Nouja dat bedoel ik. Heb zelf ook in een kinderdagverblijf gewerkt en daar zat het soms ook tot aan hun rug/nek, dus ja xDquote:Op zondag 27 januari 2008 21:45 schreef amaranta het volgende:
Mijn baby poept lang niet elke dag.
Maar de dagen dat ze poept is het elke luier feest.
hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ja met een baby van 3 mnd kan ik het ook
iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:49 schreef amaranta het volgende:
Saphia is echt een ondankbare trut.
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????
ach je hebt een vroege tv carierrequote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
Ik denk dat sommige ouders het wel goed vinden om de jeugd een keer te laten zien hoe het nou eigenlijk is. Hadden zij mss wel ook wel mee willen maken. Maar dan nog zou ik het niet snel doen denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |