abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56209109
Alwaar de vragen over het achterlaaien inmiddels afdoende beantwoord zijn maar er wel gezellig over sex, films, voetbal en relasies wordt gesproken.
  maandag 21 januari 2008 @ 22:29:17 #2
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_56210386
Ik lust geen bier, en ik begin nu eindelijk wijn te leren drinken. Voetbal vind ik maar saai, en al helemaal dat slappe gelul over voetbal. Auto's kunnen me weinig boeien. heb niet eens een rijbewijs. En met al die punten ga je toch een beetje twijfelen....

Mijn vraag is nu...

Hoe kijken homo's tegen die hele heisa over de olympische spelen in china aan?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  maandag 21 januari 2008 @ 22:54:43 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_56211176
TerugVindPoot.

Gaan we nog verder over die homosauna's? Of constateren we gewoon dat de meeste mannen gewoon seksbeesten zijn, of ze nou op mannen of vrouwen vallen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  maandag 21 januari 2008 @ 23:01:11 #4
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_56211409
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier, en ik begin nu eindelijk wijn te leren drinken. Voetbal vind ik maar saai, en al helemaal dat slappe gelul over voetbal. Auto's kunnen me weinig boeien. heb niet eens een rijbewijs. En met al die punten ga je toch een beetje twijfelen....
Val je al op mannen? Zo nee, dan hoef je nog nergens aan te twijfelen .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 00:05:38 #5
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_56213117
quote:
Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Val je al op mannen? Zo nee, dan hoef je nog nergens aan te twijfelen .
dat was de vraag niet. maar bedankt.

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:00:42 #6
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_56216202
quote:
Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef maedel het volgende:

[..]

Dat vooroordeel zou ik nou wel eens uit de wereld willen hebben eigenlijk.
Want volgens mij is het gewoon niet waar.
Ik zeg juist dat het mijn ervaring is, dan is het dus geen vooroordeel. Maar als jij een andere ervaring hebt, dan kan dat natuurlijk.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:01:49 #7
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_56216213
quote:
[b]Op maandag 21 januari 2008 22:29
Ik vind dat er te veel politiek komt kijken bij de OS. Het gaat toch om de sport, dacht ik... En politiek is niet mijn ding, dus ik kijk er niet (meer) tegenaan...
  dinsdag 22 januari 2008 @ 08:05:52 #8
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56216245
Ik geloof niet dat homo's anders tegen de OS aan kijken dan niet homo's
Hooguit dat we b.v. het zwemmen wat intensiever kijken
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_56216704
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 08:00 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat het mijn ervaring is, dan is het dus geen vooroordeel. Maar als jij een andere ervaring hebt, dan kan dat natuurlijk.
Ik denk dat het niet zozeer om homo's gaat maar om mannen. Die zijn meer met sex bezig dan vrouwen en misschien is het zo dat homo's er dan gemiddeld weer wat opener in zijn.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 09:21:41 #10
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56217001
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 09:01 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet zozeer om homo's gaat maar om mannen. Die zijn meer met sex bezig dan vrouwen en misschien is het zo dat homo's er dan gemiddeld weer wat opener in zijn.
volgens mij kom je nu inderdaad in de buurt van het punt dat Maedel wil maken
pi_56420032
quote:
Yep.

Ik heb trouwens nog een leuke stelling voor jullie. Ik doe morgen mee met op weg naar het lagerhuis met school (lagerhuis/jongerenlagerhuis op de VARA). 1 stelling wil ik jullie mening ook wel over (als jullie zin hebben om die te geven ), die kan ik wel gebruiken.

'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homo’s.'
voyeurism is participation
  woensdag 30 januari 2008 @ 22:25:43 #12
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56420818
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef MrBrightside het volgende:

[..]

als je afgaat op de meerderheid van het publiek dat aan de kant staat te kijken is het toch vooral een gezellig dagje uit met een beetje apies kijken en de amsterdamse horeca steunen
Tolerantie en acceptatie komen in mijn ogen ook meer aanbod bij Roze Zaterdag dan bij Pride
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:34:16 #13
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_56423003
hoe doe jij een darmspoeling voor de anale sex?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  woensdag 30 januari 2008 @ 23:38:27 #14
190186 hierissieweer
pi_56423118
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef timbob het volgende:

Mijn vraag is nu...

op dat punt ben ik het met je eens, met de rest niet, ben ik nu hetero?

Olympische spelen, ooit bedoelt om de goden tevreden te stellen he. Maar ik vind het een mooi evenement om de nationale trots tentoon te stellen
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2008 @ 10:09:34 #15
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56809462
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef MrBrightside het volgende:

[..] stelling hier ergens....
'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homo’s.'
[..]

quote:
Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Stroekie het volgende:

[..]

als je afgaat op de meerderheid van het publiek dat aan de kant staat te kijken is het toch vooral een gezellig dagje uit met een beetje apies kijken en de amsterdamse horeca steunen
Tolerantie en acceptatie komen in mijn ogen ook meer aanbod bij Roze Zaterdag dan bij Pride
Ik vind zelf dat ze de Gay Parade af mogen schaffen, misschien schop ik nu heel wat tegen de schenen.. sorry daarvoor. Ik vind het alleen zo'n onzin dat sommigen daar zo extravagant gaan staan zogenaamd omdat ze acceptatie willen.

Als een hetero geaccepteerd wil worden gaat hij/zij toch ook niet midden op straat een nummertje met de partner maken? (oke ik overdrijf ik weet t maar toch)

Roze zaterdagen en Roze Maandagen vind ik heerlijk. Daar zit ook wel wat extravagant tussen maar het 'normale' roze is aanwezigerder
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 februari 2008 @ 10:20:18 #16
190186 hierissieweer
pi_56809622
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit op van die roze parade dagen ben geweest. Maar Wexy jij ook al hier?
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2008 @ 10:31:07 #17
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56809802
ik sleep je in juli in elk geval wel mee naar roze maandag

en nee ik ben hier niet......
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 18 februari 2008 @ 10:37:30 #18
190186 hierissieweer
pi_56809913
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Wexy het volgende:
ik sleep je in juli in elk geval wel mee naar roze maandag

en nee ik ben hier niet......
Ok op die uitnodiging ga ik wel in! Als ik maar niet hoef te water basketballen...
  maandag 18 februari 2008 @ 15:30:55 #19
71919 wonderer
pi_56815754
Ik vind niet dat je aan mag nemen dat iedereen die meedoet aan de parade DUS dat doet om de acceptatie te bevorderen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 18 februari 2008 @ 17:41:24 #20
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56818502
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ok op die uitnodiging ga ik wel in! Als ik maar niet hoef te water basketballen...
Ja roze maandag is altijd leuk en gezellig
pi_56822477
Ik ben meer van de roze dinsdag
  maandag 18 februari 2008 @ 20:37:26 #22
190186 hierissieweer
pi_56822723
wat is het verschil?
  maandag 18 februari 2008 @ 20:45:06 #23
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56822928
dinsdag ken ik niet anders dan dolle dinsdag als Oss Tilburgse kermis nog eens dunnetjes overdoet. Bekender is de roze woensdag, dat is de 2e dag van de Nijmeegse vierdaagse
  maandag 18 februari 2008 @ 20:45:59 #24
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_56822950
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:29 schreef SCH het volgende:
Ik ben meer van de roze dinsdag
moet je komende zomer toch eens bij mij op de Kermis een biertje komen drinken 2e heft augustus
pi_56823076
ik vroeg mij af of homo's al ge accepteerd worden door de maatschapij of dat ze nog regelmatig uitgescholde/in elkaar geslagen en onder gespuugt worden??
ik ben zelf 100% hertro daar niet van maar ik merk wel dat als ik weet dat iemand homo is ik me daar anders tegen opstel, ik let veel meer op wat die gene doet of zegt en wat ik zelf doe zo dat ik niet toevalig een idee geef dat ik hem egt mag of zo iets....
[img]http://users.telenet.be/Noxide/lord.gif[/img]
pi_56823195
Ik heb eigenlijk nooit of zelden last van vervelende of agressieve reacties. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt.

Maar volgens mij hoef je ook niet krampachtig te gaan doen Roemertje. Het is toch ook prima om sommige homo's niet te mogen. Persoonlijk kan ik de meesten niet uitstaan
  maandag 18 februari 2008 @ 21:14:46 #27
71919 wonderer
pi_56823716
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit of zelden last van vervelende of agressieve reacties. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt.

Maar volgens mij hoef je ook niet krampachtig te gaan doen Roemertje. Het is toch ook prima om sommige homo's niet te mogen. Persoonlijk kan ik de meesten niet uitstaan
Volgens mij bedoelt Roemer dat hij zijn best doet om de homo in kwestie het idee te geven dat hij hem "leuk" vindt en vervolgens aangerand wordt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 18 februari 2008 @ 21:31:18 #28
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56824175
Ik randt geen vrouwen aan.. net als dat niet elke heterovrouw mannen aanrandt....
en andersom heb ik eigenlijk nog nooit last van agressie gehad. Wel zogenaamd leuke opmerkingen maar ja 2 vrouwen samen schijnt dat uit te lokken... ofzo enzo dus toch nou ja zoiets in elk geval
  maandag 18 februari 2008 @ 21:43:23 #29
190186 hierissieweer
pi_56824572
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Roemertje het volgende:
ik merk wel dat als ik weet dat iemand homo is ik me daar anders tegen opstel, ik let veel meer op wat die gene doet of zegt en wat ik zelf doe zo dat ik niet toevalig een idee geef dat ik hem egt mag of zo iets....
Ik merk bij meer mannen dit. Zijn dan juist heel gereserveerd ed, een enkeling kan er wel mee om gaan en daar heb ik de leukste contacten mee, iedereen in de zeik nemen idd. Maar ik denk dat als een man hoort dat een andere man homo is meteen bang is dat de homo op hem verlieft word ofzo.... Raar. Misschien ligt het er ook aan dat sommige mannen het juist niet mannelijk vinden als iemand homo is en dat hen aantast in hun mannelijkheid ofzo. Dat ze juist dan moeten laten blijken dat ze een man zijn en dus niks moetten hebben van homo's???
pi_56825428
Ik vroeg me nou altijd af hoe die eerste keer moet zijn he,

Meneer de Ervaren-Homo,

Hoe was die eerste keer achterom, moest je overgehaald worden, voelde je je niet vreemd tijdens en daarna?

Of had je zo iets van, zo was dit het ?

Dit klinkt misschien kinderachtig maar dit zijn nou wel mijn vragen
(ben overigens hetero, dus geen semi slimme opmerkingen graag )
Lucidity4All
  maandag 18 februari 2008 @ 22:16:39 #31
190186 hierissieweer
pi_56825609
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

Meneer de Ervaren-Homo,

Hoe was die eerste keer achterom, moest je overgehaald worden, voelde je je niet vreemd tijdens en daarna?

Om eerlijk te zijn, heb ik dat nog nooit gedaan.

op de een of andere rare manier vind ik toch wat meer voor als het echt serieus goed is in een relatie...
pi_56826659
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:

Meneer de Ervaren-Homo,

Als je meer wilt weten over kontneuken dan koop je maar een leuk boekje. Daar beginnen we in deeltje 18 echt niet meer over lieverd
pi_56827331
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Als je meer wilt weten over kontneuken dan koop je maar een leuk boekje. Daar beginnen we in deeltje 18 echt niet meer over lieverd
Staat toch echt in die TT hoor, maar goed, ik hou die vragen nog wel een tijdje bij me .
Lucidity4All
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:38:03 #34
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57220516
Volgens politie voor homo's stuk veiliger
'Parkseks overal gedogen'
door Nienke Oort
AMSTERDAM - Seksuele handelingen in het openbaar zouden in alle parken en op andere geliefde plaatsen voor zogenoemd 'cruisende' homo's moeten worden gedoogd. Dat is een advies van het Landelijk ExpertiseCentrum Diversiteit (LECD) van de politie aan bestuurders van de grote steden.

Het Vondelpark in de lente.
Door de seks in het openbaar te reguleren kan de veiligheid van homo's tegen zogenoemde potenrammers beter gegarandeerd worden. Zo staat er in het advies 'Blauw op de roze ontmoetingsplaats' dat "agenten de activiteiten niet moeten verstoren, voor zover die geen feitelijke overlast veroorzaken" en "zouden zij alleen 'corrigerend' op moeten treden als sprake is van 'feitelijk aanstootgevend gedrag' en als dat gedrag zichtbaar is vanaf de openbare weg."

Gesprekken

Homo-organisatie COC is blij dat het Amsterdamse stadsdeel Oud-Zuid nu als eerste seks in het Vondelpark gaat gedogen. Inmiddels zijn er ook gesprekken voor het Sarphatipark en park De Nieuwe Meer in Slotervaart.

"Cruisen is iets van alle tijden en het uitbannen lukt toch niet. Ze doen het stiekem en meestal zonder anderen ermee lastig te vallen. Daarbij worden veel homo's op cruiseplekken veelvuldig belaagd. Door er nu gedragsregels over af te spreken, kan de veiligheid vergroot worden", aldus Dennis Boutkan, voorzitter COC Amsterdam.

aldus www.telegraaf.nl
pi_57220638
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
verhaal

aldus www.telegraaf.nl
We hebben er hier achteraan gebeld vandaag - het is een opgeklopt verhaal over een foldertje dat al 5 maanden intern bij de politie is verspreid en waarin een paar suggesties staan om met cruising om te gaan. De Telegraaf heeft er een heel eigen draai aan gegeven.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 13:46:47 #36
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57220725
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:43 schreef SCH het volgende:

[..]

We hebben er hier achteraan gebeld vandaag - het is een opgeklopt verhaal over een foldertje dat al 5 maanden intern bij de politie is verspreid en waarin een paar suggesties staan om met cruising om te gaan. De Telegraaf heeft er een heel eigen draai aan gegeven.
maar dat hebben ze daar toch wel vaker ?

en ja volgens mij is het initiatief met de beste bedoelingen genomen maar werkt de publiciteit nu weer contra produktief
Schrap in die dingen het woord homo en het komt al meer in de richting, want onder de heterosexuele mensen heb je natuurlijk ook veld- bos- en duinnueqers
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:04:43 #37
71919 wonderer
pi_57224801
Ik snap inderdaad niet goed waarom er steeds onderscheid gemaakt moet worden. Er zijn ook buitenseksplaatsen waar hetero's elkaar ontmoeten (nou ja, waar mensen heteroseks hebben, de geaardheid valt altijd een beetje te betwijfelen), worden die hetzelfde behandeld?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 17:20:44 #38
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57225179
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Ik snap inderdaad niet goed waarom er steeds onderscheid gemaakt moet worden. Er zijn ook buitenseksplaatsen waar hetero's elkaar ontmoeten (nou ja, waar mensen heteroseks hebben, de geaardheid valt altijd een beetje te betwijfelen), worden die hetzelfde behandeld?
als je de reakties leest die lezers bij www.telegraaf.nl achter gelaten hebben dan hebben we nog een lange weg te gaan voor wat betreft de acceptering. En moeten er nog een hoop vooroordelen weg gehaald worden als zou er achter elke boom en struik vrijende homo's schuilgaan
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:15:19 #39
71919 wonderer
pi_57226283
Ja, hallo, da's telegraaf publiek. Wat verwacht je dan?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:23:38 #40
71919 wonderer
pi_57226436
http://www.telegraaf.nl/b(...)aar_Gay_Pride__.html

Ook best grappig Plasterk op de Parade.
pi_57226573
Ik heb een vraagje.

Wat vindt jij van homo mannen die hetero mannen proberen te versieren ondanks dat zij duidelijk aangegeven hebben hetero te zijn?
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:50:42 #42
71919 wonderer
pi_57226931
Ongeveer hetzelfde als van heteromannen die vrouwen proberen te versieren, ook al hebben die vrouwen aangegeven geen interesse te hebben.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 18:53:02 #43
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_57226985
Mij lijkt het blijven versieren ondanks gebleken desinteresse įltijd vervelend, homo/hetero/lesbo/anders dat is dan niet meer relevant.
Hoogachtend,
Erik.
pi_57227076
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt het blijven versieren ondanks gebleken desinteresse įltijd vervelend, homo/hetero/lesbo/anders dat is dan niet meer relevant.
Punt. Alleen soms vraag ik mij af of ze denken van: misschien is hij toch homo en weet hij het niet, laat mij het proberen eruit te halen.
  zaterdag 8 maart 2008 @ 00:27:20 #45
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57235205
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Fakkan het volgende:

[..]

Punt. Alleen soms vraag ik mij af of ze denken van: misschien is hij toch homo en weet hij het niet, laat mij het proberen eruit te halen.
Voor een homo is het principe Nee is Nee net zo van toepassing als dat voor een hetero is als hij/zij van de ander te horen krijgt
En weten doe je het volgens mij altijd, daar hoeft een ander je niet op attent te maken. Het is alleen een keuze van jezelf wat je er verder mee gaat doen. En ja soms kiezen mensen er voor om het ook voor zichzelf te ontkennen en weg te stoppen, met alle gevolgen van dien
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:17:40 #46
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57243135
quote:
Op maandag 18 februari 2008 10:09 schreef Wexy het volgende:

[..]

[..]

Ik vind zelf dat ze de Gay Parade af mogen schaffen, misschien schop ik nu heel wat tegen de schenen.. sorry daarvoor. Ik vind het alleen zo'n onzin dat sommigen daar zo extravagant gaan staan zogenaamd omdat ze acceptatie willen.

Als een hetero geaccepteerd wil worden gaat hij/zij toch ook niet midden op straat een nummertje met de partner maken? (oke ik overdrijf ik weet t maar toch)
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een achterlijk evenement.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_57243453
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ik vind het maar een achterlijk evenement.
Er komen vooral heel veel hetero's op af. Waarom zou je die hun pleziertje ontnemen?
  zaterdag 8 maart 2008 @ 14:46:19 #48
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57243591
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Er komen vooral heel veel hetero's op af. Waarom zou je die hun pleziertje ontnemen?
Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.

Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 8 maart 2008 @ 14:46:19 #49
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_57243592
We hebben toch in het geheel genoeg parades?
Daar kunnen die hetero's ook verlekkerd naar kijken
  zaterdag 8 maart 2008 @ 17:15:23 #50
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57246033
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Wexy het volgende:
We hebben toch in het geheel genoeg parades?
Daar kunnen die hetero's ook verlekkerd naar kijken
voor hun is er toch zomercarnaval in rotterdam met allemaal meisjes die schaars gekleed zijn
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:28:58 #51
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57247644
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:15 schreef Stroekie het volgende:

[..]

voor hun is er toch zomercarnaval in rotterdam met allemaal meisjes die schaars gekleed zijn
Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipen
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:36:37 #52
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57247751
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipen
maar dat is dus ook een vooroordeel, het gelijkstellen van carnaval met overmatige drank inname

En voor wat betreft Parades. De LoveParade in Berlijn bezoeken zou verplicht gesteld moeten worden voor een ieder als onderdeel van zijn/haar opvoeding
  zondag 9 maart 2008 @ 19:51:25 #53
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_57268842
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.

Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
Deels heb je gelijk. De media laten een beperkt beeld van het geheel zien. Maar de mensen die er op af komen zien meer dan dat beperkte beeld. Die zien ook de boten met de 'normale' homo's. Wat dat betreft is het dus nog steeds goed dat het er is.
pi_57268947
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
  zondag 9 maart 2008 @ 21:36:31 #55
71919 wonderer
pi_57271150
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
Leuk idee, maarrr...

Het is een feest, waar je een dag lang alles uit de kast (:')) mag trekken (:')), lekker gek doen. Waarom zou je dan "normaal" gaan zitten zijn? Mensen gaan met carnaval toch ook niet in hun normale kloffie "gewoon" lopen doen?
  zondag 9 maart 2008 @ 23:00:17 #56
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57273365
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?
pi_57277986
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?
Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)
  maandag 10 maart 2008 @ 09:23:05 #58
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57278627
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)
maar thee is dan nog niet gewoon genoeg, moet dan toch zeker wel Senseo koffie zijn
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:32 #59
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57490728
pi_57490784
Deel achttien? Ik wist niet dat je zoveel dingen kon vragen aan een homo.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:57:25 #61
190186 hierissieweer
pi_57490920
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Isegrim het volgende:
Deel achttien? Ik wist niet dat je zoveel dingen kon vragen aan een homo.
je moest eens weten...
pi_57503378
Ik heb zelf nog zoveel vragen

Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
pi_57503400
quote:
Reformatorisch onderwijs komt met homobeleid

GOUDA (ANP) - Een stuurgroep gaat reformatorische scholen adviseren over de omgang met homoseksuele leerlingen en docenten. De groep stuurt volgende week een brief naar de scholen waarin hij zijn diensten aanbiedt.

Directeur Rens Rottier van Driestar Educatief, woordvoerder van de stuurgroep, heeft een bericht daarover in het Nederlands Dagblad donderdag bevestigd. Naast Driestar Educatief, waartoe onder meer de christelijke hogeschool de Driestar in Gouda behoort, is de Vereniging voor Gereformeerd Schoolonderwijs (VGS) initiatiefnemer van de stuurgroep. Bij de VGS zijn ongeveer 150 basisscholen, middelbare scholen, een ROC en de Driestar aangesloten.

Volgens Rottier worstelen ook op reformatorische scholen docenten en leerlingen met hun homoseksualiteit. Scholen vinden het niet gemakkelijk daarmee om te gaan.
Goede zaak, ben wel benieuwd op welke manier ze erover gaan praten.
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:44:01 #64
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_57505213
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
Ik vermoed dat je daar in dit topic geen antwoord op krijgt...
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:12:25 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57508619
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemde
ik ken de rode brug en het zandpad
maar waar ligt in hemelsnaam het "homobosje" nu weer in de Domstad ?
pi_57509507
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemde
ik ken de rode brug en het zandpad
maar waar ligt in hemelsnaam het "homobosje" nu weer in de Domstad ?
quote:
Utrecht - Hogelandse Park / Prinsesselaan

Dit is een klein park dat druk wordt bezocht op mooie avonden. Vooral zondag en maandag. Publiek van jong tot oud. In weekends nogal eens studenten. De verlichting is discreet.

Nov 2007: Wegens enorme snoei en kapakties van de gemeente is deze plek bijna onbruikbaar gemaakt.

Jan 2008: Tegenwoordig weer prima geschikt. Voor wat meer rust ga je naar de Prinsesselaan: onderdeel van het cruisinggebeuren op het Hogelandsepark bij de Museumlaan en gelegen in de struiken aan de overzijde van het kerkhof nog geen minuut lopen van het Hogelandsepark. Hier vind vooral langdurende seks plaats.

route: Vanuit A27 knooppunt Rijnsweerd volg Utrecht Centrum. Op rotonde "berekuil" richting Wilhelminapark. Het park ligt aan het begin van de Biltstraat, tussen spoor, Museumlaan en Prinsesselaan. Parkeren langs park.

OV: Hogelandsepark Bushalte Oorsprongpark Lijn 4, 10, 11, 30, 50, 52, 53, 74, 77 en 277 vanaf deze halte minder dan 1 minuut lopen tot aan de Museumlaan.

Prinsesselaan Bushalte Prinsesselaan Lijn 4 minder dan 1 minuut lopen tot aan het Hogelandsepark parkeren aan de Museumlaan
Je kan zelfs met de bus
pi_57509595
Dat vind ik toch altijd een beetje een vreemd fenomeen, cruising en seks met volslagen onbekenden. 't Zal een mannending zijn...
pi_57997953
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik toch altijd een beetje een vreemd fenomeen, cruising en seks met volslagen onbekenden. 't Zal een mannending zijn...
Nou, als ik van mijn puberbroertje hoor hoe hongerig sommige meiden uit zijn klas zich op zaterdagavond in de disco op įlles met een piemel storten dan weet ik zo net nog niet of het een mannending is.
Dat is weliswaar niet helemįįl hetzelfde, maar toch. Ik heb zomaar het idee dat het er bij cruisen nog wel heel wat bewuster en zakelijker aan toegaat.

Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar hoe denken de homo's hier eigenlijk over cruisegedrag? Als ik de homo's in mijn eigen kennissenkring als graadmeter neem dan lijkt het erop dat casual seks weliswaar met enthousiasme wordt bedreven, maar dan toch liever voortkomend uit een goed geplaatste knipoog in een museum of geflirt in de supermarkt in plaats van in een 'officieel' jachtgebied.

[ Bericht 9% gewijzigd door minilotje op 12-04-2008 10:19:53 ]
pi_58000202
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:

Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar hoe denken de homo's hier eigenlijk over cruisegedrag? Als ik de homo's in mijn eigen kennissenkring als graadmeter neem dan lijkt het erop dat casual seks weliswaar met enthousiasme wordt bedreven, maar dan toch liever voortkomend uit een goed geplaatste knipoog in een museum of geflirt in de supermarkt in plaats van in een 'officieel' jachtgebied.
Ik zou het leuk vinden als dat zou lukken in de supermarkt of bij de Hema, maar daar ben ik waarschijnlijk dan niet zo goed in. Ik ben wel dol op casual en anonieme sex trouwens en heb daar helemaal geen problemen mee.

* SCH gaat zometeen naar Angels in America van Toneelgroep Amsterdam.
pi_58000245
Waarom is casual anonieme seks leuk?
pi_58000274
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:09 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is casual anonieme seks leuk?
Omdat het met jagen en spanning te maken heeft, het geen verplichtingen geeft, het een beetje duister en ranzig is, het niet met ingewikkelde gevoelens te maken heeft maar puur met lust enz.
pi_58000350
Ik geloof dat ik mij er als vrouw helemaal niets bij kan voorstellen. Doe je het dan ook wel eens in een darkroom?
pi_58000369
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof dat ik mij er als vrouw helemaal niets bij kan voorstellen. Doe je het dan ook wel eens in een darkroom?
Je hoeft je er toch ook niks bij voor te stellen? Antwoord op je vraag: jazeker.
pi_58000382
Nou, ik bedoel, ik probeer me in te leven in waarom dat leuk zou zijn.

Ben je in zo'n darkroom dan niet bang dat het een onwijs lelijk smerig ventje is ofzo?
pi_58000434
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik bedoel, ik probeer me in te leven in waarom dat leuk zou zijn.
Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan
quote:
Ben je in zo'n darkroom dan niet bang dat het een onwijs lelijk smerig ventje is ofzo?
Jazeker wel.
pi_58000445
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan
Ik ook.
quote:
Jazeker wel.
Is dat juist deel van de kick dan?
pi_58000464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.
pi_58000484
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
pi_58000490
Ik zei 'pikkedonker'.
pi_58000516
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is superonhandig maar wel spannend.
pi_58000591
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
pi_58000940
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:56:13 #83
71919 wonderer
pi_58012423
Is anonieme seks niet gewoon een kroketje tussendoor, snel, makkelijk, geen gezeik over culinaire hoogstandjes en een bepaalde gevoel dat daarbij hoort, gewoon bedoeld om een primaire behoefte (honger) te stillen. En je weet bij een kroket ook nooit wat voor vlees je krijgt en of je er ziek van wordt
pi_58012678
Dat vind ik wel een mooie vergelijking.
pi_58018637
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
  zondag 13 april 2008 @ 12:48:22 #86
71919 wonderer
pi_58019029
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:

[..]

Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
  zondag 13 april 2008 @ 22:37:43 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58031479
een vraag aan de homo's: vertel jij op je sportclub dat jij homo bent? Ik bedoel, ze zullen zich dan wel 2x bedenken voordat ze te zamen met jou nog onder de douche gaan stappen.. In het kader van oei die homo zal mij wel van top tot teen bekijken in seksueel opzicht, misschien wil hij wel seks met me, bah ranzig.
How can I make this topic about me?
pi_58031912
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
  zondag 13 april 2008 @ 23:06:13 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58032405
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.
Voor de duidelijkheid: ik denk er zelf dus niet zo over.
  zondag 13 april 2008 @ 23:50:21 #90
71919 wonderer
pi_58033803
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
pi_58034666
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
*jaloers
@gebrokenglas: nee, maar ik zit dan ook niet bij een sportclub
  maandag 14 april 2008 @ 04:23:02 #92
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_58036247
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  maandag 14 april 2008 @ 06:42:56 #93
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58036342
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.
Ik heb zelf niets met dat soort figuren, maar ik laat ieder in z'n waarde. Hierbij maak ik wel onderscheid tussen de mensen die van zichzelf wat verwijfd zijn (die kunnen er niets aan doen), en degenen die er een act van maken. Die laatsten zouden wat mij betreft die act af moeten leren, maar ja, je doet er niets aan...
pi_58036440
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.
  maandag 14 april 2008 @ 17:39:33 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58046280
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:39 #96
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58046411
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.
pi_58047732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
  maandag 14 april 2008 @ 19:23:57 #98
71919 wonderer
pi_58048350
quote:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
pi_58048419
quote:
Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
pi_58048439
quote:
Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
pi_58048495
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef SlimShady het volgende:

[..]

het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
Grappig dat veel hetero's er zo snel van uit gaan dat een homo verliefd op ze is en ze wel ziet zitten idd. Alsof heteromannen elkaars piemel niet de maat nemen?
  maandag 14 april 2008 @ 19:31:21 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58048536
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Natuurlijk, en dat gebeurt zeker ook wel. Maar zonder kleren is het zoveel anders... Veel directer, confronterender, tastbaarder.
  maandag 14 april 2008 @ 20:04:54 #103
71919 wonderer
pi_58049618
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?

Het is toch gewoon hetzelfde, mannen die vrouwen op neukbaarheid beoordelen en mannen die dat met mannen doen? Alleen zie je vrouwen niet zo makkelijk naakt.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:10:23 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58078892
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?

Het is toch gewoon hetzelfde, mannen die vrouwen op neukbaarheid beoordelen en mannen die dat met mannen doen? Alleen zie je vrouwen niet zo makkelijk naakt.
Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 april 2008 @ 00:18:44 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_58079014
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
nou euhm ik vind het ook erg interessant om een naakte vrouw te zien hoor

Maar ik heb gewoon punten dat ik me daar niet mee bezig houdt. (of er moet echt een onwijs lekker ding bij zijn dan kan ik er niets aan doen...... )

PS even voor de duidelijkheid, ik ben vrouw en val op vrouwen.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:49:37 #106
71919 wonderer
pi_58079482
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar ik snap nog steeds niet waarom dat het een probleem is. Als ie je niet verkracht, maakt het toch geen flikker uit wat hij denkt of 's nachts in zijn bed doet met jou in gedachten?
pi_58080966
quote:

, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
dat heet ie waarschijnlijk lang gelden al gedaan..
pi_58608092
er is vaker gezegd dat mensen liever geen zoenende mannen zien.
volgens mij is de theorie dat mannen stereotypisch macho zijn en gayness past daar niet bij.
zoenende vrouwen stralen meer passie en liefde uit.

wat vinden jullie?
  zondag 11 mei 2008 @ 13:11:29 #109
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58608254
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef SlimShady het volgende:
er is vaker gezegd dat mensen liever geen zoenende mannen zien.
volgens mij is de theorie dat mannen stereotypisch macho zijn en gayness past daar niet bij.
zoenende vrouwen stralen meer passie en liefde uit.

wat vinden jullie?
Ik vind het gewoon hypocriet.
pi_58610630
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:11 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon hypocriet.
dat heeft imo niets met hypocriet zijn te maken. hetero mannen vallen op vrouwen dus twee zoendende kerels is niet hun ding. maar ze moeten er vaak wel dik bovenop leggen dat ze niet op mannen vallen, dat dan weer wel

stel je voor dat iedere homo/ lesbo hetzefde gaat reageren als de hetero man in kwestie
  zondag 11 mei 2008 @ 16:53:53 #111
71919 wonderer
pi_58611631
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef Prego het volgende:

stel je voor dat iedere homo/ lesbo hetzefde gaat reageren als de hetero man in kwestie
MIsschien moet dat maar eens gebeuren.
  zondag 11 mei 2008 @ 17:08:43 #112
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58611843
Ik vind zoenende mannen gewoon een smerig iets om te zien
Zoenende vrouwen daarentegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 11 mei 2008 @ 17:34:03 #113
71919 wonderer
pi_58612232
Ik kan maar niet begrijpen hoe het "smerig" kan zijn. Niet opwindend, enigszins genant, gewoon onprettig, okee, daar kan ik nog wel inkomen.

Maar smerig, walgelijk, om te kotsen? Het is maar een zoen, alsjeblieft...
  zondag 11 mei 2008 @ 17:39:03 #114
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58612318
Ja, dat is ook zo. Maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon Bah! vind om te zien.
Ik zal er nooit lang naar kunnen en willen kijken. Terwijl ik dat bij twee aantrekkelijke dames weer wel kan doen.
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 11 mei 2008 @ 17:54:53 #115
71919 wonderer
pi_58612602
Maar hoe werkt dat dan? Stel je zelf voor dat een man je zoent? Denk je meteen aan wat ze nog meer doen dan?
pi_58613284
kan je hetzelfde vragen aan hetero vrouwen over lesbo's.
  Boks-Chick zondag 11 mei 2008 @ 20:30:46 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58614972
*hetero vrouw meldt zich

ik vind zoenende mannen net zo mooi, leuk, lief, vies enz. als zoenende vrouwen. Ligt vooral aan de situatie en de wijze waarop. IN het openbaar gewoon een klein zoentje (bij begroeting bijv, of gewoon even ter uiting van liefde) vind ik geen punt. Maar elkaar volledig af lopen lebberen mčn, get a room! Dat is gewoon ranzig, maar dat vind ik ook van een heterostel.
lolwut
  zondag 11 mei 2008 @ 22:55:42 #118
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58617876
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef BrandX het volgende:
*hetero vrouw meldt zich

ik vind zoenende mannen net zo mooi, leuk, lief, vies enz. als zoenende vrouwen. Ligt vooral aan de situatie en de wijze waarop. IN het openbaar gewoon een klein zoentje (bij begroeting bijv, of gewoon even ter uiting van liefde) vind ik geen punt. Maar elkaar volledig af lopen lebberen mčn, get a room! Dat is gewoon ranzig, maar dat vind ik ook van een heterostel.
Dank je wel voor het antwoorden voor me

Zo denk ik er dus ook over, alleen is het bij een heterostel net even iets minder.
[..]
pi_58619804
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Dank je wel voor het antwoorden voor me

Zo denk ik er dus ook over, alleen is het bij een heterostel net even iets minder.
ok, maar kun je antwoord geven op de vraag van (de altijd kritische ) Wonderer?
quote:
Maar hoe werkt dat dan? Stel je zelf voor dat een man je zoent? Denk je meteen aan wat ze nog meer doen dan?
pi_58716115
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:08 schreef nachtdier2 het volgende:

Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?
Is dat niet een beetje geweest? Je kunt ook in mij investeren
pi_58718236
wat oogst je dan? of is dat een verrassing?
pi_58718312
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef SlimShady het volgende:
wat oogst je dan? of is dat een verrassing?
Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefde
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:57:18 #123
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58719461
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefde
maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?
en hoe zit het met de waarborg van Corporate Governence ?
pi_58723615
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?
en hoe zit het met de waarborg van Corporate Governence ?
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:36:19 #125
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58737048
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
het is bieden in plaats van geven
  zondag 25 mei 2008 @ 23:48:48 #126
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910002
Wat een acceptatie hier. De gehele Songfestival week passeert zonder dat er maar iemand 1 vraag heeft voor een homo
pi_58910097
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
Wat een acceptatie hier. De gehele Songfestival week passeert zonder dat er maar iemand 1 vraag heeft voor een homo
wordt daar nog naar gekeken dan?
  zondag 25 mei 2008 @ 23:54:56 #128
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910139
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:52 schreef Prego het volgende:

[..]

wordt daar nog naar gekeken dan?
volgens het kijk en luisterondezoek wel
de halve finale op dinsdag had 1.7 miljoen kijkers, en zoveel homo:s wonen er niet in Nederland
pi_58910332
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:

[..]

de halve finale op dinsdag had 1.7 miljoen kijkers, en zoveel homo:s wonen er niet in Nederland
geen idee ik heb ze nooit geteld
  maandag 26 mei 2008 @ 00:16:02 #130
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910516
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef Prego het volgende:

[..]

geen idee ik heb ze nooit geteld
Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijn
  maandag 26 mei 2008 @ 06:52:41 #131
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58912052
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijn
Hebben ze het in dat artikel dan ook over het ontbreken van kwaliteit?
De finale werd trouwens bekeken door maar 750.000 mensen. Of dat kwam door het ontbreken van NL in de finale, of doordat er op een andere zender voetbal was.... Ik weet het niet.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:16:32 #132
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58912886
quote:
Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:

[..]

De finale werd trouwens bekeken door maar 750.000 mensen. Of dat kwam door het ontbreken van NL in de finale, of doordat er op een andere zender voetbal was.... Ik weet het niet.
Nee, wel weer over het feit dat EBU flyers gemaakt had met oproep om niet provocerend door Belgrado te gaan waandelen, omdat Serviė nog niet zo aan homo's gewend is
  maandag 26 mei 2008 @ 09:18:01 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58912905
quote:
Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts man . Ok, de winnaar is niet echt tof , maar over het algemeen was dit weer een van de betere jaren, mijns inziens.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:26:23 #134
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58913064
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts man . Ok, de winnaar is niet echt tof , maar over het algemeen was dit weer een van de betere jaren, mijns inziens.
Ik vond Iceland een leuk, en lekker in het gehoor liggend nummer hebben
  maandag 26 mei 2008 @ 11:15:24 #135
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58915117
Wow, ik heb er nu dus al twee betrapt op het feit dat ze gekeken hebben.
pi_58915131
iK HEB OOK GEKEKEN
  maandag 26 mei 2008 @ 11:27:55 #137
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915399
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
dat voelt echt niet als betrappen hoor
Ik durf dat hier gewoon te vertellen
  maandag 26 mei 2008 @ 11:29:23 #138
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915444
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
iK HEB OOK GEKEKEN
en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
  maandag 26 mei 2008 @ 11:33:17 #139
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915523
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?
pi_58916748
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
Chocoladepinda's
pi_58917186
ik heb het aan me voorbij laten gaan, niets voor mij.
wat ik me trouwens afvroeg. is Cornald Maas homo of een Eurovisie hetero?
  maandag 26 mei 2008 @ 14:16:47 #142
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58919211
Eurovieze wat?
  maandag 26 mei 2008 @ 15:01:56 #143
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920118
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:
ik heb het aan me voorbij laten gaan, niets voor mij.
wat ik me trouwens afvroeg. is Cornald Maas homo of een Eurovisie hetero?
Cornald is ook lid van onze blijde familie
  maandag 26 mei 2008 @ 15:04:25 #144
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920153
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:16 schreef Tomasso het volgende:
Eurovieze wat?
dat wat afgelopen dinsdag, donderdag en zaterdag op Ned 1 na 21.00 uur op TV te zien was
  maandag 26 mei 2008 @ 15:30:37 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58920664
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef Stroekie het volgende:

[..]

dat wat afgelopen dinsdag, donderdag en zaterdag op Ned 1 na 21.00 uur op TV te zien was
Oh teh noes, ik heb het niet gezien

Net als de vriendin van m'n broer vroeg aan mij: "weet je wanneer het songfestival is?" Ik zo: "alleen maar omdat ik homo ben hoeft het nog niet te betekenen dat ik kijk naar hysterische oostblokrommel "
  maandag 26 mei 2008 @ 15:40:16 #146
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920826
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Oh teh noes, ik heb het niet gezien

Net als de vriendin van m'n broer vroeg aan mij: "weet je wanneer het songfestival is?" Ik zo: "alleen maar omdat ik homo ben hoeft het nog niet te betekenen dat ik kijk naar hysterische oostblokrommel "
bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arena
  maandag 26 mei 2008 @ 15:41:06 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58920847
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef Stroekie het volgende:

[..]

bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arena
Wat een kutavond was dat dan zeg
  maandag 26 mei 2008 @ 15:47:38 #148
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920988
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een kutavond was dat dan zeg
daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.
Ik mag alleen maar met Sensation White in die hamburger rondwandelen
  maandag 26 mei 2008 @ 16:14:48 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58921513
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.
Ik mag alleen maar met Sensation White in die hamburger rondwandelen
Ik kan er ook niet over meepraten, ik wil nog niet dood gevonden worden in die ufo en bij die gasten.

Bedoelde meer de combinatie songfestival en tobbers
  maandag 26 mei 2008 @ 22:06:25 #150
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58928518
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.
pi_58934463
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.
Jij hebt vriende? Hoe doe je dat?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:26:06 #152
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58935918
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Zeg doe jij eens liev tegen Twoflower
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:22:53 #153
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58937194
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Da's het geheim van de smid...
  dinsdag 27 mei 2008 @ 11:47:14 #154
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58937728
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:22 schreef Twoflower het volgende:

[..]

maar zulke geheimen deel je toch met Sandeman ??
pi_58939760
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 11:22 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik wil ook vrienden
  dinsdag 27 mei 2008 @ 14:21:36 #156
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58941161
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil ook vrienden
nou jij mag best wel een keer van het weer komen genieten bij me, maar momenteel regent het hier wel pijpenstelen
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:34:53 #157
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58942937
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil ook vrienden
Zijn er dan geen mede-supporters die je tot je vrienden kunt rekenen?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 15:36:18 #158
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58942968
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 15:34 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Zijn er dan geen mede-supporters die je tot je vrienden kunt rekenen?
ja ik dacht juist dat voetbal verbroederde ?
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:37:36 #159
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59574648
Crisis Op Crisis (COC) zoekt voorzitter

Van onze verslaggever Peter de Waard
gepubliceerd op 21 juni 2008 02:46, bijgewerkt op 02:46

AMSTERDAM - Bij COC Nederland lijken voorzitters altijd met slaande deuren te vertrekken. Vandaag zal voorzitter Frank van Dalen opstappen, tijdens de algemene ledenvergadering die in het nu nog eigen Roze Huis aan de Rozenstraat in Amsterdam zal worden gehouden. Maar liefst tien mensen hebben zich kandidaat gesteld voor zijn opvolging, onder wie penningmeester Wouter Neerings, actrice/artiestenadviseur Jennifer Delano en een ‘nog onbekend politiek zwaargewicht’.

Als de zevenduizend leden tellende organisatie van homoseksuele mannen en lesbische vrouwen een politieke partij zou zijn, zou die allang aan onderlinge verdeeldheid ten onder zijn gegaan. Binnen COC Nederland rommelt het al zo lang dat de oorspronkelijke, uit 1946 daterende schuilnaam Cultuur- en Ontspannings Centrum is verbasterd tot Crisis Op Crisis.

Nadat voorzitter Henk Beerten er in 2004 in slaagde in een tumultueuze procedure directeur Liane Wubbels aan de kant te zetten, zou een nieuw bestuur onder leiding van Frank van Dalen schoon schip maken. Maar vier jaar later heeft COC Nederland een schuld van 1,1 miljoen euro en stelt de organisatie voor het eigen pand te verkopen aan een woningbouwvereniging die iets aan zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid wil doen.

Siep de Haan, de (zelf niet onomstreden) organisator van de Gay Pride in Amsterdam en voorzitter van de ondernemersclub Gay Business Amsterdam (GBA), voert al enige tijd campagne tegen Van Dalen. Hoewel hij geen lid zegt te zijn van het COC vindt hij dat de gang van zaken de homoseksuele gemeenschap als geheel in diskrediet brengt. Hij wil dat niet alleen Van Dalen opstapt, maar ook penningmeester Wouter Neerings.

‘En ze zouden de schuld persoonlijk met zich mee moeten nemen’, aldus De Haan die Van Dalen – ook een zakelijke concurrent van hem – herhaaldelijk heeft beschuldigd van zelfverrijking. Volgens De Haan sjoemelt COC Nederland zelfs met de boeken.

Hoofdredacteur Henk Krol van De Gay Krant suggereerde onlangs in een artikel dat Van Dalen ‘een ongepaste relatie’ heeft gehad met een 16-jarige jongen die ook twee keer bij hem was blijven slapen. Van Dalen ontkent ten stelligste dat er van seks sprake is geweest: ‘We hebben alleen een politieke discussie gehad. Hij was op dat moment trouwens al 17.’

In totaal zullen vertegenwoordigers van 24 COC-afdelingen zich vandaag over zijn opvolging buigen. Ook moet een besluit worden genomen over de definitieve verkoop van het Roze Huis. Dennis Boutkan, de voorzitter van het COC in Amsterdam (de grootste afdeling), zegt zich niet in het kamp van De Haan te willen scharen. ‘Ik reken mij niet graag tot kampen, maar ik ben COC’er. Ons belang is dat we het Roze Huis kunnen blijven gebruiken. Waarover we wel bijzonder kritisch zijn, zijn de uitspraken van Van Dalen dat de homo-emancipatie is voltooid. Ik denk dat we nog aan het begin staan en dat er ook nog veel werk is voor een nieuw bestuur.’

Tot nu toe heeft alleen André van Wanrooij, de vertegenwoordiger van de COC-afdeling Breda, zich openlijk achter de campagne van De Haan en zijn GBA geschaard. Hij wil vandaag tijdens de vergadering de zelfverrijking aan de kaak stellen, maar twijfelt of hij daarvoor de gelegenheid krijgt. ‘Voor de zekerheid heb ik mij gisteren maar als officieel bestuurslid laten registreren.’

http://www.volkskrant.nl/(...)COC_zoekt_voorzitter
waarom moeten die vetes toch altijd weer over de rug van een ander uitgevochten worden ?
zo is het toch ook niet meer als logisch dat jonge homo's geen lid meer willen worden van COC
pi_59574669
Stelletje relnichten bij dat COC. Wist ik helemaal niet.
  zaterdag 21 juni 2008 @ 12:41:20 #161
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59574707
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 12:38 schreef Isegrim het volgende:
Stelletje relnichten bij dat COC. Wist ik helemaal niet.
niet alleen bij COC, maar b.v. ook bij de bootjesparade in aug in Amsterdam is het elk jaar ook weer hommeles en moeten er weer diverse rechtzaken gevoerd worden. en niet zelfden is daar dan meneer de Haan ook weer op 1 of andere wijze bij betrokken
  zaterdag 21 juni 2008 @ 18:10:15 #162
71919 wonderer
pi_59582083
Komt de zaken niet echt ten goede, dit gezeik...
Geeft wel aan dat ook homo's gewoon mensen zijn met zwakheden
pi_59582138
Is altijd al zo geweest bij het COC, goed dat de club bestaat maar het is me een stelletje
  zondag 22 juni 2008 @ 07:46:30 #164
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_59597119
quote:
Op zaterdag 21 juni 2008 18:13 schreef SCH het volgende:
Is altijd al zo geweest bij het COC, goed dat de club bestaat maar het is me een stelletje
Doet me denken aan een stukje dat Krol onlangs in de GayKrant schreef. Die vond dat het COC en zo'n andere club veel te weinig leden hadden, en dat daardoor de vuist die ze willen tonen niet meer is dan een zacht handje. Maar vind je het gek? Zoals het COC zich profileert zou ik ook hard weglopen als ik er bij was aangesloten...
pi_59600011
quote:
Op zondag 22 juni 2008 07:46 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Doet me denken aan een stukje dat Krol onlangs in de GayKrant schreef. Die vond dat het COC en zo'n andere club veel te weinig leden hadden, en dat daardoor de vuist die ze willen tonen niet meer is dan een zacht handje. Maar vind je het gek? Zoals het COC zich profileert zou ik ook hard weglopen als ik er bij was aangesloten...
Nou heeft Krol niet echt recht van spreken want als er iemand weinig moeite heeft gedaan om een vuist te maken en vooral voor zijn eigen ego is gegaan, dan is hij het wel. Maar wat is er verder mis met het COC, ze doen op zich goede dingen al ben ik het met de koers niet altijd eens en is het teveel een VVD-club wat de Gay Krant trouwens ook is.

Ik snap gewoon vaak niks van homo's. Bijvoorbeeld niet waarom zoveel zich nu aansluiten bij Wilders of Verdonk.
pi_59600876
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:08 schreef SCH het volgende:
Ik snap gewoon vaak niks van homo's. Bijvoorbeeld niet waarom zoveel zich nu aansluiten bij Wilders of Verdonk.
dat het jouw keuze niet is, is iets anders. je snapt wel wanneer een homo/lesbo op de SP, CU of PvdA stemt maar niet op TON/ of Wilders? En snap je een hetero wel die op één van de twee stemt?
  zondag 22 juni 2008 @ 14:17:58 #167
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_59603178
quote:
Op zondag 22 juni 2008 12:08 schreef SCH het volgende:

[..]
Ik snap gewoon niets van de meeste mensen. En daar leg ik me maar gewoon bij neer, want ik geloof niet dat ik daar ooit iets aan zal kunnen veranderen.
  zondag 22 juni 2008 @ 14:38:25 #168
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59603557
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:17 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik snap gewoon niets van de meeste mensen. En daar leg ik me maar gewoon bij neer, want ik geloof niet dat ik daar ooit iets aan zal kunnen veranderen.
maar als dat wel mogelijk was, zou je het dan ook willen ?
  maandag 23 juni 2008 @ 13:13:41 #169
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_59624154
quote:
Op zondag 22 juni 2008 14:38 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar als dat wel mogelijk was, zou je het dan ook willen ?
In sommige situaties zou ik sommige personen best wel eens beter willen snappen...
  maandag 23 juni 2008 @ 13:43:02 #170
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59624858
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:13 schreef Twoflower het volgende:

[..]

In sommige situaties zou ik sommige personen best wel eens beter willen snappen...
over en weer wat meer begrip voor elkaar zou de wereld zeker ten goede komen
pi_59895381

wat moet ik hiervan vinden?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:17:14 #172
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59895407
Ik vind het drie keer niks .
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:30:28 #173
71919 wonderer
pi_59895651
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:15 schreef SlimShady het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ie zijn oksels moet scheren?
  Trouwste user 2022 vrijdag 4 juli 2008 @ 19:55:42 #174
7889 tong80
Spleenheup
pi_59896192
SCH is twee weken naar Frankrijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:26:53 #175
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59896877
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:55 schreef tong80 het volgende:
SCH is twee weken naar Frankrijk

leuk voor hem
ik een morgen een nachtje naar Keulen in verband met CSD
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:51:00 #176
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_59897409
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:15 schreef SlimShady het volgende:
[ afbeelding ]

Het lichaam mag er zeker wezen, maar mag die rotkop er alsjeblieft af?
  maandag 7 juli 2008 @ 10:25:03 #177
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59942719
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Het lichaam mag er zeker wezen, maar mag die rotkop er alsjeblieft af?
In Keulen liepen er zaterdag en zondag veel leukere en lievere exemplaren rond tijdens ColognePride
  maandag 7 juli 2008 @ 11:11:35 #178
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_59943605
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:

[..]

In Keulen liepen er zaterdag en zondag veel leukere en lievere exemplaren rond tijdens ColognePride
Daar heb je natuurlijk foto's van gemaakt die je nu braaf in dit topic gaat plaatsen?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:57:49 #179
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_59944559
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:11 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Daar heb je natuurlijk foto's van gemaakt die je nu braaf in dit topic gaat plaatsen?
nope
camera bleef thuis
und was passiert im Köln, bleibt im Köln

maar ik kan het iedereen aanbevelen
en naast feest is er zeker ook aandacht voor wat zwaardere zaken. Zo is de herdenking op zaterdagavond met kaarsjes zeer indrukwekkend
pi_60030289
Naar de gaypride, ja of nee?
  vrijdag 11 juli 2008 @ 07:53:32 #181
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_60034756
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef MrBrightside het volgende:
Nee. Ben er 2 keer wezen kijken, en dat was genoeg voor mij. Ik hou niet zo van zulke grote mensenmassa's.
pi_60034776
quote:
Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef MrBrightside het volgende:
Nee, ben er een keer geweest, vond het niet interessant.
Wel hadden ze leuke muziek, vond ik
Happiness never comes in the way that we imagine.
  vrijdag 11 juli 2008 @ 09:54:14 #183
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60035953
maar afgezien van persoonlijke smaak en wel of niet mensenmassa's
helpt de canalpride de homo emancipatie nu wel of niet ?

Ik ben zelf nooit in Amsterdam geweest, en heb, wellicht door de media aandacht, een beeld van een wat plat feest en gezinnen die aapjes komen kijken
wel ben ik vorige week in Keulen naar de pride geweest en daar hebben ze dan geen bootjes maar trucks a la love parade en gaan de deelnemers uitdagend gekleed zonder dat het ordinair is. En in tegenstelling tot b.v. Roze Maandag zijn de bezoekers in de grote meerderheid ook mensen die tot de doelgroep behoren, en geen gezinneetjes die aapjes komen kijken
  vrijdag 11 juli 2008 @ 16:42:56 #184
71919 wonderer
pi_60044499
Er varen ook boten mee met een echt statement (een christelijke boot, die 16- boot vorig jaar, een lege boot enzo). Maar daar besteedt de media geen aandacht aan.
pi_60051804
Hoelang duurt het voordat Chlamydia uitwerkt?

vrijdag 11 juli 2008 @ 23:25:02 #186
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60052309
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef wonderer het volgende:
Er varen ook boten mee met een echt statement (een christelijke boot, die 16- boot vorig jaar, een lege boot enzo). Maar daar besteedt de media geen aandacht aan.
nee daar "scoren" ze weer geen kijkcijfers mee terwijl ze dat met extreme uitgesproken types natuurlijk wel lukt
pi_60055650
quote:
Op vrijdag 11 juli 2008 23:04 schreef Bimbo2001 het volgende:
Hoelang duurt het voordat Chlamydia uitwerkt?

KlikkerdeKlik
Two things are infinite: the universe and human stupidity;
and I'm not sure about the universe.
-- Albert Einstein
pi_60084001
Stinkt het bruinwerken niet?
pi_60107513
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:49 schreef EasyRed het volgende:
*schop*
'Life, Liberty and the Pursuit of ...'
  maandag 14 juli 2008 @ 23:12:36 #190
71919 wonderer
pi_60109537
quote:
Op zondag 13 juli 2008 21:49 schreef EasyRed het volgende:
Daar hebben ze douches voor uitgevonden. Zowel voor als na.

Seks is ranzig, wen er maar vast aan.
  vrijdag 18 juli 2008 @ 09:31:24 #191
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_60182298
Een vraagje voor de lurkende hetereau's: worden bij jullie mensen van boven de 30 ook altijd al als 'oud' bestempeld?
  vrijdag 18 juli 2008 @ 10:53:47 #192
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60184048
quote:
Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef Twoflower het volgende:
Een vraagje voor de lurkende hetereau's: worden bij jullie mensen van boven de 30 ook altijd al als 'oud' bestempeld?
je zou verwachten van wel, aangezien vrouwen op dat moment toch vaak voorzichtig de biologische klok beginnen te horen
  maandag 28 juli 2008 @ 20:34:44 #193
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60403723
wat moeten we hier nu weer van vinden ?
http://www.fembusiness.nl/web/1024979/artikelSmal/Reclame-Nike-zorgt-voor-controverse.htm?nb=fembusiness&editie=28%20juli%202008&link=Reclame%20Nike%20zorgt%20voor%20controverse&WT.mc_id=mail_fembusiness_28%20juli%202008

ik ben geneigd om te denken dat het niet om spontane reakties gaat maar dat deze via de reclame bureau gestuurd is om meer publiciteit te genereren
  maandag 28 juli 2008 @ 20:47:51 #194
71919 wonderer
pi_60404073
Enigszins overtrokken reacties, best wel. Hoewel... De "that ain't right" kan ik nog inkomen, maar als tagline "isn't that cute" gebruiken, dan kun je er toch weinig anders van maken?
  maandag 28 juli 2008 @ 21:09:01 #195
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60404588
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Enigszins overtrokken reacties, best wel. Hoewel... De "that ain't right" kan ik nog inkomen, maar als tagline "isn't that cute" gebruiken, dan kun je er toch weinig anders van maken?
maar is de strekking van het verhaal ook overtrokken, of is er inderdaad volop gedoe over geweest in USA ?
pi_60404655
Hoe vinden jullie het neuken bij deze hitte?
pi_60404695
quote:
Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Ik snap helemaal niks van de reclame - dat is al geen goed teken. Kan ook niet zeggen of ik hem homofobisch vind.

De reacties op die Heinz reclame in Engeland niet zo lang geleden waren wel heel erg homofobisch.
  maandag 28 juli 2008 @ 21:22:56 #198
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60404899
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:11 schreef SCH het volgende:
ideaal voor de bos en veldneukers
en voor de slaapkamer toeristen toch maar een ventilator erbij zetten?
pi_60405027
Ik vind het van beiden kanten nogal overtrokken . Ik vind die reclame niet homofobisch maar ik vind de kop van dat blog echt idioot "Does Nike Hate Gays? Or Do Gays Hate Basketball?" .
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:11 schreef SCH het volgende:
Lekker plakkerig
ijs_beer fan!
pi_60405160
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:28 schreef NanKing het volgende:

Lekker plakkerig
Kom maar op dan.
pi_60405232
Ik stel voor dat we meeten in een sleezy hotelletje ergens tussen Rotterdam en *insertjouwwoonplaats.
ijs_beer fan!
pi_60405272
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:37 schreef NanKing het volgende:
Ik stel voor dat we meeten in een sleezy hotelletje ergens tussen Rotterdam en *insertjouwwoonplaats.
Halverwege Rotterdam en Utrecht? Ergens in het Groene Hart? Maar het gaat net onweren.
Ik wil een 4 sterrenhotel hoor - anders kraakt het bed zo
pi_60405460
Een 4 sterrenhotel . Als ik dan toch heteroseks zal hebben dan moet het stiekem in de downlow, dan wil ik me achteraf vies voelen. Mezelf bijna hopeloos afvragen wat me bezielde. Dan wil ik de kamer rondkijken en er achterkomen dat de kamer even vies is zoals ik me voel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ijs_beer fan!
pi_60406596
We gaan toch niet seksen?
Gewoon een beetje rummikubben en roomsoesjes eten op het grote ledikant.
  maandag 28 juli 2008 @ 22:51:33 #205
71919 wonderer
pi_60407083
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:09 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar is de strekking van het verhaal ook overtrokken, of is er inderdaad volop gedoe over geweest in USA ?
Geen idee, ik volg het nieuws hier niet zo
  maandag 28 juli 2008 @ 22:51:45 #206
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60407086
quote:
Op maandag 28 juli 2008 21:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Halverwege Rotterdam en Utrecht? Ergens in het Groene Hart? Maar het gaat net onweren.
Ik wil een 4 sterrenhotel hoor - anders kraakt het bed zo
probeer het eens in de Napoleonische vleugel van Karel V hotel
pi_60445881
zijn homo's en lesbo's romantisch? ik heb het idee dat jullie dat verspilde tijd vinden.
ik bedoel, als hetero moet je moeite doen om de ander te blijven verrassen enzo.
pi_60445983
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef SlimShady het volgende:
zijn homo's en lesbo's romantisch? ik heb het idee dat jullie dat verspilde tijd vinden.
ik bedoel, als hetero moet je moeite doen om de ander te blijven verrassen enzo.
Ja hoor, ik ben romantisch. Waarom zou ik in mijn relatie minder moeite moeten doen mijn partner te verrassen?
pi_60446479
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 15:54 schreef SlimShady het volgende:
, die heb ik nog nooit gehoord.

Hoe kom je aan dat idee als ik vragen mag?
ijs_beer fan!
pi_60446714
mijn wereldbeeld is verwoest door porno .
maar is het niet zo dat jullie elkaar aantrekkelijker vinden dan hetero's doen?
vaag he, het lijkt me zo simpel voor jullie. is dat niet zo?
pi_60447667
quote:
Leg eens uit?

Het is ook vrij simpel trouwens. Heel erg wezenlijk anders zijn homo relaties niet dan hetero relaties. Je hebt 2 mensen die van elkaar houden, punt.
Uiteraard als je er dieper op in gaat zijn er verschillen in een relatie tussen 2 mannen of 2 vrouwen.
Maar de basis is denk ik 't zelfde.
ijs_beer fan!
  woensdag 30 juli 2008 @ 18:40:04 #212
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60449163
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 16:27 schreef SlimShady het volgende:
mijn wereldbeeld is verwoest door porno .
vaag he, het lijkt me zo simpel voor jullie. is dat niet zo?
je doelt op het feit dat vooral (homo)mannen lust en een relatie los van elkaar zien ?
pi_60450786
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 17:08 schreef NanKing het volgende:

[..]

Leg eens uit?
doet me opeens denken aan een eerdere stelling; 'homo in de mannen douches na het sporten'.
je kan stilzwijgend genieten van je medeseksen. en dat kan ook gewoon zo op de werkvloer.
je kan als hetero loeren en iedereen ziet het aankomen, dat is anders als homo.

er was eens een meisje die vertelde dat een lesbo met haar flirtte.
als ze niks had gezegd wist ze niet dat ze geen hetero was.
pi_60450824
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 18:40 schreef Stroekie het volgende:

[..]

je doelt op het feit dat vooral (homo)mannen lust en een relatie los van elkaar zien ?
mja, dat is een vooroordeel die bij me blijft plakken (hihi). ik weet dat dat niet zo hoeft te zijn.
  woensdag 30 juli 2008 @ 20:01:47 #215
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60451104
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 19:50 schreef SlimShady het volgende:

[..]

mja, dat is een vooroordeel die bij me blijft plakken (hihi). ik weet dat dat niet zo hoeft te zijn.
dat is dan in mijn ogen meer een mannending, dan een homoding
pi_60452055
Hoi roddelnichtjes!

Iets voor iemand hier?

Kasteel in Land van Ooit te winnen
  maandag 4 augustus 2008 @ 08:26:01 #217
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60542890
ik vond minister Plasterk wel verdacht enthousiast op de boot zaterdag
pi_60554755
Job Cohen was anders ook heel gezellig aan het meedansen hoor. Die leek echt veel lol te hebben.
pi_60554773
Stemmen jullie hier nog even www.stand.nl
pi_60554967
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 18:19 schreef SCH het volgende:
Stemmen jullie hier nog even www.stand.nl
Done. Rood is gewoon in de meerderheid.
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:45:15 #221
190186 hierissieweer
pi_60557061
SCH ik moet met jou een afspraak maken van stroek... Dus wanneer komt het uit? dit is niet zo wanhopig bedoelt als het er staat

[ Bericht 27% gewijzigd door hierissieweer op 04-08-2008 19:51:31 ]
pi_60557260
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:45 schreef hierissieweer het volgende:
SCH ik moet met jou een afspraak maken van stroek... Dus wanneer komt het uit?
Wat voor soort afspraak?
  maandag 4 augustus 2008 @ 19:52:36 #223
190186 hierissieweer
pi_60557305
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat voor soort afspraak?
Zeg het maar !
pi_60559718
quote:
Op maandag 4 augustus 2008 19:52 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Zeg het maar !
Ehm, jij inviteerde mij toch? Ik heb het druk zat. Wat wil je en waarom (en hoeveel mag het kosten )
  donderdag 7 augustus 2008 @ 09:15:19 #225
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60619533
Homomilitairen boos op Van Middelkoop Twingly Blogsearch

Wat is Twingly? AMSTERDAM - Homoseksuele militairen voelen zich “zeer gekwetst” omdat zij zaterdag niet in uniform deel mochten nemen aan de botenoptocht van de Gay Pride in Amsterdam. In een open brief aan minister Eimert van Middelkoop (Defensie) vragen de oprichter en oud-voorzitters van de Stichting Homoseksualiteit en Krijgsmacht (SHK) om nadere uitleg over dit besluit van staatssecretaris Jack de Vries.

Foto: EPA Dat meldt de Gaykrant donderdag. De Vries stelde dat een uitbundig feest als de Gay Pride niet past bij de waardigheid van het uniform. De SHK begrijpt niet waarom de Amsterdamse politie wél in uniform aan de Gay Pride kon deelnemen, maar homoseksuele militairen niet.

“Uw afweging staat haaks op die van uw voorgangers en verhoudt zich niet met uw uitlatingen naar de samenleving waarin u het bij voortduring heeft over het positief stimuleren van het diversiteitbeleid binnen Defensie”, stellen de schrijvers van de brief. “Het signaal dat u afgeeft aan het wat minder homovriendelijke deel van uw mannen en vrouwen is niet mis te verstaan.”

De schrijvers memoreren het feit dat vorig jaar staatssecretaris Cees van der Knaap van Defensie en twee generaals in uniform meeliepen tijdens de Roze Zaterdag om homoseksuelen bij Defensie publiekelijk te steunen.

Oppositiepartijen VVD en D66 vroegen eerder deze week ook om opheldering over de uitlatingen van De Vries en Van Middelkoop over de Gay Pride.

bron www.telegraaf.nl

Nu kijk ik heel anders tegen het commentaar van Van Middelkoop aan dat hij afgelopen zaterdag gaf op het feit dat er zoveel bewindslieden van PvdA meevoeren
pi_60620337
Ja, daar komt de ware geaardheid van de gristen weer boven.

Vinden jullie Nick ook zo lekker?
pi_60620752
Ja, triest, zeg. De politie deed inderdaad wel mee in uniform.

En van deze heren dįcht iedereen dat ze mededen:

http://flickr.com/photos/wimdejonge/2728194646/

Maar die bleken dus bij één of ander historisch schip te horen dat in Amsterdam lag. De heren hadden blijkbaar niet door waar ze terechtgekomen waren, want wij zagen ze nietsvermoedend de Reguliersdwarsstraat binnen lopen, waarop een luid gejoel en gefluit losbrak vanuit de menigte. De heren wisten niet hoe snel ze zich moesten omdraaien en heel hard weer weg moesten lopen. Echt té grappig moment.
pi_60620879
Die heb ik ook gezien

Waren het echt geen nichten?
pi_60620909
Nee, jammer hč?
pi_60620989
Maar troost je, het waren er een heleboel, er zat vast her en der wel een nicht bij.
  donderdag 7 augustus 2008 @ 16:38:03 #231
71919 wonderer
pi_60631385
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 10:19 schreef Isegrim het volgende:
Ja, triest, zeg. De politie deed inderdaad wel mee in uniform.

En van deze heren dįcht iedereen dat ze mededen:

http://flickr.com/photos/wimdejonge/2728194646/

Maar die bleken dus bij één of ander historisch schip te horen dat in Amsterdam lag. De heren hadden blijkbaar niet door waar ze terechtgekomen waren, want wij zagen ze nietsvermoedend de Reguliersdwarsstraat binnen lopen, waarop een luid gejoel en gefluit losbrak vanuit de menigte. De heren wisten niet hoe snel ze zich moesten omdraaien en heel hard weer weg moesten lopen. Echt té grappig moment.
Oeh...
pi_60631408
Ja, ik had ze ook wel ff mee naar huis willen nemen in hun strakke broekjes. Die dan heel gauw uit gingen natuurlijk.
pi_60907701
wat is dat met Mariah Carey?
en hoe komt het dat homo's zo makkelijk en intiem omgaan met vrouwen?
  zondag 17 augustus 2008 @ 21:35:52 #234
190186 hierissieweer
pi_60908301
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:10 schreef SlimShady het volgende:
vraag het sam
quote:
Omdat zij niets te vrezen hebben voor dubbele intenties
  maandag 18 augustus 2008 @ 01:17:30 #235
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_60913922
quote:
Eehm, in welk opzicht? Als collega maak ik geen (groot) onderscheid tussen man of vrouw, privé heb ik er juist best wat moeite mee. Ik ken er dan ook niet veel... Weer een kwestie van 'over een kam scheren' zeker?
pi_60916809
quote:
Omdat we niets intiems van hen willen. Behalve dan alles weten over de bedpartners.
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:02:47 #237
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_60917015
Ik heb helemaal niets met Mariah, Britney Paris of andere bimbo's
pi_60917079
Omdat er maar weinig dingen zo leuk zijn als samen met een man lekkere kerels bespreken / bekijken / beoordelen.
  maandag 18 augustus 2008 @ 10:41:28 #239
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_60917666
quote:
en hoe komt het dat aardig wat homo's zo makkelijk en intiem omgaan met vrouwen?
Ja, dat vraag ik me ook af als homo zijnde. Ik heb welgeteld 0 echte vriendinnen (wel oud-collega's die je soms nog eens ziet, maargoed, dat wil ik niet onder de noemer echte vrienden plaatsen) en alleen maar hetero vrienden op 2 homo's na.

Ow, en Mariah wie?

Ik heb je tekst trouwens verbeterd.
pi_60918824
Wat is er dan met Mariah Kerrie?
pi_60919053
Ik snap die opmerking wel over intiem zijn met vrouwen en herken het. Dat klopt in mijn geval wel en volgens mij in het algemeen ook wel maar natuurlijk niet voor alle homo's.
pi_60920188
nee, natuurlijk niet allemaal.
je ziet weleens mannen zo enorm frunniken aan vrouwen dat ik denk "die is toch homo?".
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 @ 21:35 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Omdat zij niets te vrezen hebben voor dubbele intenties
dat zal het zijn.
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 @ 11:25 schreef SCH het volgende:
Wat is er dan met Mariah Kerrie?
is er een relatie tussen homo's en Mariah? het werd opeens heel duidelijk toen ze in Zohan verscheen.
Adam Sandler speelt een hetero met latente homo trekjes. toen zij verscheen was het een bevestiging .
pi_60921267
Mwoah er zijn een aantal artiesten die aan de gayscene gekoppeld worden. Voorbeelden in Nederland zijn Imca Marina, Patricia Paay Patty Brard, Vanessa, Willeke Alberti e.d.

Internationaal: Madonna, Kylie Minoque, Donna Summer etc etc
Daar zal dan Merrie Herrie ook wel bij horen dan
pi_60923175
Sinds wanneer zijn dit artiesten:
Patricia Paay Patty Brard, Vanessa ?

Neuh volgens mij hoort Maria Scary daar niet bij.
pi_60924044
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 14:07 schreef linebear het volgende:
Sinds wanneer zijn dit artiesten:
Patricia Paay Patty Brard, Vanessa ?

Neuh volgens mij hoort Maria Scary daar niet bij.
Volgens de algemeenheid in de gayscene, het zijn diva's. Herkenbaar door Nederland en mediageil verder weinig meer eigenlijk...
pi_60924105
En wat Patricia Paay betreft... Menig persoon overtreft dit lijstje niet:

* No one can love you like I do ( als Patricia ) ( 1966 )
* You called me baby ( als Patricia ) ( 1967 )
* Je bent niet hip ( als Patricia ) ( 12e in top 40 - aug. 1967 )
* Wat moet ik doen ( als Patricia ) ( 36e in top 40 - dec. 1967 )
* Corriamo ( als Patricia ) ( 33e in top 40 - maart 1968 )
* Hey girls ( als Honey Bee ) ( 1968 )
* Hey taxi ( als Patty Pay ) ( Duitse single ) ( 1968 )
* Dat is de liefde ( als Patricia ) ( 1968 )
* Tambourine girl ( als Patricia ) ( 1968 )
* Kleine tovenaar ( als Patricia ) ( 1969 )
* Sim sala bim ( als Patricia ) ( 1969 )
* Fisherman king ( als Patricia, met Brainbox) ( 1969 ))
* All or nothing ( als Honey Bee & the Harbourlights) ( 1969 )
* Were you there ( als Package ( gelegenheidsformatie van Patricia Paay, The Buffoons, Left Side en Unit Gloria) ( tipparade - febr. 1970 )
* Tell me ( you're never gonna leave me ) ( als Patricia ) ( tipparade - dec. 1970 )
* One way ticket ( als Ivy Christie) ( 1971 )
* Put your hand in the hand ( als lid van Himalaya ( tipparade - mei 1971 )
* I believe in love ( als Honey Pie ( = met zus Yvonne Paay)) ( 1972 )
* Music lovin' girl ( als lid van gelegenheidsformatie Sealegs) ( 1973 )
* Can you please crawl out your window ( 1975 )
* Children come home ( 1976 )
* Someday my prince will come ( 22e in top 40 - mei 1976 )
* Now (is the moment) ( 20e in top 40 - okt. 1976 )
* Who's that lady with my man ( 2e in top 40 - jan. 1977 )
* Livin' without you ( 5e in top 40 - nov. 1977 )
* Everlasting love ( 1978 )
* Malibu ( 14e in top 40 - nov. 1978 )
* The best friend I know ( duet met Yvonne Keeley ) ( 26e in top 40 - jan. 1979 )
* You colour my life ( promosingle voor Mary Quant) ( 1979 )
* You make it allright ( duet met Jacques Kloes ) ( 25e in top 40 - sept. 1979 )
* Give it to me ( tipparade - april 1980 )
* Maybe - To know him is to love him ( 31e in top 40 - okt. 1980 )
* Who let the heartache in ( 9e in top 40 - aug. 1981 )
* Saturday nights ( 15e in top 40 - dec. 1981 )
* A dime a dance ( 1982 )
* Queen for tonight ( 1982 )
* Tomorrow ( 6e in top 40 - dec. 1982 )
* Solitaire ( 16e in top 40 - okt. 1983 )
* Stop me ( tipparade - sept. 1987 )
* De wereld ( duet met Rob de Nijs ) ( tipparade - sept. 1992 )
* I've never been to me ( 1995 )
* Daddy ( als Patricia Paay & the John Paay Orchestra ) ( 2000
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:43:24 #247
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61013954
Zou dit nou ook 'nieuws' zijn geweest als het een man en vrouw waren geweest?
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
  donderdag 21 augustus 2008 @ 19:56:57 #248
71919 wonderer
pi_61018233
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef Twoflower het volgende:
Zou dit nou ook 'nieuws' zijn geweest als het een man en vrouw waren geweest?
Ouder homopaar doet 'vies' in Vlietland
Om eerlijk te zijn, ja, ik denk het wel (mits zelfde leeftijd).
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:21:51 #249
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61154460
Woensdag 27 augustus om 22.55 is onderstaande documantaire van Michiel van Erp te zien op Ned 2

van Thermos, de grootste homosauna ter wereld. Hoewel Amsterdam allang niet meer Gay Capital is, staat Thermos nog steeds wereldwijd bekend als dé homosauna. Bij hoge uitzondering kreeg Michiel van Erp toegang tot deze, normaal geproken gesloten, wereld. Per jaar brengen tienduizenden homoseksuele mannen uit binnen- en buitenland een bezoek aan de twee filialen van Thermos, het bij het Amsterdamse Leidseplein gelegen saunabedrijf. Naast een verblijf in de vele saunaruimtes van het complex zijn de mannen er voornamelijk op zoek naar (anonieme) seks. Volgens eigenaar Jan Kuipers zijn alle vormen van seks mogelijk, zolang het op vrijwillige basis is en zolang men het safe doet. Hij heeft daarvoor meer dan honderd sobere hokjes ingericht, alle voorzien van makkelijk afneembare kunststof matrassen en een voorraad condooms. In de jaren zestig was Kuipers' bedrijf een waar toevluchtsoord voor homo's. In die tijd was het in het openbaar voor je homoseksualiteit uitkomen nog niet mogelijk en in Thermos kon je mede-homo's ontmoeten zonder dat iemand je lastig viel of vragen stelde. De afgelopen vijftien jaar is de clientčle van de sauna veranderd. De opkomst van aids zorgde voor een behoorlijke vermindering van de behoefte aan anonieme seks. En met de komst van internetdaten lijken jonge bezoekers de sauna niet meer nodig te hebben in hun zoektocht naar lust. Ondanks deze ontwikkelingen blijft het druk in Thermos. De Nederlandse bezoeker vergrijst weliswaar, maar er is de laatste jaren een geheel nieuwe doelgroep ontstaan: allochtone mannen. De homo-emancipatie binnen deze groep staat nog in de kinderschoenen en de afgeschermde wereld van Thermos biedt hen de mogelijkheid zichzelf te zijn. Ondanks het principe van anonimiteit kreeg Michiel van Erp toch toegang tot Thermos. Hij sprak er met Jan Kuipers en enkele vaste bezoekers. Zij vertellen hem wat de codes zijn in homosaunaland, en hoe aids, de opkomst van de multiculturele samenleving én het internetdaten Thermos hebben beļnvloed.
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 23:41:00 #250
71919 wonderer
pi_61155017
Oeh, da's vast wel op uitzending gemist te zien...
pi_61155750
quote:
Hierom

en wat meiden betreft geldt niet voor iedereen maar van jongs af aan zelfs toen ik nog niet wist dat ik gay was kon ik altijd heel goed met meiden opschieten, mijn vriendenkring bestaat ook voornamelijk uit meiden en een aantal gays

Ik vind eerlijk gezegd meiden qua vriendschap zelfs leuker dan gays en vooral hetero jongens die zijn meestal best wel saai

en gays die zogenaamd trots op zijn kijk hoe hetero ik ben please, ben zelf geen gay, bi of hetero gewoon anders

en meiden kunnen lekker zoenen soms
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:39:58 #252
190186 hierissieweer
pi_61156420
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 23:21 schreef Stroekie het volgende:
Woensdag 27 augustus om 22.55 is onderstaande documantaire van Michiel van Erp te zien op Ned 2

van Thermos, de grootste homosauna ter wereld. Hoewel Amsterdam allang niet meer Gay Capital is, staat Thermos nog steeds wereldwijd bekend als dé homosauna. Bij hoge uitzondering kreeg Michiel van Erp toegang tot deze, normaal geproken gesloten, wereld. Per jaar brengen tienduizenden homoseksuele mannen uit binnen- en buitenland een bezoek aan de twee filialen van Thermos, het bij het Amsterdamse Leidseplein gelegen saunabedrijf. Naast een verblijf in de vele saunaruimtes van het complex zijn de mannen er voornamelijk op zoek naar (anonieme) seks. Volgens eigenaar Jan Kuipers zijn alle vormen van seks mogelijk, zolang het op vrijwillige basis is en zolang men het safe doet. Hij heeft daarvoor meer dan honderd sobere hokjes ingericht, alle voorzien van makkelijk afneembare kunststof matrassen en een voorraad condooms. In de jaren zestig was Kuipers' bedrijf een waar toevluchtsoord voor homo's. In die tijd was het in het openbaar voor je homoseksualiteit uitkomen nog niet mogelijk en in Thermos kon je mede-homo's ontmoeten zonder dat iemand je lastig viel of vragen stelde. De afgelopen vijftien jaar is de clientčle van de sauna veranderd. De opkomst van aids zorgde voor een behoorlijke vermindering van de behoefte aan anonieme seks. En met de komst van internetdaten lijken jonge bezoekers de sauna niet meer nodig te hebben in hun zoektocht naar lust. Ondanks deze ontwikkelingen blijft het druk in Thermos. De Nederlandse bezoeker vergrijst weliswaar, maar er is de laatste jaren een geheel nieuwe doelgroep ontstaan: allochtone mannen. De homo-emancipatie binnen deze groep staat nog in de kinderschoenen en de afgeschermde wereld van Thermos biedt hen de mogelijkheid zichzelf te zijn. Ondanks het principe van anonimiteit kreeg Michiel van Erp toch toegang tot Thermos. Hij sprak er met Jan Kuipers en enkele vaste bezoekers. Zij vertellen hem wat de codes zijn in homosaunaland, en hoe aids, de opkomst van de multiculturele samenleving én het internetdaten Thermos hebben beļnvloed.
De vunzigheid! Bah.
Of moet ik dit zien vanwege de culturele geschiedeniswaarde die er aan vast zit? Hoe dan ook, ik houd niet van lichte zeden.
  woensdag 27 augustus 2008 @ 01:12:55 #253
71919 wonderer
pi_61156947
Wie zou er als eerste over het toilet beginnen?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:40:18 #254
190186 hierissieweer
pi_61171945
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 01:12 schreef wonderer het volgende:
Wie zou er als eerste over het toilet beginnen?
Welk toilet?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 18:59:51 #255
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61172381
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

De vunzigheid! Bah.
Of moet ik dit zien vanwege de culturele geschiedeniswaarde die er aan vast zit? Hoe dan ook, ik houd niet van lichte zeden.
eerst kijken en daarna pas oordelen
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:24:41 #256
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61172946
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:39 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

De vunzigheid! Bah.
Jij wilde toch escortboy worden?
  woensdag 27 augustus 2008 @ 19:33:21 #257
190186 hierissieweer
pi_61173203
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:24 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Jij wilde toch escortboy worden?
Ik schreeuw wel mee dingen, maar in de werkelijkheid ben ik een onzeker vogeltje dat eigenlijk non zou moeten worden.
  donderdag 28 augustus 2008 @ 18:22:47 #258
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61198670
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 19:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Ik schreeuw wel mee dingen, maar in de werkelijkheid ben ik een onzeker vogeltje dat eigenlijk non zou moeten worden.
Als je had gekeken had je moeten bekenen dat het integer en zonder effectbejag met liefde gemaakt is voor Michiel van Erp
en ja natuurlijk moesten een een paar stereotype mensen in beeld worden gebracht
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 21:16:33 #259
71919 wonderer
pi_61231105
Eigenlijk was er geen flikker aan, die "docu" Had wel iets smeuiigers verwacht.
  vrijdag 29 augustus 2008 @ 23:30:24 #260
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61235536
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef wonderer het volgende:
Eigenlijk was er geen flikker aan, die "docu" Had wel iets smeuiigers verwacht.
Ik zou nou best een vervolg-docu willen zien die ze in Steamworks (Arnhem), 't Bölke (Enschede) of Tibet (Eindhoven) zouden moeten maken. Die sauna's zijn volgens mij toch van een ander soort dan Thermos...
pi_61241428
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:30 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik zou nou best een vervolg-docu willen zien die ze in Steamworks (Arnhem), 't Bölke (Enschede) of Tibet (Eindhoven) zouden moeten maken. Die sauna's zijn volgens mij toch van een ander soort dan Thermos...
Misschien kom je dan wel in beeld al weet ik al hoe je pipi er uit ziet
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 11:36:29 #262
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61241680
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2008 23:30 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Wat ervaar jij dan als belangrijkstre verschil tussen b.v Steamworks en Thermos ?
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:21:51 #263
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61257869
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:36 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Wat ervaar jij dan als belangrijkste verschil tussen b.v Steamworks en Thermos ?
Dat Steamworks minder in de eerste plaats op seks is gericht. Tuurlijk, d'r zijn genoeg mensen die er wel voor komen, maar de sauna-mogelijkheden zijn er uitgebreider, en (zo heb ik van anderen gehoord, want ik ben zelf nooit in Thermos geweest) schoner en minder aftands....
  zondag 31 augustus 2008 @ 01:22:25 #264
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61257883
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2008 11:21 schreef SCH het volgende:

[..]

Misschien kom je dan wel in beeld al weet ik al hoe je pipi er uit ziet
Ik zou niet in beeld WILLEN komen, ik ben geen aandachtshoer.
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:37:56 #265
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61335698
quote:
Op zondag 31 augustus 2008 01:21 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Dat Steamworks minder in de eerste plaats op seks is gericht. Tuurlijk, d'r zijn genoeg mensen die er wel voor komen, maar de sauna-mogelijkheden zijn er uitgebreider, en (zo heb ik van anderen gehoord, want ik ben zelf nooit in Thermos geweest) schoner en minder aftands....
is toch ook niet helemaal fair om te vergelijken aangezien Steamworks pas een paar jaar open is waardoor het wel een betere uitstraling heeft
  dinsdag 2 september 2008 @ 23:48:15 #266
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_61336034
quote:
Op maandag 21 januari 2008 22:54 schreef wonderer het volgende:
TerugVindPoot.

Gaan we nog verder over die homosauna's? Of constateren we gewoon dat de meeste mannen gewoon seksbeesten zijn, of ze nou op mannen of vrouwen vallen?
Ben nog nooit in een homosauna geweest. daar komen toch alleen maar 40,50, en 60 plussers, of niet? Ik zou best wel eens er naar toe willen gaan, maar dan met iemand van mijn leeftijd, of iets jonger.
Nog leuke gasten hier, die uit dordrecht komen, en wel eens naar zo'n sauna gaan?

Wie heeft trouwens afgelopen week die documentaire over Thermos gezien? ik vond hem wel leuk, en die eigenaar was wel grappig. Hij had ook nog een leuke mooie jongen in de huishouding
  woensdag 3 september 2008 @ 00:11:16 #267
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61336584
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 23:48 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Ben nog nooit in een homosauna geweest. daar komen toch alleen maar 40,50, en 60 plussers, of niet? Ik zou best wel eens er naar toe willen gaan, maar dan met iemand van mijn leeftijd, of iets jonger.
Nog leuke gasten hier, die uit dordrecht komen, en wel eens naar zo'n sauna gaan?
Ik weet dat de vrijdagavond bij Steamworks in Arhem in het algemeen een jonger publiek heeft. Dus dat beeld dat je hebt over alleen maar oude en gerimpelde homo's die daar komen klopt absoluut niet. En volgens mij zit in Rotterdam Spartacus maar daar ben ik nooit geweest dus kan je er niets over vertellen hoe de samenstelling daar is
  woensdag 3 september 2008 @ 00:28:35 #268
128268 RobbieBoy
pi_61336920
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:11 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ik weet dat de vrijdagavond bij Steamworks in Arhem in het algemeen een jonger publiek heeft. Dus dat beeld dat je hebt over alleen maar oude en gerimpelde homo's die daar komen klopt absoluut niet. En volgens mij zit in Rotterdam Spartacus maar daar ben ik nooit geweest dus kan je er niets over vertellen hoe de samenstelling daar is
Was vorrige week op de NPS een documantaire over een homo sauna, een bekende, maar weet de naam niet meer, en daar zaten over het algemeen 40 tot 50 plussers, hoor
  woensdag 3 september 2008 @ 00:32:39 #269
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61337009
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:28 schreef RobbieBoy het volgende:

[..]

Was vorrige week op de NPS een documantaire over een homo sauna, een bekende, maar weet de naam niet meer, en daar zaten over het algemeen 40 tot 50 plussers, hoor
Ja dat was de Thermos in Amsterdam, en daar hebben we het hier al over gehad, lees nog maar eens terug. Dan merk je dat er bij Thermos veel meer nadruk op sex ligt dan elders
  woensdag 3 september 2008 @ 01:42:02 #270
128268 RobbieBoy
pi_61338095
oke, dat wist ik niet. maar toch jammer dat er daar dus geen jongeren komen. ik zelf woon in dordrecht, en daar is zo en zo nietr zo iets. we hebben wel de shaker gayclub. www.shaker-gayclub.nl, maar geen homosauna
  maandag 15 september 2008 @ 13:53:51 #271
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61644073
Goed nieuws
http://www.telegraaf.nl/p(...)estival__.html?p=1,1

nu nog het live orkerst terug
pi_61701535
soms zijn homo's net als alle andere mensen
Being happy doesn't mean that everything is perfect. It means that you have decided to look beyond the imperfections
pi_61701923
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:02 schreef samjustme het volgende:
whats up? Heeft PJO je geslagen?
  woensdag 17 september 2008 @ 15:01:25 #274
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61703113
quote:
Sam is terug op Fok
  woensdag 17 september 2008 @ 16:51:18 #275
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61706115
quote:
Soms? Ze zijn vaak nog menselijker dan andere mensen krijg ik het idee....
pi_61772772
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:18 schreef SCH het volgende:

[..]

whats up? Heeft PJO je geslagen?
Wie is pjo ik ben gewoon single
  zaterdag 20 september 2008 @ 10:37:41 #277
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61776433
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 00:00 schreef samjustme het volgende:

[..]

zeg neeem jij eens iemand anders in het ootje
  zaterdag 20 september 2008 @ 10:44:16 #278
190186 hierissieweer
pi_61776505
quote:

[..]

Straks ben je ook nog hetero...
pi_61777990
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 10:44 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Straks ben je ook nog hetero...
straks ben je nog slank en heb je vrienden irl
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:23:41 #280
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61778012
Dit kan net zo goed in het [HOMO]topic .
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:34:19 #281
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61778168
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dit kan net zo goed in het [HOMO]topic .
Het was net zo lekker rustig zonder Sam
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:37:48 #282
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61778222
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:34 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het was net zo lekker rustig zonder Sam
Arme jij 12 uur in een vliegtuig en dan alsnog controntatie
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:46:27 #283
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61778365
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:37 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Arme jij 12 uur in een vliegtuig en dan alsnog controntatie
  zaterdag 20 september 2008 @ 12:55:51 #284
190186 hierissieweer
pi_61778553
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:22 schreef samjustme het volgende:

[..]

straks ben je nog slank en heb je vrienden irl
Als dat zo zou zijn, zou ik het niet in je neus wrijven. Zou een beetje sneu zijn, omdat je dan vor de zoveelste keer ziet wat jij moet ontberen...
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:04:41 #285
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61778718
Zeg Sam en HIW kunnen jullie niet ergens anders de puber gaan spelen in ONZ of zo
Hier wordt enig niveau en serieusheid nog wel gewaardeerd
pi_61779046
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 12:55 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Als dat zo zou zijn, zou ik het niet in je neus wrijven. Zou een beetje sneu zijn, omdat je dan vor de zoveelste keer ziet wat jij moet ontberen...
Als je zeikt dat je te dik bent doe er wat dan aan anders dealt with it en lol ik was niet diegene die met je wou afspreken voor bios . Schattebout je hebt helemaal niks en zal nooit hebben waarop ik jaloers zou kunnen zijn
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:04 schreef Stroekie het volgende:
Zeg Sam en HIW kunnen jullie niet ergens anders de puber gaan spelen in ONZ of zo
Hier wordt enig niveau en serieusheid nog wel gewaardeerd
Vond een beetje belachelijke reactie van een nobody (HIW ) ik zal hier niet meer posten weers gerust
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:28:12 #287
190186 hierissieweer
pi_61779124
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:23 schreef samjustme het volgende:

[..]

Als je zeikt dat je te dik bent doe er wat dan aan anders dealt with it en lol ik was niet diegene die met je wou afspreken voor bios . Schattebout je hebt helemaal niks en zal nooit hebben waarop ik jaloers zou kunnen zijn
Lieve schat, wie de bal kaatst kan hem terug verwachten...

Maar goed, wanneer kom jij je liefdes perikelen weer posten in [H] ?
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:28:19 #288
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61779128
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:23 schreef samjustme het volgende:

[..]

Sam voor zulke mededelingen hebben ze PM en MSN uitgevonden
pi_61803284
quote:

[..]

Dit is een eerlijk topic. Please. En kappen met die onzin met hiw aub.
pi_61813361
tvp
  zondag 21 september 2008 @ 23:47:23 #291
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61814488
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:11 schreef Cahir het volgende:
tvp
zoveel maanden weg geweest en niet eens 1 vraag aan ons
  maandag 22 september 2008 @ 08:11:06 #292
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_61817271
quote:
Op zondag 21 september 2008 23:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

zoveel maanden weg geweest en niet eens 1 vraag aan ons
En daarnaast is over 9 reacties het topic vol...
  maandag 29 september 2008 @ 13:04:03 #293
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_61993942
Deze kant van Relus ter Beek was mij geheel onbekend

'Ter Beek pionier homo-emancipatie' Gerelateerde artikelen

Politicus Ter Beek (64) overleden
De commissaris van de...

Twingly blog zoekenBlog over dit artikel
Als je een opmerking en een link naar dit artikel plaatst in jouw blog, zal jouw blogpost vanuit hier worden gelinkt.

Ping je blog bij Twingly, zodat wij hem kunnen vinden.
Wat is Twingly? AMSTERDAM - Relus ter Beek was een pionier op het gebied van de homo-emancipatie. Dat stelt voorzitter Wouter Neerings van homobelangenorganisatie COC maandag in een reactie op het overlijden van de politicus. Ter Beek maakte zich als minister van Defensie hard voor acceptatie van homoseksualiteit binnen de krijgsmacht.

Er zijn nog steeds maar heel weinig krijgsmachten ter wereld waar homoseksualiteit geen beletsel is om in het leger te komen”, stelt Neerings. „En nog veel minder waar het onderwerp openlijk bespreekbaar is.” Defensie zou in Nederland nooit deze mate van tolerantie hebben bereikt zonder Ter Beek. „Het helpt nadrukkelijk als een bewindspersoon zo'n beleid openlijk steunt”, aldus de COC-voorman. „Ter Beek beschouwde het als niet meer dan normaal dat seksuele geaardheid er ook bij de krijgsmacht niet toe doet.”

In 1993 werden er concrete maatregelen genomen ten gunste van een homovriendelijker beleid binnen Defensie. Minister Ter Beek stelde onder meer een klachtenprocedure in en riep een onafhankelijke vertrouwenspersoon in het leven voor homoseksuele militairen.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 01:01:08 #294
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_62301861
Voorziet deze 1e coming out day in een behoefte ?
http://www.gay.nl/article/11020//Plasterk_strijdt_voor_homos
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 10:56:57 #295
71919 wonderer
pi_62304805
Ik weet niet of er een behoefte aan is. Misschien wel, puur door het feit dat het in de media komt en iemand bijvoorbeeld een zetje kan geven om te zeggen "zo ben ik ook". Maar als iemand er niet klaar voor is, wordt ie dat door zo'n dag ook niet.

Aan de andere kant maakt het hetero's wel bewust dat coming out best moeilijk kan zijn en hopelijk gaan ze er nu (de komende week of zo) rekening mee houden.
pi_62306573
Ik ben homo!

Toch fijn, zo'n comingoutday.
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 15:13:49 #297
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_62309196
Volgens mij is het vandaag de landelijke in-de-kast dag hoor...
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 18:56:41 #298
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_62313525
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 15:13 schreef Twoflower het volgende:
Volgens mij is het vandaag de landelijke in-de-kast dag hoor...
mij een te stoffige bende
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 19:12:00 #299
71919 wonderer
pi_62313844
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 18:56 schreef Stroekie het volgende:

[..]

mij een te stoffige bende
Vooroordeel!

Dus zo'n dag is best nuttig
  zaterdag 11 oktober 2008 @ 23:09:59 #300
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_62318741
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 19:12 schreef wonderer het volgende:

[..]

Vooroordeel!

Dus zo'n dag is best nuttig
niet die coming out day, maar die dag van het archief waar Twoflower naar linkt
  zondag 12 oktober 2008 @ 18:02:26 #301
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_62331170
Prefereren jullie anaal of oraal?

En wie ontvangt
AFC AJAX
  Boks-Chick zondag 12 oktober 2008 @ 18:21:48 #302
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_62331468
Omdat modjes kunnen posten door slotjes: SCHtel hier je vragen aan een ervaren homo # 19
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')