Ik had post 300quote:Op maandag 21 januari 2008 19:38 schreef Muck het volgende:
moet je nou al weer een nieuwe maken M?
heb je geen andere hobbies?
"oefenen"?quote:Op maandag 21 januari 2008 19:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik had post 300
En zeker heb ik wel andere hobbies![]()
Dat is de vraag, blijkbaarquote:
Ik hoop voor JDude dat ie niet in de buuurt isquote:Op maandag 21 januari 2008 19:44 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik heb een golf van agressie. Ik wil slaan. Hard.
Iemand.
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:45 schreef Kuukske het volgende:
Dat is sowieso wel vriendelijker. Een boksbal.
hij zegt politiek correct neequote:
Thanks.quote:
Moet jij nodig zeggen met je fipo.quote:
had ik vanmiddagquote:Op maandag 21 januari 2008 19:44 schreef Kuukske het volgende:
Damn, ik heb een golf van agressie. Ik wil slaan. Hard.
Iemand.
neem maar van mij aan dat ie goed oefent hoorquote:
Oh, dat was Frits. Snorryquote:Op maandag 21 januari 2008 19:53 schreef Kuukske het volgende:
Moet jij nodig zeggen met je fipo.
Frits had de FIPO hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 19:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Moet jij nodig zeggen met je fipo.
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:53 schreef Muck het volgende:
[..]
neem maar van mij aan dat ie goed oefent hoor
heul nietquote:
Awww... Muckie toch!quote:
Zie je wel Jortquote:[..]
neem maar van mij aan dat ie goed oefent hoor
Eerst lezen voor je wat post.quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoor hier te posten.
Já! Doet dat.quote:
doe dat dan ookquote:Op maandag 21 januari 2008 19:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik hoor hier te posten.
Uh, pr0nquote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
Pr0n!
HOOOIIIquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ph vader![]()
![]()
Dat geloof ik ook meteen NIETTTTTTTTTTTTTTt
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:00 schreef Pheno het volgende:
Pr0n!
voorbereiding op je vaderrol?quote:
Iemand die me gelooft als ik zeg: Neequote:Op maandag 21 januari 2008 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
Ph vader![]()
![]()
Dat geloof ik ook meteen NIETTTTTTTTTTTTTTt
Zullen wij samen naar een OUD meet gaan dan, op de manier zoals besproken in de lounge?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die me gelooft als ik zeg: Nee
Met sommige mensen weet je het nooit.quote:
Hoe kun je dat nou doen? Ik check wel honderd keer of ik m'n sleutels hebquote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef OA het volgende:
Damn, ik had de sleutel in de voordeur laten zitten, downtown Vlaardingen....![]()
Gelukkig heeft mijn vriendin het ontdekt...
Voor je het weet leg je een ei en dan...quote:
Met elk twee kinderenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zullen wij samen naar een OUD meet gaan dan, op de manier zoals besproken in de lounge?
Ik zeg gewoon maar niets, dat is beter, zeker in andere scsquote:Op maandag 21 januari 2008 20:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met sommige mensen weet je het nooit.
Als ze aan de binnenkant van de deur zitten kom je deur wel uit hoorquote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen? Ik check wel honderd keer of ik m'n sleutels heb. Zonder kom ik niet eens de deur uit.
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef OA het volgende:
Damn, ik had de sleutel in de voordeur laten zitten, downtown Vlaardingen....![]()
Mja, maar ik heb mn sleutelbos ook nodig om bij m'n fiets te komen. Dusja.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:23 schreef Frutsel het volgende:
Als ze aan de binnenkant van de deur zitten kom je deur wel uit hoor
Hooguit weer wat moeilijker er in...
Zou lullig zijn als OA's vriendin dat heeft ontdekt en nu nog buiten staat
Dus het kan nog in Nederlandquote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef OA het volgende:
Och ja, ik heb al eens balkonnetje kunnen klimmen hoor toen ik in een flat woonde met een exquote:Op maandag 21 januari 2008 20:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, maar ik heb mn sleutelbos ook nodig om bij m'n fiets te komen. Dusja.
Nijlpaard en tijger of leeuw wordt hetquote:
Slimquote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef OA het volgende:
Nouja, ochja. Het is uiteindelijk wel goedgekomenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:28 schreef Frutsel het volgende:
Och ja, ik heb al eens balkonnetje kunnen klimmen hoor toen ik in een flat woonde met een ex![]()
omdat ze de sleutel in de deur had laten zitten
En nu heeft ze je huis leeg gehaald.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:20 schreef OA het volgende:
Toen ik thuiskwam dus...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen? Ik check wel honderd keer of ik m'n sleutels heb. Zonder kom ik niet eens de deur uit.
Ja.quote:
quote:
Nee, ze is naakt op de bank gaan liggen...quote:Op maandag 21 januari 2008 20:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En nu heeft ze je huis leeg gehaald.
Met een uitgescheurde anus?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ze is naakt op de bank gaan liggen...![]()
Dat is niet vervelend, maar waarom ben jij hier dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 20:34 schreef OA het volgende:
[..]
Nee, ze is naakt op de bank gaan liggen...![]()
Ik ook...quote:
quote:
Logisch toch, FOK!ken na het fokken!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat is niet vervelend, maar waarom ben jij hier dan?
Eenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
wat is leuker voor de moeilijkheidsgraden voor het kookboek?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die onderste, maar ik zou voor de onderste de huilliequote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gastquote:
Reload!quote:Op maandag 21 januari 2008 20:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Gast
Dan fok! je toch NOG eenkeer
Je hebt de hele avond nog voor je
quote:
zou ook nog kunnen, maar dan moet er nog meer geknutseld worden en ik kan al niet kiezen uit deze 2quote:Op maandag 21 januari 2008 20:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmet muts, een
met muts en een
muts zou ook kunnen
ik vond die laatste juist zo leukquote:Op maandag 21 januari 2008 20:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die onderste, maar ik zou voor de onderste de huilliesmiley gebruiken.
ja, die deoxyribonucleic durft zich hier voorlopig niet meer te vertonenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
pas je op! de vorige niet-GC mod die hier durfde te modden werd afgeserveerd!
en niet eens door mij![]()
hehehequote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zou er drie op rij doenquote:Op maandag 21 januari 2008 20:38 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nah, kweeniequote:Op maandag 21 januari 2008 20:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik zou er drie op rij doen
3 x groen
3 x oranje
3 x rood
denk dat dat nog leuker is
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Muck het volgende:
zou ook nog kunnen, maar dan moet er nog meer geknutseld worden en ik kan al niet kiezen uit deze 2
GC-modsquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
En terechtquote:Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, die deoxyribonucleic durft zich hier voorlopig niet meer te vertonen
Ben niet bangquote:Op maandag 21 januari 2008 20:52 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:55 schreef Muck het volgende:
[..]
zou ook nog kunnen, maar dan moet er nog meer geknutseld worden en ik kan al niet kiezen uit deze 2
[..]
ik vond die laatste juist zo leuk
dat tongetje
Die is niet zo eng toch?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BrandX is er een van, die moet je te vriend houden
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:57 schreef MPG het volgende:
[..]
ja, die deoxyribonucleic durft zich hier voorlopig niet meer te vertonen
quote:
quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
BrandX is er een van, die moet je te vriend houden
Raar geluid voor pinguinsquote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Boe
Die namen ken ik nog netquote:Op maandag 21 januari 2008 21:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik zei de gek; Klonk () en HeatWave (
)
Boe is een district en plaats in de republiek Nauru, een eilandstaatje in Oceanië. Het district heeft een totale oppervlakte van 0,7 km² en telde 802 inwoners op 1 januari 2006.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Boe
Lief!quote:
Klonk woont bij mij in de gemeentequote:Op maandag 21 januari 2008 21:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die namen ken ik nog net
Maar ze ooit zien op GC
BBQquote:
Het schiet echt lekker op.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:15 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ohja studeren.
subtielquote:Op maandag 21 januari 2008 21:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]Die zie ik nou pas!
Whehehe, leuk idee maar het valt niet echt op. Misschien moet je het gezicht minder rood maken.
als ze bijt, bijt ze dóór hoorquote:
Ah, het land der zingende mensenquote:
ONZ is een straatje verderopquote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Tmaatje het volgende:
heb ik nou gewoon een plank voor mijn kop of zijn al de andere ONZinners al weer vertrokken hier??
Gelukkig welquote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Tmaatje het volgende:
heb ik nou gewoon een plank voor mijn kop of zijn al de andere ONZinners al weer vertrokken hier??
zijn geen blijvertjes inderdaad....quote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Tmaatje het volgende:
Alleen de harde kern blijft overquote:Op maandag 21 januari 2008 21:33 schreef Tmaatje het volgende:
ik denk hetquote:
Neequote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 21:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Alleen de harde kern blijft over
pussy's lust ik dan weer welquote:
Daar heb ik ook hard zin inquote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
*verveeld*
Ga maar zo eens afsluiten, bed maar in duiken
Moet jij niet eerst fappen?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
*verveeld*
Nou al ??quote:Op maandag 21 januari 2008 22:01 schreef Sjowhan het volgende:
*verveeld*
ik ookquote:
Om zwanger te worden?quote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
Straks maar kijken of de vrouw nog zin heeft.
worden?quote:
Beetje lichamelijke inspanning kan nooit kwaadquote:Op maandag 21 januari 2008 22:08 schreef Pheno het volgende:
Straks maar kijken of de vrouw nog zin heeft.
Dat zei de huisarts ook al. Dus meteen elk vrij uur van de dag 'sporten'quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje lichamelijke inspanning kan nooit kwaad
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei de huisarts ook al. Dus meteen elk vrij uur van de dag 'sporten'
dus het IS zoquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Beetje lichamelijke inspanning kan nooit kwaad
Hoiquote:
Goed planquote:Op maandag 21 januari 2008 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zei de huisarts ook al. Dus meteen elk vrij uur van de dag 'sporten'
Is er toch een ei?quote:
Dat gevoel ken ikquote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef Muck het volgende:
godsámme
15.000 miste ik
20.000 miste ik ook
en nu ben ik de 25.000 ook al voorbij
2 en 3 topics geledenquote:
Op 30k dusquote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef Muck het volgende:
godsámme
15.000 miste ik
20.000 miste ik ook
Ik denk het ja... ervaring genoeg met je 60000+ postsquote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
Oh, bijna top 50 zie ik
Woensdag denk ik
sluipt stilletjes weg 2000 postsquote:Op maandag 21 januari 2008 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk het ja... ervaring genoeg met je 60000+ posts
Dat denk ik ook jaquote:Op maandag 21 januari 2008 22:32 schreef Pheno het volgende:
Oh, bijna top 50 zie ik
Woensdag denk ik
Gaat vanzelfquote:Op maandag 21 januari 2008 22:28 schreef Muck het volgende:
godsámme
15.000 miste ik
20.000 miste ik ook
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:40 schreef Pheno het volgende:
We kijken naar Baby te huur. Toeval. I swear!
Quote voor het nageslacht.quote:
Jouw nageslacht dan.quote:
Ik reageer niet. Ik reageer niet.quote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw nageslacht dan.
Wij moeten eerst nog heul veul oefenen
Zegt wat over jou, dat je nog moet oefenenquote:Op maandag 21 januari 2008 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw nageslacht dan.
Wij moeten eerst nog heul veul oefenen
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zegt wat over jou, dat je nog moet oefenen![]()
Trustequote:
Jij maakt gewoon kindersquote:
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, lees goed. Ik noem het geen oefenen
Neu, leg eens uit ??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Laat daar geen misverstanden over bestaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Beter oplettenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Later, als je groot bentquote:
Moet je maar eens met college Muck gaan praten danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mobiel KSC'en als ik in een restaurant zit![]()
.
Heeft ie geld dan?quote:
Wij hebben jou ook gemist.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Mobiel internet ftw.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
dat doe ik toch niet in een restaurantquote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
Dat doet me goedquote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook gemist.
Waar dan wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doe ik toch niet in een restaurant
treinquote:
tofquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
eerste hoofdstuk is klaar
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
Ziet er heel goed uit Muckquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met mobiel FOK!ken in de trein.
thanks!quote:
tuurlijkquote:doe je ook aan catering ??
Daar moet je wel godse lang mee bezig zijn geweestquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
De wc!quote:
Maar dat wist je toch al?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
SenseoDeo, dat zei BX altijdquote:
Werkt het vaak niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al?.
Als je anderhalf uur in de trein zit en geen zin hebt om een boek te lezen, kan FOK! best een leuke afleiding zijn... als het werkt tenminste.
Mwa, er zijn wat probleempjes met de mobiele template, waardoor het niet altijd lekker laadt. Moet soms tig keer vernieuwen om pagina te lezen.quote:
Dat zuigt wel danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn wat probleempjes met de mobiele template, waardoor het niet altijd lekker laadt. Moet soms tig keer vernieuwen om pagina te lezen.
lijkt het je leuk?quote:
je moest eens wetenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar moet je wel godse lang mee bezig zijn geweest
preciesquote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al?.
Als je anderhalf uur in de trein zit en geen zin hebt om een boek te lezen, kan FOK! best een leuke afleiding zijn... als het werkt tenminste.
quote:
wat houdt je tegenquote:
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.quote:
nee gewoon voor de fun, conditietraining etcquote:Op maandag 21 januari 2008 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.
Slaap lekker Fritsquote:
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee gewoon voor de fun, conditietraining etc
Sluit ik me bij aan Papier.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
Hardloop/fitness/krachttraingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hardloop/fitness/krachttraing![]()
nee neits voor mij en het blijft bij trainen en recreatief
Ik ben ook wegquote:Op maandag 21 januari 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan Papier.![]()
Ik ga naar bed, Truste allemaal
dat heb ik zes jaar gedaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.
badjuffiequote:Op maandag 21 januari 2008 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmen
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zondag nog een gewond kind uit het water gevist
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. Collega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister eropquote:
awwwwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. COlega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister erop.
dan ga ik meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
ja ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
okee danquote:
wou je er tussenin lieverd?quote:
quote:
ik laat jullie wel alleenquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEE ben er helemaal klaar vboor morgen
Wat jij wiltquote:
De beslissende toets, de toets die bepaald of ik verder mag studeren, of mag weg gaan kwijnen in een hoekje onder de plaatselijke grachten brug.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wattdtdtdtan ?
quote:
dat meen jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De beslissende toets, de toets die bepaald of ik verder mag studeren, of mag weg gaan kwijnen in een hoekje onder de plaatselijke grachten brug.
Ja! En ik heb er alles aan gedaan, meer kan ik niet doen. Maar toch een stukje van spanning hèquote:
succes manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! En ik heb er alles aan gedaan, meer kan ik niet doen. Maar toch een stukje van spanning hè
Komt goed, komt goed. Morgenochtend nog even doornemen en dan moeten we het tentamen er even doorheen rammen.quote:
ja dat is ruk, had ik gister!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kut is dat ik totaal niet moe ben.
In dit kutweer, nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is ruk, had ik gister!
maarja, je kan natuurlijk ook ef gaan hardlopen
heerlijkquote:
Ja echt, ik sta te springenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
heerlijkmuziekje aan en gaan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |