Vanavond is de stemming voor het kickboksen, denk niet dat de PoPo ook nog voorbij komt .quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:58 schreef tuinfluiter het volgende:
9 keren was trouwens de uitslag van de popipoll,
daarna enkele keren op de woensdag, donderdag en vrijdag.
Vanavond?
Ze heeft von Daniken gelezen en neemt het voor waar aan.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:59 schreef Leandra het volgende:
OMG.. en dan wordt Lieke zweverig genoemd?? Selène zit nu ijskoud te beweren dat er in de VS "tekeningen" van buitenaardse wezens zijn die zo groot zijn dat je ze alleen ziet als je er overheen vliegt, en natuurlijk was er ook al buitenaards contact geweest met de Maya's
[ afbeelding ]
Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:56 schreef -Blurk- het volgende:
Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RAT
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Edit: Ik zie dat dieenebart ook gaat, misschien toch een reden om te gaan. Ik zal ¤ 5,- meenemen, dan mag ik hem aanraken.![]()
Ja, je hebt gelijk ook BQquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat zeg je nu toch voor rare dingen? Brian zit daar om ons te entertainen.
We mogen genieten van zijn gitaarspel, zijn gedichten, het rappen en mixen, we kunnen ook nog iets leren van zijn geweldige sextalenten en huiselijk geweld krijgen we er gratis bij, wat wil je nog meer?
Welke setup?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef diedirk het volgende:
Alsof Huub in die setup trapt.
het zat al veel eerder in de pen en Brian wist dat ook want een week ofzo geleden zei hij dat ie ging trainen alsof hij een echt gevecht zou hebben, drie weken lang goed eten en trainen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:13 schreef CHAOS_ het volgende:
De stemming of bekendmaking van het box-gala moest wel gisteravond, want vandaag zou Hans al komen voor het trainen, anders zou die zich vandaag verluld hebben, dat hij morgen weer komt en zo verder richting gala. Denk alleen dat de algemene unanieme stemming iets anders verliep dan verwacht, dus dat ze er maar 24 uur van hebben gemaakt. Huub en amanda staan geplanned om mee te gaan, waarschijnlijk is het de bedoeling dat Huub een klap gaat krijgen met als beloning het uitje en Lieke haar borg.
Mijn mening hoor, heb geen connecties bij de febo, maar gewoon wat ik kan bedenken. ( dit voor ik weer aangevallen gaat worden )
Hoe kun je nu een misstap maken met een andere vrouw als je geen relatie hebt?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:41 schreef diedirk het volgende:
[..]
Hem een mistap te laten maken met andere vrouw, plannetje van Luc en Selene
Ik vrees dat je je bericht nogmaails moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:59 schreef tuinfluiter het volgende:
-dubbel- Fok had het druk, database.
Ja, dat de stemming voor de kick-box-gala is er voor de tweede keer, ging gisteren mis.
Hans komt iedere dag trainen met Brian.![]()
Wie zal er mee mogen met Brian? Nou het is pas over 3 weken.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik vrees dat je je bericht nogmaals moet aanpassen... Er mogen geen gastspelers mee. Dus Amanda Selene valt af.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:47 schreef DeWalrus het volgende:
Waarom irritere ik me zo erg aan die hartje om de naam Mike? Heb je ind e buurt geen junk om te knuffelen ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |