abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:06:00 #1
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56219009
Volgens Palma gelooft Lieke iig haar eigen leugens....

Vervolg op [COS#3208] Iedereen weer droog? waar men zich nog zat te verkneukelen over het feit dat Brian op een echt fight gala gaat vechten...

Enig onderzoek wees echter uit dat Brian niet tegenover Joeri Mes in de ring zal staan (jammer...) maar tegen iemand die ook geen wedstrijdervaring heeft...
quote:
Brian uit de Gouden Kooi vecht op 17 februari aanstaande in Utrecht in het K-1 MAX Gala zijn eerste Kickbokspartij.

Deze wedstrijd is mogelijk gemaakt door Hans Nijman die al geruime tijd de trainer is van de bewoners van de Gouden Kooi. Verleden jaar heeft Hans Nijman al een balletje opgegooid bij de leiding van de Gouden Kooi, maar toen wilde men het nog niet. Nu wel, en kan Brian zich opmaken voor zijn eerste gevecht.

Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring).
Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496

Verder ging het er in de nachtCOS over dat Mikey bij de tandarts 32 (!!!) gaatjes moet laten vullen, en z'n verstandskiezen waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Wat verder resulteerde in allerlei enge tandartsverhalen die ik maar overgeslagen heb

Luc deed nog even een rondje "kamperen in de slaapkamer" en begon weer eens een tent te bouwen...
Maar we kennen dat inmiddels van Luc, dus de kans is groot dat er verder niets gebeurd is.

Cap: BSOL

En degene die CP's ingezet had op het zoenen van Claire en Huub deze nacht kan ze afhalen bij Mikey want het werd gezellig in het bed van Huub, een overzichtje:

Cap: Vandaag...

Caps: BSOL

Cap: Prospera

Girls on top!!

Was verder de vraag in de COS wat voor B&A standje dit was.... maar niemand leek het antwoord te weten.

En ondertussen ging het bij Huub en Claire gezellig door:

En na al die spanning in de slaapkamer heb je natuurlijk een sigaretje nodig:

Cap: Akveor

Maar ook een sigaret roken kan heel gezellig worden....

Caps: BSOL, complete serie hier

Gelukkig stonden de linkjes ook al snel in de COS
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:54 schreef BsJanssen het volgende:
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dus

Caps: HiDiHo

En Amanda zegt Carlos te willen aanhouden na DGK, ze heeft hem nodig voor haar lijf...
Je stylistes zou ik niet aanhouden Amanda...

Cap: HiDiHo

En zelfs op dat onmogelijke tijdstip zijn B&A alweer instaat een onmogelijk gesprek te hebben:
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten

Nee, doe jij ook nooit Brian
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:

Cap: Beequeen

Verder is er wat commentaar van Mike en Palma over het feit dat kapitalist Jaap gisteren tijdens de stemming 300 CP's van armoedzaaiers Brian en Amanda durfde te vragen...
Zou dit onderwerp dan toch niet zo gevoelig liggen dat er helemaal niet over gesproken mag worden, of zijn Palma en Mike achter nog niet helemaal bijgepraat??

Tot slot zegt Palma met sommige bewoners af en toe een drankje te gaan drinken en dat ze anderen weer helemaal niet hoeft te zien... Ze wil echter van Selène dat deze het goedmaakt met Lieke...
Selène roept echter dat Lieke in haar eigen leugens is gaan geloven.. Palma vindt Lieke een strebertje en roept tot slot nog even dat dat Lieke niet geliefd maakt...

Laten we het er maar op houden dat we weten wie het zegt

[ Bericht 47% gewijzigd door Leandra op 22-01-2008 12:11:38 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:12:48 #2
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56219165
Lekker snel!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_56219169
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.

Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
pi_56219256
Leandra bedankt!
Ze zingen over Claire
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:18:27 #5
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_56219311
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.

Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
be nice or go away
pi_56219355
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:

Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
het water roept
pi_56219382
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
pi_56219411
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef Varen het volgende:

[..]

Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
DIt staat er ook hoor ..:
Het mag dan misschien maar één slok geweest zijn; een verbod is een verbod en dit verhaal krijgt dan ook een staart. Zal hij vandaag gestraft worden voor zijn overtreding? En wat zal de strafmaat zijn?
pi_56219467
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
het water roept
pi_56219495
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.

Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56219519

Kijken naar de poes
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:26:53 #12
145755 kahaarin
pi_56219522
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef Verida het volgende:

[..]

Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:27:12 #13
137949 Disana
pi_56219532
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:

Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.

Leuk je te zien

En natuurlijk zijn er nog mensen hier die Huub mogen, het hangt een beetje af van het tijdstip van de dag/nacht
pi_56219554
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:

Gezellig
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:27:58 #15
145755 kahaarin
pi_56219557
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef Varen het volgende:
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
be nice or go away
pi_56219599
Waar is Lieke?
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:29:45 #17
137949 Disana
pi_56219605
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:

[..]

De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.
pi_56219618
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.
Maar een laatste waarschuwing. Ik denk dat de laatste waarschuwing richting Huub al een paar waarschuwingen geleden is. Een absoluut alcoholverbod is een ultieme laatste waarschuwing lijkt mij.

En ik ben nooit fan van Huub geweest, dus ook niet de laatste tijd veranderd.
pi_56219619
Brian is de poesjesredder van dgk....

weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
pi_56219634
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
naar huis
pi_56219647
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.
pi_56219658
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:

*zucht*
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:33:46 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56219711
Ik ben fan van niemand. Mag dat ook? Ik was vroeger wel fan van Doe Maar. En van Prince. Maar toen was ik een bakvis. Nu heb ik wel voorkeuren, maar geen idolen. En al helemaal niet in DGK.
pi_56219725
En ja hoor, Huub moet ineens heel nodig zijn kleding borstelen. Palma vertelt dat de kledingborstel in de la van Lieke ligt, dus Huub gaat nu de lade van Lieke doorzoeken naar de kledingborstel (en natuurlijk voor wat verder van zijn gading is). Volkomen legitiem, achteraf kan hij zeggen dat Palma had gezegd dat hij daar moest zoeken.
Wat een galbak is het toch, nu ineens heeft hij geen personeel nodig om dingen voor hem te zoeken of te doen.
pi_56219730
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Varen het volgende:

[..]

Gezellig
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
Mag hoor Het is tenslotte gespeeld daar. Maar ik begin nu meer en meer voor Jaap te worden. Alhoewel ik Lieke goed vind. Binnenkort (wanneer het weer wat rustiger in NWS is) ga ik toch die streams maar weer eens nemen Vorige week weer een paar keer gekeken en allemaal vreemde gezichten

Maar zal jullie de streams weer laten toelichten. Soms kreeg ik meer van jullie mee dan van de streams
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_56219746
Waar is Amanda?
het water roept
pi_56219784
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef paddy het volgende:

[..]

Mag hoor Het is tenslotte gespeeld daar. Maar ik begin nu meer en meer voor Jaap te worden. Alhoewel ik Lieke goed vind. Binnenkort (wanneer het weer wat rustiger in NWS is) ga ik toch die streams maar weer eens nemen Vorige week weer een paar keer gekeken en allemaal vreemde gezichten

Maar zal jullie de streams weer laten toelichten. Soms kreeg ik meer van jullie mee dan van de streams
Wat is NWS
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:36:54 #28
145755 kahaarin
pi_56219800
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Disana het volgende:

[..]

Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.
Dus, geen benul, niemand daar.
be nice or go away
pi_56219851
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:38:55 #30
145755 kahaarin
pi_56219861
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Verida het volgende:

[..]

Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.
Maar een laatste waarschuwing. Ik denk dat de laatste waarschuwing richting Huub al een paar waarschuwingen geleden is. Een absoluut alcoholverbod is een ultieme laatste waarschuwing lijkt mij.

En ik ben nooit fan van Huub geweest, dus ook niet de laatste tijd veranderd.
Ik ben fan van niemand daar, ik heb wel mijn voorkeuren maar er loopt daar niet echt iemand rond die ik mijn idool zou willen noemen.
Toch vind ik het zacht gezegd apart als je leest wie er waar een ton boete voor heeft gekregen, klopt niets van.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:39:31 #31
137949 Disana
pi_56219873
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:36 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Dus, geen benul, niemand daar.
En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.
pi_56219877
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ben fan van niemand. Mag dat ook? Ik was vroeger wel fan van Doe Maar. En van Prince. Maar toen was ik een bakvis. Nu heb ik wel voorkeuren, maar geen idolen. En al helemaal niet in DGK.
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_56219880
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef Verida het volgende:

[..]

Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.
o, dan komt ze weer even tot rust en zal ze haar beslissing van wel of niet naar huis wel weer uitstellen.
Goedemorgen :W
pi_56219952
Lekker rap Leandra!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 11:42:26 #35
145755 kahaarin
pi_56219968
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Disana het volgende:

[..]

En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.
Tja, je moet toch iets hebben om mee op te scheppen, ik vind het veel te ver gaan, katten doodbijten en er trots op zijn, houd zo'n beest iig binnen totdat de kat uit de boom is gekeken.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:42:40 #36
137949 Disana
pi_56219974
Volgens mij zit de kat toch niet zo hoog. Die komt er wel uit, als Dilana tenminste lang genoeg binnen wordt gehouden.
pi_56219998
geen geluid op stream 3&4
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:43:40 #38
137949 Disana
pi_56220002
Is dat normaal, dat er geen geluid op stream 4 staat? Is dat een 'ochtend ding'?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:44:44 #39
135305 beequeen
Lost.
pi_56220037
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Verida het volgende:
En ja hoor, Huub moet ineens heel nodig zijn kleding borstelen. Palma vertelt dat de kledingborstel in de la van Lieke ligt, dus Huub gaat nu de lade van Lieke doorzoeken naar de kledingborstel (en natuurlijk voor wat verder van zijn gading is). Volkomen legitiem, achteraf kan hij zeggen dat Palma had gezegd dat hij daar moest zoeken.
Wat een galbak is het toch, nu ineens heeft hij geen personeel nodig om dingen voor hem te zoeken of te doen.
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_56220098
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.
Ik ben ook niet een echte fan hoor, ik stuur geen cadeautjes, lig er s'nachts niet wakker van, maar Huub heeft wel mijn dikke voorkeur, maar ik vind Jaap ook leuk, als hij speelt en zelf Brian en Amanda zijn vermakelijk in hun ruzies. Ik ben niet zo'n Lieke liefhebber, omdat ze niet zoveel humor heeft. Claire is bij mij nog een beetje blanco en Luc en Selene en eigenlijk ook Mike mogen van mij naar huis
het water roept
pi_56220107
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.
Niet vergezocht, gewoon slecht geacteerd.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:47:39 #42
135305 beequeen
Lost.
pi_56220128
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
Is dat normaal, dat er geen geluid op stream 4 staat? Is dat een 'ochtend ding'?
Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.
Geen geluid is wel vreemd.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:49:51 #43
135305 beequeen
Lost.
pi_56220188
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:46 schreef Verida het volgende:

zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.
Niet vergezocht, gewoon slecht geacteerd.
Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.

Jaap gooit stenen naar die kat, lafaard.
― Mark Twain
pi_56220190
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

BQ.... Huub moet niet zo zeuren... die paar haren op zijn jas (die zeker 2 weken door Mikey is gedragen bij het uitlaten van zijn hond)... Herma&Palma deden maar net alsof zijn jas onderzat (met plakband)

Daarbij zijn hondenharen op kleren gewoon cool
Huub is een zeikerd
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:50:00 #45
137949 Disana
pi_56220194
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.
Geen geluid is wel vreemd.
Ja, 't is een raar geluid.

Brian zit Dilana op te fokken met kattengeluiden. En ze rent weer naar buiten.
pi_56220317
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.

Huub laat zich weer sturen om in een kwaad daglicht te komen. Hij gaat heus niet uit zichzelf ineens bij Palma lopen zeuren om een borstel en Palma zegt heus niet helemaal spontaan dat die borstel in de la van Lieke ligt.
Het wordt alleen maar duidelijker dat de tv momentjes in elkaar gezet worden en dat iedereen daar braaf in meegaat.
pi_56220324
Jaap en Amanda zijn ook weer in beeld.
Aan haar kleding te zien, gaat Amanda paardrijden, o nee ze gaat in de zon zitten met Brian, volgens Brian wordt ze daar wakker van.
Claire en Huub zijn bij Fries en Ellen

het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:55:37 #48
135305 beequeen
Lost.
pi_56220348
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Desii het volgende:

Daarbij zijn hondenharen op kleren gewoon cool
Huub is een zeikerd
Ik neem deze post maar met een korrel zout.

Wat lopen ze die hond toch op te fokken met.....pak ze. Ze heeft al een paar keer gebeten, het wordt er zo niet beter op.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:57:34 #49
137949 Disana
pi_56220405
Amanda: ik hoop dat nu weer de tijd aanbreekt dat het weer zo warm wordt.

Het is januari.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 11:58:30 #50
137949 Disana
pi_56220430
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:

Meen je niet...
pi_56220478
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik neem deze post maar met een korrel zout.

Wat lopen ze die hond toch op te fokken met.....pak ze. Ze heeft al een paar keer gebeten, het wordt er zo niet beter op.
Word tijd voor Martin
Twinning = boring
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:02:11 #52
135305 beequeen
Lost.
pi_56220534
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:58 schreef Disana het volgende:

Meen je niet...
Ik hoorde Brian dat zeggen.

Brian: Ik kan ook op mijn luie reet blijven zitten maar ik wil gewoon boksen.

Hij doet al 16 maanden niks anders dan op zijn luie reet zitten.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:02:31 #53
137949 Disana
pi_56220547
Amanda's honden zitten bij de moeder van Siegfried.
pi_56220550

Amanda is benieuwd of Hans de boksman iemand meeneemt om mee te sparren.
Brian heeft 2 weken geleden aan Hans aangegeven dat hij in een boxgala wou en Hans heeft er direct werk van gemaakt. Hij kan ook niet wachten om met Luc de studio in te duiken. Dat zal niet in DGK gebeuren, maar in Joost zijn studio zijn, want het moet van opperste kwaliteit zijn om het uit te geven
het water roept
pi_56220575
Amanda haar hondjes zijn bij de moeder van Siegfried.
Amanda heeft zoveel te vragen aan mama, ze wil naar het huis in Zaandam, daar is ze nog nooit geweest.
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:05:13 #56
135305 beequeen
Lost.
pi_56220585
Maja de Bij is terug.

― Mark Twain
pi_56220586
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:

*zucht*
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
pi_56220618
Amanda gaat vragen of haar contactpersoon met haar moeder heeft gesproken.
Brian: je moet goed weten waar en wanneer je moeder ergens is.
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:06:38 #59
135305 beequeen
Lost.
pi_56220620
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef Varen het volgende:
Dat zal niet in DGK gebeuren, maar in Joost zijn studio zijn, want het moet van opperste kwaliteit zijn om het uit te geven
Hij bedoelt dat ze zoveel moeten bijschaven dat alleen een pro er iets van kan maken.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:08:06 #60
137949 Disana
pi_56220653
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:

[..]

Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:08:34 #61
135305 beequeen
Lost.
pi_56220662
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:

En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.
― Mark Twain
pi_56220664
Selene verteld aan B en A, dat Huub en Claire gezoend hebben.
het water roept
pi_56220682
Brian aan Jaap: ga je ook nog op het paard zometeen.
Jaap: ik denk dat het paard beter op mij kan
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:09:39 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56220687
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat vragen of haar contactpersoon met haar moeder heeft gesproken.
Brian: je moet goed weten waar en wanneer je moeder ergens is.
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56220708
Brian scheld Amanda gelukkig nooit verrot.
Is ze nu echt zo blind?
pi_56220743
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Ik ben benieuwd of Amanda haar moeder zal zien. Amanda rekent er zo vast op. Als mama het af laat weten, zal de teleurstelling heel groot zijn.
het water roept
pi_56220775
Brian wil de jalousie emotie bij Claire opwekkeren
het water roept
pi_56220776
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:

[..]

En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.
Je weet wat ze zeggen over mensen die zo met dieren omgaan.......... Veel geweldsplegers zijn ooit begonnen met het molesteren van dieren.
pi_56220795
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ken jij haar moeder?
pi_56220799
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.
Mensen die achteraf alles als grapje afdoen
pi_56220840
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Varen het volgende:
Brian wil de jalousie emotie bij Claire opwekkeren
Het is gewoon jaloezie
pi_56220841
Amanda vindt Huub qua vriendschap een loser, ze vindt Huub fake, fucking fony
Brian gaat voor zaterdag een leuke dame voor Huub regelen, om Claire jaloers te krijgen.
Als Huub dan weigert, weet Brian waar Huub mee bezig is.
het water roept
pi_56220848
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:15 schreef Taurus het volgende:

[..]

Het is gewoon jaloezie
dank je
het water roept
pi_56220881
Wat een práchtige OP, Leandra!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56220897
Brian: Huub is te raken met Claire, net zoals hij te raken was met Lieke en daar kun je op inhaken
het water roept
pi_56220953
Amanda heeft gisteren alleen maar zitten kotsen, kwam van de shotjes, pas aan het eind van de middag ging het beter en daarom kon ze geen paardrijden, verteld ze tegen Ellen
het water roept
pi_56220964
Lieke is eindelijk naar huis?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:21:38 #78
135305 beequeen
Lost.
pi_56220969
Geweldige OP Leandra.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:21:41 #79
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56220970
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Johnny_Berra het volgende:

Mensen die achteraf alles als grapje afdoen
Of het achteraf afdoen, met , heb jij geen humor ?
pi_56221015
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke is eindelijk naar huis?
Nee, weg voor een allergie test volgens onze mede Fokkers
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:24:10 #81
135305 beequeen
Lost.
pi_56221029
Huub: Amanda staat alles, zelfs Brian naast haar, hoe fucked up is dat?
― Mark Twain
pi_56221117
in het zonnetje
het water roept
pi_56221132
het water roept
pi_56221151
Amanda: wat hebben gedaan gisteren. oooh toen had ik een kater
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:31:16 #85
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56221195
Mooi, eindelijk weer een goed gesprek tussen Lamlul en Brian .....

Ik dacht dat die Lamlul Brian met zijn nummers moest helpen, had ik
blijkbaar verkeerd begrepen.
.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:31:46 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56221207
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ken jij haar moeder?
Nee, maar het feit dat haar moeder liever een paar dagen naar Miami gaat dan dat ze haar dochter ziet op het moment dat ze haar dochter voor het eerst in een jaar zonder camera's kan zien zegt me wel een hoop.

Het is sowieso triest hoe weinig mogelijkheden Amanda tot contact met haar moeder krijgt, en dat ligt voornamelijk aan de beschikbaarheid van haar moeder.
Zelfs Huub sprak z'n moeder nog regelmatig toen zij nog niet in het programma wilde komen ivm haar werk bij slachtofferhulp, maar Amanda kan haar moeder amper te pakken krijgen en als ze haar dan een keer spreekt dan lijken er meestal andere dingen te zijn die voor haar moeder belangrijker zijn dan een gesprekje van een paar minuten met haar dochter.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56221220
Snode plannen tegen Huub en Claire
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:32:52 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56221228
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Wat een práchtige OP, Leandra!
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef beequeen het volgende:
Geweldige OP Leandra.
Thnx
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56221330
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:06 schreef Leandra het volgende:
Volgens Palma gelooft Lieke iig haar eigen leugens....

Vervolg op [COS#3208] Iedereen weer droog? waar men zich nog zat te verkneukelen over het feit dat Brian op een echt fight gala gaat vechten...

Enig onderzoek wees echter uit dat Brian niet tegenover Joeri Mes in de ring zal staan (jammer...) maar tegen iemand die ook geen wedstrijdervaring heeft...
[..]

Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496

Verder ging het er in de nachtCOS over dat Mikey bij de tandarts 32 (!!!) gaatjes moet laten vullen, en z'n verstandskiezen waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Wat verder resulteerde in allerlei enge tandartsverhalen die ik maar overgeslagen heb

Luc deed nog even een rondje "kamperen in de slaapkamer" en begon weer eens een tent te bouwen...
Maar we kennen dat inmiddels van Luc, dus de kans is groot dat er verder niets gebeurd is.

[ afbeelding ]
Cap: BSOL

En degene die CP's ingezet had op het zoenen van Claire en Huub deze nacht kan ze afhalen bij Mikey want het werd gezellig in het bed van Huub, een overzichtje:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL
[ afbeelding ]

Girls on top!!

[ afbeelding ]

Was verder de vraag in de COS wat voor B&A standje dit was.... maar niemand leek het antwoord te weten.

[ afbeelding ]

En ondertussen ging het bij Huub en Claire gezellig door:

[ afbeelding ]

En na al die spanning in de slaapkamer heb je natuurlijk een sigaretje nodig:

[ afbeelding ]
Cap: Akveor

Maar ook een sigaret roken kan heel gezellig worden....

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL, complete serie hier
[ afbeelding ]

Gelukkig stonden de linkjes ook al snel in de COS
[..]

Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dus

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: HiDiHo

En Amanda zegt Carlos te willen aanhouden na DGK, ze heeft hem nodig voor haar lijf...
Je stylistes zou ik niet aanhouden Amanda...

[ afbeelding ]
Cap: HiDiHo

En zelfs op dat onmogelijke tijdstip zijn B&A alweer instaat een onmogelijk gesprek te hebben:
[..]

Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:

[ afbeelding ]
Cap: Beequeen

Verder is er wat commentaar van Mike en Palma over het feit dat kapitalist Jaap gisteren tijdens de stemming 300 CP's van armoedzaaiers Brian en Amanda durfde te vragen...
Zou dit onderwerp dan toch niet zo gevoelig liggen dat er helemaal niet over gesproken mag worden, of zijn Palma en Mike achter nog niet helemaal bijgepraat??

Tot slot zegt Palma met sommige bewoners af en toe een drankje te gaan drinken en dat ze anderen weer helemaal niet hoeft te zien... Ze wil echter van Selène dat deze het goedmaakt met Lieke...
Selène roept echter dat Lieke in haar eigen leugens is gaan geloven.. Palma vindt Lieke een strebertje en roept tot slot nog even dat dat Lieke niet geliefd maakt...

Laten we het er maar op houden dat we weten wie het zegt
mooie op
pi_56221348
Lieke is weer terug. Ze laat haar rug zien aan Brian en Luc
het water roept
pi_56221364
die kat in de boom
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:38:53 #92
162917 tuinfluiter
pi_56221373
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:37 schreef markisboer het volgende:

mooie op
Nou, zeg Markisboer, wat een lange quote.

Lieke laat haar allergiepleister op haar blote rug zien aan Luc en Brian.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:40:55 #93
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56221424
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Varen het volgende:
Snode plannen tegen Huub en Claire
[ afbeelding ]
Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler. Febo
pi_56221527
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler. Febo
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:47:09 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56221568
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
Dat doet ze iig erg goed het valt me nog mee dat ze met de stemming van gisteravond niet gelijk overal bovenop zat, maar misschien is dat ook wel de reden dat de stemming verzet is naar vanavond
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56221598
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Amanda en Slène zijn nu hun zenders aan het oppimpen met strass-steentjes

Is de Holliday-rap niets voor Brian?
Dolf is de baas
Insaantje
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:48:38 #97
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56221611
Weer een top OP. Tnx Leandra.

Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?

Goedemiddag een ieder.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:50:39 #98
137949 Disana
pi_56221664
De brandweer komt niet voor een kat.
pi_56221684

Gezellig in het zonnetje, Lieke rijgt kraaltjes
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:51:59 #100
135305 beequeen
Lost.
pi_56221701
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:

Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?

Goedemiddag een ieder.
Goeiemiddag,
Brian wil proberen as weekend na het optreden een groupie mee te nemen voor Huub, goed bedacht hè?
― Mark Twain
pi_56221702
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat doet ze iig erg goed het valt me nog mee dat ze met de stemming van gisteravond niet gelijk overal bovenop zat, maar misschien is dat ook wel de reden dat de stemming verzet is naar vanavond
Selene doet het zeker goed, zoals dit weekend toen ze met Brian samen Amanda de grond inboorde , dat was vakwerk, een luisterend oor bieden en hier en daar een druppeltje gif toevoegen
pi_56221712
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:

Goedemiddag een ieder.
Huub moet aan een andere vrouw, om Claire jaloers te maken
het water roept
pi_56221732
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Claire nogal een dommig type
pi_56221754
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:54:55 #105
135305 beequeen
Lost.
pi_56221782
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
De brandweer komt niet voor een kat.
Wat een onzin, tuurlijk komt de brandweer wel voor een kat, althans in 030 wel.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:56:52 #106
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56221844
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:

[..]

Goeiemiddag,
Brian wil proberen as weekend na het optreden een groupie mee te nemen voor Huub, goed bedacht hè?
Ah, tnx BQ
Ja een geod idee is het misschien... het is aan Huub of ie daar intrapt.... maar ik denk het niet. Aangezien Claire nu naast Huub lijkt te slapen.
Moeten Huub en Brian alweer samen optreden? Ik dacht dat het nu meer de beurt was aan Jaap, Lieke en Amanda.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:57:47 #107
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_56221866
Het Kumbaya-gehalte is weer hoog zie ik
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_56221884

Ze zingen: Reiki, ziekie en verder zelfgemaakte teksten
het water roept
  dinsdag 22 januari 2008 @ 12:59:10 #109
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56221899

En weer zingen ze vrolijke liedjes onder begeleiding van Brian op gitaar.
Het valt me op dat er de laatste dagen veel vrolijkheid in de villa is.
Positieve ontwikkeling.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 12:59:38 #110
135305 beequeen
Lost.
pi_56221914
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:53 schreef Desii het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Claire nogal een dommig type
Ik kan niet echt hoogte krijgen van Claire. Ze zegt niet veel, knoopt uit zichzelf eigenlijk nooit een gesprek aan en dan nu dat kussen met Huub. Zou dit gewoon weer een vehaallijn zijn omdat ze niet uit de verf komt dus dan maar via Huub?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:00:13 #111
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56221930
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:00:13 #112
137949 Disana
pi_56221931
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat een onzin, tuurlijk komt de brandweer wel voor een kat, althans in 030 wel.
Hier ook. Maar Brian had dat van de buren te horen gekregen.
pi_56221945
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
het water roept
pi_56221946
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer zingen ze vrolijke liedjes onder begeleiding van Brian op gitaar.
Het valt me op dat er de laatste dagen veel vrolijkheid in de villa is.
Positieve ontwikkeling.
vind het ook wel leuk, die bonding
pi_56221991
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Hier ook. Maar Brian had dat van de buren te horen gekregen.
+ dat hij het zelf al probeerde met stenen
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:04:45 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_56221996
Huub zingt: Lieke wil heel graag weg en gauw, maar mag nog niet van de boze buurvrouw.
― Mark Twain
pi_56221999
Dubbel
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56222000
Wat een bek heeft die Amanda zeg....
http://www.clipser.com/watch_video/74256
Hangplek voor vrije gedachten
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:05:25 #119
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56222014
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan niet echt hoogte krijgen van Claire. Ze zegt niet veel, knoopt uit zichzelf eigenlijk nooit een gesprek aan en dan nu dat kussen met Huub. Zou dit gewoon weer een vehaallijn zijn omdat ze niet uit de verf komt dus dan maar via Huub?
Het kan maar zo lang zit ze er nog net in. Het blijft voor mij een soort van Sylvia type... rustig en afwachtend... tot nu toe is het niet nodig geweest om zichzelf sterk te profileren. Ik kan me wel voorstellen dat ze een stuk veiligheid bij Huub voelt omdat hij weer redelijk sterk staat. Ze heeft ook niet veel keuze. Maar ik denk niet dat de 'verliefdheid' gespeeld is. Of dat slim is weet ik niet... Ik denk dat het veel met haat opstelling te maken heeft of Huub zich met andere vrouwen bezig houdt.
Ik ben ervan overtuigd dat wanneer het een echte klik is en ze elkaar bezig kunnen houden op een leuke manier dat Huub's behoeft aan andere vrouwen automatisch minder zal zijn. Ik zie ze samen veel lol hebben. Het is wachten op de eerste botsing en hoe ze daar mee omgaan.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:06:06 #120
137949 Disana
pi_56222025
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

+ dat hij het zelf al probeerde met stenen
Hij gebruikt die kat gewoon om leuk te doen.

Met een beetje geluk durft het beestje er weer uit te komen als het donker is. En dan maar hopen dat die rothond niet weer toevallig in de buurt is.
pi_56222029
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
Huub zingt: Lieke wil heel graag weg en gauw, maar mag nog niet van de boze buurvrouw.
heerlijk dat sublieme gitaarspel van Brian
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:06:44 #122
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_56222043
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Scandalous het volgende:

[..]

dat heb ik ook nooit goed begrepen...
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:07:04 #123
137949 Disana
pi_56222050
Palma gaat zelf bellen als de kat er over een half uur nog zit.
pi_56222056
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef 2live het volgende:

[..]

heerlijk dat sublieme gitaarspel van Brian
..dàt lieg je
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:08:55 #125
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56222083
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:01 schreef Desii het volgende:

[..]

vind het ook wel leuk, die bonding
Nu nog:
Tien kleine visjes, die wilden naar de zee
Da's goed zei de moeder, maar ik ga niet mee
Ik blijf liever in die vieze ouwe sloot
Want in de zee daar zwemmen haaien en die bijten je
Blub, blub, blub-blub-blub
Blub-blub-blub-blub-blub-blub-blub-blub-blub

En ik ben helemaal gelukkig....
Op dinsdag 22 januari 2008 13:07 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

..dàt lieg je
Oke, maar hij speelt wel gitaar, dat lieg ik niet.
pi_56222135
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef 2live het volgende:

[..]

Oke, maar hij speelt wel gitaar, dat lieg ik niet.
Hij spéélt niet op zijn gitaar, hij mishándelt dat arme instrument
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:12:16 #128
135305 beequeen
Lost.
pi_56222155
Is het al zo warm dat je er bij kunt zitten als Claire?

― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:13:30 #129
135305 beequeen
Lost.
pi_56222186
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef dieenebart het volgende:

Heb je nog steeds fans dear?

[ Bericht 0% gewijzigd door beequeen op 22-01-2008 13:18:34 ]
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:13:31 #130
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56222187
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
Is het al zo warm dat je er bij kunt zitten als Claire?

[ afbeelding ]
Daar verbaas ik me al 16 maanden over.......
Ze zitten daar soms buiten in kleding waarvan je denkt "nu?? met dit weer??"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56222270
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Wil jij ons wijsmaken dat je fans hebt zeker.
pi_56222293
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze hebben terrasverwarming, ik geloof niet dat Eemnes een sub-tropisch klimaat heeft.
pi_56222296
ze gaan nu kerstliedjes trommelen op pannen en vergieten (en amanda op een lege fles wijn...)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56222307
de jostiband is herrezen
pi_56222318
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef Ziet het volgende:
ze gaan nu kerstliedjes trommelen op pannen en vergieten (en amanda op een lege fles wijn...)
...heeft Amanda die eerst even snel leeggetrokken?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:18:49 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56222324
Wat doen we gek... wat doen we gek....

Ondertussen zit ik hier met een enorme smile op m'n gezicht.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:19:12 #137
je weet wel
pi_56222336
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je nog steeds fans dear?
ja, drie of zo, in drenthe

(heb net een interview gegeven aan het Psychologie-magazine over beroemdheid. Die vrouw bleef maar vragen of het niet pijnlijk was om uit de bekendheid te raken, en ik kon haar er maar niet van overtuigen dat ik daar juist heel blij mee ben. Maar ja, mevrouw woont in Amsterdam, en da's geen Roelofarendsveen of Utrecht natuurlijk )
pi_56222349
gelukkig gooide huub het vergiet ff in de vijfer
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:20:13 #139
je weet wel
pi_56222365
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef 2live het volgende:

[..]

Wil jij ons wijsmaken dat je fans hebt zeker.
Nou zeg...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:21:10 #140
38396 mazaru
pi_56222399
Hansi Hondekop is er
pi_56222413
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ík liep vandaag ook in mijn zomerjas, open wel te verstaan
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56222414
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:

[..]

ja, drie of zo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:21:42 #143
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56222415
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of ze hebben terrasverwarming, ik geloof niet dat Eemnes een sub-tropisch klimaat heeft.
Ik vermoed dat de architecten van het huis en de tuin erg goed rekening gehouden hebben met de windrichting en met de stand van de zon, waardoor je in elk seizoen een plekje kunt vinden waar het (als de zon schijnt) windvrij en zonnig is... en in de zomer zullen er zelfs plekken zijn waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:23:16 #144
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56222463
quote:

(heb net een interview gegeven aan het Psychologie-magazine over beroemdheid. Die vrouw bleef maar vragen of het niet pijnlijk was om uit de bekendheid te raken, en ik kon haar er maar niet van overtuigen dat ik daar juist heel blij mee ben. Maar ja, mevrouw woont in Amsterdam, en da's geen Roelofarendsveen of Utrecht natuurlijk )
Leuk!
In welk nummer verschijnt het? Dan laat ik het hier even kopen als research materiaal.

Edit: BokFOK!
pi_56222532
ze zitten gewoon stiekum in zuid-spanje ipv eemnes
There are 3 kinds of people in this world...those you want things to happen, those that make things happen, and those who just wonder what the hell happened!
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:27:02 #146
135305 beequeen
Lost.
pi_56222608
quote:

Toe maar

Ik ga dat blad zeker kopen, ben best nieuwsgierig.
Amsterdam kan idd niet tippen aan Utrecht, Roelofarendsveen ben ik nog nooit geweest.
― Mark Twain
pi_56222616
dat is de jongen die brian op zijn sjmoel gaat rammen...???
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:29:09 #148
je weet wel
pi_56222666
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Leuk!
In welk nummer verschijnt het? Dan laat ik het hier even kopen als research materiaal.

Edit: BokFOK!
ja vond ik ook! Ik denk het volgende nummer, maar kan ook maart worden. En laat me even weten wat jullie er uit kunnen halen
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:32:04 #149
135305 beequeen
Lost.
pi_56222762
Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
― Mark Twain
pi_56222771
quote:

[..]

Leuk, ik lees dat blad altijd in de bieb, ben benieuwd
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:33:24 #151
137949 Disana
pi_56222790
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:

Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:33:56 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56222805
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Hier hetzelfde probleem....... Chello hier
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56222830
Leuke knul die Hans heeft bij zich heeft.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:36:12 #154
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56222864
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef dieenebart het volgende:

ja vond ik ook! Ik denk het volgende nummer, maar kan ook maart worden. En laat me even weten wat jullie er uit kunnen halen
Deal! Ik denk bij voorbaat al dat je een verknipte BBN-er bent .
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:37:16 #155
38396 mazaru
pi_56222893
Zo, weer een paar keer per week de villa uit Brian?Gezellig met Hansi naar de sportschool.
pi_56222902
Hans: "Wat een tering lijer van een hond".
pi_56222914
Hier ook al sinds gisteren problemen met de stream, alleen deze doet het goed http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:38:31 #158
137949 Disana
pi_56222945
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:

Over Dilana?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:38:51 #159
135305 beequeen
Lost.
pi_56222953
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef Disana het volgende:

Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.
Ok, bedankt voor de tip

Ik bij Planet Leandra.
― Mark Twain
pi_56222974
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:38 schreef Disana het volgende:

[..]

Over Dilana?
Ja, toen Huub vertelde van die kat in de boom.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:40:29 #161
137949 Disana
pi_56222996
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:39 schreef schatje het volgende:

[..]

Ja, toen Huub vertelde van die kat in de boom.
Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekop
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:41:00 #162
38396 mazaru
pi_56223010
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
pi_56223016
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef mazaru het volgende:
Zo, weer een paar keer per week de villa uit Brian?Gezellig met Hansi naar de sportschool.
Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:41:26 #164
137949 Disana
pi_56223027
Ik vind het nu wel even jammer dat ik geen verstand heb van kickboksen, want ik vraag me af of dit weer zoiets is waarvan Brian alleen maar denkt dat ie er iets van kan.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:41:32 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_56223030
Ik hoop toch zo dat die gast een keer flink uithaalt naar Brian, voor het eggie trappen ze toch ook door?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:41:35 #166
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223033
Claire zingt "voor het zingen de kerk uit, voor het zingen de kerk uit"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56223062
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
Kijk dat bedoel ik nu.

Lieke wringt zich in alle bochten om niks te zeggen en huub zegt het gewoon.

Hij heeft echt scheit aan de redactie ,ze zijn de grip op hem kwijt.

ook dat alcoholverbod weer, wordt tijd om hem een ste laten zien wie de baas is daar.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:44:04 #168
135305 beequeen
Lost.
pi_56223095
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef Disana het volgende:

Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekop
Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.
Nu moet ik zeggen dat Dilana regelmatig mensen bijt, kan dat beest natuurlijk niks aan doen, maar daar zou ik ook niet blij van worden.
― Mark Twain
pi_56223138
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
Ja dat hoorde ze Palma zingen.
pi_56223150
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
of: "voor het zingen Claire uit, voor het zingen Claire uit"?
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:46:02 #171
137949 Disana
pi_56223152
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.
Nu moet ik zeggen dat Dilana regelmatig mensen bijt, kan dat beest natuurlijk niks aan doen, maar daar zou ik ook niet blij van worden.
(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:46:25 #172
38396 mazaru
pi_56223165
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.
Ik snap het al in geen maanden
Net zo als die stemming gisteren,
1: Er mag geen discussie komen of Brian er wel naar toe mag
2: De stemming wordt stil gelegd omdat Jaap hetzelfde doet wat Brian en Amanda bij Jaap hebben gedaan.
3: Brian en Amanda gaan met een golfkarretje naar de 'golfbaan' komen terug na een paar uur en zeggen dat er geen golf was.
4: Amanda is iedere dag straalbezopen, niets aan de hand. Huub neemt 1 slokje champagne, er hangt gelijk een sanctie boven zijn hoofd, terwijl die al in geen weken heeft mogen drinken.
5: Hans gaat regelen dat Brian mee mag naar een sportschool
6: Lieke staat zwak, mag niet aangevallen worden.
7: Amanda heeft een zenuwinzinking over haar marmot, mag niet aangepakt worden.

enz. enz.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:47:11 #173
135305 beequeen
Lost.
pi_56223179
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:47:17 #174
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223183
De dames zaten lekker te keuvelen terwijl Brian zich voorbereidde op een pittige training
Een kwartier geleden ofzo....... terwijl ik ruzie had met m'n PC

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:45 #175
38396 mazaru
pi_56223226
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:

[..]

Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?
Allebei.
Maar normaal zie je hier nog wel wat verontwaardigde reakties na zo'n uitspraak, maar er werd niet eens op gereageerd.
Ik dacht al dat Flens jullie ook in de tang had
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:53 #176
137949 Disana
pi_56223238
Ik dacht dat Brian zo'n topconditie had. Hij hijgt zich suf, die jongen niet.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:48:54 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_56223239
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef Disana het volgende:

(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.
Beterschap, nu snap ik wat je bedoelt.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:51:49 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223318
Selène is bang dat ze problemen krijgt met haar "bekendheid" als ze ergens gaat werken
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56223335
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:
Misschien is het goed als Hans en Dilana even samen uitgelaten worden in de tuin. Kunnen ze even elkaars anus besnuffelen enzo, helpt vaak goed om de banden tussen honden te verbeteren....
pi_56223358
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
in vergelijking met de andee miljonairs zal zijn conditie wel goed zijn, maar wat traint hij nu.
De andere jongen traint minimaal 4 keer per week.
en zal ook wel een beetje letten op zijn slaap en drankgebruik.

Ik hoop zo dat Brian bont en blauw terug komt 17 februarie
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:54:16 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_56223390
quote:
Als ik het zo zie gaat het echt niks worden met Brian, met een beetje mazzel wordt hij helemaal in elkaar gebeukt tijdens die wedstrijd.
― Mark Twain
pi_56223436
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 13:59:20 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_56223550
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
Selène is bang dat ze problemen krijgt met haar "bekendheid" als ze ergens gaat werken
Eerst maar eens een baantje vinden, wat kan dat kind eigenlijk?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 13:59:21 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223551
OMG.. en dan wordt Lieke zweverig genoemd?? Selène zit nu ijskoud te beweren dat er in de VS "tekeningen" van buitenaardse wezens zijn die zo groot zijn dat je ze alleen ziet als je er overheen vliegt, en natuurlijk was er ook al buitenaards contact geweest met de Maya's

Wullie bin KOEL © Soneal
pi_56223588
in de fitness kunnen ze de wedstrijd toch niet oefenen... brian moet wel winnen natuurlijk
dat kunnen ze toch niet live op de streams laten zien, al die aanwijzingen
pi_56223590
Brian moet nog 4 tandjes hoger en zich niet op laten fokken door anderen zegt hondekop.

Brian loopt nu al te zwalken in de fitnesszaal maar ik denk wel dat hij doorzettingsvermogen heeft.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:04:04 #187
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223685
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst maar eens een baantje vinden, wat kan dat kind eigenlijk?
Maakt allemaal niet uit voor Selène, alle "ze zoeken daar nog personeel" suggesties van Claire worden in de wind geslagen en Selène wil iig niet in een (kleding)winkel werden (ivm die bekendheid)

Voorlopig wil ze promotiewerk blijven doen..
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:06:00 #188
135305 beequeen
Lost.
pi_56223743
Jaap en Huub overleggen wat ze gaan doen met de stemming. Huub zegt dat B en A denken dat Jaap de stemming gaat blokken. Ik hoop dat Jaap voet bij stuk houdt en idd gaat blokken of Amanda laten dokken.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:08:42 #189
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56223832
Huub en Jaap hebben een T&R (Taktiek en Roddel) bespreking in de tuin... wat te doen bij welke stemming, blokken of niet??

En ze willen weten wat Lieke wel of niet van plan is, dat is volgens Jaap het allerbelangrijkste

Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:08:56 #190
137949 Disana
pi_56223845
Kan zó in een horror film.

pi_56223871
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet nog 4 tandjes hoger en zich niet op laten fokken door anderen zegt hondekop.

Brian loopt nu al te zwalken in de fitnesszaal maar ik denk wel dat hij doorzettingsvermogen heeft.
Ben benieuwd hoe Brian zich naar dat gala toe gaat ontwikkelen....wat hij nu aan het doen is is wel ff wat anders dan op een bokszak slaan. Hij zal echt flink moeten sparren voordat hij de ring in gaat...en daar zijn ze nu dus mee begonnen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:09:58 #192
137949 Disana
pi_56223876
Jaap beweert dat de kat de boom uit is, maar Palma gelooft er niets van.
pi_56223886
quote:
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:11:43 #194
137949 Disana
pi_56223933
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:10 schreef Varen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oh, die is nóg enger.
pi_56223944

De dames kijken naar Brian
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:12:48 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_56223971
Ja hoor, plotseling mag er niet meer onderhandelt over ceepees bij een stemming, dat mogen Brian en Amanda alleen.

Oh wacht, dat was off stream dus is niet gebeurd.
― Mark Twain
pi_56224000
afkopen met contactpunten mag dus niet meer,
het maakt geen tv
haalt de emotie weg
pi_56224046
Wat een casting die Claire zeg ze moeten gewoon letterlijk voorkauwen wat ze moet zeggen, ze heeft nog niks anders dan "is ook zo" gezegd
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:15:32 #199
135305 beequeen
Lost.
pi_56224069
Dit is nog maar een training Amanda.

― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:16:23 #200
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56224103
Jezus, die Claire moet echt alles voorgekauwd worden ...... naar huis ermee !!
.
pi_56224141
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, plotseling mag er niet meer onderhandelt over ceepees bij een stemming, dat mogen Brian en Amanda alleen.

Oh wacht, dat was off stream dus is niet gebeurd.
Wie zegt dat?
Zal Jaap het vanavond dan niet gewoon weer laten "misgaan", want dit kan toch niet?
pi_56224177
Brian heeft het al lekker moeilijk
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:18:42 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_56224187
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, die Claire moet echt alles voorgekauwd worden ...... naar huis ermee !!
Het begint steeds meer op te vallen idd. Ik vind het een aardige meid hoor maar er komt helemaal niks uit.
― Mark Twain
pi_56224192
Duidelijk dus: Huub en Amanda moeten dus gaan en het was gisteren schandalig dat Jaap daar punten uit de oneindige put van Brian en Amanda vroeg.....

tjonge wat een keuzes weer van achter. Brian en Amanda weeeeer een gratis uitje en jaap moet 600!!!!! punten betalen voor 2 !!! uurtjes...
pi_56224216
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef diedirk het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nu.

Lieke wringt zich in alle bochten om niks te zeggen en huub zegt het gewoon.

Hij heeft echt scheit aan de redactie ,ze zijn de grip op hem kwijt.

ook dat alcoholverbod weer, wordt tijd om hem een ste laten zien wie de baas is daar.
snap ook niet waarom hij zeurt over de "boze buurvrouw"
deze buurvrouw heeft er wel voor gezorgd dat hij al meer dan een jaar bijna elke dag met z'n kop op tv is

flens weet duidelijk waar ze mee bezig is
maar zoals altijd, hupert zal het wel beter weten
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_56224241
Claire is zwak in haar spel...kan niets zelf bedenken...alles moet haar voorgeschoteld worden

Brian is over een paar weken een echte vechtmachine als hij door blijft oefenen...zit zeker potentie dat het wat kan worden in als ik het zo zie
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:21:04 #207
135305 beequeen
Lost.
pi_56224256
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef tipsch het volgende:

Wie zegt dat?
Zal Jaap het vanavond dan niet gewoon weer laten "misgaan", want dit kan toch niet?
Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.
Het gaat nu eenmaal om Amanda, kindje van God.
― Mark Twain
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:22:44 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_56224287
Hoor ik Huub en Jaap nu zeggen dat Lieke niet weggestemd gaat worden.....?
― Mark Twain
pi_56224303
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.
Het gaat nu eenmaal om Amanda, kindje van God.
Wat een afgang zeg. We kunnen dus na vanavond weer een soort van voorkeursbehandeling bijschrijven bij de heile rat Kubatz.
pi_56224321
Dit vind ik leuk om te doen zegt Claire......ze heeft werkelijk waar geen een maar dan ook geen een stom woord gezegd.......

Zelfde casting als Dennis..?!
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:24:08 #211
137949 Disana
pi_56224327
Volgens mij zit Lieke op Brian te geilen

pi_56224335
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Nou moet je echt stoppen BQ Wat wordt daar precies gezegd?
pi_56224380
quote:

ja
dat is het script van amanda dus.
en jaap gaat nu ff bellen of ze de constructie (als jij lieke wegstemt, dan mag je mee naar het boxen) mag van achter...
pi_56224388
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef blomst het volgende:
het water roept
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:26:58 #215
135305 beequeen
Lost.
pi_56224409
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Lieke op Brian te geilen
Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.

― Mark Twain
pi_56224485
quote:
Nee tuurlijk niet dan kan ze niet vervangen worden.

Ze zal paar dagen daarna wel "boos" opstappen (met behoud borg)

Jaap en huub hebben deze info alweer gehoord en gebruiken de info dat Amanda haar erin moet houden , zo ook weer tegen Amanda.

Erg flauw en oneerlijk dat vooral Huub altijd info heeft van achter
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:29:21 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_56224496
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef tipsch het volgende:

Nou moet je echt stoppen BQ Wat wordt daar precies gezegd?
Zal wel weer script zijn, lees de post van Ziet. Amanda en Brian hebben gezegd dat ze Lieke niet wegstemmen, op deze manier kunnen ze het afdwingen.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:31:38 #218
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56224557
quote:
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden

Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:32:07 #219
145755 kahaarin
pi_56224574
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.

[ afbeelding ]
Zeker bang dat hij het op haar gaat proberen, hetgeen hij nu leert bedoel ik dan.

Wat een verschil in nep-haar trouwens, bij Lieke ziet het er verzorgd en netjes uit, bij Amanda lijkt het wat het is, een pruik, je kunt het er niet aan af zien dat het ding zo duur is geweest.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:32:10 #220
137949 Disana
pi_56224575
Huub noemt het getal 145 voor de (IQ?) test die hij voor DGK moest doen.
pi_56224643
en huub noemde ook even dat jaap 87 had bij de nationale IQ test
dat zal wel niet serieus gemaakt zijn dan
pi_56224677
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.

ja dat denk ik ook.
hoop niet dat amanda deze info ook al weet
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:35:26 #223
137949 Disana
pi_56224682
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef Ziet het volgende:

en huub noemde ook even dat jaap 87 had bij de nationale IQ test
dat zal wel niet serieus gemaakt zijn dan
Daarom snapte ik het ook niet. Die nationale, da's trouwens niet eens een echte IQ test (meer kennistest).
pi_56224727
quote:

[..]

Mijn theorie:
Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.

Net zoals hij weet dat Lieke niet weg mag en dan toch 100 keer aan haar vragen waarom ze nu wel blijft en dat terwijl Lieke niks mag zegggen.

erg oneerlijk want hij doet wel omd ehacerklap mond open over achter.
pi_56224745
Selene spreekt nu ware woorden

Sommige streamers kunnen niet onderscheiden dat dit anders is als het echte leven.
Alleen Amanda is waarschijnlijk net als buiten, maar dan nog is ze niet zo met spelletjes bezig als hier.
pi_56224762
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Huub noemt het getal 145 voor de (IQ?) test die hij voor DGK moest doen.
ja
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:38:53 #227
135305 beequeen
Lost.
pi_56224794
quote:

Mijn theorie:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:41:57 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56224868
De damens zitten nog steeds te keuvelen, ze zijn alleen van positie gewisseld...
Nou maar hopen dat het wisselen van positie zich tot het terras beperkt

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:43:18 #229
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56224899
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef diedirk het volgende:

[..]

Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.

Net zoals hij weet dat Lieke niet weg mag en dan toch 100 keer aan haar vragen waarom ze nu wel blijft en dat terwijl Lieke niks mag zegggen.

erg oneerlijk want hij doet wel omd ehacerklap mond open over achter.
Dat is het spel hè. Neem aan dat, als het zo is, Amanda zelf ook weet wat haar script is (en dus ook Brian) en Lieke, want het gaat om haar vertrek. Kortom iedereen behalve Claire misschien. Niets oneerlijks en de anderen weten net zoveel als Huub.
Het spel speelt zich niet af onafhankelijk van de redactie. En binnen het script proberen de miljonairs nog zoveel mogelijk te spelen en te manipuleren. Dat maakt het voor mij juist interessant.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 14:45:00 #230
135305 beequeen
Lost.
pi_56224930
Claire zegt dat ze nog niet zo bezig is met tv maken, maar dat moet ze echt wel moet gaan doen.

Zou de FEBO de druk opvoeren?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:45:09 #231
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_56224935
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadsel
pi_56225054
het water roept
pi_56225073
Brian en Amanda willen haar wel laten gaan .Zei Brian gisteren nog.Dus Jaap moet gewoon de stemming aan Amanda geven en dan bedenken ze deze smoes.Baal ervan dat die twee altijd alles maar krijgen.
pi_56225099
quote:

[..]

Mijn theorie:
Ik geloof dat ik de versie van gisteravond heel veel leuker vond
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:51:55 #235
145755 kahaarin
pi_56225146
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat ze nog niet zo bezig is met tv maken, maar dat moet ze echt wel moet gaan doen.

Zou de FEBO de druk opvoeren?
Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.
Alles wordt herhaald, wellicht krijgen we een zwangerschapsgate nr. 3.

Claire is nu al verder gegaan met Huub dan Sylvia ooit heeft gedaan toch?
Een vriendschapsband a la die twee is nu niet meer mogelijk dus, rest een poll over hoe lang het duurt tot Huub 'mag'.
be nice or go away
pi_56225175
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef kahaarin het volgende:

[..]

Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.
Alles wordt herhaald, wellicht krijgen we een zwangerschapsgate nr. 3.

Claire is nu al verder gegaan met Huub dan Sylvia ooit heeft gedaan toch?
Een vriendschapsband a la die twee is nu niet meer mogelijk dus, rest een poll over hoe lang het duurt tot Huub 'mag'.
Sil en Huub hebben ook een keer gezoend
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:53:41 #237
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56225207
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:18 schreef blomst het volgende:
IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:58:03 #238
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_56225349
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt
Maar hij zal wel tegen een gehadicapte moeten , of iemand van de FEBO die alleen maar een beetje dammen.
pi_56225416
brian weet ook altijd wat er gaat komen, dus die krijgt sowiezo ook altijd info.
jaap ook en amanda ook
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:00:10 #240
162917 tuinfluiter
pi_56225427
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Ning het volgende:

Sylvia en Huub hebben gezoend bij een uitje voor de camera, welk uitje ben ik vergeten.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:02:40 #241
145755 kahaarin
pi_56225506
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Ning het volgende:

[..]

Een keer gezoend, net als Claire en Huub vannacht of gewoon een keer?
De caps die ik zag leken niet echt gewoon een keertje zoenen, ik kan me vergissen natuurlijk, ik zie Claire echter niet zoals Sylvia zeggen dat ze dat niet wil op TV, het lijkt me een beetje een schaapje, eerst had ik nog hoop dat ze zich een beetje op de vlakte/van de domme hield maar ze is volgens mij echt niet slimmer.
Daar kun je overigens een heel end mee komen, kijk maar naar Amanda.
be nice or go away
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:04:35 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56225542
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadsel
Ik vermoed dat Lieke zichzelf via een "fysiek geweld" diskwalificatie de villa uit moet werken en dat ze daar dan van de Febo een "bonus" voor krijgt ter hoogte van een x bedrag...

Ze zullen waarschijnlijk bedacht hebben dat ze een keer flink uithaalt naar Huub en volgens mij is dat de reden dat ze het er zo moeilijk mee heeft: ze is sowieso niet van het fysieke geweld maar meer van de discussie, en ik denk dat ze nog steeds gevoelens voor hem heeft en hem dus echt niet zou willen slaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:09:19 #243
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56225682
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Sylvia en Huub hebben gezoend bij een uitje voor de camera, welk uitje ben ik vergeten.
Was naar club Panama, een of andere single release
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_56225686
Tief die stinkjunk de straat weer op.
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:10:58 #245
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56225740
Op speciaal verzoek... ff een plaatje van Hans "Hondekop" Nijman

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:12:12 #246
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56225781
Hans vertrekt weer en Huub en Brian staan op het bordes... het was een zware training volgens Brian.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:12:58 #247
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56225806

Hans komt nu elke dag trainen met Brian. Ook zaterdag en zondag..
H tegen B: Tot je zn kop niet meer kunt zien .

Is die ander nu de tegenstander van Brian?
Musica Español
Come On
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:15:23 #248
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56225878

Vanaf nu gaat ie ervoor en tegen allen die hem uitlachen een dikke middelvinger !
Musica Español
Come On
pi_56226072
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

Ik doe met je mee
pi_56226073
En daar is Carlos al...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:23:02 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56226079
Luc luistert geboeid naar de sterke verhalen van Brian:

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:26:29 #252
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56226183
Carlos in tha house

Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:27:06 #253
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56226194

Carlos in da house, kan Brian gelijk door trainen
Musica Español
Come On
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:28:17 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56226234
3 full-moons op een rij
Musica Español
Come On
pi_56226243
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hans komt nu elke dag trainen met Brian. Ook zaterdag en zondag..
H tegen B: Tot je zn kop niet meer kunt zien .

Is die ander nu de tegenstander van Brian?
Die komt alleen voor de training, is zelf ff uit de running door een blindedarmoperatie.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:29:36 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56226274
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:28 schreef chufi het volgende:
3 full-moons op een rij
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 15:33:24 #257
135305 beequeen
Lost.
pi_56226382
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:35:53 #258
38396 mazaru
pi_56226455
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Lijkt me niet verstandig
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:37:44 #259
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56226512
Ik denk dat je het risico loopt dat teveel mensen zich aangesproken voelen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:43:11 #260
162917 tuinfluiter
pi_56226668
quote:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....
mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp.
Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.

† In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 15:45:14 #261
135305 beequeen
Lost.
pi_56226714
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Dat bedoel ik dus, komt nog bij....ik haat kickboksen.

Eerder kwam Amanda in haar paaldansbroekje binnen om te trainen, Carlos stuurde haar naar beneden om zich behoorlijk aan te kleden. Dan ga je toch ook af zeg.
― Mark Twain
pi_56226737
quote:
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:46:08 #263
38396 mazaru
pi_56226739
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit ergens uitgezonden gaat worden.Eurosport of zo.
Peter Aerts is een van de bekendste kickboxfighters, zelfs ik kon hem.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:46:29 #264
je weet wel
pi_56226748
quote:
Valt wel mee. Ik kom al jaren bij dat gala, maar je vindt gemenere klootzakken bij de gemiddelde voetbalclub.

Afgezien van die vijf Hells Angels die er altijd bij zijn, dan.
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 15:46:54 #265
135305 beequeen
Lost.
pi_56226758
quote:

Ik zal er nog even over nadenken maar nogmaals, ik haat kickboksen en het volk wat daarbij hoort, niet echt mijn ding.

Edit: Ik zie dat dieenebart ook gaat, misschien toch een reden om te gaan. Ik zal ¤ 5,- meenemen, dan mag ik hem aanraken.
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:47:09 #266
38396 mazaru
pi_56226766
Is Lieke weer even naar huis?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:47:10 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_56226767
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:

Eerder kwam Amanda in haar paaldansbroekje binnen om te trainen, Carlos stuurde haar naar beneden om zich behoorlijk aan te kleden. Dan ga je toch ook af zeg.
Niet als je Amanda Balk heet. Dan zie je dat als een compliment, want jouw sexy outfit houdt de stoere mannen van het sporten af.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:48:11 #268
145755 kahaarin
pi_56226799
quote:
Je kunt natuurlijk wel 'per ongeluk' een paar mooie uitgeprinte caps laten slingeren, keus genoeg.

Maar daar pimp en wifebeater gaan roepen lijkt me niet bevordelijk voor de gezondheid.
be nice or go away
pi_56226865
quote:

[..]

Of iemand menemen die de foto's daarvan maakt
pi_56226892
quote:
Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?
pi_56226905
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.

Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.

Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Zet er iemand in die Huub eens tegengas kan bieden.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:53:10 #272
38396 mazaru
pi_56226941
Ach, daar is dingetje weer
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:54:25 #273
145755 kahaarin
pi_56226965
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.

Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.

Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Beter nog, iemand die Brian het bloed onder de nagels wegtrekt, waarom weer iemand tegen Huub, dat kennen we zo langzamerhand wel, laat hem maar even aan de bak, en dan bedoel ik niet het verplichte nummertje of boksen.
be nice or go away
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 15:55:15 #274
135305 beequeen
Lost.
pi_56226983
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Margo37 het volgende:

Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?
Hij is hockeykeeper geweest, wat denk je zelf?

Zo, nu weer On Topic: Lieke gaat lopen met haar "poppetje" Dilana, tsja je moet wat om je dagen te vullen.
― Mark Twain
pi_56227008
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:

Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RAT
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:57:50 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_56227036
Musica Español
Come On
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:58:33 #277
162917 tuinfluiter
pi_56227058
(Het publiek bereiken)
Optredens als rapper,
DJ-Brian on tour?
Kick-boxer-Brian,
Dichter-Brian,
Motor-cross Brian.
Manager van Amanda en Mikey.
...................
....................
...................

9 keren was trouwens de uitslag van de popipoll,
daarna enkele keren op de woensdag, donderdag en vrijdag.

Vanavond?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 15:59:03 #278
162917 tuinfluiter
pi_56227068
-dubbel- Zonde , dan maar wat anders neerzetten. Fok had het druk, database. Iets te drinken.

Ja, dat de stemming voor de kick-box-gala is er voor de tweede keer, ging gisteren mis.
Hans komt iedere dag trainen met Brian.
Wie zal er mee mogen met Brian? Nou het is pas over 3 weken.

Heksehiel schrijft dat er geen gast-spelers mee mogen, dus Selene , Mikey en Luc vallen
af en als die willen, gaan ze wel zelf dat was bij de premiere Moordwijven in Scheveningen ook,.
Selene ging zelf op eigen houtje in een auto van de productie met een cameraman erbij.

Heksehiel , ik ken jou ergens van, ik herken je van je schrijven.

[ Bericht 62% gewijzigd door tuinfluiter op 22-01-2008 16:59:23 ]
pi_56227111
Volgens morgenavond uitslag popu maar ja die zegt wel vaker wat

Vanavond de stemming dus.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:03:14 #280
38396 mazaru
pi_56227116
Ik denk niet dat er vanavond een popoll is. Vanavond is er heel spontaan een stemming over wie er mee mag met Brian
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 16:03:35 #281
135305 beequeen
Lost.
pi_56227127
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:

9 keren was trouwens de uitslag van de popipoll,
daarna enkele keren op de woensdag, donderdag en vrijdag.

Vanavond?
Vanavond is de stemming voor het kickboksen, denk niet dat de PoPo ook nog voorbij komt .
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:10:03 #282
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_56227280
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. en dan wordt Lieke zweverig genoemd?? Selène zit nu ijskoud te beweren dat er in de VS "tekeningen" van buitenaardse wezens zijn die zo groot zijn dat je ze alleen ziet als je er overheen vliegt, en natuurlijk was er ook al buitenaards contact geweest met de Maya's

[ afbeelding ]
Ze heeft von Daniken gelezen en neemt het voor waar aan.
Life is what you make it.
pi_56227361
zijn de theorieboeken voor Mike en Amanda al eens binnen gekomen?
pi_56227363
De stemming of bekendmaking van het box-gala moest wel gisteravond, want vandaag zou Hans al komen voor het trainen, anders zou die zich vandaag verluld hebben, dat hij morgen weer komt en zo verder richting gala. Denk alleen dat de algemene unanieme stemming iets anders verliep dan verwacht, dus dat ze er maar 24 uur van hebben gemaakt. Huub en amanda staan geplanned om mee te gaan, waarschijnlijk is het de bedoeling dat Huub een klap gaat krijgen met als beloning het uitje en Lieke haar borg.
Mijn mening hoor, heb geen connecties bij de febo, maar gewoon wat ik kan bedenken. ( dit voor ik weer aangevallen gaat worden )
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 16:13:52 #285
135305 beequeen
Lost.
pi_56227369
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef -Blurk- het volgende:

Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RAT
Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.
We mogen genieten van zijn gitaarspel, zijn gedichten, het rappen en mixen, we kunnen ook nog iets leren van zijn geweldige sextalenten en huiselijk geweld krijgen we er gratis bij, wat wil je nog meer?
― Mark Twain
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:21:05 #286
38396 mazaru
pi_56227560
Waarom blijven die twee toch in de villa?
Gooi nou eens een paar maanden Sylvia en Eric er in.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:23:51 #287
je weet wel
pi_56227628
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:

[..]

Edit: Ik zie dat dieenebart ook gaat, misschien toch een reden om te gaan. Ik zal ¤ 5,- meenemen, dan mag ik hem aanraken.
pi_56227666
en alle ballen weer op huub,waarom niet een keer op de rat febo??
het wordt zo eentonig !!!!
pi_56227803
Alsof Huub in die setup trapt.

Hij weet als geen ander dat hij nu voor Claire zal kiezen om weer sympathiek en trouw over te komen bij publiek.
Hoe nep de relatie ook is, hij zal er alles aan doen om het echt telaten lijken
pi_56227808
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.
We mogen genieten van zijn gitaarspel, zijn gedichten, het rappen en mixen, we kunnen ook nog iets leren van zijn geweldige sextalenten en huiselijk geweld krijgen we er gratis bij, wat wil je nog meer?
Ja, je hebt gelijk ook BQ
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 16:35:28 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_56227952
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef diedirk het volgende:
Alsof Huub in die setup trapt.
Welke setup?
― Mark Twain
pi_56227959
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
De stemming of bekendmaking van het box-gala moest wel gisteravond, want vandaag zou Hans al komen voor het trainen, anders zou die zich vandaag verluld hebben, dat hij morgen weer komt en zo verder richting gala. Denk alleen dat de algemene unanieme stemming iets anders verliep dan verwacht, dus dat ze er maar 24 uur van hebben gemaakt. Huub en amanda staan geplanned om mee te gaan, waarschijnlijk is het de bedoeling dat Huub een klap gaat krijgen met als beloning het uitje en Lieke haar borg.
Mijn mening hoor, heb geen connecties bij de febo, maar gewoon wat ik kan bedenken. ( dit voor ik weer aangevallen gaat worden )
het zat al veel eerder in de pen en Brian wist dat ook want een week ofzo geleden zei hij dat ie ging trainen alsof hij een echt gevecht zou hebben, drie weken lang goed eten en trainen.

[ Bericht 0% gewijzigd door trettie op 22-01-2008 16:36:24 (f) ]
Flens is een Manipulerend Kutwijf.
pi_56228098
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:35 schreef beequeen het volgende:

[..]

Welke setup?
Hem een mistap te laten maken met andere vrouw, plannetje van Luc en Selene
  † In Memoriam † dinsdag 22 januari 2008 @ 16:42:52 #294
135305 beequeen
Lost.
pi_56228140
Oh jee, Brian is moe van het boksen en trainen. Hij gaat vragen of hij even mag rusten zodat hij straks weer wat (voor de soap) kan betekenen.

Ben even weg, lees straks wel weer bij . Keep me posted.
― Mark Twain
pi_56228156
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef diedirk het volgende:

[..]

Hem een mistap te laten maken met andere vrouw, plannetje van Luc en Selene
Hoe kun je nu een misstap maken met een andere vrouw als je geen relatie hebt?
pi_56228243
Waarom irritere ik me zo erg aan die hartje om de naam Mike? Heb je ind e buurt geen junk om te knuffelen ofzo?
pi_56228316
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
-dubbel- Fok had het druk, database.

Ja, dat de stemming voor de kick-box-gala is er voor de tweede keer, ging gisteren mis.
Hans komt iedere dag trainen met Brian.
Wie zal er mee mogen met Brian? Nou het is pas over 3 weken.
Ik vrees dat je je bericht nogmaails moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.
pi_56228345
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Ik vrees dat je je bericht nogmaals moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.

Dat is bizar...je paste 'm net aan toen ik dit bericht schreef...
pi_56228402
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef DeWalrus het volgende:
Waarom irritere ik me zo erg aan die hartje om de naam Mike? Heb je ind e buurt geen junk om te knuffelen ofzo?

pi_56228414
En deze mag dicht:-)
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:54:12 #301
38396 mazaru
pi_56228428
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef DeWalrus het volgende:
Omdat je je eigen veel te druk maakt om deze soap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')