Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef mazaru het volgende:
Mokum020 is er gezegd tegen wie hij dan moet vechten?
Oehh die ziet er ook wel leuk uitquote:Op maandag 21 januari 2008 22:49 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laatste keer hoor...hij vecht wel in het voorprogramma tegen dit figuur hierboven!![]()
Cap is van Akveor
Of een andere Kubatzzzzzzzzzzz Ken netquote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Dark het volgende:
[..]
Hans Hondekop had het over een "naamgenoot"..............een andere brian, misschien?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Zou RTL een heel boksgala gescript hebben
Wat mij betreft, kan hij niet hard genoeg op z'n muil - schjmoel - gerost worden!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
![]()
Brian gaat klappen krijgen, hele harde.![]()
de streams zijn nog niet op zwart maar met dat laatste heb je denk ik wel gelijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef Leandra het volgende:
Thnx Jassy... lekker snel![]()
Als er toch weer streams op zwart gaan dan kan deze 300 CP deal ook wel doorgaan... het lijkt me dat dat vooral het probleem was: dat het on-cam gebeurde...... die 600 CP deal was immers ook off-cam gedaan
Jij kunt wel denken dat hij niets verkeerd heeft gedaan, maar TV-makers denken daar anders over. En Japio's baas is primair TV-maker. Of hij terecht punten wil is niet van belang - Voor een plaatsje op dit boksgala is veel werk verzet en het moet daarom ook top TV worden.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jaap heeft niks verkeerd gedaan.Hij wil zijn punten en terecht.
Ala Jaap iets verkloot bij Brian is het altijd goed!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
weet niet. Jaap zei zelf "mooooi" toen hij naar achter moest.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef tipsch het volgende:
Ik snap het niet. Jaap heeft iets verkloot, hoezo nou?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |