abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58000445
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan
Ik ook.
quote:
Jazeker wel.
Is dat juist deel van de kick dan?
pi_58000464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.
pi_58000484
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
pi_58000490
Ik zei 'pikkedonker'.
pi_58000516
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is superonhandig maar wel spannend.
pi_58000591
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
pi_58000940
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:56:13 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_58012423
Is anonieme seks niet gewoon een kroketje tussendoor, snel, makkelijk, geen gezeik over culinaire hoogstandjes en een bepaalde gevoel dat daarbij hoort, gewoon bedoeld om een primaire behoefte (honger) te stillen. En je weet bij een kroket ook nooit wat voor vlees je krijgt en of je er ziek van wordt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_58012678
Dat vind ik wel een mooie vergelijking.
pi_58018637
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
  zondag 13 april 2008 @ 12:48:22 #86
71919 wonderer
pi_58019029
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:

[..]

Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 13 april 2008 @ 22:37:43 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58031479
een vraag aan de homo's: vertel jij op je sportclub dat jij homo bent? Ik bedoel, ze zullen zich dan wel 2x bedenken voordat ze te zamen met jou nog onder de douche gaan stappen.. In het kader van oei die homo zal mij wel van top tot teen bekijken in seksueel opzicht, misschien wil hij wel seks met me, bah ranzig.
How can I make this topic about me?
pi_58031912
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
  zondag 13 april 2008 @ 23:06:13 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58032405
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.
Voor de duidelijkheid: ik denk er zelf dus niet zo over.
  zondag 13 april 2008 @ 23:50:21 #90
71919 wonderer
pi_58033803
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
pi_58034666
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
*jaloers
@gebrokenglas: nee, maar ik zit dan ook niet bij een sportclub
  maandag 14 april 2008 @ 04:23:02 #92
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_58036247
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  maandag 14 april 2008 @ 06:42:56 #93
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58036342
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.
Ik heb zelf niets met dat soort figuren, maar ik laat ieder in z'n waarde. Hierbij maak ik wel onderscheid tussen de mensen die van zichzelf wat verwijfd zijn (die kunnen er niets aan doen), en degenen die er een act van maken. Die laatsten zouden wat mij betreft die act af moeten leren, maar ja, je doet er niets aan...
pi_58036440
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.
  maandag 14 april 2008 @ 17:39:33 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58046280
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:39 #96
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58046411
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_58047732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
  maandag 14 april 2008 @ 19:23:57 #98
71919 wonderer
pi_58048350
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
pi_58048419
quote:
Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
pi_58048439
quote:
Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')