Ik plaag maar wat. Nee, ik droom daar nooit over.quote:Op zaterdag 8 december 2007 18:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch gek, als een heteroman dat zegt over dromen over mannen staan "jullie" op je achterste benen
Ik vraag het me gewoon af, hoef je toch geen ontwijkend antwoord te geven?
Ik moet eerlijk bekennen dat ik eigenlijk nooit na afloop weet wat ik gedroomd heb...quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:44 schreef wonderer het volgende:
Ik ben gewoon nieuwsgierig, en ik vraag me af hoe het komt, of dat jullie gewoon uitzonderingen zijn. Misschien komt het omdat je er constant aan blootgesteld wordt? Ik droom in ieder geval nooit over dingen die ik elke dag zie, maar over dingen die apart zijn en op een andere manier in mijn brein blijven hangen.
Ik kan dat niet bevestigen. Kerst, wat is dat?quote:Op maandag 24 december 2007 01:33 schreef Stroekie het volgende:
Kunnen jullie bevestigen dat homo's vaak meer oog voor details/traditie hebben met bv. kerst. Alsof we met zulke dagen meer dan gemiddeld willen uitpakken/showen mensen ontvangen of dineetjes geven ?
nee ik doe ook niet mee met de boom, en de lichtjes hangen er het halve jaarquote:Op maandag 24 december 2007 09:46 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kan dat niet bevestigen. Kerst, wat is dat?
Eerlijk, er staan bij mij in huis alleen wat kaarsen, maar die staan er de rest van het jaar ook, dus....
Ik vier 1e kerstdag eens heel anders: dagje Zwaluwhoeve met een goede vriend.quote:Op maandag 24 december 2007 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee ik doe ook niet mee met de boom, en de lichtjes hangen er het halve jaar
maar voor eten en dergelijke doe ik met zulke dagen wel wat extra's en zou ik morgen dus het liefst ook een avondvullend diner willen houden, maar ja kleine neetjes en zo, dus dat zit er niet in
da's volgens mij dan een van de plaatsen die geen last hebben van de kerst druktequote:Op maandag 24 december 2007 11:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik vier 1e kerstdag eens heel anders: dagje Zwaluwhoeve met een goede vriend.
Dat had je gedacht man. De Zwaluwhoeve puilt uit in de laatste week van december - met RTL4 en Telegraafpubliek.quote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's volgens mij dan een van de plaatsen die geen last hebben van de kerst drukte
Ze zijn juist een van de weinige sauna's die die dag open zijn, dus zal denk ik juist wel druk zijn. Maar goed, ik zie het wel. Ik ga er heen om te genieten van de sauna, en dat zal vast wel lukken.quote:Op maandag 24 december 2007 11:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's volgens mij dan een van de plaatsen die geen last hebben van de kerst drukte
ja op de andere dagen dat Nederland verplicht vrij is geloof ik graag dat het er met de benen buiten hangt maar op 1e kerstdag toch niet?quote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had je gedacht man. De Zwaluwhoeve puilt uit in de laatste week van december - met RTL4 en Telegraafpubliek.
Ik kwam er vroeger wel eens maar doe het niet meer, te druk en te pauperig publiek.
Maar toch veel plezier flowertje
Lang niet iedereen doet wat aan kerst hoor. Daarnaast hebben ze een uitgebreid kerstarrangement (wat wij NIET doen), dus je weet het niet.quote:Op maandag 24 december 2007 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja op de andere dagen dat Nederland verplicht vrij is geloof ik graag dat het er met de benen buiten hangt maar op 1e kerstdag toch niet?
en wij ook, want we krijgen naderhand natuurlijk wel een verslagje te lezen ?quote:Op maandag 24 december 2007 11:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Lang niet iedereen doet wat aan kerst hoor. Daarnaast hebben ze een uitgebreid kerstarrangement (wat wij NIET doen), dus je weet het niet.
Maar goed, ik ga het wel merken.
Verslagje:quote:Op maandag 24 december 2007 11:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en wij ook, want we krijgen naderhand natuurlijk wel een verslagje te lezen ?
Niet echt geloof ik. Wel veel hangzakken. (Wat wil je ook met die temperaturen.quote:Op woensdag 26 december 2007 12:50 schreef SCH het volgende:
Waren er nog grote piemels?
Nee, ze doen niet allemaal aan anale seks. Maar wat het percentage is dat het niet/wel doet, ik heb geen flauw idee.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:52 schreef Sandertje21 het volgende:
Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, maar toch.
Doen alle homo's (uitzonderingen daargelaten) nu aan anale sex?
Ik had dacht ik ooit eens gelezen dat maar 10% dat deed, maar dat getal leek mij weer onwaarschijnlijk laag.
dank je wel, en jij ookquote:Op maandag 31 december 2007 09:49 schreef Twoflower het volgende:
Heren en dames, ik wens u allen een hele plezierige jaarwisseling, en kijk uit met vuurwerk!
Wie zegt dat er iets niet mag? Zolang je maar uitkijkt.quote:Op maandag 31 december 2007 10:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dank je wel, en jij ook
maar Sterretjes zijn toch wel toegestaan ?
Ik wist van niets.quote:Op maandag 31 december 2007 15:28 schreef SCH het volgende:
Lag ik de hele zaterdagmiddag weer in het bubbelbad op je te wachten Flowertje
Je vraag?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:01 schreef Waris7 het volgende:
Ik zag vandaag in de Albert Heijn een of ander gay tijdschrift met een knipogende nicht erop. Hij keek heel eng naar me.
Waarom kijken die gasten altijd zo eng naar me?quote:
en bij de afdeling hetero lagen niet ook knipogende dames met Hustler, Penthouse of Playboy op de cover ?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:01 schreef Waris7 het volgende:
Ik zag vandaag in de Albert Heijn een of ander gay tijdschrift met een knipogende nicht erop. Hij keek heel eng naar me.
Nee jij kijkt naar hun toe, want ze vallen je in het tijdschrifenvak toch blijkbaar welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:37 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Waarom kijken die gasten altijd zo eng naar me?
Even de OP geraadpleegd:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Maarten02 het volgende:
brandt jullie anus heel erg als jullie elkaar in de poepert baggeren?
quote:Hou er wel rekening mee dat dit GC is, voor semi-lollige vragen open je maar een topic in ONZ.
Dan moet het misschien in R&P.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, die was niet eens semi-lollig hoor. Gewoon droevig, dat niveau...
kun je net zo goed aan een hetero vragen, jullie hetero's schijnen er ook veel plezier aan te beleven terwijl er nog een ander gat vrij isquote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:38 schreef Maarten02 het volgende:
brandt jullie anus heel erg als jullie elkaar in de poepert baggeren?
Dat doen ze altijd in de Albert Heijn, daar liggen ze niet graag. Zo tussen de pampers en het maandverband. Bij de Bruna glimlachen ze altijdquote:Op vrijdag 11 januari 2008 02:01 schreef Waris7 het volgende:
en anders vraag je toch gewoon aan de persoon achter de kassa of ze er een bruine zak om kunnen doenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in de Albert Heijn, daar liggen ze niet graag. Zo tussen de pampers en het maandverband. Bij de Bruna glimlachen ze altijd
Jawel, maar dat is primaquote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en bij de afdeling hetero lagen niet ook knipogende dames met Hustler, Penthouse of Playboy op de cover ?
Glimlachende homo's zijn ook eng.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat doen ze altijd in de Albert Heijn, daar liggen ze niet graag. Zo tussen de pampers en het maandverband. Bij de Bruna glimlachen ze altijd
en hoe moeten dan al die huisvrouwen aan hun gerief geraken, toch niet massaal aan de sherry mag ik hopen ?quote:
Oh is dat het!quote:Op zaterdag 12 januari 2008 03:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe moeten dan al die huisvrouwen aan hun gerief geraken, toch niet massaal aan de sherry mag ik hopen ?
Dan wat? <__<quote:Op zaterdag 12 januari 2008 07:36 schreef BaajGuardian het volgende:
Als iedereen nou gewoon bi was enzo
Ik vraag me toch altijd af wat daar nou typisch homosexueel aan is...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 10:38 schreef Twoflower het volgende:
Hoe het gaat in Steamworks:
omdat steamworks een homo sauna isquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af wat daar nou typisch homosexueel aan is...
In een gewone (hetero?) sauna ben ik de 'seks-mogelijkheid' anders nog nooit tegengekomen...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:11 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik vraag me toch altijd af wat daar nou typisch homosexueel aan is...
Ja, eigenlijk wel. Ik vind het ook echt wat voor mannen, dat men dat nog normaal vindt ook. Ik heb er verder geen last van hoor, maar ik sta er wel elke keer weer van te kijken. Op zich is het zo niet zo vreemd dat mensen een raar beeld krijgen van homo's...quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:20 schreef Stroekie het volgende:
maar jij ziet zulks dan eerder als mannelijk gedrag, dan iets homosexueels ?
Wat is er niet 'normaal' aan volgens jou?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik vind het ook echt wat voor mannen, dat men dat nog normaal vindt ook.
Dat mannen daar ook aan andere mannen zitten, ook al is het een heterosauna, of dat ze omdat het een heterosauna is aan IEMAND moeten zitten ?quote:Op zondag 20 januari 2008 08:13 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Ik vind het ook echt wat voor mannen, dat men dat nog normaal vindt ook. Ik heb er verder geen last van hoor, maar ik sta er wel elke keer weer van te kijken. Op zich is het zo niet zo vreemd dat mensen een raar beeld krijgen van homo's...
In heterosauna's schijnt het ook wel voor te komen trouwens hoor, daar mag het alleen niet.
Dat je naar de sauna gaat om te kunnen neuken.quote:Op zondag 20 januari 2008 10:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is er niet 'normaal' aan volgens jou?
Ik snap nog steeds niet wat je probleem er mee is. Het is toch heel duidelijk wat er gebeurt en welk doel het dient. Jij hoeft er toch niet naar toe? Maar waarom veroordeel je het?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:46 schreef maedel het volgende:
[..]
Dat je naar de sauna gaat om te kunnen neuken.
Dat je moet weten dat je in die sauna niet komt om naar de sauna te gaan, maar om sex te hebben.
Bestaat er eigenlijk een homosauna waar je als homo naar toe gaat, maar dan niet met als doel om sex te hebben? Waarom heet het geen sexsauna, maar homosauna?
Waarom sneu? Als die mannen plezier hebben?quote:Misschien heb ik wel helemaal een schurfthekel aan dat rondgenaai van kerels. Als ik op de snelweg langs de baan rijd en al die gezinswagens zie staan vind ik het ook sneu.
Het probleem is, dat het niks met homo's te maken heeft. Het zou een "(mannen-)sex-sauna" moeten heten en geen homosauna. Is dat nou zo ingewikkeld?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat je probleem er mee is. Het is toch heel duidelijk wat er gebeurt en welk doel het dient. Jij hoeft er toch niet naar toe? Maar waarom veroordeel je het?
Nee, jij hebt de moeite genomen om over mijn opmerking na te denken...quote:Ik vind het niet bekrompen maar wel erg moralistisch en veroordelend vanuit jouw eigen standaard en jouw normen en waarden.
Ik snap je punt helemaal niet. Het is een sexsauna voor homo's, of een ontmoetingsplaats voor homo's, want perse sexen hoeft niet. Maar het is wel voor homo's dus die naam klopt wel, er komen geen hetero's sexen. Ik heb er tenminste nog nooit een vrouw gezien.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef maedel het volgende:
[..]
Het probleem is, dat het niks met homo's te maken heeft. Het zou een "(mannen-)sex-sauna" moeten heten en geen homosauna. Is dat nou zo ingewikkeld?
Ik heb er geen probleem mee dat die mensen dat doen, ik heb er een probleem mee dat het een "homo-evenement" is. Of er van gemaakt is.
Dus, het verschil tussen een homosauna en een hetero (?)sauna is, dat je er mag sexen...![]()
Dat heeft toch niks met hetero of homo te maken? Sterker nog, dat zou er helemaal niks mee te maken moeten hebben.
[..]
Nee, jij hebt de moeite genomen om over mijn opmerking na te denken...![]()
Soms is de benadering anders dan je denkt hoor...
Een homosauna is net zo sauna als een cofeeshop een plek is waar je koffie kan drinkenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:36 schreef wonderer het volgende:
Als het seks-sauna zou heten, zouden er "nietsvermoedende" heteromannen komen die verwachten dat er vrouwen rondlopen, denk ik. Ik weet ook niet eens of die sauna's officieel "homosauna" heten of dat het gewoon zo in de volksmond genoemd wordt, omdat er nou eenmaal (vrijwel?) alleen homo's komen, of in ieder geval mannen die graag anoniem seks hebben met andere mannen.
Ik weet niet hoe het zit met coffeeshops, maar Steamworks is toch echt wel een sauna, waar je toevallig ook seks kunt hebben (in tegenstelling tot wat ik hoor over bijv. Thermos, wat meer een 'excuussauna' zou zijn).quote:Op zondag 20 januari 2008 21:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Een homosauna is net zo sauna als een cofeeshop een plek is waar je koffie kan drinken
wat is een heterosauna dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap je punt helemaal niet. Het is een sexsauna voor homo's, of een ontmoetingsplaats voor homo's, want perse sexen hoeft niet. Maar het is wel voor homo's dus die naam klopt wel, er komen geen hetero's sexen. Ik heb er tenminste nog nooit een vrouw gezien.
Ik snap je punt wel, jij hebt liever dat een homo-/gaysauna een homosekssauna oid wordt genoemd. Maar dat is gewoon muggenzifterij. Ik heb nog nooit van een homosauna gehoord waar seks niet mogelijk was. Jij wil er dus iets van maken als 'witte sneeuw', een pleonasme (of zelfs een tautologie). Maar da's dus nergens voor nodig.quote:
En nou maar zeuren dat hetero's het hebben over "die homo's die altijd lopen te sexen en met hun blote reet op een boot in de gracht gaan staan".quote:Op maandag 21 januari 2008 08:37 schreef Twoflower het volgende:
Maar dat is gewoon muggenzifterij.
Zou dat niet erger worden als je het homoSEKSsauna zou noemen dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 10:06 schreef maedel het volgende:
[..]
En nou maar zeuren dat hetero's het hebben over "die homo's die altijd lopen te sexen en met hun blote reet op een boot in de gracht gaan staan".
Ik heb het over homo emancipatie, dat is geen muggezifterij.
Oh, sorry dat het wat ingewikkeld wordtquote:Op maandag 21 januari 2008 19:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is je punt nou precies of zit je alleen maar te zieken?
Homo's zijn (over het algemeen) nou eenmaal iets makkelijker wat seks betreft. Dat is tenminste mijn ervaring...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:05 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, sorry dat het wat ingewikkeld wordt![]()
Mijn punt is, maar weer eens, wáárom wordt sex aan het woord homo gekoppeld?
Dat vooroordeel zou ik nou wel eens uit de wereld willen hebben eigenlijk.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Homo's zijn (over het algemeen) nou eenmaal iets makkelijker wat seks betreft. Dat is tenminste mijn ervaring...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |