Ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan![]()
Is dat juist deel van de kick dan?quote:Jazeker wel.
Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Het is superonhandig maar wel spannend.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroketquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Ik heb er gister een gehadquote:Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:
[..]
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroketnog drie maanden wachten
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
*jaloersquote:Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er gister een gehad(ja, een echte, geen metaforische
)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.quote:Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)
Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.quote:Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.quote:Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.quote:Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.quote:Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |