abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:46:59 #176
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56218541
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:51 schreef Wexy het volgende:

[..]

zij wel ja

mij niet gezien gelukkig

En ik zou al helemaal niet mee doen aan zo'n programma met iemand die ik niet ken..
Shirley zou t stel opgegeven hebben en Jenneke leek het wel grappig...
Kansloze motivatie om mee te doen. De screening van BNN lijkt me dan ook erg te wensen over te laten..
Misschien waren zij het enige lesbische koppel, dan is die keus snel gemaakt voor programma makers.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:52:01 #177
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56218652
\ik vind Rob en Sanne wel leuk
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:54:02 #178
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_56218697
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:52 schreef amaranta het volgende:
\ik vind Rob en Sanne wel leuk
Ik ook!
Vooral toen Rob zo trots en best wel emo naar Sanne stond te kijken met de buik!

En toen ze vertelden dat ze kindjes willen gingen Sanne's ogen helemaal stralen.

Respect voor Rob, zijn schoonvader had hele lovende woorden over hem.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_56218736
Ik vind het juist jammer dat ze die lesbo's mee hebben laten doen. Je zag meteen al dat dat niets werd, ik zie liever stelletjes die echt denken dat ze volwassen zijn en toe zijn aan kinderen, zoals die Alkmaarders, waarbij het ze vies zal tegenvallen en ze hopelijk nog even gaan nadenken.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:56:10 #180
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_56218750
Dat is ook het enige koppel waar ik enthousiast over ben. (Rob en Sanne dus)
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
pi_56219345
Hey kom es kijken:

Volgens mij hebben we de ouders gevonden.

Ga gelijk de plisie belluh.........
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 22 januari 2008 @ 13:58:04 #182
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56223511
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:55 schreef peterfan het volgende:
Ik vind het juist jammer dat ze die lesbo's mee hebben laten doen. Je zag meteen al dat dat niets werd, ik zie liever stelletjes die echt denken dat ze volwassen zijn en toe zijn aan kinderen, zoals die Alkmaarders, waarbij het ze vies zal tegenvallen en ze hopelijk nog even gaan nadenken.
Mee eens,

Als ze dan zo nodig 2 meiden of 2 jongens er in willen zetten laat ze dan een stel doen waarbij je ook een klein beetje volwassenheid ziet.

Alleen al voor de mensen die hun kind uitlenen (wat ik nooit zou doen maar goed anderen blijkbaar wel......).

Maar goed dat ajaxgozertje gaat mogelijk ook nog wel op zn snuit.. daar zal het inderdaad ook wel op uitgezocht zijn...
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 22 januari 2008 @ 14:07:21 #183
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_56223779
Hilarisch programma inderdaad. Voor de mensen die zich zorgen maken, ik "ken" (via via) een stel dat hun baby heeft "uitgeleend" en daar was niets mis mee hoor. Ze hebben de boel vanaf dichtbij de hele tijd in de gaten kunnen houden en konden dus ingrijpen als ze het ergens echt niet mee eens waren.

De Burbery-kapstok, zoals iemand 'm noemde was echt ongelooflijk... waar haal je zulke mensen toch vandaan?!

Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde waren de ouders van deze kinderen (zowel die we al gezien hebben als die nog moeten komen): hebben die hun kinderen echt niets geleerd?! Koken, boodschappen doen, schoonmaken, rékenen... dat zijn toch dingen die je vanaf je 17e echt wel moet kunnen?!?
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_56227279
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 01:44 schreef Wexy het volgende:

[..]

Ik zal een update geven..... ze zijn nog steeds uit elkaar.. Het blijkt dat de zwartharige shirley autistisch zou zijn. Jenneke was hier niet van op de hoogte...

En voor wat ik hoorde hebben ze elkaar voor de uitzending een keer of 2 ontmoet naast dat ze elkaar via internet spraken..... (voor wat daarvan waar is want ik heb ze in dat kleine stukje ook horen praten over dat ze vaker ruzie hadden zonder uit te praten... dat zou knap zijn in 2 keer elkaar zien )
Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatie
http://expreszo.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=31992&p=1168343#p1169091
bron: geenstijl.nl
quote:
Wat me eigenlijk nog het meest verbaasde waren de ouders van deze kinderen (zowel die we al gezien hebben als die nog moeten komen): hebben die hun kinderen echt niets geleerd?! Koken, boodschappen doen, schoonmaken, rékenen... dat zijn toch dingen die je vanaf je 17e echt wel moet kunnen?!?
Daar stond ik dus ook echt van te kijken.
pi_56227811
Jeuzus wat slecht van BNN dan:

"Hey hey!

Ik word niet zo fijn afgeschilderd in dat programma.

Ik zal even uitleggen hoe het werkelijk in elkaar steekt.
Het zat dus zo; ik ben al sinds mijn 16de bij een meisje, Femke, we woonde al een jaar samen en we hadden een soort break-up. In die tijd heb ik Jenn leren kennen op Gay.eu en IK; met mijn impulsieve kop stelde voor om mee te doen met dat programma.

We kende elkaar pas een maand en we hadden elkaar pas één keer gezien, haha. Tot onze stomme verbazing kwamen we door ALLE screenings heen, en we zaten in het programma.

Lees: Dus het was geen echte liefde!

Voordat we "het roze huis" in gingen was de relatie met mijn huidige vriendin alweer hersteld en ik MOEST van mijn ouders mee doen aan "Baby te huur". Dus ik deed mee, maar ik wist toch al dat ik "iets" ging doen om eruit te kunnen. Dus ik stelde me iets wat Bitchie op.

De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
Sindsdien (November) heb ik geen contact meer met mijn moeder en woon ik weer lekker samen met mijn vrouwtje.

Zo is het dus echt gegaan, ik vind dat mijn verhaal ook welleens gehoord mag worden

Gr. Shirley"

Ze zal er heus niet over liegen dus het is wel erg slecht van BNN dat ze niet eens achter zoiets komen.. Beetje jammer.
pi_56228076
Geniaal programma
Ook echt zo oerdom die mensen. Kunnen niet eens met eenb udget boodschappen doen.
Dan vraag ik me echt af waar je opvoeding is gebleven.
Of die shirley geloof ik. Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?

Die kakker was ook echt erg, vooral dat stukje met Ajax.
pi_56228132
Zijn er trouwens meer waarbij alleen het filmpje van shirley en Jenneken werkt?
-Werkt al -
  dinsdag 22 januari 2008 @ 16:51:27 #188
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_56228360
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?
Ja dat was ook wel dom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 22 januari 2008 @ 17:57:39 #189
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56229646
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:10 schreef Wouser het volgende:

[..]

Zei zegt toch iets anders... m.b.t. die relatie
http://expreszo.nl/forum/viewtopic.php?f=17&t=31992&p=1168343#p1169091
bron: geenstijl.nl
[..]

Daar stond ik dus ook echt van te kijken.
Zei zal Zij zijn...
en ik zeg puur hoe ik gehoord heb dat het is... Als het zelfs maar 1 date geweest is vind ik het helemaal zwaar achterlijk. Heb het gelezen en ik vraga mij echt af of BNN niet gewoon wist dat het niet klopte en toch voor sensatie wilde gaan...
In dat geval heeft BNN pech dat ze na 1 uitzending al weg gaan..

Ik vind (net als op expreszo ook gezegd wordt) het ontiegelijk dom dat ze hier mee door zijn gegaan. Alleen al om het beeld dat ze zo schetsen van de lebische wereld.
En dat is zowel voor die Jenneke als Shirley
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 22 januari 2008 @ 17:59:29 #190
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_56229681
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:40 schreef -0- het volgende:
Geniaal programma
Ook echt zo oerdom die mensen. Kunnen niet eens met eenb udget boodschappen doen.
Dan vraag ik me echt af waar je opvoeding is gebleven.
Of die shirley geloof ik. Huh pannenlappen, wat bedoel je nou? een vergiet ofzo?

Die kakker was ook echt erg, vooral dat stukje met Ajax.
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?

Volgende week maar ff weer kijken
pi_56229736
MMMh een kijkwaardig programma moet ik toegeven.
Dat is eens wat anders...
pi_56230016
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 16:30 schreef jmac het volgende:
Jeuzus wat slecht van BNN dan:

"Hey hey!

Ik word niet zo fijn afgeschilderd in dat programma.

Ik zal even uitleggen hoe het werkelijk in elkaar steekt.
Het zat dus zo; ik ben al sinds mijn 16de bij een meisje, Femke, we woonde al een jaar samen en we hadden een soort break-up. In die tijd heb ik Jenn leren kennen op Gay.eu en IK; met mijn impulsieve kop stelde voor om mee te doen met dat programma.

We kende elkaar pas een maand en we hadden elkaar pas één keer gezien, haha. Tot onze stomme verbazing kwamen we door ALLE screenings heen, en we zaten in het programma.

Lees: Dus het was geen echte liefde!

Voordat we "het roze huis" in gingen was de relatie met mijn huidige vriendin alweer hersteld en ik MOEST van mijn ouders mee doen aan "Baby te huur". Dus ik deed mee, maar ik wist toch al dat ik "iets" ging doen om eruit te kunnen. Dus ik stelde me iets wat Bitchie op.

De avond dat ik opgehaald werd door mijn moeder en stiefvader ben ik in Arnhem uit de auto gestapt en heb ik meteen de nachttrein naar mijn vriendin gepakt.
Sindsdien (November) heb ik geen contact meer met mijn moeder en woon ik weer lekker samen met mijn vrouwtje.

Zo is het dus echt gegaan, ik vind dat mijn verhaal ook welleens gehoord mag worden

Gr. Shirley"

Ze zal er heus niet over liegen dus het is wel erg slecht van BNN dat ze niet eens achter zoiets komen.. Beetje jammer.
Het ligt heus niet aan BNN hoor, maar aan Endemol, de producent van het programma.
En Endemol kennende....
  dinsdag 22 januari 2008 @ 19:08:19 #193
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_56231311
Nou ja Shirley, misschien had je dat beter niet kunnen posten. Krijg niet bepaald een positiever beeld van je, maar bewijst daarentegen dat je best wel een kleuter bent. En gewoon je gezonde verstand gebruiken door te van te voren af te zeggen. Blijkbaar waren er wel reservekoppels, getuige dat er volgende week nieuwe mensen in komen
pi_56231788
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:59 schreef Wexy het volgende:
Ik ben ook benieuwd wat ze in vredesnaam allemaal op tafel gehad zouden hebben aan eten... Wat ik mij voor de ajaxfan ook afvraag trouwens.. zullen ze ook 'gewoon' kunnen koken?

Volgende week maar ff weer kijken
Ach nou ja, ze zijn net 'zelfstandig', dan kan je ook geen gastronomische dingen verwachten.

Verandert overigens niet dat ook ik nieuwsgierig ben of onze Nico z'n bierhamburgersoep dieet voort gaat zetten
pi_56231852
zo te zien doet hij dat al een tijdje..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_56233026
Ik vond dat lesbische koppel ook niet echt geloofwaardig overkomen eerlijk gezegd Moet zeggen dat het me wel een interessant programma lijkt
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_56233097
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
pi_56233202
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:16 schreef Logician het volgende:
Ik vind de achterliggende gedachte wel goed, alleen het idee dat mensen hun kinderen uitlenen aan wildvreemden die geen ervaring met kinderen hebben nogal "eng"...
neem aan dat één van de ouders daar wel telkens rondhangt hoor
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56233206
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:56 schreef LasTeR het volgende:
Dat is ook het enige koppel waar ik enthousiast over ben. (Rob en Sanne dus)
Idem die Rob lijkt me een jongen die behoorlijk wat levenservaring achter de boeg heeft en die gun je het gewoon..

Ik vind het balletje trouwens wel meevallen, vind die vriendin eerder een zeikwijf dat zichzelf niet kan vermaken...
pi_56234020
Hyves van Shirley: http://proud2bme.hyves.nl/ gelukkig samenwonend met haar vriendin van..... 25 das vast een reuze geduldig mens met een overdosis moederinstinct en een hele dikke roze bril. Die het niet erg vindt om alles thuis alleen te doen....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')