Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496quote:Brian uit de Gouden Kooi vecht op 17 februari aanstaande in Utrecht in het K-1 MAX Gala zijn eerste Kickbokspartij.
Deze wedstrijd is mogelijk gemaakt door Hans Nijman die al geruime tijd de trainer is van de bewoners van de Gouden Kooi. Verleden jaar heeft Hans Nijman al een balletje opgegooid bij de leiding van de Gouden Kooi, maar toen wilde men het nog niet. Nu wel, en kan Brian zich opmaken voor zijn eerste gevecht.
Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring).
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:54 schreef BsJanssen het volgende:
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten![]()
Nee, doe jij ook nooit Brian
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.
Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.
Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
DIt staat er ook hoor ..:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
Leuk je te zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.
Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
Gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.
Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
De hond zit binnen naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef Varen het volgende:
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....
weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
Mag hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
Wat is NWSquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Mag hoorHet is tenslotte gespeeld daar. Maar ik begin nu meer en meer voor Jaap te worden. Alhoewel ik Lieke goed vind. Binnenkort (wanneer het weer wat rustiger in NWS is) ga ik toch die streams maar weer eens nemen
Vorige week weer een paar keer gekeken en allemaal vreemde gezichten
Maar zal jullie de streams weer laten toelichten. Soms kreeg ik meer van jullie mee dan van de streams
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.
Ik ben fan van niemand daar, ik heb wel mijn voorkeuren maar er loopt daar niet echt iemand rond die ik mijn idool zou willen noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.
Maar een laatste waarschuwing. Ik denk dat de laatste waarschuwing richting Huub al een paar waarschuwingen geleden is. Een absoluut alcoholverbod is een ultieme laatste waarschuwing lijkt mij.
En ik ben nooit fan van Huub geweest, dus ook niet de laatste tijd veranderd.
En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.quote:
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ben fan van niemand. Mag dat ook? Ik was vroeger wel fan van Doe Maar. En van Prince. Maar toen was ik een bakvis. Nu heb ik wel voorkeuren, maar geen idolen. En al helemaal niet in DGK.
o, dan komt ze weer even tot rust en zal ze haar beslissing van wel of niet naar huis wel weer uitstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.
Tja, je moet toch iets hebben om mee op te scheppen, ik vind het veel te ver gaan, katten doodbijten en er trots op zijn, houd zo'n beest iig binnen totdat de kat uit de boom is gekeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Verida het volgende:
En ja hoor, Huub moet ineens heel nodig zijn kleding borstelen. Palma vertelt dat de kledingborstel in de la van Lieke ligt, dus Huub gaat nu de lade van Lieke doorzoeken naar de kledingborstel (en natuurlijk voor wat verder van zijn gading is). Volkomen legitiem, achteraf kan hij zeggen dat Palma had gezegd dat hij daar moest zoeken.
Wat een galbak is het toch, nu ineens heeft hij geen personeel nodig om dingen voor hem te zoeken of te doen.
Ik ben ook niet een echte fan hoor, ik stuur geen cadeautjes, lig er s'nachts niet wakker van, maar Huub heeft wel mijn dikke voorkeur, maar ik vind Jaap ook leuk, als hij speelt en zelf Brian en Amanda zijn vermakelijk in hun ruzies. Ik ben niet zo'n Lieke liefhebber, omdat ze niet zoveel humor heeft. Claire is bij mij nog een beetje blanco en Luc en Selene en eigenlijk ook Mike mogen van mij naar huisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.
zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
Is dat normaal, dat er geen geluid op stream 4 staat? Is dat een 'ochtend ding'?
Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:46 schreef Verida het volgende:
zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.
Niet vergezocht, gewoon slecht geacteerd.
BQ.... Huub moet niet zo zeuren... die paar haren op zijn jas (die zeker 2 weken door Mikey is gedragen bij het uitlaten van zijn hond)... Herma&Palma deden maar net alsof zijn jas onderzat (met plakband)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
Ja, 't is een raar geluid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.
Geen geluid is wel vreemd.
Huub laat zich weer sturen om in een kwaad daglicht te komen. Hij gaat heus niet uit zichzelf ineens bij Palma lopen zeuren om een borstel en Palma zegt heus niet helemaal spontaan dat die borstel in de la van Lieke ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.
Jaap gooit stenen naar die kat, lafaard.![]()
Ik neem deze post maar met een korrel zout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Desii het volgende:
Daarbij zijn hondenharen op kleren gewoon cool![]()
Huub is een zeikerd
Meen je niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Jaap gooit stenen naar die kat, lafaard.![]()
Word tijd voor Martinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem deze post maar met een korrel zout.![]()
Wat lopen ze die hond toch op te fokken met.....pak ze. Ze heeft al een paar keer gebeten, het wordt er zo niet beter op.
Ik hoorde Brian dat zeggen.quote:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....
weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
Hij bedoelt dat ze zoveel moeten bijschaven dat alleen een pro er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef Varen het volgende:
Dat zal niet in DGK gebeuren, maar in Joost zijn studio zijn, want het moet van opperste kwaliteit zijn om het uit te geven
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat vragen of haar contactpersoon met haar moeder heeft gesproken.
Brian: je moet goed weten waar en wanneer je moeder ergens is.
Ik ben benieuwd of Amanda haar moeder zal zien. Amanda rekent er zo vast op. Als mama het af laat weten, zal de teleurstelling heel groot zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Je weet wat ze zeggen over mensen die zo met dieren omgaan.......... Veel geweldsplegers zijn ooit begonnen met het molesteren van dieren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.
Ken jij haar moeder?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Mensen die achteraf alles als grapje afdoenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.
Het is gewoon jaloeziequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Varen het volgende:
Brian wil de jalousie emotie bij Claire opwekkeren
Of het achteraf afdoen, met , heb jij geen humor ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mensen die achteraf alles als grapje afdoen
Nee, weg voor een allergie test volgens onze mede Fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke is eindelijk naar huis?
Nee, maar het feit dat haar moeder liever een paar dagen naar Miami gaat dan dat ze haar dochter ziet op het moment dat ze haar dochter voor het eerst in een jaar zonder camera's kan zien zegt me wel een hoop.quote:
mooie opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:06 schreef Leandra het volgende:
Volgens Palma gelooft Lieke iig haar eigen leugens....
Vervolg op [COS#3208] Iedereen weer droog? waar men zich nog zat te verkneukelen over het feit dat Brian op een echt fight gala gaat vechten...
Enig onderzoek wees echter uit dat Brian niet tegenover Joeri Mes in de ring zal staan (jammer...) maar tegen iemand die ook geen wedstrijdervaring heeft...
[..]
Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496
Verder ging het er in de nachtCOS over datMikey
bij de tandarts 32 (!!!) gaatjes moet laten vullen, en z'n verstandskiezen waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Wat verder resulteerde in allerlei enge tandartsverhalen die ik maar overgeslagen heb
Luc deed nog even een rondje "kamperen in de slaapkamer" en begon weer eens een tent te bouwen...
Maar we kennen dat inmiddels van Luc, dus de kans is groot dat er verder niets gebeurd is.
[ afbeelding ]
Cap: BSOL
En degene die CP's ingezet had op het zoenen van Claire en Huub deze nacht kan ze afhalen bijMikey
want het werd gezellig in het bed van Huub, een overzichtje:
[ afbeelding ]
Cap: Vandaag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL
[ afbeelding ]
Cap: Prospera
Girls on top!!
[ afbeelding ]
Cap: Vandaag...
Was verder de vraag in de COS wat voor B&A standje dit was.... maar niemand leek het antwoord te weten.
[ afbeelding ]
En ondertussen ging het bij Huub en Claire gezellig door:
[ afbeelding ]
En na al die spanning in de slaapkamer heb je natuurlijk een sigaretje nodig:
[ afbeelding ]
Cap: Akveor
Maar ook een sigaret roken kan heel gezellig worden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL, complete serie hier
[ afbeelding ]
Gelukkig stonden de linkjes ook al snel in de COS![]()
[..]
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: HiDiHo
En Amanda zegt Carlos te willen aanhouden na DGK, ze heeft hem nodig voor haar lijf...
Je stylistes zou ik niet aanhouden Amanda...
[ afbeelding ]
Cap: HiDiHo
En zelfs op dat onmogelijke tijdstip zijn B&A alweer instaat een onmogelijk gesprek te hebben:
[..]
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:
[ afbeelding ]
Cap: Beequeen
Verder is er wat commentaar vanMike
en Palma over het feit dat kapitalist Jaap gisteren tijdens de stemming 300 CP's van armoedzaaiers Brian en Amanda durfde te vragen...
Zou dit onderwerp dan toch niet zo gevoelig liggen dat er helemaal niet over gesproken mag worden, of zijn Palma enMike
achter nog niet helemaal bijgepraat??
Tot slot zegt Palma met sommige bewoners af en toe een drankje te gaan drinken en dat ze anderen weer helemaal niet hoeft te zien... Ze wil echter van Selène dat deze het goedmaakt met Lieke...
Selène roept echter dat Lieke in haar eigen leugens is gaan geloven.. Palma vindt Lieke een strebertje en roept tot slot nog even dat dat Lieke niet geliefd maakt...
Laten we het er maar op houden dat we weten wie het zegt![]()
![]()
Nou, zeg Markisboer, wat een lange quote.quote:
Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Varen het volgende:
Snode plannen tegen Huub en Claire
[ afbeelding ]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler.![]()
![]()
Febo
![]()
![]()
![]()
Dat doet ze iig erg goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
Amanda en Slène zijn nu hun zenders aan het oppimpen met strass-steentjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
Goeiemiddag,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Weer een top OP. Tnx Leandra.![]()
Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?
Goedemiddag een ieder.
Selene doet het zeker goed, zoals dit weekend toen ze met Brian samen Amanda de grond inboorde , dat was vakwerk, een luisterend oor bieden en hier en daar een druppeltje gif toevoegenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet ze iig erg goed![]()
het valt me nog mee dat ze met de stemming van gisteravond niet gelijk overal bovenop zat, maar misschien is dat ook wel de reden dat de stemming verzet is naar vanavond
Huub moet aan een andere vrouw, om Claire jaloers te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Weer een top OP. Tnx Leandra.![]()
Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?
Goedemiddag een ieder.
Wat een onzin, tuurlijk komt de brandweer wel voor een kat, althans in 030 wel.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:50 schreef Disana het volgende:
De brandweer komt niet voor een kat.
Ah, tnx BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemiddag,
Brian wil proberen as weekend na het optreden een groupie mee te nemen voor Huub, goed bedacht hè?
Ik kan niet echt hoogte krijgen van Claire. Ze zegt niet veel, knoopt uit zichzelf eigenlijk nooit een gesprek aan en dan nu dat kussen met Huub. Zou dit gewoon weer een vehaallijn zijn omdat ze niet uit de verf komt dus dan maar via Huub?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:53 schreef Desii het volgende:
Ik kan er niets aan doen, maar ik vind Claire nogal een dommig type
Hier ook. Maar Brian had dat van de buren te horen gekregen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een onzin, tuurlijk komt de brandweer wel voor een kat, althans in 030 wel.
vind het ook wel leuk, die bondingquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer zingen ze vrolijke liedjes onder begeleiding van Brian op gitaar.
Het valt me op dat er de laatste dagen veel vrolijkheid in de villa is.
Positieve ontwikkeling.
+ dat hij het zelf al probeerde met stenenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier ook. Maar Brian had dat van de buren te horen gekregen.
Het kan maar zo lang zit ze er nog net in. Het blijft voor mij een soort van Sylvia type... rustig en afwachtend... tot nu toe is het niet nodig geweest om zichzelf sterk te profileren. Ik kan me wel voorstellen dat ze een stuk veiligheid bij Huub voelt omdat hij weer redelijk sterk staat. Ze heeft ook niet veel keuze. Maar ik denk niet dat de 'verliefdheid' gespeeld is. Of dat slim is weet ik niet... Ik denk dat het veel met haat opstelling te maken heeft of Huub zich met andere vrouwen bezig houdt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan niet echt hoogte krijgen van Claire. Ze zegt niet veel, knoopt uit zichzelf eigenlijk nooit een gesprek aan en dan nu dat kussen met Huub. Zou dit gewoon weer een vehaallijn zijn omdat ze niet uit de verf komt dus dan maar via Huub?
Hij gebruikt die kat gewoon om leuk te doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
+ dat hij het zelf al probeerde met stenen
heerlijk dat sublieme gitaarspel van Brianquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
Huub zingt: Lieke wil heel graag weg en gauw, maar mag nog niet van de boze buurvrouw.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.
..dàt lieg jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef 2live het volgende:
[..]
heerlijk dat sublieme gitaarspel van Brian
Nu nog:quote:
Hij spéélt niet op zijn gitaar, hij mishándelt dat arme instrumentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Oke, maar hij speelt wel gitaar, dat lieg ik niet.
Heb je nog steeds fans dear?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef dieenebart het volgende:
dat heb ik ook nooit goed begrepen...
Daar verbaas ik me al 16 maanden over.......quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:12 schreef beequeen het volgende:
Is het al zo warm dat je er bij kunt zitten als Claire?
[ afbeelding ]
Wil jij ons wijsmaken dat je fans hebt zeker.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:06 schreef dieenebart het volgende:
[..]
dat heb ik ook nooit goed begrepen...
Of ze hebben terrasverwarming, ik geloof niet dat Eemnes een sub-tropisch klimaat heeft.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me al 16 maanden over.......
Ze zitten daar soms buiten in kleding waarvan je denkt "nu?? met dit weer??"![]()
...heeft Amanda die eerst even snel leeggetrokken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef Ziet het volgende:
ze gaan nu kerstliedjes trommelen op pannen en vergieten (en amanda op een lege fles wijn...)
ja, drie of zo, in drenthequote:
Nou zeg...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef 2live het volgende:
[..]
Wil jij ons wijsmaken dat je fans hebt zeker.
Ík liep vandaag ook in mijn zomerjas, open wel te verstaanquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me al 16 maanden over.......
Ze zitten daar soms buiten in kleding waarvan je denkt "nu?? met dit weer??"![]()
Ik vermoed dat de architecten van het huis en de tuin erg goed rekening gehouden hebben met de windrichting en met de stand van de zon, waardoor je in elk seizoen een plekje kunt vinden waar het (als de zon schijnt) windvrij en zonnig is... en in de zomer zullen er zelfs plekken zijn waar je heerlijk in de schaduw kunt zitten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Of ze hebben terrasverwarming, ik geloof niet dat Eemnes een sub-tropisch klimaat heeft.
Leuk!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:
(heb net een interview gegeven aan het Psychologie-magazine over beroemdheid. Die vrouw bleef maar vragen of het niet pijnlijk was om uit de bekendheid te raken, en ik kon haar er maar niet van overtuigen dat ik daar juist heel blij mee ben. Maar ja, mevrouw woont in Amsterdam, en da's geen Roelofarendsveen of Utrecht natuurlijk)
Toe maarquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:
ja, drie of zo, in drenthe![]()
(heb net een interview gegeven aan het Psychologie-magazine over beroemdheid. Die vrouw bleef maar vragen of het niet pijnlijk was om uit de bekendheid te raken, en ik kon haar er maar niet van overtuigen dat ik daar juist heel blij mee ben. Maar ja, mevrouw woont in Amsterdam, en da's geen Roelofarendsveen of Utrecht natuurlijk)
ja vond ik ook! Ik denk het volgende nummer, maar kan ook maart worden. En laat me even weten wat jullie er uit kunnen halenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk!
In welk nummer verschijnt het? Dan laat ik het hier even kopen als research materiaal.
Edit: BokFOK!![]()
Leuk, ik lees dat blad altijd in de bieb, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:19 schreef dieenebart het volgende:
[..]
ja, drie of zo, in drenthe![]()
Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
Hier hetzelfde probleem....... Chello hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
Deal! Ik denk bij voorbaat al dat je een verknipte BBN-er bentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef dieenebart het volgende:
ja vond ik ook! Ik denk het volgende nummer, maar kan ook maart worden. En laat me even weten wat jullie er uit kunnen halen
Over Dilana?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:
Hans: "Wat een tering lijer van een hond".
Ok, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.
Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, toen Huub vertelde van die kat in de boom.
Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef mazaru het volgende:
Zo, weer een paar keer per week de villa uit Brian?Gezellig met Hansi naar de sportschool.
Kijk dat bedoel ik nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
Huub zingt: Lieke wil heel graag weg en gauw, maar mag nog niet van de boze buurvrouw.
Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekop
Ja dat hoorde ze Palma zingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
Claire zingt "voor het zingen de kerk uit, voor het zingen de kerk uit"![]()
of: "voor het zingen Claire uit, voor het zingen Claire uit"?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
Claire zingt "voor het zingen de kerk uit, voor het zingen de kerk uit"![]()
(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.
Nu moet ik zeggen dat Dilana regelmatig mensen bijt, kan dat beest natuurlijk niks aan doen, maar daar zou ik ook niet blij van worden.
Ik snap het al in geen maandenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.
Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
Allebei.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?
Beterschap, nu snap ik wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef Disana het volgende:
(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.
Misschien is het goed als Hans en Dilana even samen uitgelaten worden in de tuin. Kunnen ze even elkaars anus besnuffelen enzo, helpt vaak goed om de banden tussen honden te verbeteren....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:
Hans: "Wat een tering lijer van een hond".
in vergelijking met de andee miljonairs zal zijn conditie wel goed zijn, maar wat traint hij nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Brian zo'n topconditie had. Hij hijgt zich suf, die jongen niet.
Als ik het zo zie gaat het echt niks worden met Brian, met een beetje mazzel wordt hij helemaal in elkaar gebeukt tijdens die wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
Selène is bang dat ze problemen krijgt met haar "bekendheid" als ze ergens gaat werken![]()
![]()
![]()
Maakt allemaal niet uit voor Selène, alle "ze zoeken daar nog personeel" suggesties van Claire worden in de wind geslagen en Selène wil iig niet in een (kleding)winkel werden (ivm die bekendheid)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst maar eens een baantje vinden, wat kan dat kind eigenlijk?
Ben benieuwd hoe Brian zich naar dat gala toe gaat ontwikkelen....wat hij nu aan het doen is is wel ff wat anders dan op een bokszak slaan. Hij zal echt flink moeten sparren voordat hij de ring in gaat...en daar zijn ze nu dus mee begonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet nog 4 tandjes hoger en zich niet op laten fokken door anderen zegt hondekop.
Brian loopt nu al te zwalken in de fitnesszaal maar ik denk wel dat hij doorzettingsvermogen heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, plotseling mag er niet meer onderhandelt over ceepees bij een stemming, dat mogen Brian en Amanda alleen.
Oh wacht, dat was off stream dus is niet gebeurd.
Het begint steeds meer op te vallen idd. Ik vind het een aardige meid hoor maar er komt helemaal niks uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, die Claire moet echt alles voorgekauwd worden ...... naar huis ermee !!
snap ook niet waarom hij zeurt over de "boze buurvrouw"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef diedirk het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu.
Lieke wringt zich in alle bochten om niks te zeggen en huub zegt het gewoon.
Hij heeft echt scheit aan de redactie ,ze zijn de grip op hem kwijt.
ook dat alcoholverbod weer, wordt tijd om hem een ste laten zien wie de baas is daar.
Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef tipsch het volgende:
Wie zegt dat?
Zal Jaap het vanavond dan niet gewoon weer laten "misgaan", want dit kan toch niet?
Wat een afgang zeg. We kunnen dus na vanavond weer een soort van voorkeursbehandeling bijschrijven bij de heile rat Kubatz.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.
Het gaat nu eenmaal om Amanda, kindje van God.
Nou moet je echt stoppen BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Huub en Jaap nu zeggen dat Lieke niet weggestemd gaat worden.....?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Lieke op Brian te geilen
Nee tuurlijk niet dan kan ze niet vervangen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Zal wel weer script zijn, lees de post van Ziet. Amanda en Brian hebben gezegd dat ze Lieke niet wegstemmen, op deze manier kunnen ze het afdwingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef tipsch het volgende:
Nou moet je echt stoppen BQWat wordt daar precies gezegd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Zeker bang dat hij het op haar gaat proberen, hetgeen hij nu leert bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
Daarom snapte ik het ook niet. Die nationale, da's trouwens niet eens een echte IQ test (meer kennistest).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef Ziet het volgende:
en huub noemde ook even dat jaap 87 had bij de nationale IQ test![]()
dat zal wel niet serieus gemaakt zijn dan
Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Huub noemt het getal 145 voor de (IQ?) test die hij voor DGK moest doen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Mijn theorie:
Dat is het spel hè. Neem aan dat, als het zo is, Amanda zelf ook weet wat haar script is (en dus ook Brian) en Lieke, want het gaat om haar vertrek. Kortom iedereen behalve Claire misschien. Niets oneerlijks en de anderen weten net zoveel als Huub.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.
Net zoals hij weet dat Lieke niet weg mag en dan toch 100 keer aan haar vragen waarom ze nu wel blijft en dat terwijl Lieke niks mag zegggen.
erg oneerlijk want hij doet wel omd ehacerklap mond open over achter.
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.
Ik geloof dat ik de versie van gisteravond heel veel leuker vondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Mijn theorie:
Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat ze nog niet zo bezig is met tv maken, maar dat moet ze echt wel moet gaan doen.
Zou de FEBO de druk opvoeren?
Sil en Huub hebben ook een keer gezoendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.
Alles wordt herhaald, wellicht krijgen we een zwangerschapsgate nr. 3.
Claire is nu al verder gegaan met Huub dan Sylvia ooit heeft gedaan toch?
Een vriendschapsband a la die twee is nu niet meer mogelijk dus, rest een poll over hoe lang het duurt tot Huub 'mag'.
Maar hij zal wel tegen een gehadicapte moeten , of iemand van de FEBO die alleen maar een beetje dammen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt![]()
![]()
![]()
![]()
Een keer gezoend, net als Claire en Huub vannacht of gewoon een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Sil en Huub hebben ook een keer gezoend
Ik vermoed dat Lieke zichzelf via een "fysiek geweld" diskwalificatie de villa uit moet werken en dat ze daar dan van de Febo een "bonus" voor krijgt ter hoogte van een x bedrag...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadsel
Was naar club Panama, een of andere single releasequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sylvia en Huub hebben gezoend bij een uitje voor de camera, welk uitje ben ik vergeten.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt![]()
![]()
![]()
![]()
Die komt alleen voor de training, is zelf ff uit de running door een blindedarmoperatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hans komt nu elke dag trainen met Brian. Ook zaterdag en zondag..
H tegen B: Tot je zn kop niet meer kunt zien .
Is die ander nu de tegenstander van Brian?
Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....
mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp.
Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Dat bedoel ik dus, komt nog bij....ik haat kickboksen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je het risico loopt dat teveel mensen zich aangesproken voelen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af of dit ergens uitgezonden gaat worden.Eurosport of zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.
Valt wel mee. Ik kom al jaren bij dat gala, maar je vindt gemenere klootzakken bij de gemiddelde voetbalclub.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik zal er nog even over nadenken maar nogmaals, ik haat kickboksen en het volk wat daarbij hoort, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.
Niet als je Amanda Balk heet. Dan zie je dat als een compliment, want jouw sexy outfit houdt de stoere mannen van het sporten af.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Eerder kwam Amanda in haar paaldansbroekje binnen om te trainen, Carlos stuurde haar naar beneden om zich behoorlijk aan te kleden. Dan ga je toch ook af zeg.
Je kunt natuurlijk wel 'per ongeluk' een paar mooie uitgeprinte caps laten slingeren, keus genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Of iemand menemen die de foto's daarvan maaktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.![]()
Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Beter nog, iemand die Brian het bloed onder de nagels wegtrekt, waarom weer iemand tegen Huub, dat kennen we zo langzamerhand wel, laat hem maar even aan de bak, en dan bedoel ik niet het verplichte nummertje of boksen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.
Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.
Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Zet er iemand in die Huub eens tegengas kan bieden.
Hij is hockeykeeper geweest, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Margo37 het volgende:
Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?
Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RATquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.
Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.
Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Zet er iemand in die Huub eens tegengas kan bieden.
Vanavond is de stemming voor het kickboksen, denk niet dat de PoPo ook nog voorbij komt .quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
9 keren was trouwens de uitslag van de popipoll,
daarna enkele keren op de woensdag, donderdag en vrijdag.
Vanavond?
Ze heeft von Daniken gelezen en neemt het voor waar aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. en dan wordt Lieke zweverig genoemd?? Selène zit nu ijskoud te beweren dat er in de VS "tekeningen" van buitenaardse wezens zijn die zo groot zijn dat je ze alleen ziet als je er overheen vliegt, en natuurlijk was er ook al buitenaards contact geweest met de Maya's
[ afbeelding ]
Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RAT
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Ik zie dat dieenebart ook gaat, misschien toch een reden om te gaan. Ik zal ¤ 5,- meenemen, dan mag ik hem aanraken.![]()
Ja, je hebt gelijk ook BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.
We mogen genieten van zijn gitaarspel, zijn gedichten, het rappen en mixen, we kunnen ook nog iets leren van zijn geweldige sextalenten en huiselijk geweld krijgen we er gratis bij, wat wil je nog meer?
Welke setup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef diedirk het volgende:
Alsof Huub in die setup trapt.
het zat al veel eerder in de pen en Brian wist dat ook want een week ofzo geleden zei hij dat ie ging trainen alsof hij een echt gevecht zou hebben, drie weken lang goed eten en trainen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
De stemming of bekendmaking van het box-gala moest wel gisteravond, want vandaag zou Hans al komen voor het trainen, anders zou die zich vandaag verluld hebben, dat hij morgen weer komt en zo verder richting gala. Denk alleen dat de algemene unanieme stemming iets anders verliep dan verwacht, dus dat ze er maar 24 uur van hebben gemaakt. Huub en amanda staan geplanned om mee te gaan, waarschijnlijk is het de bedoeling dat Huub een klap gaat krijgen met als beloning het uitje en Lieke haar borg.
Mijn mening hoor, heb geen connecties bij de febo, maar gewoon wat ik kan bedenken. ( dit voor ik weer aangevallen gaat worden )
Hoe kun je nu een misstap maken met een andere vrouw als je geen relatie hebt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hem een mistap te laten maken met andere vrouw, plannetje van Luc en Selene
Ik vrees dat je je bericht nogmaails moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
-dubbel- Fok had het druk, database.
Ja, dat de stemming voor de kick-box-gala is er voor de tweede keer, ging gisteren mis.
Hans komt iedere dag trainen met Brian.![]()
Wie zal er mee mogen met Brian? Nou het is pas over 3 weken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vrees dat je je bericht nogmaals moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef DeWalrus het volgende:
Waarom irritere ik me zo erg aan die hartje om de naam Mike? Heb je ind e buurt geen junk om te knuffelen ofzo?
Omdat je je eigen veel te druk maakt om deze soap?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef DeWalrus het volgende:
Waarom irritere ik me zo erg aan die hartje om de naam Mike? Heb je ind e buurt geen junk om te knuffelen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |