abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:28:58 #51
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_57247644
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 17:15 schreef Stroekie het volgende:

[..]

voor hun is er toch zomercarnaval in rotterdam met allemaal meisjes die schaars gekleed zijn
Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipen
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  zaterdag 8 maart 2008 @ 18:36:37 #52
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57247751
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipen
maar dat is dus ook een vooroordeel, het gelijkstellen van carnaval met overmatige drank inname

En voor wat betreft Parades. De LoveParade in Berlijn bezoeken zou verplicht gesteld moeten worden voor een ieder als onderdeel van zijn/haar opvoeding
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  zondag 9 maart 2008 @ 19:51:25 #53
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_57268842
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.

Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
Deels heb je gelijk. De media laten een beperkt beeld van het geheel zien. Maar de mensen die er op af komen zien meer dan dat beperkte beeld. Die zien ook de boten met de 'normale' homo's. Wat dat betreft is het dus nog steeds goed dat het er is.
pi_57268947
quote:
Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.

Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
  zondag 9 maart 2008 @ 21:36:31 #55
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_57271150
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
Leuk idee, maarrr...

Het is een feest, waar je een dag lang alles uit de kast (:')) mag trekken (:')), lekker gek doen. Waarom zou je dan "normaal" gaan zitten zijn? Mensen gaan met carnaval toch ook niet in hun normale kloffie "gewoon" lopen doen?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 9 maart 2008 @ 23:00:17 #56
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57273365
quote:
Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:

[..]

en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?
pi_57277986
quote:
Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?
Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)
  maandag 10 maart 2008 @ 09:23:05 #58
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57278627
quote:
Op maandag 10 maart 2008 08:35 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)
maar thee is dan nog niet gewoon genoeg, moet dan toch zeker wel Senseo koffie zijn
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:49:32 #59
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57490728
pi_57490784
Deel achttien? Ik wist niet dat je zoveel dingen kon vragen aan een homo.
  woensdag 19 maart 2008 @ 23:57:25 #61
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_57490920
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Isegrim het volgende:
Deel achttien? Ik wist niet dat je zoveel dingen kon vragen aan een homo.
je moest eens weten...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_57503378
Ik heb zelf nog zoveel vragen

Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
pi_57503400
quote:
Reformatorisch onderwijs komt met homobeleid

GOUDA (ANP) - Een stuurgroep gaat reformatorische scholen adviseren over de omgang met homoseksuele leerlingen en docenten. De groep stuurt volgende week een brief naar de scholen waarin hij zijn diensten aanbiedt.

Directeur Rens Rottier van Driestar Educatief, woordvoerder van de stuurgroep, heeft een bericht daarover in het Nederlands Dagblad donderdag bevestigd. Naast Driestar Educatief, waartoe onder meer de christelijke hogeschool de Driestar in Gouda behoort, is de Vereniging voor Gereformeerd Schoolonderwijs (VGS) initiatiefnemer van de stuurgroep. Bij de VGS zijn ongeveer 150 basisscholen, middelbare scholen, een ROC en de Driestar aangesloten.

Volgens Rottier worstelen ook op reformatorische scholen docenten en leerlingen met hun homoseksualiteit. Scholen vinden het niet gemakkelijk daarmee om te gaan.
Goede zaak, ben wel benieuwd op welke manier ze erover gaan praten.
  donderdag 20 maart 2008 @ 18:44:01 #64
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_57505213
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
Ik vermoed dat je daar in dit topic geen antwoord op krijgt...
  donderdag 20 maart 2008 @ 21:12:25 #65
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_57508619
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:

Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemde
ik ken de rode brug en het zandpad
maar waar ligt in hemelsnaam het "homobosje" nu weer in de Domstad ?
pi_57509507
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemde
ik ken de rode brug en het zandpad
maar waar ligt in hemelsnaam het "homobosje" nu weer in de Domstad ?
quote:
Utrecht - Hogelandse Park / Prinsesselaan

Dit is een klein park dat druk wordt bezocht op mooie avonden. Vooral zondag en maandag. Publiek van jong tot oud. In weekends nogal eens studenten. De verlichting is discreet.

Nov 2007: Wegens enorme snoei en kapakties van de gemeente is deze plek bijna onbruikbaar gemaakt.

Jan 2008: Tegenwoordig weer prima geschikt. Voor wat meer rust ga je naar de Prinsesselaan: onderdeel van het cruisinggebeuren op het Hogelandsepark bij de Museumlaan en gelegen in de struiken aan de overzijde van het kerkhof nog geen minuut lopen van het Hogelandsepark. Hier vind vooral langdurende seks plaats.

route: Vanuit A27 knooppunt Rijnsweerd volg Utrecht Centrum. Op rotonde "berekuil" richting Wilhelminapark. Het park ligt aan het begin van de Biltstraat, tussen spoor, Museumlaan en Prinsesselaan. Parkeren langs park.

OV: Hogelandsepark Bushalte Oorsprongpark Lijn 4, 10, 11, 30, 50, 52, 53, 74, 77 en 277 vanaf deze halte minder dan 1 minuut lopen tot aan de Museumlaan.

Prinsesselaan Bushalte Prinsesselaan Lijn 4 minder dan 1 minuut lopen tot aan het Hogelandsepark parkeren aan de Museumlaan
Je kan zelfs met de bus
pi_57509595
Dat vind ik toch altijd een beetje een vreemd fenomeen, cruising en seks met volslagen onbekenden. 't Zal een mannending zijn...
pi_57997953
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik toch altijd een beetje een vreemd fenomeen, cruising en seks met volslagen onbekenden. 't Zal een mannending zijn...
Nou, als ik van mijn puberbroertje hoor hoe hongerig sommige meiden uit zijn klas zich op zaterdagavond in de disco op įlles met een piemel storten dan weet ik zo net nog niet of het een mannending is.
Dat is weliswaar niet helemįįl hetzelfde, maar toch. Ik heb zomaar het idee dat het er bij cruisen nog wel heel wat bewuster en zakelijker aan toegaat.

Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar hoe denken de homo's hier eigenlijk over cruisegedrag? Als ik de homo's in mijn eigen kennissenkring als graadmeter neem dan lijkt het erop dat casual seks weliswaar met enthousiasme wordt bedreven, maar dan toch liever voortkomend uit een goed geplaatste knipoog in een museum of geflirt in de supermarkt in plaats van in een 'officieel' jachtgebied.

[ Bericht 9% gewijzigd door minilotje op 12-04-2008 10:19:53 ]
pi_58000202
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:

Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar hoe denken de homo's hier eigenlijk over cruisegedrag? Als ik de homo's in mijn eigen kennissenkring als graadmeter neem dan lijkt het erop dat casual seks weliswaar met enthousiasme wordt bedreven, maar dan toch liever voortkomend uit een goed geplaatste knipoog in een museum of geflirt in de supermarkt in plaats van in een 'officieel' jachtgebied.
Ik zou het leuk vinden als dat zou lukken in de supermarkt of bij de Hema, maar daar ben ik waarschijnlijk dan niet zo goed in. Ik ben wel dol op casual en anonieme sex trouwens en heb daar helemaal geen problemen mee.

* SCH gaat zometeen naar Angels in America van Toneelgroep Amsterdam.
pi_58000245
Waarom is casual anonieme seks leuk?
pi_58000274
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:09 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is casual anonieme seks leuk?
Omdat het met jagen en spanning te maken heeft, het geen verplichtingen geeft, het een beetje duister en ranzig is, het niet met ingewikkelde gevoelens te maken heeft maar puur met lust enz.
pi_58000350
Ik geloof dat ik mij er als vrouw helemaal niets bij kan voorstellen. Doe je het dan ook wel eens in een darkroom?
pi_58000369
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof dat ik mij er als vrouw helemaal niets bij kan voorstellen. Doe je het dan ook wel eens in een darkroom?
Je hoeft je er toch ook niks bij voor te stellen? Antwoord op je vraag: jazeker.
pi_58000382
Nou, ik bedoel, ik probeer me in te leven in waarom dat leuk zou zijn.

Ben je in zo'n darkroom dan niet bang dat het een onwijs lelijk smerig ventje is ofzo?
pi_58000434
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik bedoel, ik probeer me in te leven in waarom dat leuk zou zijn.
Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan
quote:
Ben je in zo'n darkroom dan niet bang dat het een onwijs lelijk smerig ventje is ofzo?
Jazeker wel.
pi_58000445
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan
Ik ook.
quote:
Jazeker wel.
Is dat juist deel van de kick dan?
pi_58000464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.
pi_58000484
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
pi_58000490
Ik zei 'pikkedonker'.
pi_58000516
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is superonhandig maar wel spannend.
pi_58000591
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
pi_58000940
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:56:13 #83
71919 wonderer
pi_58012423
Is anonieme seks niet gewoon een kroketje tussendoor, snel, makkelijk, geen gezeik over culinaire hoogstandjes en een bepaalde gevoel dat daarbij hoort, gewoon bedoeld om een primaire behoefte (honger) te stillen. En je weet bij een kroket ook nooit wat voor vlees je krijgt en of je er ziek van wordt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_58012678
Dat vind ik wel een mooie vergelijking.
pi_58018637
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
  zondag 13 april 2008 @ 12:48:22 #86
71919 wonderer
pi_58019029
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:

[..]

Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
  zondag 13 april 2008 @ 22:37:43 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58031479
een vraag aan de homo's: vertel jij op je sportclub dat jij homo bent? Ik bedoel, ze zullen zich dan wel 2x bedenken voordat ze te zamen met jou nog onder de douche gaan stappen.. In het kader van oei die homo zal mij wel van top tot teen bekijken in seksueel opzicht, misschien wil hij wel seks met me, bah ranzig.
How can I make this topic about me?
pi_58031912
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
  zondag 13 april 2008 @ 23:06:13 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58032405
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.
Voor de duidelijkheid: ik denk er zelf dus niet zo over.
  zondag 13 april 2008 @ 23:50:21 #90
71919 wonderer
pi_58033803
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
pi_58034666
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
*jaloers
@gebrokenglas: nee, maar ik zit dan ook niet bij een sportclub
  maandag 14 april 2008 @ 04:23:02 #92
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_58036247
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  maandag 14 april 2008 @ 06:42:56 #93
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58036342
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.
Ik heb zelf niets met dat soort figuren, maar ik laat ieder in z'n waarde. Hierbij maak ik wel onderscheid tussen de mensen die van zichzelf wat verwijfd zijn (die kunnen er niets aan doen), en degenen die er een act van maken. Die laatsten zouden wat mij betreft die act af moeten leren, maar ja, je doet er niets aan...
pi_58036440
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.
  maandag 14 april 2008 @ 17:39:33 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58046280
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:39 #96
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58046411
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_58047732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
  maandag 14 april 2008 @ 19:23:57 #98
71919 wonderer
pi_58048350
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
pi_58048419
quote:
Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
pi_58048439
quote:
Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')