Aldus SCH. Game On!!!quote:Op maandag 21 januari 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
Alwaar de vragen over het achterlaaien inmiddels afdoende beantwoord zijn maar er wel gezellig over sex, films, voetbal en relasies wordt gesproken.
Eigelijk niet echt. Heb nooit gezien wat er nou zo anders zou moeten zijn aan homo-liefde in vergelijking met hetero-liefde. Hooguit dan dat de sex ietsjes anders zal zijn, maar qua gevoel, impact, intimiteit, intensiteit en gevoel(ens) zal het geen bal verschillen denk ik.quote:
Nee, ik open nooit nieuwe topics. Ben ik te verlegen voor. Mijn post was trouwens serieus.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:20 schreef BrandX het volgende:
Meer omdat de laatste poster niet een nieuwe opende, zijn post wsch. puur was om te kloten en niet serieus, en naja, het voorkomt overbodig zoeken, en dus maar een nieuwe geopend.
wat een geouwehoer BX![]()
We hebben na topic 1 eigenlijk besloten om het thema 'anaal' links of rechts te laten liggen omdat bleek dat veel (doorgaans niet-homo) users er nogal op gefixeerd waren om wat voor reden dan ook. Ik weet niet wat de achtergrond van jouw vraag is en als je er serieus iets over wilt weten dan kan dat altijd. Maar je stelt hem nu wel heel algemeen aan jullie - en zonder duidelijke reden. Waarom zou je trouwens een van beide moeten prefereren, het gaat toch heel gezelligjes samen?quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef msnk het volgende:
Dus;
Prefereren jullie anaal of oraal en wie ontvangt.
In grote lijnen heb je geljik denk ik. Er zijn wel wat verschillen te bedenken omdat een relatie tussen twee mensen van hetzelfde geslacht misschien een wat andere dynamiek heeft dan die tussen een man en een vrouw. Maar verliefdheid is verliefdheid en lust is lust inderdaad.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
Eigelijk niet echt. Heb nooit gezien wat er nou zo anders zou moeten zijn aan homo-liefde in vergelijking met hetero-liefde. Hooguit dan dat de sex ietsjes anders zal zijn, maar qua gevoel, impact, intimiteit, intensiteit en gevoel(ens) zal het geen bal verschillen denk ik.
Of wel?
Oké, dat is duidelijk, mijn excuses.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:53 schreef SCH het volgende:
[..]
We hebben na topic 1 eigenlijk besloten om het thema 'anaal' links of rechts te laten liggen omdat bleek dat veel (doorgaans niet-homo) users er nogal op gefixeerd waren om wat voor reden dan ook.
Serieus dus, gewoon nieuwsgierigquote:Ik weet niet wat de achtergrond van jouw vraag is en als je er serieus iets over wilt weten dan kan dat altijd.
Dat was ook de bedoeling, ik ken de homo's niet die hier posten, dus vroeg ik het in zijn algemeenquote:Maar je stelt hem nu wel heel algemeen aan jullie - en zonder duidelijke reden.
Wat je liever hebtquote:Waarom zou je trouwens een van beide moeten prefereren, het gaat toch heel gezelligjes samen?
mwah, of er veel verschil in dynamiek is weet ik niet. Maar wellicht heb je daar een punt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 18:54 schreef SCH het volgende:
[..]
In grote lijnen heb je geljik denk ik. Er zijn wel wat verschillen te bedenken omdat een relatie tussen twee mensen van hetzelfde geslacht misschien een wat andere dynamiek heeft dan die tussen een man en een vrouw. Maar verliefdheid is verliefdheid en lust is lust inderdaad.
Ik vind van alles lekker, van tongen en strelen tot en met neuken en veel daar tussen in. Het hangt een beetje van de partner en de stemming af.quote:
Ik wist het achteraf heel lang maar realiseerde het me denk ik pas echt op mijn 17e of 18e en heb het toen binnen een jaar of twee wereldkundig gemaakt. Eerst aan vrienden, broers en toen aan ouders, wat het moeilijkst was.quote:Ander vraagje dan. Wanneer wist je, dat je homo bent en hoelang duurde het voordat je het aan je ouders en/of vrienden vertelde.
Voortaan niet verlegen voor zijn hoor! Nergens voor nodigquote:Op zondag 12 oktober 2008 18:46 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, ik open nooit nieuwe topics. Ben ik te verlegen voor. Mijn post was trouwens serieus.
Dus;
Prefereren jullie anaal of oraal en wie ontvangt.
Dynamiek is misschien niet de juiste term maar wat ik bedoel is het dat er 2 mannen of 2 vrouwen weer wat andere aspecten zijn dan met man/vrouw als het gaat om relatie, jaloezie, sex enz.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, of er veel verschil in dynamiek is weet ik niet. Maar wellicht heb je daar een punt.
Ik ben opgegroeid in Heerenveen en woon nu al weer langer in Utrecht dan de 17 jaar die ik in Friesland heb gewoond. Ik herken wat je zegt. De provincie is nogal anders op dit vlak.quote:Ik ben iemand die wat dat betreft is opgegroeid in een zeer ruimdenkende familie met een homo-oom. Deze oom zijn geaardheid werd volledig geaccepteerd, inclusief zijn (nogal vaak wisselende) vriendjes. Dat was eigenlijk in amsterdam overal wel zo. Althans, in oud west weet ik niet beter of het was toen gewoon gewoon.
Toen ik op mijn 14e verhuisde naar Hoorn was dat wel anders. Hypocrieten daarDaar was homosexualiteit volledig not done.
Ah zo! Ja dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:05 schreef SCH het volgende:
Dynamiek is misschien niet de juiste term maar wat ik bedoel is het dat er 2 mannen of 2 vrouwen weer wat andere aspecten zijn dan met man/vrouw als het gaat om relatie, jaloezie, sex enz.
ja helaas wel.quote:Ik ben opgegroeid in Heerenveen en woon nu al weer langer in Utrecht dan de 17 jaar die ik in Friesland heb gewoond. Ik herken wat je zegt. De provincie is nogal anders op dit vlak.
Ik vroeg het mij af omdat ik het me amper kan voorstellen hoe je zoiets publiekelijk maakt. Niet omdat het iets is om je voor te schamen, maar omdat mijn familie wat dit onderwerp betreft zeer orthodox is zeg maar.quote:
Klopt wel ongeveer ja. In de eerste topics, die ook heel snel vol waren, werden tal van vragen gesteld. Nu is het af en toe een beetje een Slowchatreeks voor doorgaans iets oudere fokhomo's die zich niet zo thuisvoelen in de andere homoslowchat waar toch vooral getrut wordt.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:14 schreef BrandX het volgende:
Overigens ben ik te lui om even terug te zoeken naar topic #1, maar wel tof zo'n reeks als dit! Ben je dat toen serieus begonnen om mensen die twijfelen of ze homo zijn, of problemen hebben ermee, of er niet voor uit durven te komen, bij te staan dmv het uitwisselen van je eigen (levens)ervaringen?
Is je familie orthodox in religieuze zin? Ben jezelf hetero of moet je die strijd echt aan. Ik kom zelf ook uit een behoorlijk christelijk nest en het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. Maar voor mijn gevoel is het niet echt een keuze als je gewoon een prettig leven wilt: dan zul je er toch mee voor de dag moeten komen. Linksom of rechtsom.quote:Op zondag 12 oktober 2008 19:25 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij af omdat ik het me amper kan voorstellen hoe je zoiets publiekelijk maakt. Niet omdat het iets is om je voor te schamen, maar omdat mijn familie wat dit onderwerp betreft zeer orthodox is zeg maar.
Mijn familie is moslim. Ik ben wel hetero ja, geen inwendige strijdquote:Op zondag 12 oktober 2008 19:49 schreef SCH het volgende:
[..]
Is je familie orthodox in religieuze zin? Ben jezelf hetero of moet je die strijd echt aan. Ik kom zelf ook uit een behoorlijk christelijk nest en het heeft nogal wat voeten in de aarde gehad. Maar voor mijn gevoel is het niet echt een keuze als je gewoon een prettig leven wilt: dan zul je er toch mee voor de dag moeten komen. Linksom of rechtsom.
De angst om er buiten te vallen, zal bij de meeste mensen enorm zijn. Ik heb het risico uiteindelijk genomen omdat ik geen andere weg zag en het heeft een enorm heftige periode opgeleverd maar achteraf is het allemaal helemaal goed gekomen (dit speelt zich bijna 20 jaar geleden af, ik ben een ouwe lul)quote:Op zondag 12 oktober 2008 20:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Mijn familie is moslim. Ik ben wel hetero ja, geen inwendige strijd
Je hebt wel gelijk, maar bepaalde families zijn daar echt niet zo open voor. Is gewoon not-done, tenzij je het niet erg vind als je verstoten wordt.
Onmogelijk, indien je je familie contacten wil behouden ja.quote:Op zondag 12 oktober 2008 21:31 schreef SCH het volgende:
[..]
De angst om er buiten te vallen, zal bij de meeste mensen enorm zijn. Ik heb het risico uiteindelijk genomen omdat ik geen andere weg zag en het heeft een enorm heftige periode opgeleverd maar achteraf is het allemaal helemaal goed gekomen (dit speelt zich bijna 20 jaar geleden af, ik ben een ouwe lul)
Denk jij dat het in bijna ieder moslimgezin onmogelijk is om er open over te zijn. Zie je daar nog verandering in komen de komende decennia?
Ja, dat zou best kunnen. Alleen bij hetero's hoor je bijna nooit dat iemand besmet is. En als een hetero erachter komt, is het vaak al in een vrij laat stadium.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:27 schreef NanKing het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het op dezelfde manier gaat als bij hetero's.
Juist niet, zou ik willen zeggen. Ze laten zich soms expres niet testen als ze onveilige seks hebben gehad omdat ze het niet willen weten. Hetero's doen het niet omdat ze niet denken dat ze risico lopen.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:29 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Alleen bij hetero's hoor je bijna nooit dat iemand besmet is. En als een hetero erachter komt, is het vaak al in een vrij laat stadium.
Ik vroeg me af of homoseksuelen er misschien alerter op zijn.
Het is sws niet iets wat je 'even' verteld of je nu homo of hetero bent.quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:29 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
[..]
Ja, dat zou best kunnen. Alleen bij hetero's hoor je bijna nooit dat iemand besmet is. En als een hetero erachter komt, is het vaak al in een vrij laat stadium.
Hm op zich vind ik dat laatste wel een goede vraag.quote:Ik vroeg me af of homoseksuelen er misschien alerter op zijn.
wat een vreemde conclusie...quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:35 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is sws niet iets wat je 'even' verteld of je nu homo of hetero bent.
[..]
Hm op zich vind ik dat laatste wel een goede vraag.
En als je er al homo zijnde alerter op bent dan een hetero is dat eik wel terecht tegenwoordig?
HIV is natuurlijk lang bestempeld als homo ziekte maar is 't niet.
Een tijdje terug heb ik gelezen dat hetero's procentueel vaker aan anale seks doen dan homo's, dus behoren hetero's tot een grotere risico groep.
De kans op besmetting is het grootst via anale seks, maar ik ga een beetje kort door bochtquote:
Ik weet niet of homoseksuelen alerter zijn. Ik weet namelijk niet of hetero's zich regelmatig laten testen. Maar in mijn (homoseksuele) omgeving komen veel mannen voor die zich wel regelmatig laten testen, ook al doen ze het altijd veilig. Ik heb het idee dat het regelmatig laten testen onder homo's misschien minder een taboe is. (Maar wat weet ik er van, de meeste hetero's die ik tegenwoordig spreek zijn al jaren getrouwd, en hebben vaak zelfs kinderen, dus niet echt situaties waarin je zou verwachten dat ze nog regelmatig een SOA test laten afnemen.)quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:29 schreef WeGaanErAllemaalAan het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of homoseksuelen er misschien alerter op zijn.
Ik kan een mooie vrouw zeker bewonderen, maar opgewonden word ik er echt niet van. Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 13 oktober 2008 02:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
vraagje:
vind jij als homo zijnde vrouwen nog mooi om te zien cq. bewonder je vrouwen nog op een bepaalde manier?
Ik vind alleen yvonne, NanKing en Stroekie aantrekkelijke vrouwenquote:Op maandag 13 oktober 2008 02:38 schreef Man-E-Faces het volgende:
vraagje:
vind jij als homo zijnde vrouwen nog mooi om te zien cq. bewonder je vrouwen nog op een bepaalde manier?
quote:Op maandag 13 oktober 2008 07:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind alleen yvonne, NanKing en Stroekie aantrekkelijke vrouwen
Ja potdomme, zo kan ik dus nooit met je afspreken bij steamworks, want daar mogen de dames niet naar binnen toequote:Op maandag 13 oktober 2008 07:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind alleen yvonne, NanKing en Stroekie aantrekkelijke vrouwen
Lijkt me een goed idee om af te spreken, dan kan ik je geslacht voor eens en voor altijd checkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 08:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja potdomme, zo kan ik dus nooit met je afspreken bij steamworks, want daar mogen de dames niet naar binnen toe![]()
Ja duidelijk.quote:Op maandag 13 oktober 2008 06:52 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik kan een mooie vrouw zeker bewonderen, maar opgewonden word ik er echt niet van. Bedoel je zoiets?
Ga ik je geduld wel op de proef stellen want ik ben bang dat mijn eerste vrije vrijdagavond pas na mijn vakantie is. Dus na 6 december 2008quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Lijkt me een goed idee om af te spreken, dan kan ik je geslacht voor eens en voor altijd checken
heb ik bij twoflowertje ook gedaan en dat is toch echt een heertje
Niet elke homo haalt zijn genot uit een travestie actquote:Op maandag 13 oktober 2008 13:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
Draag je als mannelijke homo graag vrouwen-kleding (nylon, hoge hakken, pruiken, jurkjes), is het een doel om je vrouwelijke te voelen. Of sla ik de plank volledig mis?
Ik vraag het omdat een homo die ik ken (in de familie) het er wel steeds over heeft. Over "een kast vol hoge hakken en handtasjes" bij wijze als grap. Maar dan vraag ik me af... En hij maakt altijd opmerkingen over de mooie vorm en hakken van de buurvrouw. Behalve dat vrouwen hem dus niet trekt, heeft hij daar dus wel oog voor, de vrouwelijkheid en de kleding, Dus daarom dat ik dat vraag.
Vast erg stomme vragen van mij.
ik ben een bottom, dus in de ogen van van de hetero buitenwereld meestal het vrouwtje in de relatiequote:Op maandag 13 oktober 2008 13:42 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik had altijd het idee dat vrouwelijke homoseksuelen de nadruk legden op vrouwelijke sensualiteit (kleding , gedrag). En dat mannellike homos dat ook deden. Ik vroeg me af of vrouwelijke sensualiteit dan niet een gemene deler kon zijn onder alle homos M en V. Maar bij verder nadenken ligt dat dus veel ingewikkelder.
Ik weet het. Domme vragen van mij.
Hoge hakken en andere "vrouwelijke" dingen zijn ook alleen maar "vrouwelijk" omdat de maatschappij dat zo heeft bepaald. De scheiding tussen mannelijk en vrouwelijk is nogal arbitrair. Dat je bijvoorbeeld rokken mooi vindt, wil niet zeggen dat je een vrouw bent. De meerderheid van de travestieten is ook hetero. Genderbeleving heeft weinig te maken met je seksuele geaardheid.quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:20 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ja duidelijk.
Draag je als mannelijke homo graag vrouwen-kleding (nylon, hoge hakken, pruiken, jurkjes), is het een doel om je vrouwelijke te voelen als mannelijke homo. Of sla ik de plank dan volledig mis?
Ik vraag het omdat een familielid (ook homoseksueel) het er wel steeds over heeft. Over "een kast vol hoge hakken en handtasjes" bij wijze als grap. Maar dan vraag ik me af... Hij maakt ook altijd opmerkingen over de mooie vorm en hakken en kleding van de buurvrouw. Behalve dat vrouwen hem dus niet trekt, heeft hij daar dus wel oog voor, de vrouwelijkheid en de kleding, Dus daarom dat ik dit vraag.
Op donderdagen wordt ie niet stijf ofzo?quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ga ik je geduld wel op de proef stellen want ik ben bang dat mijn eerste vrije vrijdagavond pas na mijn vakantie is. Dus na 6 december 2008
ik ga er altijd alleen heel als ik de dag erna heerlijk kan uitslapenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Op donderdagen wordt ie niet stijf ofzo?
Publiek? Ik ben er tochquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:42 schreef Stroekie het volgende:
ik ga er altijd alleen heel als ik de dag erna heerlijk kan uitslapen![]()
maar is het publiek op donderdag anders dan op vrijdag ?
Hier sla jij de plank mis want Tatjana is een godin ansich. Ik ken geen enkele heteroseksuele man die het niet zou willen doen met Tatjana. En een ieder die beweert van wel liegt, want Tatjana is Tatjana!quote:Op maandag 13 oktober 2008 13:49 schreef Stroekie het volgende:
Maar jullie hetero's geilen toch ook niet massaal en collectief op Tatjana Simic ?
dus net als bij de hetero's moet je bij de homo's ook niet generaliseren maar uitgaan van het individu
Ik dacht eerder aan die kamer waar de sling hangt eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2008 16:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dan heel de avond saampjes in de kruidensauna
Kamer? Dat ding hangt tegenwoordig in de darkroom, onder een rode lamp.quote:Op maandag 13 oktober 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan die kamer waar de sling hangt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |