abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58000464
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:20 schreef Isegrim het volgende:
Is dat juist deel van de kick dan?
Beetje wel, maar je ziet in darkrooms wel mensen naar binnen gaan enzo. Het is ook weer niet zo letterlijk dark en blind. Meestal is het onderdeel van een sauna, een kroeg oid.
pi_58000484
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
pi_58000490
Ik zei 'pikkedonker'.
pi_58000516
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:23 schreef Isegrim het volgende:
Ja, okee, da's waar. Zelf vind ik seks in het pikkedonker maar een beetje onhandig.
Het is superonhandig maar wel spannend.
pi_58000591
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
pi_58000940
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 12:28 schreef SlimShady het volgende:
vraag: is het beter om jezelf als een cocon te kleden bij het binnengaan van darkroom om SOA's te voorkomen?
Het is sowieso altijd verstandig om een regenpak te dragen.
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:56:13 #83
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_58012423
Is anonieme seks niet gewoon een kroketje tussendoor, snel, makkelijk, geen gezeik over culinaire hoogstandjes en een bepaalde gevoel dat daarbij hoort, gewoon bedoeld om een primaire behoefte (honger) te stillen. En je weet bij een kroket ook nooit wat voor vlees je krijgt en of je er ziek van wordt
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_58012678
Dat vind ik wel een mooie vergelijking.
pi_58018637
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:56 schreef wonderer het volgende:
kroketje
Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
  zondag 13 april 2008 @ 12:48:22 #86
71919 wonderer
pi_58019029
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:21 schreef Prego het volgende:

[..]

Off-Topic: door jou heb ik nu zin een een kroket nog drie maanden wachten
Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  zondag 13 april 2008 @ 22:37:43 #87
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58031479
een vraag aan de homo's: vertel jij op je sportclub dat jij homo bent? Ik bedoel, ze zullen zich dan wel 2x bedenken voordat ze te zamen met jou nog onder de douche gaan stappen.. In het kader van oei die homo zal mij wel van top tot teen bekijken in seksueel opzicht, misschien wil hij wel seks met me, bah ranzig.
How can I make this topic about me?
pi_58031912
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
  zondag 13 april 2008 @ 23:06:13 #89
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58032405
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:50 schreef Isegrim het volgende:
Mensen die meteen dat soort gedachtes hebben, zijn een beetje triest.
Klopt maar ik kan me voorstellen dat het gebeurt.
Voor de duidelijkheid: ik denk er zelf dus niet zo over.
  zondag 13 april 2008 @ 23:50:21 #90
71919 wonderer
pi_58033803
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
pi_58034666
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:48 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb er gister een gehad (ja, een echte, geen metaforische )
*jaloers
@gebrokenglas: nee, maar ik zit dan ook niet bij een sportclub
  maandag 14 april 2008 @ 04:23:02 #92
194015 kaakaa
Met godverdomme dubbel K
pi_58036247
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
I'm going to become rich and famous after I invent a device that allows you to stab people in the face over the internet!
  maandag 14 april 2008 @ 06:42:56 #93
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58036342
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Wat vinden de niet-overdreven homo's van de overdreven homo's? (Die als een bekakt wijf praten, make-up dragen, met handtasjes zwaaien en spastische armbewegingen maken)

Zijn jullie niet bang dat er over 10 jaar op een basisschool de vraag gesteld word "wat is een homo?" dat er dan een kind opstaat die zegt "Dat is toch een clowntje? Mijn buurman is er een.." (beetje overdreven misschien maar you get the point..)
Dat idee van die verwijfde homo's leeft nu al heel erg natuurlijk. Dat gebeurt echt niet pas over 10 jaar.
Ik heb zelf niets met dat soort figuren, maar ik laat ieder in z'n waarde. Hierbij maak ik wel onderscheid tussen de mensen die van zichzelf wat verwijfd zijn (die kunnen er niets aan doen), en degenen die er een act van maken. Die laatsten zouden wat mij betreft die act af moeten leren, maar ja, je doet er niets aan...
pi_58036440
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
WAT is er precies het probleem bij het idee dat iemand je misschien seksueel opwindend vindt? Mannen doen toch hetzelfde bij elke vrouw die ze tegenkomen? Vinden ze het ineens smerig en eng als iemand het bij hen doet? Is dat zoiets als "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"? Zijn die gasten nou echt bang dat meneer de homo ze bespringt (want dat doen zij bij vrouwen natuurlijk...) of dat hij zich afrukt met hen in gedachten?
Ik heb dat ook nooit begrepen. De gedachte zou ten eerste niet eens bij me opkomen en ten tweede, als het zo was, zou ik me gevleid voelen.
  maandag 14 april 2008 @ 17:39:33 #95
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58046280
quote:
Op zondag 13 april 2008 23:50 schreef wonderer het volgende:
Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Of ik zie het verkeerd hoor.
  maandag 14 april 2008 @ 17:45:39 #96
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58046411
quote:
Op maandag 14 april 2008 04:23 schreef kaakaa het volgende:
Ik mag ze niet en zal me er ook mee identificeren.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_58047732
quote:
Op maandag 14 april 2008 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nou heel veel dus. Wat ik bedoel is het volgende scenario: een van jouw basketballteamspeler heeft tijdens de traning net om een of andere reden ofzo gemeld (of zich laten ontvallen) dat ' ie homo is.
Na een half uur is de training voorbij. En dan sta je dus vervolgens met z'n allen, incl de homo, onder de douches. Is toch heel anders dan lijkt me, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
  maandag 14 april 2008 @ 19:23:57 #98
71919 wonderer
pi_58048350
quote:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
pi_58048419
quote:
Op maandag 14 april 200818:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet inderdaad. En dat keuren kan toch ook met je kleren aan?
het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
pi_58048439
quote:
Op maandag 14 april 200819:23 schreef wonderer het volgende:

[..]

Maar waarom is dat een probleem? Bang dat hij je bespringt? Bang dat als een homo je leuk vindt, je zelf ook homo wordt? Of er misschien homo uitziet (wat dat dan ook is)? Of is het idee dat JIJ ineens de prooi bent, in plaats van de jager (op vrouwen), iets wat je niet zint? De meeste mannen keuren elke vrouw op neukbaarheid. Waarom zouden mannen dat niet met andere mannen mogen doen?
met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
pi_58048495
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:26 schreef SlimShady het volgende:

[..]

het is meer intimiderend als je naakt onder de douche staat. dan voel je je ongemakkelijk als je weet dat iemand verliefd op je is, etc.
Grappig dat veel hetero's er zo snel van uit gaan dat een homo verliefd op ze is en ze wel ziet zitten idd. Alsof heteromannen elkaars piemel niet de maat nemen?
  maandag 14 april 2008 @ 19:31:21 #102
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58048536
quote:
Op maandag 14 april 2008 18:52 schreef SCH het volgende:

[..]

Natuurlijk, en dat gebeurt zeker ook wel. Maar zonder kleren is het zoveel anders... Veel directer, confronterender, tastbaarder.
  maandag 14 april 2008 @ 20:04:54 #103
71919 wonderer
pi_58049618
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:27 schreef SlimShady het volgende:

[..]

met die vrouwen staat je niet inde sportschool onder de douche.
Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?

Het is toch gewoon hetzelfde, mannen die vrouwen op neukbaarheid beoordelen en mannen die dat met mannen doen? Alleen zie je vrouwen niet zo makkelijk naakt.
  woensdag 16 april 2008 @ 00:10:23 #104
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_58078892
quote:
Op maandag 14 april 2008 20:04 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ah. Jaloezie dat homo's makkelijker naakte lustobjecten kunnen zien dan hetero's, die meer moeite moeten doen?

Het is toch gewoon hetzelfde, mannen die vrouwen op neukbaarheid beoordelen en mannen die dat met mannen doen? Alleen zie je vrouwen niet zo makkelijk naakt.
Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 16 april 2008 @ 00:18:44 #105
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_58079014
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, dit is precies wat ik bedoel. Als homo kun je eigenlijk makkelijker een naakte man zien, en een lesbische vrouw een naakte vrouw..... Maar: mannen zijn daarentegen weer veel lichamelijker gericht. Een homo vindt het zien van een andere naakte man lijkt me veel interessanter dan een vrouw dat vindt.
nou euhm ik vind het ook erg interessant om een naakte vrouw te zien hoor

Maar ik heb gewoon punten dat ik me daar niet mee bezig houdt. (of er moet echt een onwijs lekker ding bij zijn dan kan ik er niets aan doen...... )

PS even voor de duidelijkheid, ik ben vrouw en val op vrouwen.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 16 april 2008 @ 00:49:37 #106
71919 wonderer
pi_58079482
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:10 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Maar ik snap nog steeds niet waarom dat het een probleem is. Als ie je niet verkracht, maakt het toch geen flikker uit wat hij denkt of 's nachts in zijn bed doet met jou in gedachten?
pi_58080966
quote:

, het idee om in je volheid gekeurd te worden door iemand die je misschien wel heel erg leuk vindt en misschien wel meer met je zou willen.
dat heet ie waarschijnlijk lang gelden al gedaan..
pi_58608092
er is vaker gezegd dat mensen liever geen zoenende mannen zien.
volgens mij is de theorie dat mannen stereotypisch macho zijn en gayness past daar niet bij.
zoenende vrouwen stralen meer passie en liefde uit.

wat vinden jullie?
  zondag 11 mei 2008 @ 13:11:29 #109
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58608254
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:00 schreef SlimShady het volgende:
er is vaker gezegd dat mensen liever geen zoenende mannen zien.
volgens mij is de theorie dat mannen stereotypisch macho zijn en gayness past daar niet bij.
zoenende vrouwen stralen meer passie en liefde uit.

wat vinden jullie?
Ik vind het gewoon hypocriet.
pi_58610630
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:11 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon hypocriet.
dat heeft imo niets met hypocriet zijn te maken. hetero mannen vallen op vrouwen dus twee zoendende kerels is niet hun ding. maar ze moeten er vaak wel dik bovenop leggen dat ze niet op mannen vallen, dat dan weer wel

stel je voor dat iedere homo/ lesbo hetzefde gaat reageren als de hetero man in kwestie
  zondag 11 mei 2008 @ 16:53:53 #111
71919 wonderer
pi_58611631
quote:
Op zondag 11 mei 2008 15:53 schreef Prego het volgende:

stel je voor dat iedere homo/ lesbo hetzefde gaat reageren als de hetero man in kwestie
MIsschien moet dat maar eens gebeuren.
  zondag 11 mei 2008 @ 17:08:43 #112
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58611843
Ik vind zoenende mannen gewoon een smerig iets om te zien
Zoenende vrouwen daarentegen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 11 mei 2008 @ 17:34:03 #113
71919 wonderer
pi_58612232
Ik kan maar niet begrijpen hoe het "smerig" kan zijn. Niet opwindend, enigszins genant, gewoon onprettig, okee, daar kan ik nog wel inkomen.

Maar smerig, walgelijk, om te kotsen? Het is maar een zoen, alsjeblieft...
  zondag 11 mei 2008 @ 17:39:03 #114
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58612318
Ja, dat is ook zo. Maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon Bah! vind om te zien.
Ik zal er nooit lang naar kunnen en willen kijken. Terwijl ik dat bij twee aantrekkelijke dames weer wel kan doen.
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  zondag 11 mei 2008 @ 17:54:53 #115
71919 wonderer
pi_58612602
Maar hoe werkt dat dan? Stel je zelf voor dat een man je zoent? Denk je meteen aan wat ze nog meer doen dan?
pi_58613284
kan je hetzelfde vragen aan hetero vrouwen over lesbo's.
  Boks-Chick zondag 11 mei 2008 @ 20:30:46 #117
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_58614972
*hetero vrouw meldt zich

ik vind zoenende mannen net zo mooi, leuk, lief, vies enz. als zoenende vrouwen. Ligt vooral aan de situatie en de wijze waarop. IN het openbaar gewoon een klein zoentje (bij begroeting bijv, of gewoon even ter uiting van liefde) vind ik geen punt. Maar elkaar volledig af lopen lebberen mčn, get a room! Dat is gewoon ranzig, maar dat vind ik ook van een heterostel.
lolwut
  zondag 11 mei 2008 @ 22:55:42 #118
211471 nachtdier2
Whatever!
pi_58617876
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef BrandX het volgende:
*hetero vrouw meldt zich

ik vind zoenende mannen net zo mooi, leuk, lief, vies enz. als zoenende vrouwen. Ligt vooral aan de situatie en de wijze waarop. IN het openbaar gewoon een klein zoentje (bij begroeting bijv, of gewoon even ter uiting van liefde) vind ik geen punt. Maar elkaar volledig af lopen lebberen mčn, get a room! Dat is gewoon ranzig, maar dat vind ik ook van een heterostel.
Dank je wel voor het antwoorden voor me

Zo denk ik er dus ook over, alleen is het bij een heterostel net even iets minder.
[..]
pi_58619804
quote:
Op zondag 11 mei 2008 22:55 schreef nachtdier2 het volgende:

[..]

Dank je wel voor het antwoorden voor me

Zo denk ik er dus ook over, alleen is het bij een heterostel net even iets minder.
ok, maar kun je antwoord geven op de vraag van (de altijd kritische ) Wonderer?
quote:
Maar hoe werkt dat dan? Stel je zelf voor dat een man je zoent? Denk je meteen aan wat ze nog meer doen dan?
pi_58716115
quote:
Op zondag 11 mei 2008 17:08 schreef nachtdier2 het volgende:

Maar goed, een vraagje aan SCH dan maar. Ik overweeg wat aandeeltjes TOMTOM te gaan kopen. Puik plan of niet?
Is dat niet een beetje geweest? Je kunt ook in mij investeren
pi_58718236
wat oogst je dan? of is dat een verrassing?
pi_58718312
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef SlimShady het volgende:
wat oogst je dan? of is dat een verrassing?
Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefde
  zaterdag 17 mei 2008 @ 00:57:18 #123
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58719461
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef SCH het volgende:

[..]

Eeuwige roem, nieuwe ervaringen en heel veel liefde
maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?
en hoe zit het met de waarborg van Corporate Governence ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_58723615
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:57 schreef Stroekie het volgende:

[..]

maar ben je dan wel voldoende beschermd voor een aanval van een private equaty fund ?
en hoe zit het met de waarborg van Corporate Governence ?
Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
  zondag 18 mei 2008 @ 01:36:19 #125
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58737048
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Resultaten uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst.
het is bieden in plaats van geven
  zondag 25 mei 2008 @ 23:48:48 #126
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910002
Wat een acceptatie hier. De gehele Songfestival week passeert zonder dat er maar iemand 1 vraag heeft voor een homo
pi_58910097
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:48 schreef Stroekie het volgende:
Wat een acceptatie hier. De gehele Songfestival week passeert zonder dat er maar iemand 1 vraag heeft voor een homo
wordt daar nog naar gekeken dan?
  zondag 25 mei 2008 @ 23:54:56 #128
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910139
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:52 schreef Prego het volgende:

[..]

wordt daar nog naar gekeken dan?
volgens het kijk en luisterondezoek wel
de halve finale op dinsdag had 1.7 miljoen kijkers, en zoveel homo:s wonen er niet in Nederland
pi_58910332
quote:
Op zondag 25 mei 2008 23:54 schreef Stroekie het volgende:

[..]

de halve finale op dinsdag had 1.7 miljoen kijkers, en zoveel homo:s wonen er niet in Nederland
geen idee ik heb ze nooit geteld
  maandag 26 mei 2008 @ 00:16:02 #130
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58910516
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:05 schreef Prego het volgende:

[..]

geen idee ik heb ze nooit geteld
Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijn
  maandag 26 mei 2008 @ 06:52:41 #131
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58912052
quote:
Op maandag 26 mei 2008 00:16 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Nou ja, als een "kwaliteitskrant als NRC" er in de zaterdagbijlage aandacht aan meent te moeten schenken zal het toch wel van belang zijn
Hebben ze het in dat artikel dan ook over het ontbreken van kwaliteit?
De finale werd trouwens bekeken door maar 750.000 mensen. Of dat kwam door het ontbreken van NL in de finale, of doordat er op een andere zender voetbal was.... Ik weet het niet.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:16:32 #132
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58912886
quote:
Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:

[..]

De finale werd trouwens bekeken door maar 750.000 mensen. Of dat kwam door het ontbreken van NL in de finale, of doordat er op een andere zender voetbal was.... Ik weet het niet.
Nee, wel weer over het feit dat EBU flyers gemaakt had met oproep om niet provocerend door Belgrado te gaan waandelen, omdat Serviė nog niet zo aan homo's gewend is
  maandag 26 mei 2008 @ 09:18:01 #133
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_58912905
quote:
Op maandag 26 mei 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts man . Ok, de winnaar is niet echt tof , maar over het algemeen was dit weer een van de betere jaren, mijns inziens.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 26 mei 2008 @ 09:26:23 #134
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58913064
quote:
Op maandag 26 mei 2008 09:18 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ontbreken van kwaliteit? Er waren veel goede acts man . Ok, de winnaar is niet echt tof , maar over het algemeen was dit weer een van de betere jaren, mijns inziens.
Ik vond Iceland een leuk, en lekker in het gehoor liggend nummer hebben
  maandag 26 mei 2008 @ 11:15:24 #135
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58915117
Wow, ik heb er nu dus al twee betrapt op het feit dat ze gekeken hebben.
pi_58915131
iK HEB OOK GEKEKEN
  maandag 26 mei 2008 @ 11:27:55 #137
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915399
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
dat voelt echt niet als betrappen hoor
Ik durf dat hier gewoon te vertellen
  maandag 26 mei 2008 @ 11:29:23 #138
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915444
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:16 schreef SCH het volgende:
iK HEB OOK GEKEKEN
en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
  maandag 26 mei 2008 @ 11:33:17 #139
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58915523
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:15 schreef Twoflower het volgende:
Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?
pi_58916748
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:29 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en welk gerecht / hapje heb je geserveertd bij Azerbyjan ?
Chocoladepinda's
pi_58917186
ik heb het aan me voorbij laten gaan, niets voor mij.
wat ik me trouwens afvroeg. is Cornald Maas homo of een Eurovisie hetero?
  maandag 26 mei 2008 @ 14:16:47 #142
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58919211
Eurovieze wat?
  maandag 26 mei 2008 @ 15:01:56 #143
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920118
quote:
Op maandag 26 mei 2008 12:50 schreef SlimShady het volgende:
ik heb het aan me voorbij laten gaan, niets voor mij.
wat ik me trouwens afvroeg. is Cornald Maas homo of een Eurovisie hetero?
Cornald is ook lid van onze blijde familie
  maandag 26 mei 2008 @ 15:04:25 #144
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920153
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:16 schreef Tomasso het volgende:
Eurovieze wat?
dat wat afgelopen dinsdag, donderdag en zaterdag op Ned 1 na 21.00 uur op TV te zien was
  maandag 26 mei 2008 @ 15:30:37 #145
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58920664
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:04 schreef Stroekie het volgende:

[..]

dat wat afgelopen dinsdag, donderdag en zaterdag op Ned 1 na 21.00 uur op TV te zien was
Oh teh noes, ik heb het niet gezien

Net als de vriendin van m'n broer vroeg aan mij: "weet je wanneer het songfestival is?" Ik zo: "alleen maar omdat ik homo ben hoeft het nog niet te betekenen dat ik kijk naar hysterische oostblokrommel "
  maandag 26 mei 2008 @ 15:40:16 #146
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920826
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:30 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Oh teh noes, ik heb het niet gezien

Net als de vriendin van m'n broer vroeg aan mij: "weet je wanneer het songfestival is?" Ik zo: "alleen maar omdat ik homo ben hoeft het nog niet te betekenen dat ik kijk naar hysterische oostblokrommel "
bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arena
  maandag 26 mei 2008 @ 15:41:06 #147
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58920847
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:40 schreef Stroekie het volgende:

[..]

bovendien was het toch erg slecht getimend, want alle hysteriche nichtjes zaten natuurlijk bij de Tobbers in Concert in A'dam Arena
Wat een kutavond was dat dan zeg
  maandag 26 mei 2008 @ 15:47:38 #148
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58920988
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:41 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Wat een kutavond was dat dan zeg
daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.
Ik mag alleen maar met Sensation White in die hamburger rondwandelen
  maandag 26 mei 2008 @ 16:14:48 #149
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_58921513
quote:
Op maandag 26 mei 2008 15:47 schreef Stroekie het volgende:

[..]

daar kan ik dan weer niet over meepraten, want ik moet al gillend naar huis als ik die lui ergens hoor. Laat staan dat ik het kan opbrengen om een avond lang in die galmbak in hun midden te moeten bivakkeren.
Ik mag alleen maar met Sensation White in die hamburger rondwandelen
Ik kan er ook niet over meepraten, ik wil nog niet dood gevonden worden in die ufo en bij die gasten.

Bedoelde meer de combinatie songfestival en tobbers
  maandag 26 mei 2008 @ 22:06:25 #150
33726 Twoflower
Qualititionist
pi_58928518
quote:
Op maandag 26 mei 2008 11:33 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Jij hebt aandachtig de documantaire over David Beckham gevolgd ?
Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.
pi_58934463
quote:
Op maandag 26 mei 2008 22:06 schreef Twoflower het volgende:

[..]

Ik kijk eigenlijk nooit meer tv. Dus nee. Ik genoot van het weer bij vrienden.
Jij hebt vriende? Hoe doe je dat?
  dinsdag 27 mei 2008 @ 10:26:06 #152
5740 Stroekie
rimpelsauriėr
pi_58935918
quote:
Op dinsdag 27 mei 2008 09:08 schreef SCH het volgende:

[..]

Jij hebt vriende? Hoe doe je dat?
Zeg doe jij eens liev tegen Twoflower