ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:36 schreef Enfermera het volgende:
Oh god, die Nico heeft ADHD, dat verklaart een hoop. Mijn vriend heeft ook ADHD, maar ik vind die Nico toch echt een heel stuk irritanter zeg!![]()
En die ouders van Nico en Cindy, omfg![]()
Haha, iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
ADHD SchmADHD, het is gewoon een onbehouwen stuk stront, die zijn vriendin als bier-aanvoerder ziet.
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!quote:Op zondag 27 januari 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
Kan iemand die Nico in een isoleercel stoppen
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereidenquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Enfermera het volgende:
Hij gaat al van z'n stokje als er bij een nep baby over poep gepraat wordt, wtf!![]()
Ja wat wil je, baby's poepen enorm veel, dat onderschatten ze allemaal volgensmij xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ik de verhalen zo gehoord heb, kan ie zich nog voorbereiden
Ze duwen een meloen naar binnen en die moet dan weer naar buiten.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vraag me af hoe ze die bevalling dna gaan doen. Of komt de ooievaar toch langs?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |