Val je al op mannen? Zo nee, dan hoef je nog nergens aan te twijfelenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier, en ik begin nu eindelijk wijn te leren drinken. Voetbal vind ik maar saai, en al helemaal dat slappe gelul over voetbal. Auto's kunnen me weinig boeien. heb niet eens een rijbewijs. En met al die punten ga je toch een beetje twijfelen....
dat was de vraag niet. maar bedankt.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Val je al op mannen? Zo nee, dan hoef je nog nergens aan te twijfelen.
Ik zeg juist dat het mijn ervaring is, dan is het dus geen vooroordeel. Maar als jij een andere ervaring hebt, dan kan dat natuurlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat vooroordeel zou ik nou wel eens uit de wereld willen hebben eigenlijk.
Want volgens mij is het gewoon niet waar.
Ik vind dat er te veel politiek komt kijken bij de OS. Het gaat toch om de sport, dacht ik... En politiek is niet mijn ding, dus ik kijk er niet (meer) tegenaan...quote:[b]Op maandag 21 januari 2008 22:29
Hoe kijken homo's tegen die hele heisa over de olympische spelen in china aan?
Ik denk dat het niet zozeer om homo's gaat maar om mannen. Die zijn meer met sex bezig dan vrouwen en misschien is het zo dat homo's er dan gemiddeld weer wat opener in zijn.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 08:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat het mijn ervaring is, dan is het dus geen vooroordeel. Maar als jij een andere ervaring hebt, dan kan dat natuurlijk.
volgens mij kom je nu inderdaad in de buurt van het punt dat Maedel wil makenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet zozeer om homo's gaat maar om mannen. Die zijn meer met sex bezig dan vrouwen en misschien is het zo dat homo's er dan gemiddeld weer wat opener in zijn.
quote:Yep.
Ik heb trouwens nog een leuke stelling voor jullie. Ik doe morgen mee met op weg naar het lagerhuis met school (lagerhuis/jongerenlagerhuis op de VARA). 1 stelling wil ik jullie mening ook wel over (als jullie zin hebben om die te geven ), die kan ik wel gebruiken.
'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homo’s.'
als je afgaat op de meerderheid van het publiek dat aan de kant staat te kijken is het toch vooral een gezellig dagje uit met een beetje apies kijken en de amsterdamse horeca steunenquote:
op dat punt ben ik het met je eens, met de rest niet, ben ik nu hetero?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:29 schreef timbob het volgende:
Ik lust geen bier, en ik begin nu eindelijk wijn te leren drinken. Voetbal vind ik maar saai, en al helemaal dat slappe gelul over voetbal. Auto's kunnen me weinig boeien. heb niet eens een rijbewijs. En met al die punten ga je toch een beetje twijfelen....
Mijn vraag is nu...
Hoe kijken homo's tegen die hele heisa over de olympische spelen in china aan?
quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:04 schreef MrBrightside het volgende:
[..] stelling hier ergens....
'De Amsterdam Gay Pride Canal Parade schaadt het imago van homo’s.'
[..]
Ik vind zelf dat ze de Gay Parade af mogen schaffen, misschien schop ik nu heel wat tegen de schenen.. sorry daarvoor. Ik vind het alleen zo'n onzin dat sommigen daar zo extravagant gaan staan zogenaamd omdat ze acceptatie willen.quote:Op woensdag 30 januari 2008 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als je afgaat op de meerderheid van het publiek dat aan de kant staat te kijken is het toch vooral een gezellig dagje uit met een beetje apies kijken en de amsterdamse horeca steunen
Tolerantie en acceptatie komen in mijn ogen ook meer aanbod bij Roze Zaterdag dan bij Pride
Ok op die uitnodiging ga ik wel in! Als ik maar niet hoef te water basketballen...quote:Op maandag 18 februari 2008 10:31 schreef Wexy het volgende:
ik sleep je in juli in elk geval wel mee naar roze maandag
en nee ik ben hier niet......
Ja roze maandag is altijd leuk en gezelligquote:Op maandag 18 februari 2008 10:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok op die uitnodiging ga ik wel in! Als ik maar niet hoef te water basketballen...
moet je komende zomer toch eens bij mij op de Kermis een biertje komen drinken 2e heft augustusquote:
Volgens mij bedoelt Roemer dat hij zijn best doet om de homo in kwestie het idee te geven dat hij hem "leuk" vindt en vervolgens aangerand wordt.quote:Op maandag 18 februari 2008 20:54 schreef SCH het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit of zelden last van vervelende of agressieve reacties. Waarmee ik niet wil zeggen dat het niet voorkomt.
Maar volgens mij hoef je ook niet krampachtig te gaan doen Roemertje. Het is toch ook prima om sommige homo's niet te mogen. Persoonlijk kan ik de meesten niet uitstaan
Ik merk bij meer mannen dit. Zijn dan juist heel gereserveerd ed, een enkeling kan er wel mee om gaan en daar heb ik de leukste contacten mee, iedereen in de zeik nemen idd. Maar ik denk dat als een man hoort dat een andere man homo is meteen bang is dat de homo op hem verlieft word ofzo.... Raar. Misschien ligt het er ook aan dat sommige mannen het juist niet mannelijk vinden als iemand homo is en dat hen aantast in hun mannelijkheid ofzo. Dat ze juist dan moeten laten blijken dat ze een man zijn en dus niks moetten hebben van homo's???quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Roemertje het volgende:
ik merk wel dat als ik weet dat iemand homo is ik me daar anders tegen opstel, ik let veel meer op wat die gene doet of zegt en wat ik zelf doe zo dat ik niet toevalig een idee geef dat ik hem egt mag of zo iets....
Om eerlijk te zijn, heb ik dat nog nooit gedaan.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik vroeg me nou altijd af hoe die eerste keer moet zijn he,
Meneer de Ervaren-Homo,
Hoe was die eerste keer achterom, moest je overgehaald worden, voelde je je niet vreemd tijdens en daarna?
Of had je zo iets van, zo was dit het?
Dit klinkt misschien kinderachtig maar dit zijn nou wel mijn vragen![]()
(ben overigens hetero, dus geen semi slimme opmerkingen graag)
Als je meer wilt weten over kontneuken dan koop je maar een leuk boekje. Daar beginnen we in deeltje 18 echt niet meer over lieverdquote:Op maandag 18 februari 2008 22:10 schreef NaaiHard-DieHard het volgende:
Ik vroeg me nou altijd af hoe die eerste keer moet zijn he,
Meneer de Ervaren-Homo,
Hoe was die eerste keer achterom, moest je overgehaald worden, voelde je je niet vreemd tijdens en daarna?
Of had je zo iets van, zo was dit het?
Dit klinkt misschien kinderachtig maar dit zijn nou wel mijn vragen![]()
(ben overigens hetero, dus geen semi slimme opmerkingen graag)
Staat toch echt in die TT hoor, maar goed, ik hou die vragen nog wel een tijdje bij mequote:Op maandag 18 februari 2008 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je meer wilt weten over kontneuken dan koop je maar een leuk boekje. Daar beginnen we in deeltje 18 echt niet meer over lieverd
We hebben er hier achteraan gebeld vandaag - het is een opgeklopt verhaal over een foldertje dat al 5 maanden intern bij de politie is verspreid en waarin een paar suggesties staan om met cruising om te gaan. De Telegraaf heeft er een heel eigen draai aan gegeven.quote:
maar dat hebben ze daar toch wel vaker ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:43 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben er hier achteraan gebeld vandaag - het is een opgeklopt verhaal over een foldertje dat al 5 maanden intern bij de politie is verspreid en waarin een paar suggesties staan om met cruising om te gaan. De Telegraaf heeft er een heel eigen draai aan gegeven.
als je de reakties leest die lezers bij www.telegraaf.nl achter gelaten hebben dan hebben we nog een lange weg te gaan voor wat betreft de acceptering. En moeten er nog een hoop vooroordelen weg gehaald worden als zou er achter elke boom en struik vrijende homo's schuilgaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:04 schreef wonderer het volgende:
Ik snap inderdaad niet goed waarom er steeds onderscheid gemaakt moet worden. Er zijn ook buitenseksplaatsen waar hetero's elkaar ontmoeten (nou ja, waar mensen heteroseks hebben, de geaardheid valt altijd een beetje te betwijfelen), worden die hetzelfde behandeld?
Punt. Alleen soms vraag ik mij af of ze denken van: misschien is hij toch homo en weet hij het niet, laat mij het proberen eruit te halen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Mij lijkt het blijven versieren ondanks gebleken desinteresse įltijd vervelend, homo/hetero/lesbo/anders dat is dan niet meer relevant.
Voor een homo is het principe Nee is Nee net zo van toepassing als dat voor een hetero is als hij/zij van de ander te horen krijgtquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:56 schreef Fakkan het volgende:
[..]
Punt. Alleen soms vraag ik mij af of ze denken van: misschien is hij toch homo en weet hij het niet, laat mij het proberen eruit te halen.
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een achterlijk evenement.quote:Op maandag 18 februari 2008 10:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zelf dat ze de Gay Parade af mogen schaffen, misschien schop ik nu heel wat tegen de schenen.. sorry daarvoor. Ik vind het alleen zo'n onzin dat sommigen daar zo extravagant gaan staan zogenaamd omdat ze acceptatie willen.
Als een hetero geaccepteerd wil worden gaat hij/zij toch ook niet midden op straat een nummertje met de partner maken? (oke ik overdrijf ik weet t maar toch)
Er komen vooral heel veel hetero's op af. Waarom zou je die hun pleziertje ontnemen?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik vind het maar een achterlijk evenement.
Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Er komen vooral heel veel hetero's op af. Waarom zou je die hun pleziertje ontnemen?
voor hun is er toch zomercarnaval in rotterdam met allemaal meisjes die schaars gekleed zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Wexy het volgende:
We hebben toch in het geheel genoeg parades?
Daar kunnen die hetero's ook verlekkerd naar kijken
Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor hun is er toch zomercarnaval in rotterdam met allemaal meisjes die schaars gekleed zijn
maar dat is dus ook een vooroordeel, het gelijkstellen van carnaval met overmatige drank innamequote:Op zaterdag 8 maart 2008 18:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ow, ik ben tegen elke vorm van carnaval. Ik heb geen excuus nodig om te zuipen
Deels heb je gelijk. De media laten een beperkt beeld van het geheel zien. Maar de mensen die er op af komen zien meer dan dat beperkte beeld. Die zien ook de boten met de 'normale' homo's. Wat dat betreft is het dus nog steeds goed dat het er is.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.
Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:46 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Omdat het homo's neerzet als een stel nichten die in een roze stringetje door een grafstad varen. Iets wat met slechts 2% van de homo's overeenkomt.
Ow, en je kan wel zeggen dat het niet zo is, maar alle media laten dit beeld wel zien, dus ziet de massa het ook zo. Ik weet zelf ook dat er genoeg normale dingen bij zijn.
Leuk idee, maarrr...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Tuurlijk, het geeft ook zeker een vertekend beeld maar dat vind ik de verantwoordelijkheid van de mensen zelf. Als mensen denken dat dit homoseksualiteit is en verder niet dan is dat vooral hun tekort en probleem. Maar ik ben het wel met je eens hoor. Ik heb al zo vaak aan mijn vriend voorgesteld om met een huiskamerbootje mee te varen om te laten zien hoe gewoon we zijn. Met de schemerlamp, pantoffels, de katten, studio sport op de tv en de hele normale rambam.
Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)quote:Op zondag 9 maart 2008 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan de eeen met een brijwerkje op schoot, en de andere zit sokken te stoppen ?
maar thee is dan nog niet gewoon genoeg, moet dan toch zeker wel Senseo koffie zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 08:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja zoiets, of welke saaie hele gewone dingen doen we nog meer? Ik heb laatst nog gewoon thee gezet. (zal de rose wel op geweest zijn)
je moest eens weten...quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:52 schreef Isegrim het volgende:
Deel achttien? Ik wist niet dat je zoveel dingen kon vragen aan een homo.
Goede zaak, ben wel benieuwd op welke manier ze erover gaan praten.quote:Reformatorisch onderwijs komt met homobeleid
GOUDA (ANP) - Een stuurgroep gaat reformatorische scholen adviseren over de omgang met homoseksuele leerlingen en docenten. De groep stuurt volgende week een brief naar de scholen waarin hij zijn diensten aanbiedt.
Directeur Rens Rottier van Driestar Educatief, woordvoerder van de stuurgroep, heeft een bericht daarover in het Nederlands Dagblad donderdag bevestigd. Naast Driestar Educatief, waartoe onder meer de christelijke hogeschool de Driestar in Gouda behoort, is de Vereniging voor Gereformeerd Schoolonderwijs (VGS) initiatiefnemer van de stuurgroep. Bij de VGS zijn ongeveer 150 basisscholen, middelbare scholen, een ROC en de Driestar aangesloten.
Volgens Rottier worstelen ook op reformatorische scholen docenten en leerlingen met hun homoseksualiteit. Scholen vinden het niet gemakkelijk daarmee om te gaan.
Ik vermoed dat je daar in dit topic geen antwoord op krijgt...quote:Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zelf nog zoveel vragen
Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemdequote:Op donderdag 20 maart 2008 17:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb zelf nog zoveel vragen
Bijvoorbeeld waarom het 'homobosje' in de stad Utrecht vandaag helemaal is kaalgesnoeid.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nu ken ik in Utrecht de hardebollensteeg die we altijd de harde ballen straat noemde
ik ken de rode brug en het zandpad
maar waar ligt in hemelsnaam het "homobosje" nu weer in de Domstad ?
Je kan zelfs met de busquote:Utrecht - Hogelandse Park / Prinsesselaan
Dit is een klein park dat druk wordt bezocht op mooie avonden. Vooral zondag en maandag. Publiek van jong tot oud. In weekends nogal eens studenten. De verlichting is discreet.
Nov 2007: Wegens enorme snoei en kapakties van de gemeente is deze plek bijna onbruikbaar gemaakt.
Jan 2008: Tegenwoordig weer prima geschikt. Voor wat meer rust ga je naar de Prinsesselaan: onderdeel van het cruisinggebeuren op het Hogelandsepark bij de Museumlaan en gelegen in de struiken aan de overzijde van het kerkhof nog geen minuut lopen van het Hogelandsepark. Hier vind vooral langdurende seks plaats.
route: Vanuit A27 knooppunt Rijnsweerd volg Utrecht Centrum. Op rotonde "berekuil" richting Wilhelminapark. Het park ligt aan het begin van de Biltstraat, tussen spoor, Museumlaan en Prinsesselaan. Parkeren langs park.
OV: Hogelandsepark Bushalte Oorsprongpark Lijn 4, 10, 11, 30, 50, 52, 53, 74, 77 en 277 vanaf deze halte minder dan 1 minuut lopen tot aan de Museumlaan.
Prinsesselaan Bushalte Prinsesselaan Lijn 4 minder dan 1 minuut lopen tot aan het Hogelandsepark parkeren aan de Museumlaan
Nou, als ik van mijn puberbroertje hoor hoe hongerig sommige meiden uit zijn klas zich op zaterdagavond in de disco op įlles met een piemel storten dan weet ik zo net nog niet of het een mannending is.quote:Op donderdag 20 maart 2008 21:53 schreef Isegrim het volgende:
Dat vind ik toch altijd een beetje een vreemd fenomeen, cruising en seks met volslagen onbekenden. 't Zal een mannending zijn...
Ik zou het leuk vinden als dat zou lukken in de supermarkt of bij de Hema, maar daar ben ik waarschijnlijk dan niet zo goed in. Ik ben wel dol op casual en anonieme sex trouwens en heb daar helemaal geen problemen mee.quote:Op zaterdag 12 april 2008 10:13 schreef minilotje het volgende:
Ik heb niet alle topics doorgelezen, maar hoe denken de homo's hier eigenlijk over cruisegedrag? Als ik de homo's in mijn eigen kennissenkring als graadmeter neem dan lijkt het erop dat casual seks weliswaar met enthousiasme wordt bedreven, maar dan toch liever voortkomend uit een goed geplaatste knipoog in een museum of geflirt in de supermarkt in plaats van in een 'officieel' jachtgebied.
Omdat het met jagen en spanning te maken heeft, het geen verplichtingen geeft, het een beetje duister en ranzig is, het niet met ingewikkelde gevoelens te maken heeft maar puur met lust enz.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:09 schreef Isegrim het volgende:
Waarom is casual anonieme seks leuk?
Je hoeft je er toch ook niks bij voor te stellen? Antwoord op je vraag: jazeker.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik geloof dat ik mij er als vrouw helemaal niets bij kan voorstellen.Doe je het dan ook wel eens in een darkroom?
Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaanquote:Op zaterdag 12 april 2008 12:16 schreef Isegrim het volgende:
Nou, ik bedoel, ik probeer me in te leven in waarom dat leuk zou zijn.
Jazeker wel.quote:Ben je in zo'n darkroom dan niet bang dat het een onwijs lelijk smerig ventje is ofzo?
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 april 2008 12:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Tja, dat heb ik ook met mensen die korfballen of op wintersport gaan![]()
Is dat juist deel van de kick dan?quote:Jazeker wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |