Je hebt zojuist een treffende voorspelling gegeven, en ik ben bang dat ie ook uitkomt. Het zijn zo'n enorme stereotypes.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:40 schreef Nosh het volgende:
Die kakker gaat in geldnood raken, die lesbies trekken de baby niet en krijgen slaande ruzie met eerdergenoemde kakker, dat petje en z'n vriendin hebben na drie weken geen relatie meer, en die rapper met z'n scooterchick eindigen zielsgelukkig, totdat hij na tien jaar vreemd gaat met haar beste vriendin.
Ik roep maar wat, verder is het akelig voorspelbaar en moet het op gang komen.
"Ik vind dat wij het beste met het geld om moeten gaan, schat"quote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Die kakker trouwens.Net de zoon van Jort Kelder.
Typisch voor iemand die zich zorgen maakt of er wel genoeg hangertjes voor zijn gestreken overhemden zijn.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
"Ik vind dat wij het beste met het geld om moeten gaan, schat"
..
"IK WIL EIGENLIJK WHISKEY!1!"
...
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:51 schreef amaranta het volgende:
Toen waren er nog maar 3? Nou ja opzich wel goed dat ze erachter zijn dat het niet werkt voordat een van de 2 al zwanger zou zijn.
het zou niet de 1e keer zijn dat een thuiswonende tienermeid zwanger raakt en niet weet waar ze aan begint...quote:
Iddquote:Op zondag 20 januari 2008 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Die kakker trouwens.Net de zoon van Jort Kelder.
Dit is echt typisch Nederland.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolere, wat een rol- en vooroordeelbevestigend programma tot nu toe
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:00 schreef Nouk het volgende:
Zo wat een lul die kakker zeg. Arm meiske.
Nouja als zij er blij mee is, ik hoef zoeen niet.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas.
Nee maar later als ze het inziet en anders wil dan is het te laat. Dit wil toch niemand je hele leven, zo'n rol.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.
Precies. Ze laat hem gewoon zitten en gaat zelf meteen koken.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:01 schreef Nosh het volgende:
[..]
Hoezo? Ze schikt zichzelf met liefde in die rol, en heeft geen enkel moment tegengas tegen die burberry-kapstok.
Inderdaad. Vreselijk. Ik schrik er eigenlijk van, hoe stereotype die lui zich allemaal gedragen.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
Kolere, wat een rol- en vooroordeelbevestigend programma tot nu toe
Ik ben bang dat, in een onbewaakt ogenblik, de peuters straks gewoon zitten te paffenquote:Op zondag 20 januari 2008 22:07 schreef Tinkepink het volgende:
Zouden ze wel stoppen met roken als de kinderen er eenmaal zijn. Of hangen ze dan met een peuk boven de wieg?
Die Rob is als enige daar van niks naar 'iets' opgeklommen, en daarmee ook het meest erbij gebaat om dit ook tot een goed einde te brengen. Dat stelletje heeft hun ideaal ook het helderst voor ogen, samen met die neus, die gewoon bier wil drinken en Ajax-liedjes wil zingen, terwijl het vrouwtje staat te koken.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:16 schreef LasTeR het volgende:
Rob en Sanne zijn ook de enigen waarbij ik het gevoel heb dat ze het met zekerheid halen.
Heb een paar keer 'n oproep zien staan op het WWW.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:25 schreef geppie het volgende:
Ik vroeg me ook al af hoe ze aan die uitleenkinderen komen....voor de rest wel een leuk programma.
Wel een uitkomst als je een kutkind hebt!quote:Op zondag 20 januari 2008 22:28 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb een paar keer 'n oproep zien staan op het WWW.
Wat is er mis met Alkmaarders dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 22:03 schreef Tinkepink het volgende:
Die Tukkers zijn wel erg grappig. Die gaan het wel redden volgens mij.
En die Alkmaarders, ja typische Alkmaarders. Ze herinneren mij pijnlijk aan mijn eigen jeugd.
Nehh, ze konden ook biefstuk nemen! Een anderen avond.quote:Op zondag 20 januari 2008 22:26 schreef Burdie het volgende:
Geniaal genoten van avond, leuk programma.
Die kakker die alleen maar TV wilde kijken. En alleen maar hamburgers eten, dat is toch niks?!
Jaquote:
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.quote:Op maandag 21 januari 2008 11:04 schreef Nashje het volgende:
Die superjood moet z'n vriendin gewoon aan mij geven. Ik zou d'r namelijk doen en heel lief verzorgen.
Ben blij dat die potten weg zijn trouwens.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.
quote:Op maandag 21 januari 2008 11:24 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wie is er een jood? Ik herken dat nooit.
Niets. Ik ben/was er zelf ook een. De hele manier van op elkaar reageren is precies hoe ik het me kan herinneren van mijn eigen Alkmaarse jeugd. Als je ze 20 jaar terug zou zetten in de tijd, zou het gewoon een stelletje bij mij uit de burut kunnen zijn. Het spelletjes doen op de computer, de rolverdeling, de manier van communiceren, de stijl van kleden.... alles.quote:
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
serieus![]()
ik woon al vanaf me 19e op mezelf, en heb toch nog nooit zo dom geleefd en inkopen gedaan etc![]()
die kakker met z'n whiskeyserieus
ik vraag me altijd weer af waarom ze geen mensen met een gezond verstand in zo'n programma halenOk, de kijkcijfers misschien?
Maar één normaal stel.. voor het relativeren van het SBS-publiek.. is dat zo veel gevraagd?
quote:Op maandag 21 januari 2008 13:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mensen met een gezond verstand gaan niet al op hun 19e samenwonen. Begrijp dat dan.
Was toch maar 8 euro ofzo?quote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat boodschappen doen was idd wat zegNIco:"Ja we moeten wel op de kosten letten" Meteen zo'n karton Heineken in beeld.
Neem dan eerst eten en kijk daarna wat er over is voor drank ofzo.
En 20 euro over het budget heen dan kan je echt geen boodschappen doen.
Oh is dat zo? Dan heb ik het misschien niet goed gezien.quote:
Achja.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Dan heb ik het misschien niet goed gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |