Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496quote:Brian uit de Gouden Kooi vecht op 17 februari aanstaande in Utrecht in het K-1 MAX Gala zijn eerste Kickbokspartij.
Deze wedstrijd is mogelijk gemaakt door Hans Nijman die al geruime tijd de trainer is van de bewoners van de Gouden Kooi. Verleden jaar heeft Hans Nijman al een balletje opgegooid bij de leiding van de Gouden Kooi, maar toen wilde men het nog niet. Nu wel, en kan Brian zich opmaken voor zijn eerste gevecht.
Tegenstander zal iemand zijn van gelijk niveau (geen wedstrijdervaring).
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dusquote:Op dinsdag 22 januari 2008 02:54 schreef BsJanssen het volgende:
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 07:22 schreef Kaleddis het volgende:
Ze hebben het over de begintijd van hun relasie, terwijl het nog geen relasie was, maar Amanda dacht dat het al een relasie was.
Amanda: ja maar jij...
Brian: Ga je weer, ja maar jij.... Ga niet in de jij-mode praten![]()
Nee, doe jij ook nooit Brian
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.
Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:13 schreef diedirk het volgende:
Lees net op villa vandaag dat Huub het alcohol verbod heeft overtreden....en dat ze hem misschien gaan straffen.
Laat me niet lachen de redactie/ FEBO is doodsbang voor huub en hebben hem totaal niet meer onder controle; hij roept steeds meer over ze on stream.
Waar zouden ze hem mee kunnen straffen?
Misschien zijn optredens cancellen maar dat durven ze toch niet.
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het lijkt me dat een optreden contractueel wordt vastgelegd, wat ze dan wel kunnen doen is geen nieuwe optredens meer boeken, alles wat er nu op de agenda staat zal hij toch wel moeten doen.
DIt staat er ook hoor ..:quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:20 schreef Varen het volgende:
[..]
Bedoel je dit? Dit staat op villa vandaag.
Ook Huub nam een slok… Maar het alcoholverbod dan? Dat belooft wat voor vandaag…
Ik lees niks over straffen
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Of gewoon weer een boete, Lieke heeft ook een boete gekregen voor het naast Huub op de grond spugen en het achterhouden van een oogpotlood, dus Huub mag gewoon een ton aan zijn broek krijgen.
Het is net een klein kind, als hem een vinger geeft neemt hij je hele hand, gisteren een slokje, vandaag een heel glas en morgen is hij gewoon weer straalbezopen.
Leuk je te zienquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.
Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
Gezelligquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:25 schreef paddy het volgende:
Heb een tijdje niet meer gekeken.maar zie ik het nu goed? Is de adoratie van de Huub fans nu helemaal over omdat de adoratie van Lieke voor Huub over is? Voor de tijd konden bepaalde users ieder bloed wel drinken wanneer Lieke werd aangevallen.
Eigenlijk wil ik gewoon even user zijn hier, Even weer meelurken
De hond zit binnen naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:24 schreef Varen het volgende:
Volgens Palma zit er een wasbeertje in de boom. Het is een poesje op 7 meter in de boom
Brian wil de brandweer bellen of iemand met een ladder. Hij belt naar achter.
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
De hond zit binnen naar ik aanneem?
Straks bijt Dilana nog.
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Die boetes vind ik zo vaag, voor iemand mishandelen krijg je dezelfde boete als voor spugen of een oorbel gooien, daar klopt toch niets van?
Ik ben het er wel mee eens dat er iets aan gedaan moet worden, een laatste waarschuwing oid, maar ik vind dit eigenlijk niet echt een ton boete waard.
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Varen het volgende:
Waar is Lieke?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....
weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
Mag hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:27 schreef Varen het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Nee hoor, de Huub fans zijn er niet, ja ikke
Wat is NWSquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef paddy het volgende:
[..]
Mag hoorHet is tenslotte gespeeld daar. Maar ik begin nu meer en meer voor Jaap te worden. Alhoewel ik Lieke goed vind. Binnenkort (wanneer het weer wat rustiger in NWS is) ga ik toch die streams maar weer eens nemen
Vorige week weer een paar keer gekeken en allemaal vreemde gezichten
Maar zal jullie de streams weer laten toelichten. Soms kreeg ik meer van jullie mee dan van de streams
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Wetende dat Dilana katten doodbijt, laten ze haar toch weer buiten lopen.
Ik ben fan van niemand daar, ik heb wel mijn voorkeuren maar er loopt daar niet echt iemand rond die ik mijn idool zou willen noemen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele boetesysteem slaat nergens op, helemaal niet als je aan de 30 euro boete denkt die Jaap heeft gekregen voor het vernielen van serviesgoed.
Maar een laatste waarschuwing. Ik denk dat de laatste waarschuwing richting Huub al een paar waarschuwingen geleden is. Een absoluut alcoholverbod is een ultieme laatste waarschuwing lijkt mij.
En ik ben nooit fan van Huub geweest, dus ook niet de laatste tijd veranderd.
En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.quote:
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:33 schreef Copycat het volgende:
Ik ben fan van niemand. Mag dat ook? Ik was vroeger wel fan van Doe Maar. En van Prince. Maar toen was ik een bakvis. Nu heb ik wel voorkeuren, maar geen idolen. En al helemaal niet in DGK.
o, dan komt ze weer even tot rust en zal ze haar beslissing van wel of niet naar huis wel weer uitstellen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Die moest geloof ik vandaag naar het ziekenhuis voor die allergietesten.
Tja, je moet toch iets hebben om mee op te scheppen, ik vind het veel te ver gaan, katten doodbijten en er trots op zijn, houd zo'n beest iig binnen totdat de kat uit de boom is gekeken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Disana het volgende:
[..]
En Mikey was toch weer trots, ondanks zijn berouwvolle toon nadat hij mijn briefje had gelezen.
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:34 schreef Verida het volgende:
En ja hoor, Huub moet ineens heel nodig zijn kleding borstelen. Palma vertelt dat de kledingborstel in de la van Lieke ligt, dus Huub gaat nu de lade van Lieke doorzoeken naar de kledingborstel (en natuurlijk voor wat verder van zijn gading is). Volkomen legitiem, achteraf kan hij zeggen dat Palma had gezegd dat hij daar moest zoeken.
Wat een galbak is het toch, nu ineens heeft hij geen personeel nodig om dingen voor hem te zoeken of te doen.
Ik ben ook niet een echte fan hoor, ik stuur geen cadeautjes, lig er s'nachts niet wakker van, maar Huub heeft wel mijn dikke voorkeur, maar ik vind Jaap ook leuk, als hij speelt en zelf Brian en Amanda zijn vermakelijk in hun ruzies. Ik ben niet zo'n Lieke liefhebber, omdat ze niet zoveel humor heeft. Claire is bij mij nog een beetje blanco en Luc en Selene en eigenlijk ook Mike mogen van mij naar huisquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:39 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet hoe mensen fan kunnen zijn van iemand in een TV programma, met name een realityprogramma.
zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:43 schreef Disana het volgende:
Is dat normaal, dat er geen geluid op stream 4 staat? Is dat een 'ochtend ding'?
Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:46 schreef Verida het volgende:
zit vast een tv momentje aan vast. Huub die eerst verkondigd aan Palma zo'n borstel nodig te hebben, vervolgens de camera die op Huub gericht staat als hij de lade van Lieke doorzoekt en vervolgens een camera die wegdraait.
Niet vergezocht, gewoon slecht geacteerd.
BQ.... Huub moet niet zo zeuren... die paar haren op zijn jas (die zeker 2 weken door Mikey is gedragen bij het uitlaten van zijn hond)... Herma&Palma deden maar net alsof zijn jas onderzat (met plakband)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat zou Huub uit de lade van Lieke willen hebben, haar bh of string ???? Tsjonge, wel wat ver gezocht dit.
Ja, 't is een raar geluid.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het geluid is altijd slecht in de ochtend, pas als ze overgaan naar 4 streams, om 13.00 uur is alles normaal.
Geen geluid is wel vreemd.
Huub laat zich weer sturen om in een kwaad daglicht te komen. Hij gaat heus niet uit zichzelf ineens bij Palma lopen zeuren om een borstel en Palma zegt heus niet helemaal spontaan dat die borstel in de la van Lieke ligt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ok, Huub zoekt dus een tv momentje om in een kwaad daglicht te komen, heel logisch.
Jaap gooit stenen naar die kat, lafaard.![]()
Ik neem deze post maar met een korrel zout.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef Desii het volgende:
Daarbij zijn hondenharen op kleren gewoon cool![]()
Huub is een zeikerd
Meen je niet...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:49 schreef beequeen het volgende:
Jaap gooit stenen naar die kat, lafaard.![]()
Word tijd voor Martinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem deze post maar met een korrel zout.![]()
Wat lopen ze die hond toch op te fokken met.....pak ze. Ze heeft al een paar keer gebeten, het wordt er zo niet beter op.
Ik hoorde Brian dat zeggen.quote:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....
weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
Hij bedoelt dat ze zoveel moeten bijschaven dat alleen een pro er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef Varen het volgende:
Dat zal niet in DGK gebeuren, maar in Joost zijn studio zijn, want het moet van opperste kwaliteit zijn om het uit te geven
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat vragen of haar contactpersoon met haar moeder heeft gesproken.
Brian: je moet goed weten waar en wanneer je moeder ergens is.
Ik ben benieuwd of Amanda haar moeder zal zien. Amanda rekent er zo vast op. Als mama het af laat weten, zal de teleurstelling heel groot zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Je weet wat ze zeggen over mensen die zo met dieren omgaan.......... Veel geweldsplegers zijn ooit begonnen met het molesteren van dieren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.
Ken jij haar moeder?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Mensen die achteraf alles als grapje afdoenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.
Het is gewoon jaloeziequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Varen het volgende:
Brian wil de jalousie emotie bij Claire opwekkeren
Of het achteraf afdoen, met , heb jij geen humor ?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:13 schreef Johnny_Berra het volgende:
Mensen die achteraf alles als grapje afdoen
Nee, weg voor een allergie test volgens onze mede Fokkersquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:21 schreef Rotterdammert het volgende:
Lieke is eindelijk naar huis?
Nee, maar het feit dat haar moeder liever een paar dagen naar Miami gaat dan dat ze haar dochter ziet op het moment dat ze haar dochter voor het eerst in een jaar zonder camera's kan zien zegt me wel een hoop.quote:
mooie opquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:06 schreef Leandra het volgende:
Volgens Palma gelooft Lieke iig haar eigen leugens....
Vervolg op [COS#3208] Iedereen weer droog? waar men zich nog zat te verkneukelen over het feit dat Brian op een echt fight gala gaat vechten...
Enig onderzoek wees echter uit dat Brian niet tegenover Joeri Mes in de ring zal staan (jammer...) maar tegen iemand die ook geen wedstrijdervaring heeft...
[..]
Bron: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=78496
Verder ging het er in de nachtCOS over datMikey
bij de tandarts 32 (!!!) gaatjes moet laten vullen, en z'n verstandskiezen waarschijnlijk verwijderd moeten worden. Wat verder resulteerde in allerlei enge tandartsverhalen die ik maar overgeslagen heb
Luc deed nog even een rondje "kamperen in de slaapkamer" en begon weer eens een tent te bouwen...
Maar we kennen dat inmiddels van Luc, dus de kans is groot dat er verder niets gebeurd is.
[ afbeelding ]
Cap: BSOL
En degene die CP's ingezet had op het zoenen van Claire en Huub deze nacht kan ze afhalen bijMikey
want het werd gezellig in het bed van Huub, een overzichtje:
[ afbeelding ]
Cap: Vandaag...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL
[ afbeelding ]
Cap: Prospera
Girls on top!!
[ afbeelding ]
Cap: Vandaag...
Was verder de vraag in de COS wat voor B&A standje dit was.... maar niemand leek het antwoord te weten.
[ afbeelding ]
En ondertussen ging het bij Huub en Claire gezellig door:
[ afbeelding ]
En na al die spanning in de slaapkamer heb je natuurlijk een sigaretje nodig:
[ afbeelding ]
Cap: Akveor
Maar ook een sigaret roken kan heel gezellig worden....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: BSOL, complete serie hier
[ afbeelding ]
Gelukkig stonden de linkjes ook al snel in de COS![]()
[..]
Verder waren Amanda en Brian enorm vroeg op vandaag... en vroegen ze zich om 06.40 uur af of er op dat moment ook streamers kijken... Ja dus![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Caps: HiDiHo
En Amanda zegt Carlos te willen aanhouden na DGK, ze heeft hem nodig voor haar lijf...
Je stylistes zou ik niet aanhouden Amanda...
[ afbeelding ]
Cap: HiDiHo
En zelfs op dat onmogelijke tijdstip zijn B&A alweer instaat een onmogelijk gesprek te hebben:
[..]
Gelukkig zijn ze daarna wel weer hun bed in gegaan, zodat ze op een normaal tijdstip iig weer konden alsof ze er niet uit konden komen:
[ afbeelding ]
Cap: Beequeen
Verder is er wat commentaar vanMike
en Palma over het feit dat kapitalist Jaap gisteren tijdens de stemming 300 CP's van armoedzaaiers Brian en Amanda durfde te vragen...
Zou dit onderwerp dan toch niet zo gevoelig liggen dat er helemaal niet over gesproken mag worden, of zijn Palma enMike
achter nog niet helemaal bijgepraat??
Tot slot zegt Palma met sommige bewoners af en toe een drankje te gaan drinken en dat ze anderen weer helemaal niet hoeft te zien... Ze wil echter van Selène dat deze het goedmaakt met Lieke...
Selène roept echter dat Lieke in haar eigen leugens is gaan geloven.. Palma vindt Lieke een strebertje en roept tot slot nog even dat dat Lieke niet geliefd maakt...
Laten we het er maar op houden dat we weten wie het zegt![]()
![]()
Nou, zeg Markisboer, wat een lange quote.quote:
Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:32 schreef Varen het volgende:
Snode plannen tegen Huub en Claire
[ afbeelding ]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:40 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Febo wat moet die lamlulluc daarnou? het is toch een gastspeler.![]()
![]()
Febo
![]()
![]()
![]()
Dat doet ze iig erg goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
Amanda en Slène zijn nu hun zenders aan het oppimpen met strass-steentjesquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:45 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad en die Selene blijft ook maar, wanneer zou die weer vertrekken? Of blijft die zitten om hier en daar een beetje te polariseren?
Goeiemiddag,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Weer een top OP. Tnx Leandra.![]()
Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?
Goedemiddag een ieder.
Selene doet het zeker goed, zoals dit weekend toen ze met Brian samen Amanda de grond inboorde , dat was vakwerk, een luisterend oor bieden en hier en daar een druppeltje gif toevoegenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doet ze iig erg goed![]()
het valt me nog mee dat ze met de stemming van gisteravond niet gelijk overal bovenop zat, maar misschien is dat ook wel de reden dat de stemming verzet is naar vanavond
Huub moet aan een andere vrouw, om Claire jaloers te makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:48 schreef akveor het volgende:
Weer een top OP. Tnx Leandra.![]()
Kan iemand snel uitleggen waarmee Brian Claire jaloers uitmaken... of is het simpel het aantal vrouwen ter sprake brengen?
Goedemiddag een ieder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |