Favoriete bewoner, die keus is voor mij niet zo heel moeilijk. Als ik het afgelopen 1.5 jaar is het Huub. Nadat hij met Lieke is samen gaan spelen vind ik hem vele malen minder, en nu heb ik zelfs momenten dat ik zijn akties en uitspraken zum kotsen vind.
Huub is dus nog steeds mijn favo speler met een hele grote kant-teken;
BIJ GEBREK AAN BETER.Ik vind
Lieke dus helemaal 3x niets. Nog nooit leuk gevonden, en zal ook nooit iets worden. Hooghartig, vreemd, nep, etc.etc. Vanaf het begin toen ze binnenkwam als poetsvrouw had ik helemaal niets met haar. Een aanfluiting voor het programma. Om Natasia kon ik af en toe nog lachen, met Lieke helemaal niets,
alleen ergenis!
Brian begrijp ik zo af en toe wel. Alles maar dan ook alles wordt slecht uitgelegd van hem, alhoewel ik moet zeggen dat hij af en toe ook wel zijn goede kanten heeft. Nevertheless, een
weirdo eerste klas, en
absoluut geen winnaar van DGK, omdat hij er niet veel voor hoeft te doen, of voor gedaan heeft.
Dombo
Amanda. Misschien voor elke lettergreep even in de handjes klappen anders snapt ze de hele lap tekst niet mocht ze dit ooit eens lezen. Een matennaaier (Nena) een
dom figuur die zich heel snel laat opfokken door sterke persoonlijkheden in het spel. Verwend, en toch zielig omdat mams denkt dat money gelukkig maakt. Mams mag ergens nog blij zijn dat Amanda veel van haar houdt. Ieder ander kind (met hersens) had dit nooit gepikt. Maar dan is de vraag, is het voor het geld of is het dat ze veel van moesje houdt? De tijd zal het leren.
Jaap; altijd al de indruk gehad dat hij een jaloezie tegen Huub heeft. Misschien vanwege de vlotte babbel die Huub heeft. Toch denk ik dat het andersom ook het geval is. Jaap is uniek in elk opzicht. Daarom heeft hij niet zoveel voorkeur stemmen. Jammer, als Jaap zich
iets meer human zou opstellen zou hij Huub ver
voorbij schieten in de popo, dan zou het zekers mijn absolute favoriet zijn!
Claire; zit er net in, vind haar nu al
dom, tenzij het spel is om Huub een loer te draaien, anders is ze knap onverstandig bezig, Huub heeft al meerdere malen bewezen dat hij geen one women persoon is. Claire gaat haar
hart breken als ze niet uitkijkt.
Een leuk topic BSOL,
Screw the future...
We're cold now!
Canadians for global warming