, die kan geen chick regelenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maar degene die daar weer geld aan verdient doet het wel goed
Boeie, als degene die erop kruipt nou tevreden is...quote:
Sowieso is het best mooi geld verdienen, hutje huren ergens, grietje erin trappen, laten neuken voor geld, en daar een percentage van innemenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:43 schreef OA het volgende:
[..]
Boeie, als degene die erop kruipt nou tevreden is...
en na het werk terug de kelder inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Sowieso is het best mooi geld verdienen, hutje huren ergens, grietje erin trappen, laten neuken voor geld, en daar een percentage van innemen
Een Amyquote:
quote:
Regen?quote:
Hoe oud is dat wijf?quote:
24...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Hoe oud is dat wijf?
Ze ziet er iig uit alsof ze al50 is....
Opgesnoven wordenquote:
Ze is gewoon jonger dan ik....quote:
jullie postgedrag jeweet!quote:
je hebt ze hier naar toe gestuurd. En ik wilde straks nog wel even nijmegen in!quote:
En meer geld. Alleen ten dode opgeschreven....crackquote:
sorryquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
je hebt ze hier naar toe gestuurd. En ik wilde straks nog wel even nijmegen in!
een pool!!!!!!!!!!!! ik wist hetquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb alvast 1 werknemer gevonden:
[ afbeelding ]
Tof, een bouwvakkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sorry
Ik heb alvast 1 werknemer gevonden:
[ afbeelding ]
hier is de zonquote:
vies kind is datquote:
Je ziet 't aan z'n kop hequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:10 schreef Houniet het volgende:
[..]
een pool!!!!!!!!!!!! ik wist het!
Detail...quote:
Jep....quote:Alleen ten dode opgeschreven....crack
Het is dat er geen e-smell is, anders rook je het al op een afstand.quote:
omdat ik een extreem lichte huid hebquote:
zoek dan ook op nederlandse sitesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
Ik zoek op "Pool", krijg je dit:
[ afbeelding ]
ernstig hequote:
glow in the dark?quote:
Dat is dan wel tofquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
[afbeelding]
Japanquote:
Google jeweetquote:
Waar moge dat wezen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:13 schreef OA het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Ok tot zover nog niet veel nieuws onder de zon, maar dat komt nu. Desire Resort is zeer populair onder de vele swingers in de wereld. Mensen die het leuk vinden om anderen sex te zien hebben of er van genieten dan anderen zien hoe zij sex hebben. U kunt zich voorstellen dat dit menig keer uitdraait op wat gefriemel aan andere stellen of zelfs volledige partnerruil. Let op alles mag , maar alleen als iedereen het er mee eens is. Nee is nee en ga dan ook niet verder.
quote:Een lekker drankje in je blootje bij de poolbar en de barman zit er met een big smile.
Dan had je idd beter zo'n desire resort kunnen hebbenquote:
in spanje had ik ooit ook zoietsquote:
Ja, gaat naar dat soort hotels als hierboven beschreven ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
in spanje had ik ooit ook zoietskreta ook trouwens
iddquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan had je idd beter zo'n desire resort kunnen hebben
En er bezwaar op gemaakt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:27 schreef eer-ik het volgende:
Ze gaan dit bouwen naast m'n huis [afbeelding]
Flikker er Klean prep inquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:35 schreef Tournesol het volgende:
hoi hoi.. ik ben ziek.. heb een beetje griep en ik zit midden in een verhuizing en nu te wachten op het ontstoppingsbedrijf omdat ik een verstopping heb in mijn nieuwe woning waar een een nieuwe aansluiting is gemaakt op een oude afvoer en van de week is mijn raam eruit gewaaid in mijn oude woning en daar tocht het nu en daarom denk ik dat ik een beetje ziek ben en ook heb ik hier nog geen verwarming ze zouden tussen 13.00 en 16.00 komen en ik zit nu maar te wachten
neequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, gaat naar dat soort hotels als hierboven beschreven ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |