abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:40:11 #151
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56215174
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Claire heeft er weinig moeite mee ......
Mooi caps !! Die bedtijd van 0100 uur is ook al weer van de baan blijkbaar ... beter.
.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:41:06 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_56215181
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:38 schreef akveor het volgende:
Eindelijk weer eens echte liefde in de villa...
[ afbeelding ]
Thanks voor het gifje

Kan verdorie geef drm back up maken op me laptop.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:42:34 #153
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_56215189
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:38 schreef akveor het volgende:
Eindelijk weer eens echte liefde in de villa...
[ afbeelding ]
Deze keer jammer dat je het begin miste. Claire nam duidelijk het initiatief ....... Laat mij nou toch gewoon hopen dat die meid Huub een geweldig oor aannaait ! Ze maakt hem knettergek en zegt dan "Lekker puh"
Keep the Sunny Side Up
pi_56215197
Zo zo zo, Clairetje toch
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:45:16 #155
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215200
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:41 schreef Kinga het volgende:

[..]

Thanks voor het gifje

Kan verdorie geef drm back up maken op me laptop.
In vista moet je die scriptjes als adminstrator uitvoeren.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:46:12 #156
bright side of life
pi_56215205
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Mooi caps !! Die bedtijd van 0100 uur is ook al weer van de baan blijkbaar ... beter.
Dank je. Soms is een gifje aardig, maar als echte capper vind ik soms een reeks caps als stripverhaal net zo leuk .... Kwestie van smaak wellicht.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:46:31 #157
130755 Kinga
versier hier
pi_56215209
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:45 schreef akveor het volgende:

[..]

In vista moet je die scriptjes als adminstrator uitvoeren.
Ik ben admin. Lukt nog niet...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:47:18 #158
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215215
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Deze keer jammer dat je het begin miste. Claire nam duidelijk het initiatief ....... Laat mij nou toch gewoon hopen dat die meid Huub een geweldig oor aannaait ! Ze maakt hem knettergek en zegt dan "Lekker puh"
Jaaa ik was net te laat.....
Je kunt aan dat gifje zien welke positie dat gebeurde.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:48:01 #159
bright side of life
pi_56215216
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:46 schreef Kinga het volgende:

[..]

Zie Problemen met Streams en Abonnement # 3
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:49:10 #160
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215226
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:46 schreef Kinga het volgende:

[..]

Kun je hier iets mee:
http://dgk.servehttp.com/software/DRM%20stappenplan.htm

knip
Iedereen die de Gouden Kooi kijkt kijkt met verbazing...dat mensen zo snel stelletjes worden is in de geschiedenis van BB nog nooit gebeurt als in deze villa....het is allemaal voor de show...is bijna onmogelijk dat mensen zo snel voor elkaar vallen....enige wat ik erbij denk is dat er heel veel belangen bij meespelen blijkbaar voor de bewoners in kwestie...hoe kan ze zich makkelijker een vaste plaats in die villa veroveren dan op zo'n manier terwijl het juist op den duur helemaal niet goed is om te doen,het kost je heel makkelijk je kop...single blijven is als je wil winnen veel en veel beter....
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_56215237
nou iedereen slaapt
dus ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken

truste allemaal
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
pi_56215252
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Al het laatste nieuws via http://www.headliner.nl - Voetbal - Showbiz
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:55:51 #164
167977 DGK_Tegengas
pi_56215259
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dank je. Soms is een gifje aardig, maar als echte capper vind ik soms een reeks caps als stripverhaal net zo leuk .... Kwestie van smaak wellicht.
Mee eens, ik heb ook wel eens proberen te cappen in het verleden, maar ik vind het proces tussen
maken, bewerken en uploaden een beetje te omslachtig (misschien deed ik het wel verkeerd hoor ..)
en probeer dus nu maar af en toe wat soundclips te uploaden. Hopelijk heeft men daar ook iets aan,
maar ik bewonder je enthousiasme in het cappen
.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:57:59 #165
130755 Kinga
versier hier
pi_56215273
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:54 schreef BsJanssen het volgende:
Filmpjes:
versterkt geluid en meerdere camerastandpunten:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 1
en nogmaals:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 2
en ook in de woonkamer moet een tv momentje gemaakt worden:
Huub en Claire zoenen dan eindelijk - deel 3
Dat is snel.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 02:59:56 #166
bright side of life
pi_56215283
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:50 schreef riri het volgende:
Iedereen die de Gouden Kooi kijkt kijkt met verbazing...dat mensen zo snel stelletjes worden is in de geschiedenis van BB nog nooit gebeurt als in deze villa....het is allemaal voor de show...is bijna onmogelijk dat mensen zo snel voor elkaar vallen....enige wat ik erbij denk is dat er heel veel belangen bij meespelen blijkbaar voor de bewoners in kwestie...hoe kan ze zich makkelijker een vaste plaats in die villa veroveren dan op zo'n manier terwijl het juist op den duur helemaal niet goed is om te doen,het kost je heel makkelijk je kop...single blijven is als je wil winnen veel en veel beter....

Kwestie van hele bewuste casting. Tot het moment dat Amanda kwam zag je (op 'n enkele misser na) geen enkele blote tiet. Daarna werd het snel 'common sense' en ging het al snel over tot sex. In het "BB tijdperk" wilden ze gewoon niet zo extreem en shokkend zijn. Bij DGK hebben ze een aantal dames van de eerste 'lichting' (Nena, Eveline, Angelique (?), Ilona, Sylvia) gewoon vervangen door 'Miljonairs' die wat verder wilden gaan.

Ze vertellen ook op de streams dat een van de eerste vragen bij de screening is : "Ben je bereid om sex te hebben voor de camera" ............
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:02:39 #167
bright side of life
pi_56215290
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

Mee eens, ik heb ook wel eens proberen te cappen in het verleden, maar ik vind het proces tussen
maken, bewerken en uploaden een beetje te omslachtig (misschien deed ik het wel verkeerd hoor ..)

en probeer dus nu maar af en toe wat soundclips te uploaden. Hopelijk heeft men daar ook iets aan,
maar ik bewonder je enthousiasme in het cappen
Check http://www.gadwin.com/printscreen/ ...... gratis download en geen verborgen grappen ......

Edit : En voor het gemak ook deze even downloaden ..... http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:08:48 #168
130755 Kinga
versier hier
pi_56215302
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Check http://www.gadwin.com/printscreen/ ...... gratis download en geen verborgen grappen ......

Edit : En voor het gemak ook deze even downloaden ..... http://www.faststone.org/FSViewerDetail.htm
Is daar ook niet een apart topic voor
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:10:56 #169
167977 DGK_Tegengas
pi_56215305
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bedankt voor de links, ik ga ze morgen op mijn gemak even bekijken.
Misschien ga ik toch wel weer cappen .....

Iets anders, jij als die-hard streamer (zelfs vanuit de USA), vind je ook niet dat de
streams zo ontzettend zijn ingekakt de laatste paar dagen / weken ... zo jammer.
.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:12:18 #170
bright side of life
pi_56215308
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:08 schreef Kinga het volgende:

[..]

Is daar ook niet een apart topic voor
Klopt, als je na de eerste hint daarover wilt doorpraten is het zinvol over te stappen naar het specifieke topic. Je hebt het door
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:16:28 #171
167977 DGK_Tegengas
pi_56215323
Volgens mij zijn we hier nog maar met zijn vieren, ga er in ieder geval vandoor.

Welterusten en nogmaals bedankt voor de links.
.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:19:14 #172
bright side of life
pi_56215326
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

.......

Iets anders, jij als die-hard streamer (zelfs vanuit de USA), vind je ook niet dat de
streams zo ontzettend zijn ingekakt de laatste paar dagen / weken ... zo jammer.
Ik weet niet zeker of ingekakt het juiste woord is. Het wordt wel steeds meer een herhaling van zetten, ze rennen rondjes die ze al eens gelopen hebben.

Verder denk ik dat er grote onvrede is tussen FEBO en sommige bewoners. Je merkt dat Huub zich niets meer aantrekt van 'opdrachten' om Lieke met rust te laten. Het lijkt wel of hij 'het financieel vangnet' voor haar bewust verziekt om iets af te dwingen. Op vergelijkbare manier heeft Japio vanavond de TV-opname van een (voor de FEBO) belangrijke stemming letterlijk 'opgeblazen'.

Ik, met nadruk op IK, denk dat ze weten dat Brian 'onaantastbaar' is verklaard en dat ze weten dat er richting eindspel wordt gestuurd. Huub en Japio willen een eigen -gegarandeerde- stoel in die laaste bus forceren.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:24:59 #173
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215335
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker of ingekakt het juiste woord is. Het wordt wel steeds meer een herhaling van zetten, ze rennen rondjes die ze al eens gelopen hebben.

Verder denk ik dat er grote onvrede is tussen FEBO en sommige bewoners. Je merkt dat Huub zich niets meer aantrekt van 'opdrachten' om Lieke met rust te laten. Het lijkt wel of hij 'het financieel vangnet' voor haar bewust verziekt om iets af te dwingen. Op vergelijkbare manier heeft Japio vanavond de TV-opname van een (voor de FEBO) belangrijke stemming letterlijk 'opgeblazen'.

Ik, met nadruk op IK, denk dat ze weten dat Brian 'onaantastbaar' is verklaard en dat ze weten dat er richting eindspel wordt gestuurd. Huub en Japio willen een eigen -gegarandeerde- stoel in die laaste bus forceren.
Overdrijf je nu niet een beetje... die discussie van gisteren en vandaag stelde toch weinig voor... ze jankte zomaar. Als dat al niet eens meer kan.
Verder denk ik ook wel dat ze bezig zijn met het veiligstellen van een zetel in de finale of in ieder geval zijn ze bezig te zorgen dat ze niet weggestemt kunnen worden. Ik denk dat Jaap hem erg knijpt nu Huub zo close is met Claire. Zou me niets verbazen dat dat iets te maken gehad heeft met de stemming van vanavond.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:31:25 #174
130755 Kinga
versier hier
pi_56215352
quote:

[..]

Ik zat laatst te denken. Zonder een beetje sturing en regie kun je zoveel mensen niet een jaar lang aan hun lot over laten. Vooral dit stelletje gecaste freaks. Natuurlijk sturen ze zelf ook aan op extreme situaties, maar met beveiliging etc houden ze het enigszins nog binnen de perken als het echt dreigt uit de hand te lopen. Zeg ik er meteen maar bij, een paar gevallen(douche-brian in het algemeen) buiten beschouwing gelaten. Je moet toch niet hebben dat de 'acteurs' gaan denken dat ze alles kunnen bepalen daar. En dat zie je nu eigenlijk al een beetje bij Jaap en Huub. Lekker de mensen die het echt voor het zeggen hebben onder druk zetten en zich er niks van aantrekken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:31:31 #175
bright side of life
pi_56215353
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:24 schreef akveor het volgende:

[..]

Overdrijf je nu niet een beetje... die discussie van gisteren en vandaag stelde toch weinig voor... ze jankte zomaar. Als dat al niet eens meer kan.
Verder denk ik ook wel dat ze bezig zijn met het veiligstellen van een zetel in de finale of in ieder geval zijn ze bezig te zorgen dat ze niet weggestemt kunnen worden. Ik denk dat Jaap hem erg knijpt nu Huub zo close is met Claire. Zou me niets verbazen dat dat iets te maken gehad heeft met de stemming van vanavond.
Hoorde je vanmorgen ook hoe ze -heel nadrukkelijk- bij Palma zaten te zeuren om alsnog de krant (Telegraaf) te krijgen met het arikel van Ome Fons ? Ze wisten heel precies dat hij daarin iets over het doorgaan van DGK had gezegd ...... Alleen ze wisten niet wat er stond.

Ik steun je vermoeden dat er 'onderhuidse spanningen' zitten tussen Huub en Japio. Ze zeggen het niet, maar effectief is de oorlog tussen die twee al begonnen. En dat is ook de reden dat Huub zo enorm gefocused is op Lieke ..... Stel je voor dat ze blijft in het Japio kamp !
Keep the Sunny Side Up
pi_56215357
quote:

[..]
Verder denk ik dat er grote onvrede is tussen FEBO en sommige bewoners. Je merkt dat Huub zich niets meer aantrekt van 'opdrachten' om Lieke met rust te laten. Het lijkt wel of hij 'het financieel vangnet' voor haar bewust verziekt om iets af te dwingen.
Even hoor. Waarom zou hij haar met rust laten als ze hem niet kunnen toezeggen dat zij werkelijk gaat. Je kan er donder op zeggen dat Huub zich bedonderd voelt na alle aanvallen van Lieke met de redactie op zijn positie. Helaas en volkomen terecht zat een onschendbaar rolletje à la Natasia tot aan 2 mei er niet in voor Lieke.

[ Bericht 1% gewijzigd door tipsch op 22-01-2008 06:07:48 ]
pi_56215368
Wat me nog het meest verbaast is de verzekering van een finaleplaats voor Brian. Die RAT heeft geen moer hoeven leveren. Sinds hij ergens vorig jaar hoogoverspannen is geraakt, moet alles langs hem heen gaan. Te triest, schandalig eigenlijk. Hij heeft al lang geleden verloren.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:36:56 #178
bright side of life
pi_56215373
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:31 schreef Kinga het volgende:

[..]

.......
En dat zie je nu eigenlijk al een beetje bij Jaap en Huub. Lekker de mensen die het echt voor het zeggen hebben onder druk zetten en zich er niks van aantrekken.
Ja, dat klopt. En is ook de kern van mijn vermoedens. Voeg daarbij dat ze zich donders goed realiseren dat, als DGK gaat aflopen, de 'sterke redactueren' weglopen en de 'zwakkere redactueren' blijven. Japio en Huub proberen nu al die redacteuren 'bang' te maken door gewoon niet te luisteren en gewoon hun werk (TV-opname van een stemming) om zeep te helpen. Motto : Ook een zwakker redacteur kun je jankend de poort uit krijgen !
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:41:47 #179
bright side of life
pi_56215382
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:32 schreef tipsch het volgende:

[..]

Even hoor. Waarom zij hij haar met rust laten als ze hem niet kunnen toezeggen dat zij werkelijk gaat. Je kan er donder op zeggen dat Huub zich bedonderd voelt na alle aanvallen van Lieke met de redactie op zijn positie. Helaas en volkomen terecht zat een onschendbaar rolletje à la Natasia tot aan 2 mei er niet in voor Lieke.
Prima dat je twijfelt aan mijn vermoedens, maar geef ook eens een onderbouwing aan jouw kant van het verhaal. "Je kan er donder op zeggen dat Huub zich bedonderd voelt" is mooi, maar je zegt zelf zo weinig .... Kom eens met een theorie, bouw eens een verhaal op !
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:43:13 #180
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215387
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hoorde je vanmorgen ook hoe ze -heel nadrukkelijk- bij Palma zaten te zeuren om alsnog de krant (Telegraaf) te krijgen met het arikel van Ome Fons ? Ze wisten heel precies dat hij daarin iets over het doorgaan van DGK had gezegd ...... Alleen ze wisten niet wat er stond.

Ik steun je vermoeden dat er 'onderhuidse spanningen' zitten tussen Huub en Japio. Ze zeggen het niet, maar effectief is de oorlog tussen die twee al begonnen. En dat is ook de reden dat Huub zo enorm gefocused is op Lieke ..... Stel je voor dat ze blijft in het Japio kamp !
Hèhè... dus hoezo Lieke met rust laten.... en Jaap komt niet voor niets met dat lul verhaal dat Huub een klap van Lieke in ontvangst moet nemen.
Let maar eens op degene die zich het zwakst voelt heeeft het over de lange termijn van 2 jaar....
Vanochtend heb ik het niet zo goed gevolgd en ook niet meegekregen in de COS.
Het gaat tot nu toe eigenlijk wel en beetje zoals ik verwacht had... behalve dat Lieke vertrekt dan (als ze vertrekt)... Claire voor Lieke of Huub en het is Huub geworden. Ik weet dat het keihard is maar Huub's agressieve gedrag tegen Lieke heeft effect gehad. En dat kan ik dan toch waarderen in de speler Huub. Die heeft zich niet de kaas van het brood af laten eten. Denk ook maar eens aan de uitspraak van afgelopen vrijdag dat Jaap en Lieke Huub mochten wegstemmen. Ik krijg het idee toen Lieke zag dat Huub met Claire begon te bonden haar kans verkeken was om zonder hem in de villa te zijn. Ik denk dat dat haar definitieve breekpunt was.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:43:46 #181
bright side of life
pi_56215388
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:35 schreef tipsch het volgende:
Wat me nog het meest verbaast is de verzekering van een finaleplaats voor Brian. Die RAT heeft geen moer hoeven leveren. Sinds hij ergens vorig jaar hoogoverspannen is geraakt, moet alles langs hem heen gaan. Te triest, schandalig eigenlijk. Hij heeft al lang geleden verloren.
Hier geef je wel onderbouwing aan je verhaal. Maar waarom zou FEBO dit doen ? "Te triest, schandalig" klopt, maar dat is geen FEBO-argument.
Keep the Sunny Side Up
pi_56215394
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:31 schreef Kinga het volgende:

[..]
Je moet toch niet hebben dat de 'acteurs' gaan denken dat ze alles kunnen bepalen daar. En dat zie je nu eigenlijk al een beetje bij Jaap en Huub. Lekker de mensen die het echt voor het zeggen hebben onder druk zetten en zich er niks van aantrekken.
Ik vind dat terecht als je bekijkt hoe Brian en Amanda worden voorgetrokken. Je kunt uit de gesprekjes tussen Jaap en Huub goed opmaken dat hun frustraties vooral daarover gaan, volkomen begrijpelijk. Reality
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:53:05 #183
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215412
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Ja, dat klopt. En is ook de kern van mijn vermoedens. Voeg daarbij dat ze zich donders goed realiseren dat, als DGK gaat aflopen, de 'sterke redactueren' weglopen en de 'zwakkere redactueren' blijven. Japio en Huub proberen nu al die redacteuren 'bang' te maken door gewoon niet te luisteren en gewoon hun werk (TV-opname van een stemming) om zeep te helpen. Motto : Ook een zwakker redacteur kun je jankend de poort uit krijgen !
Even reclame voor je Top Topic: Geef jouw mening over de meest en minst favoriete bewoner daarin zeg ik ook dat je de Febo ook als een speler moet zien.

Wat je daar gedaan krijgt bepaalt voor een groot gedeelte je positie. En die mogelijkheden creeer je door je zo veel mogelijk te profileren op de streams en dus TV. Iets wat ik de valkuil van Jaap vind.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:53:32 #184
130755 Kinga
versier hier
pi_56215414
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:44 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik vind dat terecht als je bekijkt hoe Brian en Amanda worden voorgetrokken. Je kunt uit de gesprekjes tussen Jaap en Huub goed opmaken dat hun frustraties vooral daarover gaan, volkomen begrijpelijk. Reality
Eerlijk gezegd merk ik daar niks van. Het is echt alsof iedereen zich er bij heeft neergelegd daar dat Brian misschien wel eens gaat winnen. Ze doen ook werkelijk helemaal niks qua acties naar Brian en Amanda. De COSsers frustreert dat dan juist.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:54:35 #185
bright side of life
pi_56215415
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:43 schreef akveor het volgende:

[..]
......en Jaap komt niet voor niets met dat lul verhaal ....

.... Ik weet dat het keihard is maar Huub's agressieve gedrag tegen Lieke heeft effect gehad.

.... Ik krijg het idee toen Lieke zag dat Huub met Claire begon te bonden haar kans verkeken was .......
1. Japio heeft te veel lul verhalen. Per dag zeven verhalen in verschillende kleuren zodat er altijd wel eentje ongeveer (maar niet helemaal) kan kloppen.

2. Ja, Huub is zo agressief, dat het niet meer past bij z'n lichaamslengte. Daarom zie je hem soms twijfelen en weet hij dan geen houding te geven aan z'n gevoelens voor Lieke. Roept dan ineens heel serieus dat hij niet kan bevatten waarom Lieke zich tegen hem heeft gekeerd.

3. Ik denk dat Lieke meer schrok van een eventuele komst van Eric dan Huub's bonden met Claire. Lieke weet dat ze zwak staat, maar nog steeds is ze niet bang van Claire.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:58:05 #186
bright side of life
pi_56215425
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:53 schreef akveor het volgende:

[..]

Even reclame voor je Top Topic: Geef jouw mening over de meest en minst favoriete bewoner daarin zeg ik ook dat je de Febo ook als een speler moet zien.

Wat je daar gedaan krijgt bepaalt voor een groot gedeelte je positie. En die mogelijkheden creeer je door je zo veel mogelijk te profileren op de streams en dus TV. Iets wat ik de valkuil van Jaap vind.
Jammer dat ik zelf geen reclame mag maken voor mijn Top Topic.

De rest van je verhaaal klopt wel een beetje ....... De bewoner (Huub in dit geval) is gewoon de 'baas' over de mening van de Redactie ........
Keep the Sunny Side Up
pi_56215426
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Hier geef je wel onderbouwing aan je verhaal. Maar waarom zou FEBO dit doen ? "Te triest, schandalig" klopt, maar dat is geen FEBO-argument.
De vraag waarom Brian zo wordt voorgetrokken blijft door onzekerheid eigenlijk onbeantwoord.
Ik denk dat het overduidelijke voortrekken ervoor zorgt dat Brian juist gemeen impopulair blijft en ik krijg nou niet het idee dat Brian daar vrede mee heeft.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 03:59:40 #188
bright side of life
pi_56215430
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:53 schreef Kinga het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd merk ik daar niks van. Het is echt alsof iedereen zich er bij heeft neergelegd daar dat Brian misschien wel eens gaat winnen. Ze doen ook werkelijk helemaal niks qua acties naar Brian en Amanda. De COSsers frustreert dat dan juist.
Waarom merk je daar niks van ?
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:03:24 #189
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215436
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

1. Japio heeft te veel lul verhalen. Per dag zeven verhalen in verschillende kleuren zodat er altijd wel eentje ongeveer (maar niet helemaal) kan kloppen.

2. Ja, Huub is zo agressief, dat het niet meer past bij z'n lichaamslengte. Daarom zie je hem soms twijfelen en weet hij dan geen houding te geven aan z'n gevoelens voor Lieke. Roept dan ineens heel serieus dat hij niet kan bevatten waarom Lieke zich tegen hem heeft gekeerd.

3. Ik denk dat Lieke meer schrok van een eventuele komst van Eric dan Huub's bonden met Claire. Lieke weet dat ze zwak staat, maar nog steeds is ze niet bang van Claire.
1. Toch is dat erg relevant voor Jaap's positie.... hij voelt z'n macht wegglijden. Hij kon niets anders bedenken dan aggressie van Lieke naar Huub. (waar hebben ze het 's nachts dan steeds over... het is toch duidelijk dat Lieke zich daar niet mee wil inlaten).

2. Huub's houding vind ik gewoon lachwekkend. Maar toch kan Lieke dat niet handelen. Dus speltechisch gezien goed gespeeld.

3. Ik bedoel meer dat ze niet kan verdragen om met Huub in de villa te zijn. Ik krijg het gevoel dat ze samen met Jap Huub wou wegstemmen maar gedwarsboomt werd.

Ik probeer vaak DGK te bekijken op de speltechnische mogelijkheden die er onstaan. Ik hoop niet dat dat irritant over komt.
Op dinsdag 22 januari 2008 03:53 schreef Kinga het volgende:

[..]

De frustraties blijken echt wel door sommige opmerkingen die Huub en Jaap naar elkaar maken, maar ik vind het zelf ook nog veel te weinig.
Ik acht het zeer waarschijnlijk dat Jaap en Huub niets mógen ondernemen tegen Brian en Amanda. Vraag die me bijzonder bezig houdt is: waarom niet?
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:07:08 #191
bright side of life
pi_56215444
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:58 schreef tipsch het volgende:

[..]

De vraag waarom Brian zo wordt voorgetrokken blijft door onzekerheid eigenlijk onbeantwoord.
Ik denk dat het overduidelijke voortrekken ervoor zorgt dat Brian juist gemeen impopulair blijft en ik krijg nou niet het idee dat Brian daar vrede mee heeft.
Je openingszin is eerlijk !

In welke mate wordt het "overduidelijke voortrekken van Brian" niet opgeroepen door een kleine groep posters, met hele hoge aantallen posts per dag ? ("In Belgie hebben alle kinderen vierkante mondjes omdat ze alleen maar friet eten. En vrouwen in Belgie hebben vierkante tepels om de baby's alvast te laten wennen aan friet ........")
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:08:57 #192
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215447
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:03 schreef tipsch het volgende:

[..]

De frustraties blijken echt wel door sommige opmerkingen die Huub en Jaap naar elkaar maken, maar ik vind het zelf ook nog veel te weinig.
Ik acht het zeer waarschijnlijk dat Jaap en Huub niets mógen ondernemen tegen Brian en Amanda. Vraag die me bijzonder bezig houdt is: waarom niet?
Als dat zo zou zijn weet je ook waarom Lieke nog niet weg kan.... er moet een oplossing komen om Brian uit de wind te houden... Want, in mijn ogen staat Brian het zwakst... Hij kan wel stoer gaan freefighten maar controle in het huis heeft hij niet. Overal zijn secondanten voor hem in de weer. Zelf iets presteren kan ie niet meer.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:09:08 #193
130755 Kinga
versier hier
pi_56215448
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Waarom merk je daar niks van ?
Ik heb in ieder geval nog nooit gesprekken gezien op de streams tussen Jaap, Huub en Lieke waar ze frustraties uiten over Brian zijn positie of iets dergelijks. Er wordt gewoon niet over gepraat. Maar zoals ik al zei, het is alsof ze wel wéten dat Brian eventueel gaat winnen en ze geen acties doen, of logischerwijs geen gescripte acties tegen Brian krijgen aangeleverd. Ik bedoel, lekker makkelijk en relaxt ga je de finale in op die manier.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:11:58 #194
bright side of life
pi_56215456
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:03 schreef akveor het volgende:

[..]

.......

3. Ik bedoel meer dat ze niet kan verdragen om met Huub in de villa te zijn...........

Ik probeer vaak DGK te bekijken op de speltechnische mogelijkheden die er onstaan. Ik hoop niet dat dat irritant over komt.
Nee, wat mij betreft niet irritant .....

ad 3. Maar dan zou Lieke het -voor 7000 euro- wel nog 10 dagen kunnen volhouden.
Keep the Sunny Side Up
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:12:29 #195
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215458
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

In welke mate wordt het "overduidelijke voortrekken van Brian" niet opgeroepen door een kleine groep posters, met hele hoge aantallen posts per dag ? ("In Belgie hebben alle kinderen vierkante mondjes omdat ze alleen maar friet eten. En vrouwen in Belgie hebben vierkante tepels om de baby's alvast te laten wennen aan friet ........")
Dat wist ik niet... weer wat geleerd....

Maar vind je niet dat Brian uit de wind gehouden wordt... ? Of zou dit alleen te wijten zijn aan de onrust in het tegenkamp...?

[ Bericht 0% gewijzigd door akveor op 22-01-2008 04:19:52 ]
Op dinsdag 22 januari 2008 04:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer de onzekerheid waar ik op doelde. Ik vind namelijk wel degelijk dat hij wordt voorgetrokken.
Ik kan gewoon echt weinig bedenken dat het voortrekken van Brian zou rechtvaardigen.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:17:35 #197
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215469
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Nee, wat mij betreft niet irritant .....

ad 3. Maar dan zou Lieke het -voor 7000 euro- wel nog 10 dagen kunnen volhouden.
Als de febo wil dat ze d'r 7000 terugkrijgt kunnen ze simpelweg Erik niet laten komen. Nee, in het begin als schoonmaakster vond ik haar al obsessief naar Huub toe en nu nog erger alleen de ander kant doorgeslagen. En natuurlijk zal ze bang voor Erik want ze weet dat Huub dan nog harder kan worden.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:18:39 #198
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_56215470
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Dat is niet zozeer de onzekerheid waar ik op doelde. Ik vind namelijk wel degelijk dat hij wordt voorgetrokken.
Ik kan gewoon echt weinig bedenken dat het voortrekken van Brian zou rechtvaardigen.
Normaal gesproken wordt nu de hele familie Kubatz erbij gehaald...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 04:20:12 #199
bright side of life
pi_56215471
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:09 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ik heb in ieder geval nog nooit gesprekken gezien op de streams tussen Jaap, Huub en Lieke waar ze frustraties uiten over Brian zijn positie of iets dergelijks. Er wordt gewoon niet over gepraat. Maar zoals ik al zei, het is alsof ze wel wéten dat Brian eventueel gaat winnen en ze geen acties doen, of logischerwijs geen gescripte acties tegen Brian krijgen aangeleverd. Ik bedoel, lekker makkelijk en relaxt ga je de finale in op die manier.
Maar leg nou eens uit WAAROM ze niets doen als ze dat weten ! Niemand haalt het toch in z'n bolle hoofd om dan niets te doen of te wachten op aangeleverde scripts .......... En hoezo ga je dan relaxt naar de finale "alsof ze wel wéten dat Brian eventueel gaat winnen"

Sorry dat ik het zeg, maar kom eens met inhoudelijke argumenten ........
Keep the Sunny Side Up
pi_56215474
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 04:18 schreef akveor het volgende:

[..]

Normaal gesproken wordt nu de hele familie Kubatz erbij gehaald...
Zullen wij er eens even over brainstormen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')