Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
Ja hoor, plotseling mag er niet meer onderhandelt over ceepees bij een stemming, dat mogen Brian en Amanda alleen.
Oh wacht, dat was off stream dus is niet gebeurd.
Het begint steeds meer op te vallen idd. Ik vind het een aardige meid hoor maar er komt helemaal niks uit.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jezus, die Claire moet echt alles voorgekauwd worden ...... naar huis ermee !!
snap ook niet waarom hij zeurt over de "boze buurvrouw"quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:42 schreef diedirk het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nu.
Lieke wringt zich in alle bochten om niks te zeggen en huub zegt het gewoon.
Hij heeft echt scheit aan de redactie ,ze zijn de grip op hem kwijt.
ook dat alcoholverbod weer, wordt tijd om hem een ste laten zien wie de baas is daar.
Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:17 schreef tipsch het volgende:
Wie zegt dat?
Zal Jaap het vanavond dan niet gewoon weer laten "misgaan", want dit kan toch niet?
Wat een afgang zeg. We kunnen dus na vanavond weer een soort van voorkeursbehandeling bijschrijven bij de heile rat Kubatz.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Jaap en ik hoop idd dat Jaap gaat blokken maar ik ben bang dat dat niet mag van het hokje.
Het gaat nu eenmaal om Amanda, kindje van God.
Nou moet je echt stoppen BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Huub en Jaap nu zeggen dat Lieke niet weggestemd gaat worden.....?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Lieke op Brian te geilen
Nee tuurlijk niet dan kan ze niet vervangen worden.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Zal wel weer script zijn, lees de post van Ziet. Amanda en Brian hebben gezegd dat ze Lieke niet wegstemmen, op deze manier kunnen ze het afdwingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:24 schreef tipsch het volgende:
Nou moet je echt stoppen BQWat wordt daar precies gezegd?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:22 schreef beequeen het volgende:
Zeker bang dat hij het op haar gaat proberen, hetgeen hij nu leert bedoel ik dan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker en Amanda kijkt steeds angstiger.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
Daarom snapte ik het ook niet. Die nationale, da's trouwens niet eens een echte IQ test (meer kennistest).quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:34 schreef Ziet het volgende:
en huub noemde ook even dat jaap 87 had bij de nationale IQ test![]()
dat zal wel niet serieus gemaakt zijn dan
Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |