Je hebt zojuist een treffende voorspelling gegeven, en ik ben bang dat ie ook uitkomt. Het zijn zo'n enorme stereotypes.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef Nosh het volgende:
Die kakker gaat in geldnood raken, die lesbies trekken de baby niet en krijgen slaande ruzie met eerdergenoemde kakker, dat petje en z'n vriendin hebben na drie weken geen relatie meer, en die rapper met z'n scooterchick eindigen zielsgelukkig, totdat hij na tien jaar vreemd gaat met haar beste vriendin.
Ik roep maar wat, verder is het akelig voorspelbaar en moet het op gang komen.
"Ik vind dat wij het beste met het geld om moeten gaan, schat"quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Die kakker trouwens.Net de zoon van Jort Kelder.
Typisch voor iemand die zich zorgen maakt of er wel genoeg hangertjes voor zijn gestreken overhemden zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
"Ik vind dat wij het beste met het geld om moeten gaan, schat"
..
"IK WIL EIGENLIJK WHISKEY!1!"
...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef amaranta het volgende:
Toen waren er nog maar 3? Nou ja opzich wel goed dat ze erachter zijn dat het niet werkt voordat een van de 2 al zwanger zou zijn.
het zou niet de 1e keer zijn dat een thuiswonende tienermeid zwanger raakt en niet weet waar ze aan begint...quote:
Iddquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Die kakker trouwens.Net de zoon van Jort Kelder.
Dit is echt typisch Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolere, wat een rol- en vooroordeelbevestigend programma tot nu toe
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Zo wat een lul die kakker zeg. Arm meiske.
Nouja als zij er blij mee is, ik hoef zoeen niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas.
Nee maar later als ze het inziet en anders wil dan is het te laat. Dit wil toch niemand je hele leven, zo'n rol.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.
Precies. Ze laat hem gewoon zitten en gaat zelf meteen koken.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.
Inderdaad. Vreselijk. Ik schrik er eigenlijk van, hoe stereotype die lui zich allemaal gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolere, wat een rol- en vooroordeelbevestigend programma tot nu toe
Ik ben bang dat, in een onbewaakt ogenblik, de peuters straks gewoon zitten te paffenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Zouden ze wel stoppen met roken als de kinderen er eenmaal zijn. Of hangen ze dan met een peuk boven de wieg?
Die Rob is als enige daar van niks naar 'iets' opgeklommen, en daarmee ook het meest erbij gebaat om dit ook tot een goed einde te brengen. Dat stelletje heeft hun ideaal ook het helderst voor ogen, samen met die neus, die gewoon bier wil drinken en Ajax-liedjes wil zingen, terwijl het vrouwtje staat te koken.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef LasTeR het volgende:
Rob en Sanne zijn ook de enigen waarbij ik het gevoel heb dat ze het met zekerheid halen.
Heb een paar keer 'n oproep zien staan op het WWW.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:25 schreef geppie het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze aan die uitleenkinderen komen....voor de rest wel een leuk programma.
Wel een uitkomst als je een kutkind hebt!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb een paar keer 'n oproep zien staan op het WWW.
Wat is er mis met Alkmaarders dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Die Tukkers zijn wel erg grappig. Die gaan het wel redden volgens mij.
En die Alkmaarders, ja typische Alkmaarders. Ze herinneren mij pijnlijk aan mijn eigen jeugd.
Nehh, ze konden ook biefstuk nemen! Een anderen avond.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Burdie het volgende:
Geniaal genoten van avond, leuk programma.
Die kakker die alleen maar TV wilde kijken. En alleen maar hamburgers eten, dat is toch niks?!
Jaquote:
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Nashje het volgende:
Die superjood moet z'n vriendin gewoon aan mij geven. Ik zou d'r namelijk doen en heel lief verzorgen.
Ben blij dat die potten weg zijn trouwens.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.
Niets. Ik ben/was er zelf ook een. De hele manier van op elkaar reageren is precies hoe ik het me kan herinneren van mijn eigen Alkmaarse jeugd. Als je ze 20 jaar terug zou zetten in de tijd, zou het gewoon een stelletje bij mij uit de burut kunnen zijn. Het spelletjes doen op de computer, de rolverdeling, de manier van communiceren, de stijl van kleden.... alles.quote:
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
serieus![]()
ik woon al vanaf me 19e op mezelf, en heb toch nog nooit zo dom geleefd en inkopen gedaan etc![]()
die kakker met z'n whiskeyserieus
ik vraag me altijd weer af waarom ze geen mensen met een gezond verstand in zo'n programma halenOk, de kijkcijfers misschien?
Maar één normaal stel.. voor het relativeren van het SBS-publiek.. is dat zo veel gevraagd?
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.
Was toch maar 8 euro ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat boodschappen doen was idd wat zegNIco:"Ja we moeten wel op de kosten letten" Meteen zo'n karton Heineken in beeld.
Neem dan eerst eten en kijk daarna wat er over is voor drank ofzo.
En 20 euro over het budget heen dan kan je echt geen boodschappen doen.
Oh is dat zo? Dan heb ik het misschien niet goed gezien.quote:
Achja.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dan heb ik het misschien niet goed gezien.
ze kwamen uit op 65 euro ofzoquote:
Denk dat dat er echt weinig zijn hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ja, maar er bestaan wel mensen met gezond verstand die 'eens willen kijken hoe het bevalt' neem ik aan
Dat klopt ja. Ik ben 18, en met een budget van 30 (?) euro ga ik geen whiskey, bier en chips kopenquote:toen ik 19 was woonde ik ook niet samen, maar kon ik wel normaal boodschappen doen
Wat voor budget hadden ze dan? Ik dacht 30 euro per dag. Kan inderdaad ook 50 zijn, want ze haalde er niet gek veel vanaf.quote:
Ik zit met z'n tweetjes zelden boven de 50 per week....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef LasTeR het volgende:
30 euro per dag?!?! Dat is ziekelijk veel. Maar 50 in de week zal dan weer weinig zijn.
Straks met een baby erbij lijkt me niet dat het haalbaar is.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zit met z'n tweetjes zelden boven de 50 per week....
Moeten ze nog wel wat leren. Voor een losse sifon de loodgieter bellenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:48 schreef jmac het volgende:
DIe lesbiennes kunnen meteen in de bouw gaan werken. Trek die broek eens op joh
En ruzie om friggin niets.
Het was toch gewoon 30 euro per dag op alle dagen? 210 euro in de week wordt dat dus. En dat is nog meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef amaranta het volgende:
30 euro per dag is overigens veel.
Laten we zeggen dat je 6dagen in de week boodschappen kunt doen.
Dat is dus 30*6= 180
Vanuitgaande dat er in een maand ong 4 weken gaan is komt je op 720 euro... ik vind het nogal wat!!
wij komen rond met 30 euro per week en dan eten we écht lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef amaranta het volgende:
30 euro per dag is overigens veel.
Laten we zeggen dat je 6dagen in de week boodschappen kunt doen.
Dat is dus 30*6= 180
Vanuitgaande dat er in een maand ong 4 weken gaan is komt je op 720 euro... ik vind het nogal wat!!
OT: sorry hoor, maar wat een enorme onzin. Dat jij dan waarschijnlijk in 'prachtwijk" Overdiequote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets. Ik ben/was er zelf ook een. De hele manier van op elkaar reageren is precies hoe ik het me kan herinneren van mijn eigen Alkmaarse jeugd. Als je ze 20 jaar terug zou zetten in de tijd, zou het gewoon een stelletje bij mij uit de burut kunnen zijn. Het spelletjes doen op de computer, de rolverdeling, de manier van communiceren, de stijl van kleden.... alles.
Ik vond het wel typisch van die Nico. De hele tijd praatjes dat hij dit en dat wil doen ('ik vind dat we wel het beste moeten zijn met ons budget' - 'ik maak een cheeseburger voor je') maar als het puntje bij het paaltje komt kan en doet hij het gewoon niet. Met z'n wijn, z'n whiskey ('IK WIL WEL WHISKEY HOOR'), z'n bier (ik wil geen goedkoop bier, BLEGH), z'n dubbele potjes dipsaus ('want 1 zo'n potje is zo leeg'). Echt, jeuzesquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat boodschappen doen was idd wat zegNIco:"Ja we moeten wel op de kosten letten" Meteen zo'n karton Heineken in beeld.
Neem dan eerst eten en kijk daarna wat er over is voor drank ofzo.
En 20 euro over het budget heen dan kan je echt geen boodschappen doen.
Kun je dr beter eentje online gaan opvoeden, die kun je ook uit zetten.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als ik het zo lees is het ge-wel-dig voor mij die totaaal niet met kinderen om kan gaan maar die later toch eigenlijk wel een kind wil
Mijn tamagotchi hield het nooit lang uitquote:Op maandag 21 januari 2008 15:52 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Kun je dr beter eentje online gaan opvoeden, die kun je ook uit zetten.
ik heb het idee dat het alleen eten isquote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Limbo-lil het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze met het budget van 30 euro per dag het hele budget bedoelen, dus huur, gas, licht, luiers, oppaskosten, whiskey, ingezetenenomslag en loodgieterskosten??
Of is dat een beetje te hoog gegrepen voor de deelnemers?
30 euro per dag om boodschappen te doen lijkt me namelijk alleen haalbaar voor Nico later, maar dan moet ie wel zijn instelling niet veranderen en 30 euro per week lijkt me niet echt realistisch als ik zie waar ze boodschappen doen en wat ze in hun karretje gooien, maar daar moeten ze misschien zelf achter komen. Volgende week dus de hele week vega-hutspot van de aldi en de introductie van de katoenen luier.
Ze zeiden het zelf al, ze zagen elkaar een paar dagen niet, en dan was alles weer goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Overigens zou het me niks verbazen als ze anderhalve dag later elkaar al weer de eeuwige trouw hebben beloofd, is er iemand die dat weet?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ze zeiden het zelf al, ze zagen elkaar een paar dagen niet, en dan was alles weer goed.
Funest als je dag en nacht op elkaars lip zit, en mensen zichzelf opsluiten met Bejeweled zien als een constructieve manier om ruzies op te lossen.
Kun je nagaan. Eigenlijk zouden ze contractueel gedwongen moeten worden om die drie weken uit te zitten.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dag en nacht?ze waren amper 24 uur samen in één huis
![]()
Ah, gelukkig, nog iemand die dat vond. Ben daarom ook blij dat ze weg zijn want je kunt hen echt helemaal niet serieus nemen. Wat een volk. Die ouders zouden zichzelf ook eens op hun hoofd moeten krabben vwb hun opvoeding....quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Die lesbiennes waren dan ook ziek in hun hoofd. Hun geaardheid, uiterlijk en innerlijk, allemaal fout. Dringend hulp laten zoeken.
kerel..quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Die lesbiennes waren dan ook ziek in hun hoofd. Hun geaardheid, uiterlijk en innerlijk, allemaal fout. Dringend hulp laten zoeken.
een beetje fles malt whiskey is al snel over de 30 euro.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
snap niet hoe ze voor een DAG boven de 30 komen met twee man
Dat dacht ik eigenlijk ook, 30 euro per dag voor boodschappen is best veel.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Limbo-lil het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze met het budget van 30 euro per dag het hele budget bedoelen, dus huur, gas, licht, luiers, oppaskosten, whiskey, ingezetenenomslag en loodgieterskosten??
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een treffende voorspelling gegeven, en ik ben bang dat ie ook uitkomt. Het zijn zo'n enorme stereotypes.
Oehhhhhhhhhh evilquote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Eigenlijk zouden ze contractueel gedwongen moeten worden om die drie weken uit te zitten.
Briljante televisie zou het opleveren..
Ja dat was echt TE kansloos.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Voor een losse sifon de loodgieter bellen![]()
hoezo impulsiefquote:Op maandag 21 januari 2008 21:26 schreef arrebar het volgende:
Je moet toch wel een flink gebrek aan doorzettingsvermogen hebben als je het binnen een dag opgeeft.
Idd, wat een ontzettend vies stelletje, die ene was zeldzaam aartslui en allebei zagen ze er niet uitquote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Ik zal een update geven..... ze zijn nog steeds uit elkaar.. Het blijkt dat de zwartharige shirley autistisch zou zijn. Jenneke was hier niet van op de hoogte...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Moeten ze nog wel wat leren. Voor een losse sifon de loodgieter bellen![]()
Erg jammer dat het roze koppel eruit ligt, ik als lesbo had het graag verder gevolgd. Toch verbaast het me niet, twee vrouwen samen zorgt over het algemeen voor flink wat méér frictie dan een koppel met een man. Zo ongeïnteresseerd als ze kunnen zijn (Aaaaajaxxx) zo rustgevend is de invloed van een man vaak ook wel ('oh sgoed, doe maar'). Misschien hadden ze samen last van PMS en dan kun je het shaken natuurlijk.
Overigens zou het me niks verbazen als ze anderhalve dag later elkaar al weer de eeuwige trouw hebben beloofd, is er iemand die dat weet?
zij wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:45 schreef jmac het volgende:
Ze zeggen toch ook altijd dat potten bij de tweede date meteen gaan inpakken en samenwonen..
Nou ze bevestigen alles dus.
Ik denk dat daar juist op gescreent is, bij Jenneke en Shirley. De kans was groot dat het zou uitdraaien op een soap, en tja, da's goeie TV. Er wordt immers nu over gepraat...dat zou je met een perfect stel niet hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
zij wel ja
mij niet gezien gelukkig
En ik zou al helemaal niet mee doen aan zo'n programma met iemand die ik niet ken..
Shirley zou t stel opgegeven hebben en Jenneke leek het wel grappig...
Kansloze motivatie om mee te doen. De screening van BNN lijkt me dan ook erg te wensen over te laten..
Misschien waren zij het enige lesbische koppel, dan is die keus snel gemaakt voor programma makers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
zij wel ja
mij niet gezien gelukkig
En ik zou al helemaal niet mee doen aan zo'n programma met iemand die ik niet ken..
Shirley zou t stel opgegeven hebben en Jenneke leek het wel grappig...
Kansloze motivatie om mee te doen. De screening van BNN lijkt me dan ook erg te wensen over te laten..
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
\ik vind Rob en Sanne wel leuk
Mee eens,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef peterfan het volgende:
Ik vind het juist jammer dat ze die lesbo's mee hebben laten doen. Je zag meteen al dat dat niets werd, ik zie liever stelletjes die echt denken dat ze volwassen zijn en toe zijn aan kinderen, zoals die Alkmaarders, waarbij het ze vies zal tegenvallen en ze hopelijk nog even gaan nadenken.
Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik zal een update geven..... ze zijn nog steeds uit elkaar.. Het blijkt dat de zwartharige shirley autistisch zou zijn. Jenneke was hier niet van op de hoogte...
En voor wat ik hoorde hebben ze elkaar voor de uitzending een keer of 2 ontmoet naast dat ze elkaar via internet spraken..... (voor wat daarvan waar is want ik heb ze in dat kleine stukje ook horen praten over dat ze vaker ruzie hadden zonder uit te praten... dat zou knap zijn in 2 keer elkaar zien)
Daar stond ik dus ook echt van te kijken.quote:Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde waren de ouders van deze kinderen (zowel die we al gezien hebben als die nog moeten komen): hebben die hun kinderen echt niets geleerd?! Koken, boodschappen doen, schoonmaken, rékenen... dat zijn toch dingen die je vanaf je 17e echt wel moet kunnen?!?
Ja dat was ook wel dom.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?![]()
Zei zal Zij zijn...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:10 schreef Wouser het volgende:
[..]
Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatie
http://expreszo.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=31992&p=1168343#p1169091
bron: geenstijl.nl
[..]
Daar stond ik dus ook echt van te kijken.
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Geniaal programma![]()
Ook echt zo oerdom die mensen. Kunnen niet eens met eenb udget boodschappen doen.
Dan vraag ik me echt af waar je opvoeding is gebleven.
Of die shirley geloof ik. Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?![]()
Die kakker was ook echt erg, vooral dat stukje met Ajax.
Het ligt heus niet aan BNN hoor, maar aan Endemol, de producent van het programma.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef jmac het volgende:
Jeuzus wat slecht van BNN dan:
"Hey hey!
Ik word niet zo fijn afgeschilderd in dat programma.
Ik zal even uitleggen hoe het werkelijk in elkaar steekt.
Het zat dus zo; ik ben al sinds mijn 16de bij een meisje, Femke, we woonde al een jaar samen en we hadden een soort break-up. In die tijd heb ik Jenn leren kennen op Gay.eu en IK; met mijn impulsieve kop stelde voor om mee te doen met dat programma.
We kende elkaar pas een maand en we hadden elkaar pas één keer gezien, haha. Tot onze stomme verbazing kwamen we door ALLE screenings heen, en we zaten in het programma.
Lees: Dus het was geen echte liefde!
Voordat we "het roze huis" in gingen was de relatie met mijn huidige vriendin alweer hersteld en ik MOEST van mijn ouders mee doen aan "Baby te huur". Dus ik deed mee, maar ik wist toch al dat ik "iets" ging doen om eruit te kunnen. Dus ik stelde me iets wat Bitchie op.
De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
Sindsdien (November) heb ik geen contact meer met mijn moeder en woon ik weer lekker samen met mijn vrouwtje.
Zo is het dus echt gegaan, ik vind dat mijn verhaal ook welleens gehoord mag worden
Gr. Shirley"
Ze zal er heus niet over liegen dus het is wel erg slecht van BNN dat ze niet eens achter zoiets komen.. Beetje jammer.
Ach nou ja, ze zijn net 'zelfstandig', dan kan je ook geen gastronomische dingen verwachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef Wexy het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?
Volgende week maar ff weer kijken
neem aan dat één van de ouders daar wel telkens rondhangt hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Logician het volgende:
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
Idem die Rob lijkt me een jongen die behoorlijk wat levenservaring achter de boeg heeft en die gun je het gewoon..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is ook het enige koppel waar ik enthousiast over ben.(Rob en Sanne dus)
Je vergeet de grote zwarte 25cm lange voorbinddildo!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Hyves van Shirley: http://proud2bme.hyves.nl/ gelukkig samenwonend met haar vriendin van..... 25das vast een reuze geduldig mens met een overdosis moederinstinct en een hele dikke roze bril. Die het niet erg vindt om alles thuis alleen te doen....
Ow doe me een lol zegquote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:34 schreef Logician het volgende:
[..]
Je vergeet de grote zwarte 25cm lange voorbinddildo!
http://femmefatale23.hyves.nl/ Dit zal de vriendin in kwestie dan wel zijnquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:52 schreef Limbo-lil het volgende:
Hyves van Shirley: http://proud2bme.hyves.nl/ gelukkig samenwonend met haar vriendin van..... 25das vast een reuze geduldig mens met een overdosis moederinstinct en een hele dikke roze bril. Die het niet erg vindt om alles thuis alleen te doen....
Precies ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
http://femmefatale23.hyves.nl/ Dit zal de vriendin in kwestie dan wel zijn
Ahh kom op.. Ik ben toch niet de enige die met dr 14e wel al wist hoe ze aardappels vlees groenten en weet ik veel wat moest koken??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ach nou ja, ze zijn net 'zelfstandig', dan kan je ook geen gastronomische dingen verwachten.
Verandert overigens niet dat ook ik nieuwsgierig ben of onze Nico z'n bierhamburgersoep dieet voort gaat zetten
Ik wist het toen ook al ja, maar om ook maar meteen aan te nemen dat iedereen het dan al weet is misschien iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:29 schreef Wexy het volgende:
Ahh kom op.. Ik ben toch niet de enige die met dr 14e wel al wist hoe ze aardappels vlees groenten en weet ik veel wat moest koken??
Gebakken aardappels...dat waren voorverpakte en geschilde krieltjes die ze in een pan flikkerdenquote:17 jaar dan mag je in mijn beleving wel meer kunnen maken dan hamburgers gebakken aardappels en soep..
Jenneke deed in elk geval een poging met spaghetti
Precies, ik zou me ook wel redden, maar om nou te verwachten dat iedere tiener volop meehelpt in het huishouden: echt nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik wist het toen ook al ja, maar om ook maar meteen aan te nemen dat iedereen het dan al weet is misschien iets teveel van het goede
Sinds wanneer rijden er nachttreinen vanaf Arnhem?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef jmac het volgende:
De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef Bas242 het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijden er nachttreinen vanaf Arnhem?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Logician het volgende:
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Hik het volgende:
Hilarisch programma inderdaad. Voor de mensen die zich zorgen maken, ik "ken" (via via) een stel dat hun baby heeft "uitgeleend" en daar was niets mis mee hoor. Ze hebben de boel vanaf dichtbij de hele tijd in de gaten kunnen houden en konden dus ingrijpen als ze het ergens echt niet mee eens waren.
Ja en?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Shirley was in Shownieuws gisteravond.
Dat ze daar ook weer d'r verhaal ging doen.quote:
Zeer nuttige bijdragequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ze daar ook weer d'r verhaal ging doen.Maar ik heb maar een klein stukje gezien.
Ik wist het niet van te voren dus kan ik het ook niet van te voren zeggen en zoals ik al zei heb ik maar een klein stuk gezien. Miisschien heeft iemand het helemaal gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zeer nuttige bijdrage
Of A. melden op voorhand zodat iemand kan gaan kijken...
Of B. zelf kijken zodat je ook inhoudelijk er iets over kan vertellen...
Dit is gewoon een zeer nuttige bijdrage zo....
Ha, vanuit welke optiek? De kijkcijferbril?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens Endemol was er niks mis met de screening.
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet nu waar dat dikke kakkerskind op lijkt... die zoon van Ron Brandsteder!
WTFquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Wouser het volgende:
Ok dat kakkerskind aka nico moeten we dus afschrijven na het zien van...
http://www.dumpert.nl/med(...)angere_vriendin.html![]()
![]()
super kansloos die gast
ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, die Nico heeft ADHD, dat verklaart een hoop. Mijn vriend heeft ook ADHD, maar ik vind die Nico toch echt een heel stuk irritanter zeg!![]()
En die ouders van Nico en Cindy, omfg![]()
Haha, iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kan iemand die Nico in een isoleercel stoppen
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereidenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!![]()
Ja wat wil je, baby's poepen enorm veel, dat onderschatten ze allemaal volgensmij xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereiden
Ze duwen een meloen naar binnen en die moet dan weer naar buiten.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die bevalling dna gaan doen. Of komt de ooievaar toch langs?
Nouja dat bedoel ik. Heb zelf ook in een kinderdagverblijf gewerkt en daar zat het soms ook tot aan hun rug/nek, dus ja xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
Mijn baby poept lang niet elke dag.
Maar de dagen dat ze poept is het elke luier feest.
hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ja met een baby van 3 mnd kan ik het ook
iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:49 schreef amaranta het volgende:
Saphia is echt een ondankbare trut.
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????
ach je hebt een vroege tv carierrequote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
Ik denk dat sommige ouders het wel goed vinden om de jeugd een keer te laten zien hoe het nou eigenlijk is. Hadden zij mss wel ook wel mee willen maken. Maar dan nog zou ik het niet snel doen denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
..wat dacht je dán. Dan was Nederland ontploft.quote:
Echt hequote:
het past perfect bij elkaarquote:
Ze weten niks hè, vergeet dat nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Gaat ie een voetbal pakken he. Je gaat toch eerst de basic dingen af? Vieze luier, honger, dorst, slapen??![]()
dan nog lijkt het me een groot verschil tussen een kind van bijna 1 jaar en een baby van een maand of 2 `3quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, driekwart huilt, dus die stellen denken er écht nog wel een jaar of wat over na, en dan heb je alsnog het beoogde effect.
Eendagsbaby of niet.
Voor jou, voor die pubers en de doelgroep niet. Voor mij is een baby ook een baby.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan nog lijkt het me een groot verschil tussen een kind van bijna 1 jaar en een baby van een maand of 2 `3
Kutquote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.
vooruit dan maar...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor jou, voor die pubers en de doelgroep niet. Voor mij is een baby ook een baby.
Iets wat continu huilt, schijt produceert en waarbij je geen idee hebt wat je ermee moet doen.
Jeez man, dat kan toch niet. Je kan toch gewoon logisch nadenken?! Ik bedoel, mijn vriend weet in principe ook niet zoveel van baby's af, maar dit soort basics?quote:
reken maar dat het na 2 dagen ook wel al irritatie opwektquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe lang houden ze die baby? In het begin is het ondanks al het gehuil natuurlijk allemaal nog nieuw en leuk. Pas als je zo'n baby een weekend ofzo hebt, wordt het volgens mij echt irritant.
Volgens mij was het gewoon slecht gemonteerd. En hebben ze niet laten zien dat ze alles gechekt hebben. Dat meisje van Nico lijkt me capabel genoeg daarvoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeez man, dat kan toch niet. Je kan toch gewoon logisch nadenken?! Ik bedoel, mijn vriend weet in principe ook niet zoveel van baby's af, maar dit soort basics?
Maargoed, het zal wel.
Ik vind dit meer de ultieme relatietest dan Temptation Island, eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |