Het lichaam mag er zeker wezen, maar mag die rotkop er alsjeblieft af?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:15 schreef SlimShady het volgende:
[ afbeelding ]
wat moet ik hiervan vinden?
In Keulen liepen er zaterdag en zondag veel leukere en lievere exemplaren rond tijdens ColognePridequote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:51 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het lichaam mag er zeker wezen, maar mag die rotkop er alsjeblieft af?
Daar heb je natuurlijk foto's van gemaakt die je nu braaf in dit topic gaat plaatsen?quote:Op maandag 7 juli 2008 10:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
In Keulen liepen er zaterdag en zondag veel leukere en lievere exemplaren rond tijdens ColognePride
nopequote:Op maandag 7 juli 2008 11:11 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk foto's van gemaakt die je nu braaf in dit topic gaat plaatsen?
Nee. Ben er 2 keer wezen kijken, en dat was genoeg voor mij. Ik hou niet zo van zulke grote mensenmassa's.quote:Op donderdag 10 juli 2008 22:37 schreef MrBrightside het volgende:
Naar de gaypride, ja of nee?
Nee, ben er een keer geweest, vond het niet interessant.quote:
nee daar "scoren" ze weer geen kijkcijfers mee terwijl ze dat met extreme uitgesproken types natuurlijk wel luktquote:Op vrijdag 11 juli 2008 16:42 schreef wonderer het volgende:
Er varen ook boten mee met een echt statement (een christelijke boot, die 16- boot vorig jaar, een lege boot enzo). Maar daar besteedt de media geen aandacht aan.
KlikkerdeKlikquote:Op vrijdag 11 juli 2008 23:04 schreef Bimbo2001 het volgende:
Hoelang duurt het voordat Chlamydia uitwerkt?
Daar hebben ze douches voor uitgevonden. Zowel voor als na.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:49 schreef EasyRed het volgende:
Stinkt het bruinwerken niet?
je zou verwachten van wel, aangezien vrouwen op dat moment toch vaak voorzichtig de biologische klok beginnen te horenquote:Op vrijdag 18 juli 2008 09:31 schreef Twoflower het volgende:
Een vraagje voor de lurkende hetereau's: worden bij jullie mensen van boven de 30 ook altijd al als 'oud' bestempeld?
maar is de strekking van het verhaal ook overtrokken, of is er inderdaad volop gedoe over geweest in USA ?quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Enigszins overtrokken reacties, best wel. Hoewel... De "that ain't right" kan ik nog inkomen, maar als tagline "isn't that cute" gebruiken, dan kun je er toch weinig anders van maken?
Ik snap helemaal niks van de reclame - dat is al geen goed teken. Kan ook niet zeggen of ik hem homofobisch vind.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:47 schreef wonderer het volgende:
Enigszins overtrokken reacties, best wel. Hoewel... De "that ain't right" kan ik nog inkomen, maar als tagline "isn't that cute" gebruiken, dan kun je er toch weinig anders van maken?
ideaal voor de bos en veldneukersquote:Op maandag 28 juli 2008 21:11 schreef SCH het volgende:
Hoe vinden jullie het neuken bij deze hitte?
Lekker plakkerigquote:Op maandag 28 juli 2008 21:11 schreef SCH het volgende:
Hoe vinden jullie het neuken bij deze hitte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |