ze kwamen uit op 65 euro ofzoquote:
Denk dat dat er echt weinig zijn hoor.quote:Op maandag 21 januari 2008 13:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ja, maar er bestaan wel mensen met gezond verstand die 'eens willen kijken hoe het bevalt' neem ik aan
Dat klopt ja. Ik ben 18, en met een budget van 30 (?) euro ga ik geen whiskey, bier en chips kopenquote:toen ik 19 was woonde ik ook niet samen, maar kon ik wel normaal boodschappen doen
Wat voor budget hadden ze dan? Ik dacht 30 euro per dag. Kan inderdaad ook 50 zijn, want ze haalde er niet gek veel vanaf.quote:
Ik zit met z'n tweetjes zelden boven de 50 per week....quote:Op maandag 21 januari 2008 14:21 schreef LasTeR het volgende:
30 euro per dag?!?! Dat is ziekelijk veel. Maar 50 in de week zal dan weer weinig zijn.
Straks met een baby erbij lijkt me niet dat het haalbaar is.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik zit met z'n tweetjes zelden boven de 50 per week....
Moeten ze nog wel wat leren. Voor een losse sifon de loodgieter bellenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:48 schreef jmac het volgende:
DIe lesbiennes kunnen meteen in de bouw gaan werken. Trek die broek eens op joh
En ruzie om friggin niets.
Het was toch gewoon 30 euro per dag op alle dagen? 210 euro in de week wordt dat dus. En dat is nog meer.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef amaranta het volgende:
30 euro per dag is overigens veel.
Laten we zeggen dat je 6dagen in de week boodschappen kunt doen.
Dat is dus 30*6= 180
Vanuitgaande dat er in een maand ong 4 weken gaan is komt je op 720 euro... ik vind het nogal wat!!
wij komen rond met 30 euro per week en dan eten we écht lekkerquote:Op maandag 21 januari 2008 14:18 schreef amaranta het volgende:
30 euro per dag is overigens veel.
Laten we zeggen dat je 6dagen in de week boodschappen kunt doen.
Dat is dus 30*6= 180
Vanuitgaande dat er in een maand ong 4 weken gaan is komt je op 720 euro... ik vind het nogal wat!!
OT: sorry hoor, maar wat een enorme onzin. Dat jij dan waarschijnlijk in 'prachtwijk" Overdiequote:Op maandag 21 januari 2008 12:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Niets. Ik ben/was er zelf ook een. De hele manier van op elkaar reageren is precies hoe ik het me kan herinneren van mijn eigen Alkmaarse jeugd. Als je ze 20 jaar terug zou zetten in de tijd, zou het gewoon een stelletje bij mij uit de burut kunnen zijn. Het spelletjes doen op de computer, de rolverdeling, de manier van communiceren, de stijl van kleden.... alles.
Ik vond het wel typisch van die Nico. De hele tijd praatjes dat hij dit en dat wil doen ('ik vind dat we wel het beste moeten zijn met ons budget' - 'ik maak een cheeseburger voor je') maar als het puntje bij het paaltje komt kan en doet hij het gewoon niet. Met z'n wijn, z'n whiskey ('IK WIL WEL WHISKEY HOOR'), z'n bier (ik wil geen goedkoop bier, BLEGH), z'n dubbele potjes dipsaus ('want 1 zo'n potje is zo leeg'). Echt, jeuzesquote:Op maandag 21 januari 2008 14:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja dat boodschappen doen was idd wat zegNIco:"Ja we moeten wel op de kosten letten" Meteen zo'n karton Heineken in beeld.
Neem dan eerst eten en kijk daarna wat er over is voor drank ofzo.
En 20 euro over het budget heen dan kan je echt geen boodschappen doen.
Kun je dr beter eentje online gaan opvoeden, die kun je ook uit zetten.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Als ik het zo lees is het ge-wel-dig voor mij die totaaal niet met kinderen om kan gaan maar die later toch eigenlijk wel een kind wil
Mijn tamagotchi hield het nooit lang uitquote:Op maandag 21 januari 2008 15:52 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Kun je dr beter eentje online gaan opvoeden, die kun je ook uit zetten.
ik heb het idee dat het alleen eten isquote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Limbo-lil het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze met het budget van 30 euro per dag het hele budget bedoelen, dus huur, gas, licht, luiers, oppaskosten, whiskey, ingezetenenomslag en loodgieterskosten??
Of is dat een beetje te hoog gegrepen voor de deelnemers?
30 euro per dag om boodschappen te doen lijkt me namelijk alleen haalbaar voor Nico later, maar dan moet ie wel zijn instelling niet veranderen en 30 euro per week lijkt me niet echt realistisch als ik zie waar ze boodschappen doen en wat ze in hun karretje gooien, maar daar moeten ze misschien zelf achter komen. Volgende week dus de hele week vega-hutspot van de aldi en de introductie van de katoenen luier.
Ze zeiden het zelf al, ze zagen elkaar een paar dagen niet, en dan was alles weer goed.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Overigens zou het me niks verbazen als ze anderhalve dag later elkaar al weer de eeuwige trouw hebben beloofd, is er iemand die dat weet?
quote:Op maandag 21 januari 2008 16:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ze zeiden het zelf al, ze zagen elkaar een paar dagen niet, en dan was alles weer goed.
Funest als je dag en nacht op elkaars lip zit, en mensen zichzelf opsluiten met Bejeweled zien als een constructieve manier om ruzies op te lossen.
Kun je nagaan. Eigenlijk zouden ze contractueel gedwongen moeten worden om die drie weken uit te zitten.quote:Op maandag 21 januari 2008 16:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dag en nacht?ze waren amper 24 uur samen in één huis
![]()
Ah, gelukkig, nog iemand die dat vond. Ben daarom ook blij dat ze weg zijn want je kunt hen echt helemaal niet serieus nemen. Wat een volk. Die ouders zouden zichzelf ook eens op hun hoofd moeten krabben vwb hun opvoeding....quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Die lesbiennes waren dan ook ziek in hun hoofd. Hun geaardheid, uiterlijk en innerlijk, allemaal fout. Dringend hulp laten zoeken.
kerel..quote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Die lesbiennes waren dan ook ziek in hun hoofd. Hun geaardheid, uiterlijk en innerlijk, allemaal fout. Dringend hulp laten zoeken.
een beetje fles malt whiskey is al snel over de 30 euro.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
snap niet hoe ze voor een DAG boven de 30 komen met twee man
Dat dacht ik eigenlijk ook, 30 euro per dag voor boodschappen is best veel.quote:Op maandag 21 januari 2008 15:51 schreef Limbo-lil het volgende:
Ben ik nou de enige die denkt dat ze met het budget van 30 euro per dag het hele budget bedoelen, dus huur, gas, licht, luiers, oppaskosten, whiskey, ingezetenenomslag en loodgieterskosten??
quote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je hebt zojuist een treffende voorspelling gegeven, en ik ben bang dat ie ook uitkomt. Het zijn zo'n enorme stereotypes.
Oehhhhhhhhhh evilquote:Op maandag 21 januari 2008 16:10 schreef Nosh het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Eigenlijk zouden ze contractueel gedwongen moeten worden om die drie weken uit te zitten.
Briljante televisie zou het opleveren..
Ja dat was echt TE kansloos.quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Voor een losse sifon de loodgieter bellen![]()
hoezo impulsiefquote:Op maandag 21 januari 2008 21:26 schreef arrebar het volgende:
Je moet toch wel een flink gebrek aan doorzettingsvermogen hebben als je het binnen een dag opgeeft.
Idd, wat een ontzettend vies stelletje, die ene was zeldzaam aartslui en allebei zagen ze er niet uitquote:Op maandag 21 januari 2008 16:22 schreef Nashje het volgende:
Ik zal een update geven..... ze zijn nog steeds uit elkaar.. Het blijkt dat de zwartharige shirley autistisch zou zijn. Jenneke was hier niet van op de hoogte...quote:Op maandag 21 januari 2008 14:46 schreef Limbo-lil het volgende:
[..]
Moeten ze nog wel wat leren. Voor een losse sifon de loodgieter bellen![]()
Erg jammer dat het roze koppel eruit ligt, ik als lesbo had het graag verder gevolgd. Toch verbaast het me niet, twee vrouwen samen zorgt over het algemeen voor flink wat méér frictie dan een koppel met een man. Zo ongeïnteresseerd als ze kunnen zijn (Aaaaajaxxx) zo rustgevend is de invloed van een man vaak ook wel ('oh sgoed, doe maar'). Misschien hadden ze samen last van PMS en dan kun je het shaken natuurlijk.
Overigens zou het me niks verbazen als ze anderhalve dag later elkaar al weer de eeuwige trouw hebben beloofd, is er iemand die dat weet?
zij wel jaquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:45 schreef jmac het volgende:
Ze zeggen toch ook altijd dat potten bij de tweede date meteen gaan inpakken en samenwonen..
Nou ze bevestigen alles dus.
Ik denk dat daar juist op gescreent is, bij Jenneke en Shirley. De kans was groot dat het zou uitdraaien op een soap, en tja, da's goeie TV. Er wordt immers nu over gepraat...dat zou je met een perfect stel niet hebbenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
zij wel ja
mij niet gezien gelukkig
En ik zou al helemaal niet mee doen aan zo'n programma met iemand die ik niet ken..
Shirley zou t stel opgegeven hebben en Jenneke leek het wel grappig...
Kansloze motivatie om mee te doen. De screening van BNN lijkt me dan ook erg te wensen over te laten..
Misschien waren zij het enige lesbische koppel, dan is die keus snel gemaakt voor programma makers.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:51 schreef Wexy het volgende:
[..]
zij wel ja
mij niet gezien gelukkig
En ik zou al helemaal niet mee doen aan zo'n programma met iemand die ik niet ken..
Shirley zou t stel opgegeven hebben en Jenneke leek het wel grappig...
Kansloze motivatie om mee te doen. De screening van BNN lijkt me dan ook erg te wensen over te laten..
Ik ook!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
\ik vind Rob en Sanne wel leuk
Mee eens,quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef peterfan het volgende:
Ik vind het juist jammer dat ze die lesbo's mee hebben laten doen. Je zag meteen al dat dat niets werd, ik zie liever stelletjes die echt denken dat ze volwassen zijn en toe zijn aan kinderen, zoals die Alkmaarders, waarbij het ze vies zal tegenvallen en ze hopelijk nog even gaan nadenken.
Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatiequote:Op dinsdag 22 januari 2008 01:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
Ik zal een update geven..... ze zijn nog steeds uit elkaar.. Het blijkt dat de zwartharige shirley autistisch zou zijn. Jenneke was hier niet van op de hoogte...
En voor wat ik hoorde hebben ze elkaar voor de uitzending een keer of 2 ontmoet naast dat ze elkaar via internet spraken..... (voor wat daarvan waar is want ik heb ze in dat kleine stukje ook horen praten over dat ze vaker ruzie hadden zonder uit te praten... dat zou knap zijn in 2 keer elkaar zien)
Daar stond ik dus ook echt van te kijken.quote:Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde waren de ouders van deze kinderen (zowel die we al gezien hebben als die nog moeten komen): hebben die hun kinderen echt niets geleerd?! Koken, boodschappen doen, schoonmaken, rékenen... dat zijn toch dingen die je vanaf je 17e echt wel moet kunnen?!?
Ja dat was ook wel dom.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?![]()
Zei zal Zij zijn...quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:10 schreef Wouser het volgende:
[..]
Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatie
http://expreszo.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=31992&p=1168343#p1169091
bron: geenstijl.nl
[..]
Daar stond ik dus ook echt van te kijken.
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Geniaal programma![]()
Ook echt zo oerdom die mensen. Kunnen niet eens met eenb udget boodschappen doen.
Dan vraag ik me echt af waar je opvoeding is gebleven.
Of die shirley geloof ik. Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?![]()
Die kakker was ook echt erg, vooral dat stukje met Ajax.
Het ligt heus niet aan BNN hoor, maar aan Endemol, de producent van het programma.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef jmac het volgende:
Jeuzus wat slecht van BNN dan:
"Hey hey!
Ik word niet zo fijn afgeschilderd in dat programma.
Ik zal even uitleggen hoe het werkelijk in elkaar steekt.
Het zat dus zo; ik ben al sinds mijn 16de bij een meisje, Femke, we woonde al een jaar samen en we hadden een soort break-up. In die tijd heb ik Jenn leren kennen op Gay.eu en IK; met mijn impulsieve kop stelde voor om mee te doen met dat programma.
We kende elkaar pas een maand en we hadden elkaar pas één keer gezien, haha. Tot onze stomme verbazing kwamen we door ALLE screenings heen, en we zaten in het programma.
Lees: Dus het was geen echte liefde!
Voordat we "het roze huis" in gingen was de relatie met mijn huidige vriendin alweer hersteld en ik MOEST van mijn ouders mee doen aan "Baby te huur". Dus ik deed mee, maar ik wist toch al dat ik "iets" ging doen om eruit te kunnen. Dus ik stelde me iets wat Bitchie op.
De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
Sindsdien (November) heb ik geen contact meer met mijn moeder en woon ik weer lekker samen met mijn vrouwtje.
Zo is het dus echt gegaan, ik vind dat mijn verhaal ook welleens gehoord mag worden
Gr. Shirley"
Ze zal er heus niet over liegen dus het is wel erg slecht van BNN dat ze niet eens achter zoiets komen.. Beetje jammer.
Ach nou ja, ze zijn net 'zelfstandig', dan kan je ook geen gastronomische dingen verwachten.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef Wexy het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?
Volgende week maar ff weer kijken
neem aan dat één van de ouders daar wel telkens rondhangt hoorquote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Logician het volgende:
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
Idem die Rob lijkt me een jongen die behoorlijk wat levenservaring achter de boeg heeft en die gun je het gewoon..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is ook het enige koppel waar ik enthousiast over ben.(Rob en Sanne dus)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |