Word tijd voor Martinquote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik neem deze post maar met een korrel zout.![]()
Wat lopen ze die hond toch op te fokken met.....pak ze. Ze heeft al een paar keer gebeten, het wordt er zo niet beter op.
Ik hoorde Brian dat zeggen.quote:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."quote:Op dinsdag 22 januari 2008 11:30 schreef Desii het volgende:
Brian is de poesjesredder van dgk....
weer een nieuwe taak heeft mijn nobele ridder op zich genomen........
*zucht*
Hij bedoelt dat ze zoveel moeten bijschaven dat alleen een pro er iets van kan maken.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:02 schreef Varen het volgende:
Dat zal niet in DGK gebeuren, maar in Joost zijn studio zijn, want het moet van opperste kwaliteit zijn om het uit te geven
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:05 schreef Johnny_Berra het volgende:
Volgens mij hoorde ik hem eerst zeggen: "Laten we stenen de boom in gooien..."
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:06 schreef Varen het volgende:
Amanda gaat vragen of haar contactpersoon met haar moeder heeft gesproken.
Brian: je moet goed weten waar en wanneer je moeder ergens is.
Ik ben benieuwd of Amanda haar moeder zal zien. Amanda rekent er zo vast op. Als mama het af laat weten, zal de teleurstelling heel groot zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Je weet wat ze zeggen over mensen die zo met dieren omgaan.......... Veel geweldsplegers zijn ooit begonnen met het molesteren van dieren.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
En vervolgens Jaap de schuld geven, het blijft een rat. Net als golfballen gooien naar Dilana en daarna die hond aanhalen.
Ken jij haar moeder?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Arm kind.. die is echt in staat haar hele dag buiten de kooi in het schema van haar moeder te passen... en dan zie ik haar moeder nog in staat om op het laatste moment weer iets anders te gaan doen.
Mensen die achteraf alles als grapje afdoenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het was voor hem in elk geval één grote grap. Dat bellen naar de buren voor de brandweer leek heel erg op het scoren van een tv moment.
Het is gewoon jaloeziequote:Op dinsdag 22 januari 2008 12:12 schreef Varen het volgende:
Brian wil de jalousie emotie bij Claire opwekkeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |