Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaatquote:Op maandag 21 januari 2008 23:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, lees goed. Ik noem het geen oefenen
Neu, leg eens uit ??quote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Laat daar geen misverstanden over bestaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Ook goed. Jij je zin. Noem het hoe je het noemen wilt, je weet drommelsch goed waar het om gaat
Beter oplettenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Later, als je groot bentquote:
Moet je maar eens met college Muck gaan praten danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk mobiel KSC'en als ik in een restaurant zit![]()
.
Heeft ie geld dan?quote:
Wij hebben jou ook gemist.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
Ja potver, ik heb gewoon een hele KSC gemist vandaag.
Mobiel internet ftw.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
dat doe ik toch niet in een restaurantquote:Op maandag 21 januari 2008 23:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Moet je maar eens met college Muck gaan praten dan
Dat doet me goedquote:Op maandag 21 januari 2008 23:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wij hebben jou ook gemist.
Waar dan wel?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:17 schreef Muck het volgende:
[..]
dat doe ik toch niet in een restaurant
treinquote:
tofquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
eerste hoofdstuk is klaar
[Fok!-kookboek] Soepen en sauzen
Ziet er heel goed uit Muckquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
kijk, met jou kan ik pratenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niks mis met mobiel FOK!ken in de trein.
thanks!quote:
tuurlijkquote:doe je ook aan catering ??
Daar moet je wel godse lang mee bezig zijn geweestquote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
De wc!quote:
Maar dat wist je toch al?quote:
quote:Op maandag 21 januari 2008 23:19 schreef Muck het volgende:
oh ja
SenseoDeo, dat zei BX altijdquote:
Werkt het vaak niet dan?quote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al?.
Als je anderhalf uur in de trein zit en geen zin hebt om een boek te lezen, kan FOK! best een leuke afleiding zijn... als het werkt tenminste.
Mwa, er zijn wat probleempjes met de mobiele template, waardoor het niet altijd lekker laadt. Moet soms tig keer vernieuwen om pagina te lezen.quote:
Dat zuigt wel danquote:Op maandag 21 januari 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwa, er zijn wat probleempjes met de mobiele template, waardoor het niet altijd lekker laadt. Moet soms tig keer vernieuwen om pagina te lezen.
lijkt het je leuk?quote:
je moest eens wetenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:26 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar moet je wel godse lang mee bezig zijn geweest
preciesquote:Op maandag 21 januari 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat wist je toch al?.
Als je anderhalf uur in de trein zit en geen zin hebt om een boek te lezen, kan FOK! best een leuke afleiding zijn... als het werkt tenminste.
quote:
wat houdt je tegenquote:
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.quote:
nee gewoon voor de fun, conditietraining etcquote:Op maandag 21 januari 2008 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.
Slaap lekker Fritsquote:
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee gewoon voor de fun, conditietraining etc
Sluit ik me bij aan Papier.quote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
Hardloop/fitness/krachttraingquote:Op maandag 21 januari 2008 23:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je het leuk vind om voor je conditie regelmatig een knal voor je harses te krijgen![]()
Voor je lichaam: Hardlopen/fitness/krachttraining. Maar voor het leuk zou ik geen sla-me-maar-lens-sport kiezen.
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmenquote:Op maandag 21 januari 2008 23:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hardloop/fitness/krachttraing![]()
nee neits voor mij en het blijft bij trainen en recreatief
Ik ben ook wegquote:Op maandag 21 januari 2008 23:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan Papier.![]()
Ik ga naar bed, Truste allemaal
dat heb ik zes jaar gedaanquote:Op maandag 21 januari 2008 23:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
wil je iemand in elkaar slaan? Doe dan karate.
badjuffiequote:Op maandag 21 januari 2008 23:56 schreef MPG het volgende:
[..]
dan is een vechtsport inderdaad leuker denk ik. Al hou ik het zelf fijn bij zwemmen
quote:
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Zondag nog een gewond kind uit het water gevist
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. Collega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister eropquote:
awwwwquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje wilde salto maken van springplank, maar zet de sprong iets te vroeg in en komt met haar voorhoofd loeihard op de plank terecht, gevolg: bloeden als een rund en een snee van een cm of 3 in haar voorhoofd. Aangezien ik zo ongeveer naast de plank stond zag ik alles gebeuren. Ze kon nog op eigen kracht naar de kant zwemmen, waar ik haar uit het water heb getild en een collega met EHBO erbij heb geroepen. COlega heeft het kind verzorgd en klaar gemaakt voor vervoer naar het ziekenhuis. Vader en iemand van ons team zijn met t kind naar t ziekenhuis geweest, en gelukkig rende ze 2 uur later alwer vrolijk door ons clublokaal rond, met een gehechte wond en een pleister erop.
dan ga ik meequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
ja ik ookquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:15 schreef Muck het volgende:
maarre, ik weet niet hoe jij erover denkt, maar ik kruip zo lekker mijn bedje in
okee danquote:
wou je er tussenin lieverd?quote:
quote:
ik laat jullie wel alleenquote:
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOEEEEE ben er helemaal klaar vboor morgen
Wat jij wiltquote:
De beslissende toets, de toets die bepaald of ik verder mag studeren, of mag weg gaan kwijnen in een hoekje onder de plaatselijke grachten brug.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:20 schreef Houniet het volgende:
[..]
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wattdtdtdtan ?
quote:
dat meen jequote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
De beslissende toets, de toets die bepaald of ik verder mag studeren, of mag weg gaan kwijnen in een hoekje onder de plaatselijke grachten brug.
Ja! En ik heb er alles aan gedaan, meer kan ik niet doen. Maar toch een stukje van spanning hèquote:
succes manquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja! En ik heb er alles aan gedaan, meer kan ik niet doen. Maar toch een stukje van spanning hè
Komt goed, komt goed. Morgenochtend nog even doornemen en dan moeten we het tentamen er even doorheen rammen.quote:
ja dat is ruk, had ik gister!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kut is dat ik totaal niet moe ben.
In dit kutweer, nee.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat is ruk, had ik gister!
maarja, je kan natuurlijk ook ef gaan hardlopen
heerlijkquote:
Ja echt, ik sta te springenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:30 schreef Houniet het volgende:
[..]
heerlijkmuziekje aan en gaan [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |