Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
Hier hetzelfde probleem....... Chello hierquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:32 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams vliegen er om de haverklap uit, meer mensen last van of zou het aan mijn provider liggen?
Deal! Ik denk bij voorbaat al dat je een verknipte BBN-er bentquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:29 schreef dieenebart het volgende:
ja vond ik ook! Ik denk het volgende nummer, maar kan ook maart worden. En laat me even weten wat jullie er uit kunnen halen
Over Dilana?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:
Hans: "Wat een tering lijer van een hond".
Ok, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:33 schreef Disana het volgende:
Hier ook. Maar als je HiDiHo's streams hebt: klik met het streamvenster aktief op de 'n' toets, dan krijg je een andere verbinding. Ik heb nu een goede.
Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekopquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, toen Huub vertelde van die kat in de boom.
Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef mazaru het volgende:
Zo, weer een paar keer per week de villa uit Brian?Gezellig met Hansi naar de sportschool.
Kijk dat bedoel ik nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:04 schreef beequeen het volgende:
Huub zingt: Lieke wil heel graag weg en gauw, maar mag nog niet van de boze buurvrouw.
Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:40 schreef Disana het volgende:
Nou, dan denk ik nu iets positiever over die Hondekop
Ja dat hoorde ze Palma zingen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
Claire zingt "voor het zingen de kerk uit, voor het zingen de kerk uit"![]()
of: "voor het zingen Claire uit, voor het zingen Claire uit"?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef Leandra het volgende:
Claire zingt "voor het zingen de kerk uit, voor het zingen de kerk uit"![]()
(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat hij het niet positief bedoelde. Dilana viel Hans vorige keer aan, toen wilde hij haar al trappen.
Nu moet ik zeggen dat Dilana regelmatig mensen bijt, kan dat beest natuurlijk niks aan doen, maar daar zou ik ook niet blij van worden.
Ik snap het al in geen maandenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo is het makkelijk vol te houden voor Brian.Lekker vakantie vieren,effe optreden en naar de sportschool voor zijn agressie.Huub moet er echt veel meer voor doen en hoop ook echt dat hij een paar extra bonussen heeft gehad,want anders snap ik het echt niet meer.
Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
Allebei.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bedoel je op FOK of in dat hok? Ik vind het namelijk allesbehalve normaal, waarom de sportschool, hij kan toch gewoon in de fitness trainen?
Beterschap, nu snap ik wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:46 schreef Disana het volgende:
(heb koorts, dus als ik iets niet snap....) Ik bedoel dat ik iets positiever over Hans Hondekop denk. En die bijtende hond, die katten-doodbijtende hond, die mag van mij zonder probleem geëuthanaseerd worden op humane wijze.
Misschien is het goed als Hans en Dilana even samen uitgelaten worden in de tuin. Kunnen ze even elkaars anus besnuffelen enzo, helpt vaak goed om de banden tussen honden te verbeteren....quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:37 schreef schatje het volgende:
Hans: "Wat een tering lijer van een hond".
in vergelijking met de andee miljonairs zal zijn conditie wel goed zijn, maar wat traint hij nu.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
Ik dacht dat Brian zo'n topconditie had. Hij hijgt zich suf, die jongen niet.
Als ik het zo zie gaat het echt niks worden met Brian, met een beetje mazzel wordt hij helemaal in elkaar gebeukt tijdens die wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
Iedereen schijnt het heel normaal te vinden dat Brian straks ook mee mag naar de sportschool met Hans?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:51 schreef Leandra het volgende:
Selène is bang dat ze problemen krijgt met haar "bekendheid" als ze ergens gaat werken![]()
![]()
![]()
Maakt allemaal niet uit voor Selène, alle "ze zoeken daar nog personeel" suggesties van Claire worden in de wind geslagen en Selène wil iig niet in een (kleding)winkel werden (ivm die bekendheid)quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eerst maar eens een baantje vinden, wat kan dat kind eigenlijk?
Ben benieuwd hoe Brian zich naar dat gala toe gaat ontwikkelen....wat hij nu aan het doen is is wel ff wat anders dan op een bokszak slaan. Hij zal echt flink moeten sparren voordat hij de ring in gaat...en daar zijn ze nu dus mee begonnen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:00 schreef Margo37 het volgende:
Brian moet nog 4 tandjes hoger en zich niet op laten fokken door anderen zegt hondekop.
Brian loopt nu al te zwalken in de fitnesszaal maar ik denk wel dat hij doorzettingsvermogen heeft.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:48 schreef Disana het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |