Precies ja.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 21:59 schreef Addict89 het volgende:
[..]
http://femmefatale23.hyves.nl/ Dit zal de vriendin in kwestie dan wel zijn
Ahh kom op.. Ik ben toch niet de enige die met dr 14e wel al wist hoe ze aardappels vlees groenten en weet ik veel wat moest koken??quote:Op dinsdag 22 januari 2008 19:27 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ach nou ja, ze zijn net 'zelfstandig', dan kan je ook geen gastronomische dingen verwachten.
Verandert overigens niet dat ook ik nieuwsgierig ben of onze Nico z'n bierhamburgersoep dieet voort gaat zetten
Ik wist het toen ook al ja, maar om ook maar meteen aan te nemen dat iedereen het dan al weet is misschien iets teveel van het goedequote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:29 schreef Wexy het volgende:
Ahh kom op.. Ik ben toch niet de enige die met dr 14e wel al wist hoe ze aardappels vlees groenten en weet ik veel wat moest koken??
Gebakken aardappels...dat waren voorverpakte en geschilde krieltjes die ze in een pan flikkerdenquote:17 jaar dan mag je in mijn beleving wel meer kunnen maken dan hamburgers gebakken aardappels en soep..
Jenneke deed in elk geval een poging met spaghetti
Precies, ik zou me ook wel redden, maar om nou te verwachten dat iedere tiener volop meehelpt in het huishouden: echt nietquote:Op dinsdag 22 januari 2008 22:52 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Ik wist het toen ook al ja, maar om ook maar meteen aan te nemen dat iedereen het dan al weet is misschien iets teveel van het goede
Sinds wanneer rijden er nachttreinen vanaf Arnhem?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef jmac het volgende:
De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
quote:Op woensdag 23 januari 2008 08:54 schreef Bas242 het volgende:
[..]
Sinds wanneer rijden er nachttreinen vanaf Arnhem?
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Logician het volgende:
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
quote:Op dinsdag 22 januari 2008 14:07 schreef Hik het volgende:
Hilarisch programma inderdaad. Voor de mensen die zich zorgen maken, ik "ken" (via via) een stel dat hun baby heeft "uitgeleend" en daar was niets mis mee hoor. Ze hebben de boel vanaf dichtbij de hele tijd in de gaten kunnen houden en konden dus ingrijpen als ze het ergens echt niet mee eens waren.
Ja en?quote:Op woensdag 23 januari 2008 10:51 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Shirley was in Shownieuws gisteravond.
Dat ze daar ook weer d'r verhaal ging doen.quote:
Zeer nuttige bijdragequote:Op woensdag 23 januari 2008 11:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ze daar ook weer d'r verhaal ging doen.Maar ik heb maar een klein stukje gezien.
Ik wist het niet van te voren dus kan ik het ook niet van te voren zeggen en zoals ik al zei heb ik maar een klein stuk gezien. Miisschien heeft iemand het helemaal gezien?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:05 schreef Wexy het volgende:
[..]
Zeer nuttige bijdrage
Of A. melden op voorhand zodat iemand kan gaan kijken...
Of B. zelf kijken zodat je ook inhoudelijk er iets over kan vertellen...
Dit is gewoon een zeer nuttige bijdrage zo....
Ha, vanuit welke optiek? De kijkcijferbril?quote:Op woensdag 23 januari 2008 14:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Volgens Endemol was er niks mis met de screening.
ja je hebt gelijkquote:Op woensdag 23 januari 2008 20:12 schreef Rens_Wilders het volgende:
Weet nu waar dat dikke kakkerskind op lijkt... die zoon van Ron Brandsteder!
WTFquote:Op vrijdag 25 januari 2008 14:06 schreef Wouser het volgende:
Ok dat kakkerskind aka nico moeten we dus afschrijven na het zien van...
http://www.dumpert.nl/med(...)angere_vriendin.html![]()
![]()
super kansloos die gast
ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, die Nico heeft ADHD, dat verklaart een hoop. Mijn vriend heeft ook ADHD, maar ik vind die Nico toch echt een heel stuk irritanter zeg!![]()
En die ouders van Nico en Cindy, omfg![]()
Haha, iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kan iemand die Nico in een isoleercel stoppen
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereidenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!![]()
Ja wat wil je, baby's poepen enorm veel, dat onderschatten ze allemaal volgensmij xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereiden
Ze duwen een meloen naar binnen en die moet dan weer naar buiten.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die bevalling dna gaan doen. Of komt de ooievaar toch langs?
Nouja dat bedoel ik. Heb zelf ook in een kinderdagverblijf gewerkt en daar zat het soms ook tot aan hun rug/nek, dus ja xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
Mijn baby poept lang niet elke dag.
Maar de dagen dat ze poept is het elke luier feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |