jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Huub noemt het getal 145 voor de (IQ?) test die hij voor DGK moest doen.
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
Dat is het spel hè. Neem aan dat, als het zo is, Amanda zelf ook weet wat haar script is (en dus ook Brian) en Lieke, want het gaat om haar vertrek. Kortom iedereen behalve Claire misschien. Niets oneerlijks en de anderen weten net zoveel als Huub.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:36 schreef diedirk het volgende:
[..]
Precies zo is het en dat doet Huub heel vaak.Hij krijgt als enige heel vaak info en gebruikt die dan tegen rest.
Net zoals hij weet dat Lieke niet weg mag en dan toch 100 keer aan haar vragen waarom ze nu wel blijft en dat terwijl Lieke niks mag zegggen.
erg oneerlijk want hij doet wel omd ehacerklap mond open over achter.
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadselquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het knap verwarrend vind. De enige manier om Lieke te laten vertrekken met behoud van haar borg ( al dan niet betaald) is haar unaniem wegstemmen of Lieke moet een deal hebben gesloten met de FEBO, net als Naad.
Ik geloof dat ik de versie van gisteravond heel veel leuker vondquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap zei: Lieke gaat niet ontslagen worden
Mijn theorie:
ze gaan Amanda dus in een onmogelijke positie zetten. Ze laten haar beloven dat ze Lieke weg gaat stemmen terwijl ze haar volgens het script erin moet houden. En dat weten Jaap en Huub ook wel maar dan kunnen ze Amanda later weer aanvallen op dat ze haar beloftes niet nakomt.
Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef beequeen het volgende:
Claire zegt dat ze nog niet zo bezig is met tv maken, maar dat moet ze echt wel moet gaan doen.
Zou de FEBO de druk opvoeren?
Sil en Huub hebben ook een keer gezoendquote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel, ach ze is al begonnen met Huub, ik ben benieuwd hoe ver ze zal gaan en wat er tegenover staat.
Alles wordt herhaald, wellicht krijgen we een zwangerschapsgate nr. 3.
Claire is nu al verder gegaan met Huub dan Sylvia ooit heeft gedaan toch?
Een vriendschapsband a la die twee is nu niet meer mogelijk dus, rest een poll over hoe lang het duurt tot Huub 'mag'.
Maar hij zal wel tegen een gehadicapte moeten , of iemand van de FEBO die alleen maar een beetje dammen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt![]()
![]()
![]()
![]()
Een keer gezoend, net als Claire en Huub vannacht of gewoon een keer?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:52 schreef Ning het volgende:
[..]
Sil en Huub hebben ook een keer gezoend
Ik vermoed dat Lieke zichzelf via een "fysiek geweld" diskwalificatie de villa uit moet werken en dat ze daar dan van de Febo een "bonus" voor krijgt ter hoogte van een x bedrag...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, hoe ze Lieke dan uiteindelijk willen laten vertrekken is mij ook een raadsel
Was naar club Panama, een of andere single releasequote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:00 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sylvia en Huub hebben gezoend bij een uitje voor de camera, welk uitje ben ik vergeten.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:53 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
IK ben niet gelovig maar, dan ga ik bidden dat die RAT, in het ziekenhuis terecht komt![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |