hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????quote:Op zondag 27 januari 2008 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ja met een baby van 3 mnd kan ik het ook
iddquote:Op zondag 27 januari 2008 21:49 schreef amaranta het volgende:
Saphia is echt een ondankbare trut.
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.quote:Op zondag 27 januari 2008 21:53 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahhaha had jij gedacht dat ze meteen 1 van n dag af zouden staan voor dit programma????
ach je hebt een vroege tv carierrequote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
Ik denk dat sommige ouders het wel goed vinden om de jeugd een keer te laten zien hoe het nou eigenlijk is. Hadden zij mss wel ook wel mee willen maken. Maar dan nog zou ik het niet snel doen denk ikquote:Op zondag 27 januari 2008 21:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, dat niet... ik had sowieso niet gedacht dat er iemand zo stom is om zn baby hiervoor uit te lenen.
Ik zou het mijn ouders nooit vergeven als ik baby was.
..wat dacht je dán. Dan was Nederland ontploft.quote:
Echt hequote:
het past perfect bij elkaarquote:
Ze weten niks hè, vergeet dat nietquote:Op zondag 27 januari 2008 21:59 schreef Enfermera het volgende:
Gaat ie een voetbal pakken he. Je gaat toch eerst de basic dingen af? Vieze luier, honger, dorst, slapen??![]()
dan nog lijkt het me een groot verschil tussen een kind van bijna 1 jaar en een baby van een maand of 2 `3quote:Op zondag 27 januari 2008 22:00 schreef Nosh het volgende:
Sowieso, driekwart huilt, dus die stellen denken er écht nog wel een jaar of wat over na, en dan heb je alsnog het beoogde effect.
Eendagsbaby of niet.
Voor jou, voor die pubers en de doelgroep niet. Voor mij is een baby ook een baby.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
dan nog lijkt het me een groot verschil tussen een kind van bijna 1 jaar en een baby van een maand of 2 `3
Kutquote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.
vooruit dan maar...quote:Op zondag 27 januari 2008 22:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Voor jou, voor die pubers en de doelgroep niet. Voor mij is een baby ook een baby.
Iets wat continu huilt, schijt produceert en waarbij je geen idee hebt wat je ermee moet doen.
Jeez man, dat kan toch niet. Je kan toch gewoon logisch nadenken?! Ik bedoel, mijn vriend weet in principe ook niet zoveel van baby's af, maar dit soort basics?quote:
reken maar dat het na 2 dagen ook wel al irritatie opwektquote:Op zondag 27 januari 2008 22:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe lang houden ze die baby? In het begin is het ondanks al het gehuil natuurlijk allemaal nog nieuw en leuk. Pas als je zo'n baby een weekend ofzo hebt, wordt het volgens mij echt irritant.
Volgens mij was het gewoon slecht gemonteerd. En hebben ze niet laten zien dat ze alles gechekt hebben. Dat meisje van Nico lijkt me capabel genoeg daarvoor.quote:Op zondag 27 januari 2008 22:10 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Jeez man, dat kan toch niet. Je kan toch gewoon logisch nadenken?! Ik bedoel, mijn vriend weet in principe ook niet zoveel van baby's af, maar dit soort basics?
Maargoed, het zal wel.
Ik vind dit meer de ultieme relatietest dan Temptation Island, eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |