Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Het is superonhandig maar wel spannend.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroketquote:Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Ik heb er gister een gehadquote:Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:
[..]
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroketnog drie maanden wachten
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.quote:Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
*jaloersquote:Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb er gister een gehad(ja, een echte, geen metaforische
)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.quote:Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)
Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.quote:Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.quote:Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.quote:Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.quote:Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.quote:Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
Grappig dat veel hetero's er zo snel van uit gaan dat een homo verliefd op ze is en ze wel ziet zitten idd. Alsof heteromannen elkaars piemel niet de maat nemen?quote:Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef SlimShady het volgende:
[..]
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
Natuurlijk, en dat gebeurt zeker ook wel. Maar zonder kleren is het zoveel anders... Veel directer, confronterender, tastbaarder.quote:Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?quote:Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef SlimShady het volgende:
[..]
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.quote:Op maandag 14 april 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?
Het is toch gewoon hetzelfde, mannen die vrouwen op neukbaarheid beoordelen en mannen die dat met mannen doen? Alleen zie je vrouwen niet zo makkelijk naakt.
nou euhm ik vind het ook erg interessant om een naakte vrouw te zien hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
Maar ik snap nog steeds niet waarom dat het een probleem is. Als ie je niet verkracht, maakt het toch geen flikker uit wat hij denkt of 's nachts in zijn bed doet met jou in gedachten?quote:Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
dat heet ie waarschijnlijk lang gelden al gedaan..quote:Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Ik vind het gewoon hypocriet.quote:Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef SlimShady het volgende:
er is vaker gezegd dat mensen liever geen zoenende mannen zien.
volgens mij is de theorie dat mannen stereotypisch macho zijn en gayness past daar niet bij.
zoenende vrouwen stralen meer passie en liefde uit.
wat vinden jullie?
dat heeft imo niets met hypocriet zijn te maken. hetero mannen vallen op vrouwen dus twee zoendende kerels is niet hun ding. maar ze moeten er vaak wel dik bovenop leggen dat ze niet op mannen vallen, dat dan weer welquote:
MIsschien moet dat maar eens gebeuren.quote:Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef Prego het volgende:
stel je voor dat iedere homo/ lesbo hetzefde gaat reageren als de hetero man in kwestie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
Dank je wel voor het antwoorden voor mequote:Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef BrandX het volgende:
*hetero vrouw meldt zich
ik vind zoenende mannen net zo mooi, leuk, lief, vies enz. als zoenende vrouwen. Ligt vooral aan de situatie en de wijze waarop. IN het openbaar gewoon een klein zoentje (bij begroeting bijv, of gewoon even ter uiting van liefde) vind ik geen punt. Maar elkaar volledig af lopen lebberen mčn, get a room! Dat is gewoon ranzig, maar dat vind ik ook van een heterostel.
ok, maar kun je antwoord geven op de vraag van (de altijd kritischequote:Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef nachtdier2 het volgende:
[..]
Dank je wel voor het antwoorden voor me
Zo denk ik er dus ook over, alleen is het bij een heterostel net even iets minder.
quote:Maar hoe werkt dat dan? Stel je zelf voor dat een man je zoent? Denk je meteen aan wat ze nog meer doen dan?
Is dat niet een beetje geweest? Je kunt ook in mij investerenquote:Op zondag 11 mei 2008 17:08 schreef nachtdier2 het volgende:
Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?
Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefdequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef SlimShady het volgende:
wat oogst je dan? of is dat een verrassing?
maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefde
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?
en hoe zit het met de waarborg van Corporate Governence ?
het is bieden in plaats van gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
wordt daar nog naar gekeken dan?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
Wat een acceptatie hier. De gehele Songfestival week passeert zonder dat er maar iemand 1 vraag heeft voor een homo
volgens het kijk en luisterondezoek welquote:
geen idee ik heb ze nooit geteldquote:Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de halve finale op dinsdag had 1.7 miljoen kijkers, en zoveel homo:s wonen er niet in Nederland
Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijnquote:
Hebben ze het in dat artikel dan ook over het ontbreken van kwaliteit?quote:Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijn
Nee, wel weer over het feit dat EBU flyers gemaakt had met oproep om niet provocerend door Belgrado te gaan waandelen, omdat Serviė nog niet zo aan homo's gewend isquote:Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hebben ze het in dat artikel dan ook over het ontbreken van kwaliteit?
De finale werd trouwens bekeken door maar 750.000 mensen. Of dat kwam door het ontbreken van NL in de finale, of doordat er op een andere zender voetbal was.... Ik weet het niet.
Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts manquote:Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Hebben ze het in dat artikel dan ook over het ontbreken van kwaliteit?
Ik vond Iceland een leuk, en lekker in het gehoor liggend nummer hebbenquote:Op maandag 26 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts man. Ok, de winnaar is niet echt tof
, maar over het algemeen was dit weer een van de betere jaren, mijns inziens.
dat voelt echt niet als betrappen hoorquote:Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
Wow, ik heb er nu dus al twee betrapt op het feit dat ze gekeken hebben.
Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?quote:Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
Wow, ik heb er nu dus al twee betrapt op het feit dat ze gekeken hebben.
Chocoladepinda'squote:Op maandag 26 mei 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
Cornald is ook lid van onze blijde familiequote:Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:
ik heb het aan me voorbij laten gaan, niets voor mij.
wat ik me trouwens afvroeg. is Cornald Maas homo of een Eurovisie hetero?
Oh teh noes, ik heb het niet gezienquote:Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat wat afgelopen dinsdag, donderdag en zaterdag op Ned 1 na 21.00 uur op TV te zien was
bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arenaquote:Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Oh teh noes, ik heb het niet gezien![]()
![]()
Net als de vriendin van m'n broer vroeg aan mij: "weet je wanneer het songfestival is?" Ik zo: "alleen maar omdat ik homo ben hoeft het nog niet te betekenen dat ik kijk naar hysterische oostblokrommel"
Wat een kutavond was dat dan zegquote:Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arena
daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.quote:
Ik kan er ook niet over meepraten, ik wil nog niet dood gevonden worden in die ufo en bij die gasten.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.
Ik mag alleen maar met Sensation White in die hamburger rondwandelen
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?
Jij hebt vriende? Hoe doe je dat?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |