pff...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:43 schreef Guuskeee het volgende:
thx ruudpuntenel, lekker snel (wel 11 minuten ipv 5)
![]()
plompzakken, hebben ze net afgesproken, in overleg met dr pa.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef John316 het volgende:
Gaan ze nog ballen of hoe ist
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian zal het wel even uitleggen heeft de PSP weer afgepakt
[ afbeelding ]
Nog goed wakkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
plompzakken, hebben ze net afgesproken, in overleg met dr pa.
ik had er zelf geen zin in dus ik had echt al 100 keer F5 gedrukt en 10 in onzinposten gepost. Maar gelukkig was jij er nogquote:
Dat heeft NettyJabba de hut ook eens tegen hem gezegd!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef Frasier het volgende:
Misschien zou Brain z'n beentjes ook is moeten gaan trainen
Nena was slim, ze had het al heel snel door !quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"
Kick some assquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ja Ruud bedankt voor het openen, volgende keer zal ik het doen. Zag te laat dat ik de laatste was. (ben aan het pokeren en het gaat goed)
Ik ben liever Edgar Davids dan Heintje Davids...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wil ik toch Nena weer quoten: "KUTKIND"
ja het kan gewoon niet waar zijn. Het zou ronduit levensgevaarlijk zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
ik geloof er helemaal niks van dat Brian tegen die Joerie Mes moet vechten.
Eerder tegen een debuterende tiener of zo.
Er is toch ook zo'n vrouwelijke kickbokser die (wereld)kampioen is geworden? (weet het niet zeker hoor)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:50 schreef avonne het volgende:
ik geloof er helemaal niks van dat Brian tegen die Joerie Mes moet vechten.
Eerder tegen een debuterende tiener of zo.
Maar ik heb er toch nog steeds moeite mee als dat muurtje weer in beeld komtquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nena was slim, ze had het al heel snel door !
Truste Mokumquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben liever Edgar Davids dan Heintje Davids...
trusten allemaal!
![]()
Lucia Rijkerquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:52 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n vrouwelijke kickbokser die (wereld)kampioen is geworden? (weet het niet zeker hoor)
Maar dat lijkt me wel wat voor m! Tegen een vrouw!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |