Die komt alleen voor de training, is zelf ff uit de running door een blindedarmoperatie.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:12 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Hans komt nu elke dag trainen met Brian. Ook zaterdag en zondag..
H tegen B: Tot je zn kop niet meer kunt zien .
Is die ander nu de tegenstander van Brian?
Lijkt me niet verstandigquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....
mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp.
Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Dat bedoel ik dus, komt nog bij....ik haat kickboksen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat je het risico loopt dat teveel mensen zich aangesproken voelen.
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik vraag me af of dit ergens uitgezonden gaat worden.Eurosport of zo.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.
Valt wel mee. Ik kom al jaren bij dat gala, maar je vindt gemenere klootzakken bij de gemiddelde voetbalclub.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
Ik zal er nog even over nadenken maar nogmaals, ik haat kickboksen en het volk wat daarbij hoort, niet echt mijn ding.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.
Niet als je Amanda Balk heet. Dan zie je dat als een compliment, want jouw sexy outfit houdt de stoere mannen van het sporten af.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:45 schreef beequeen het volgende:
Eerder kwam Amanda in haar paaldansbroekje binnen om te trainen, Carlos stuurde haar naar beneden om zich behoorlijk aan te kleden. Dan ga je toch ook af zeg.
Je kunt natuurlijk wel 'per ongeluk' een paar mooie uitgeprinte caps laten slingeren, keus genoeg.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Brian gaat boksen in De Vechtsebanen, Utrecht. Very tempting.....mijn lief zegt dat ik moet gaan om hem uit te schelden voor wifebeater en pimp. Ik denk niet dat het de juiste omgeving is om dit te doen.
Of iemand menemen die de foto's daarvan maaktquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:43 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nou, eventueel niet schelden. Alleen foto's maken enzo.![]()
Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:33 schreef beequeen het volgende:
Beter nog, iemand die Brian het bloed onder de nagels wegtrekt, waarom weer iemand tegen Huub, dat kennen we zo langzamerhand wel, laat hem maar even aan de bak, en dan bedoel ik niet het verplichte nummertje of boksen.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.
Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.
Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Zet er iemand in die Huub eens tegengas kan bieden.
Hij is hockeykeeper geweest, wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:51 schreef Margo37 het volgende:
Is je lief nog een beetje een kickbokstype dan?
Waarom Huub? Ik vind eigenlijk dat Brian aan de beurt is, en dat al héééé lang. RATquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:52 schreef diedirk het volgende:
Eigenlijk heb je Selene alleen de eerste paar dagen met Lieke veel plezier zien hebben, daarna is het en zeurderig chagerijn geworden.
Snap nog steeds niet wat Lieke, behalve die stemming, nu werkelijk kwaad heeft gedaan.
Over de rol van Lammetjesthee Luc hoeven we het niet meer te hebben...nutteloos.
Zet er iemand in die Huub eens tegengas kan bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |