quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
Muck.
Ja, een stuk of 10quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef JortK het volgende:
Wikimaster moet trouwens de oude topics updaten
Niet in de lightquote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Er staat een postaantal bij.
mods werken met baggerquote:
Slotjes post?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
Muck.
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...quote:
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...
koffiequote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo zeuren, kom op met die koffie.![]()
![]()
En de mannelijke dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!
What about the guys then?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!
Ja, maar als jij iets quote, en dan effe bericht erbij zet, en dan post, en er izjn toevallig al paar posts gedaan in de tussentijd, zie je dat nietquote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Er staat een postaantal bij.
MPG heeft tentamenwekenquote:
Laat dat maar aan buzzer over...quote:
You name itquote:
Wil jij insinueren dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...
Dat is geen reden om te verzakenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG heeft tentamenweken
Vandaar dat ik niet ten allen tijde de wiki bijwerk
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggertquote:Op zondag 20 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind jij als guy zijnde het erg om tieten te zien?
oh, zoquote:Op zondag 20 januari 2008 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggert
En dat ik met enige regelmaat mijn Muckie moet verwennenquote:
Ja.quote:
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat gevalquote:Op zondag 20 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind jij als guy zijnde het erg om tieten te zien?
Ik las het effe verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat geval
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een plan.
als de mannelijke mods dan bier posten, en de vrouwen tieten, is alles opgelost
Fair enoughquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat geval
Mannen met tieten.quote:
Vrouwen vinden tieten kijken wel leuk??quote:Op zondag 20 januari 2008 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggert
Ook nietquote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat ik met enige regelmaat mijn Muckie moet verwennen?
Wat doen wij als mods-in-black trouwens als we 10x door een slotje zijn geweestquote:
Geen woord van gelogen neem ik aan!quote:
Bengeltjequote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo zeuren, kom op met die koffie.![]()
![]()
Niets, want wij kunnen officieel niet door slotjes heen. Dat heet een incident.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doen wij als mods-in-black trouwens als we 10x door een slotje zijn geweest
Wie weet deed ik die dingen voorheen ook welquote:
Neequote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een plan.
als de mannelijke mods dan bier posten, en de vrouwen tieten, is alles opgelost
Neen, dat is oneerlijk, stelletje egoisten hier.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Niets, want wij kunnen officieel niet door slotjes heen. Dat heet een incident.
Ik vrees de statistiekjes morgenochtend...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel weer rap voor een zondag zeg
Ik niet. Ik weet nu al dat ik boven 100 uitkom, mede dankzij de nachtbagger....quote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees de statistiekjes morgenochtend...
quote:
spamz0r tochquote:Op zondag 20 januari 2008 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet nu al dat ik boven 100 uitkom, mede dankzij de nachtbagger....![]()
[..]
Juistquote:Op zondag 20 januari 2008 17:04 schreef OA het volgende:
[..]
Niets, want wij kunnen officieel niet door slotjes heen. Dat heet een incident.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:09 schreef JortK het volgende:
Wanneer nemen we allemaal een dag vrij om er echt bagger uit te spugen
boven 100 @ zondagquote:Op zondag 20 januari 2008 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet nu al dat ik boven 100 uitkom, mede dankzij de nachtbagger....![]()
[..]
Ik vrees nu al voor die dagquote:Op zondag 20 januari 2008 17:09 schreef JortK het volgende:
Wanneer nemen we allemaal een dag vrij om er echt bagger uit te spugen
Mja, ik moet even de 'decemberschade' inhalen!quote:
OpA heeft vannacht zitten baggeren hierquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik moet even de 'decemberschade' inhalen!
ja, dat dus....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, maar als jij iets quote, en dan effe bericht erbij zet, en dan post, en er izjn toevallig al paar posts gedaan in de tussentijd, zie je dat niet
En ik ben aardig op weg...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik moet even de 'decemberschade' inhalen!
quote:11. 0937 2007-12
09. 1301 2008-01
Dusquote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
OpA heeft vannacht zitten baggeren hier
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Houniet het volgende:
heb een goed weekend gehad!brasil night
veel mooie dames die goed konden dansen
![]()
was weer gezellig
Dat zag ik ook al jaquote:Op zondag 20 januari 2008 17:06 schreef JortK het volgende:
Het gaat wel weer rap voor een zondag zeg
Iddquote:Op zondag 20 januari 2008 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik vrees nu al voor die dag
Toen eer-ik nog in die opslagtoko werkte stampten we er al 8 topics per dag door ofzo
Waarom zeg jij de laatste dagen "OpA"?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Foei!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:08 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, de afgelopen week was dat ook weer aan de orde voor mij, maar ik moet eerlijk bekennen dat een drukke werkdag en dus een rustige fokdag ook wel goed is!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Betaald fokken was dat, dan wil ik wel hard gaan
echt?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan eer-ikquote:Op zondag 20 januari 2008 17:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd
Betaald fokken was dat, dan wil ik wel hard gaan
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je was weer iets te enthousiast zeker?
Idd, ik kon op 'de zaak' helemaal niet fokkenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:15 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, de afgelopen week was dat ook weer aan de orde voor mij, maar ik moet eerlijk bekennen dat een drukke werkdag en dus een rustige fokdag ook wel goed is!
Ik kwam rond half 2quote:Op zondag 20 januari 2008 17:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
echt?
Ik was er ook vannacht...
Dan ben ik zeker precies opgerot voordat hij kwam
Of was je er toen wel al OA?
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Idd, ik kon op 'de zaak' helemaal niet fokken
Alles goed? Vrijgezel? Wanneer gaan we stappen?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Lief eindelijk koffie.
Hoi papier.
Geheime testquote:
Hij zat batman te kijken op de duitse tvzender. nagesynchroniseerdquote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je zitten zuipen?
Wat deed je om half 2 nog op dan?
Jeuj!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:13 schreef Houniet het volgende:
heb een goed weekend gehad!brasil night
veel mooie dames die goed konden dansen
![]()
was weer gezellig
Was naar een verjaardag geweest, maar daar gingen we weer op tijd weg, vanwege enkele andere gasten...quote:Op zondag 20 januari 2008 17:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je zitten zuipen?
Wat deed je om half 2 nog op dan?
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij zat batman te kijken op de duitse tvzender. nagesynchroniseerd
Batman returns. Had ik nog nooit gezien en alles is beter dan de 0900 reclames op overige zendersquote:
Goede keus hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Batman returns. Had ik nog nooit gezien en alles is beter dan de 0900 reclames op overige zenders
Had je net zo goed hier kunnen komenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:30 schreef OA het volgende:
[..]
Batman returns. Had ik nog nooit gezien en alles is beter dan de 0900 reclames op overige zenders
Waar hier?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Had je net zo goed hier kunnen komen
was weer puik!quote:Op zondag 20 januari 2008 17:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Als ik een baan had was ik met je meegegaan.
Succes. Ik kom ff niet afdrogen.quote:
Je hoeft mijn PAPIERWERK ook niet af te drogenquote:Op zondag 20 januari 2008 17:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Succes. Ik kom ff niet afdrogen.
Ohquote:Op zondag 20 januari 2008 17:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hoeft mijn PAPIERWERK ook niet af te drogen
Ik wilde je vragen om het te versnipperen
Het zijn stapels papierquote:Op zondag 20 januari 2008 17:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ohik zag stapels borden, geen stapels papier
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:44 schreef BrandX het volgende:ben ik weer ff
trouwens een leuk relaas over God en Lucifer gelezen over prestatie indicatoren
maar die term zal jullie wellicht niet zo veel zeggenmaar moest het wel ff kwijt
![]()
ok ok, ik kan het niet laten, hier komt 'ie:quote:
Geen probleemquote:Op zondag 20 januari 2008 17:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Het zijn stapels papier
Wil je die voor me versnipperen?
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ok ok, ik kan het niet laten, hier komt 'ie:
In the beginning God created the heaven and the earth. And God saw everything he made. “Behold”, God said, “It is very good.”
And the evening and the morning were the sixth day. And on the seventh day God rested from all His work. His Archangel came then unto Him, asking: “God, how do you know that all what you have created is ‘very good’? What are your criteria? On what data do you base your judgement? Aren’t you a little close to the situation to make a fair and unbiased evaluation?”
God thought about these questions all that day and His rest was greatly disturbed. On the eight day God said, “Lucifer, go to hell!”
biej de wattes? wao geisse kiéke?quote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik gaan effe bai de masmesine kaike, brb
[..]
In the beginning God created the heaven and the earth. And God saw everything he made. “Behold”, God said, “It is very good.”
And the evening and the morning were the sixth day. And on the seventh day God rested from all His work. His Archangel came then unto Him, asking: “God, how do you know that all what you have created is ‘very good’? What are your criteria? On what data do you base your judgement? Aren’t you a little close to the situation to make a fair and unbiased evaluation?”
God thought about these questions all that day and His rest was greatly disturbed. On the eight day God said, “Lucifer, go to hell!”
[..]
Kijkt of zijn was klaar isquote:Op zondag 20 januari 2008 17:50 schreef eer-ik het volgende:
Ik gaan effe bai de masmesine kaike, brb
Wasmasjien misschien?quote:
Hier ook, nu nog ophangen/drogerquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik mos effe kaike of de was al beurt was
Failek was de was al klaar.
Ik stop niet alles in de drogerquote:Op zondag 20 januari 2008 18:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Droger ftw
Het zit nu ook in de drooger
Aoh, de meus kiéke of de wesj al gedaon waor. Zegk det dannequote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, want anders verneuk ik mijn eigen spullenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik stop niet alles in de droger![]()
En ik mag niet alles ophangen, sommige dingen moeten liggen, maar dat vind ik onzin, dus dat mag OAdin zelf doen...
Mooi datte beurt wasquote:Op zondag 20 januari 2008 17:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
* OA opent online Limlands-Nederlands woordenboekquote:Op zondag 20 januari 2008 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Aoh, de meus kiéke of de wesj al gedaon waor. Zegk det danne.
Ik zeen desse ze auk al in d'n druuëger hes zitte.
heb je ook een stukje voor mijquote:
kom maar halenquote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
heb je ook een stukje voor mij? [ afbeelding ]
jamaar... als ik daar ben issie koudquote:
mijn pacemaker wat doe je?quote:Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet je het even in de magnetron!
quote:
Volgens mij snap jij het principe "magnetron" nog niet helemaalquote:
Jawel hoor... je gooit er koud eten in, je zet hem aan, en je haalt het er warm weer uitquote:Op zondag 20 januari 2008 18:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het principe "magnetron" nog niet helemaal
heel snel fietsen danquote:
jéch!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan zet je het even in de magnetron!
Fijn. Ik ga een prutje maken voor mijn snippers.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:10 schreef Pheno het volgende:
Zo gerold
Pizzaquote:Op zondag 20 januari 2008 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
heb je ook een stukje voor mij? [ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Zelfgemaakt pizza daarintegen. Dat gaan we deze week ook doen.
Zelfgemaakte dingen over het algemeen inderdaad ftw, maar pizza is en blijft smerig!quote:Op zondag 20 januari 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
damn dat is lekker jaquote:Op zondag 20 januari 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
RTL 8: typisch 90. De humor
Thunderdome(<-- maar dan sneller)
Doe deze ook eens...quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Die Iglo/Dr. Oetker/Big American crap moeten ze naar Afrika sturen, die vreten toch alles.
http://www.youtube.com/watch?v=qYxrJfhM80kquote:Op zondag 20 januari 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:![]()
Wasabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
http://www.youtube.com/watch?v=mZk7-1uGmc4
quote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
Goh, mijn neus is weer leeg, wasabi ftw
Whehehehequote:Op zondag 20 januari 2008 18:53 schreef Pheno het volgende:
Goh, mijn neus is weer leeg, wasabi ftw
http://www.youtube.com/watch?v=wxD2HkJtGXQquote:Op zondag 20 januari 2008 19:12 schreef JortK het volgende:
Ik zeg huppele en wiebele
Misschien is het wat voor sjorhandquote:College Bukkake 1 - Kyle's Piss Initiation Golden Boys USA Video
Year Produced: 2003
Reviewed by: Marc Hamilton
Kyle's Piss Initiation is all about piss and cum. F
or over 90 minutes, 27 faceless college boys piss and cum on a young cute boy named Kyle.
Their bodies are fine, their cocks are beautiful and Kyle seems to be having the best time.
It is a fun DVD with several great cum shots and gallons of piss splashing everywhere.
The editing is raw and there is no hiding the direction given by the cameramen.
Kyle is 18 or 19. He's cute, he's blond and he's ready for a good time.
There were several moments however, that I wondered if he was truly enjoying everything.
Several times the cameraman would say "smile at the camera." But aside from that,
I must applaud Kyle for taking his college boy "hazing" so well.
This DVD was different, in that the people in it (including Kyle) didn't seem to have a "piggish"
attitude about what they were doing. The activity falls into more of a "kink/fetish" category.
I didn't get a sense of real pleasure or euphoria from Kyle like I do from other piss videos.
I think you would have been able to see that pleasure in anyone who is truly into water sports and cum.
Although cute and playful, Kyle was just short of believable.
Perhaps it was his youth and inexperience with this type of activity.
Having said that, Kyle's Piss Initiaition was enjoyable and it gave me a massive hard-on.
Was it because Kyle was so good, or was it because I wanted to be in Kyle's place so bad I could taste it?
My guess is the latter of the two.
waar de fuck op wat voor sites kom jij deze shit tegen dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:20 schreef JortK het volgende:
Waar moet het heen met de wereld
[..]
Misschien is het wat voor sjorhand
FTDquote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar de fuck op wat voor sites kom jij deze shit tegen dan?
Da vroeg ik me ook al af, toch niet op sesamstraat.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 19:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
waar de fuck op wat voor sites kom jij deze shit tegen dan?
OMG....quote:Op zondag 20 januari 2008 19:24 schreef JortK het volgende:
[..]
FTD
Maar ik was op zoek naar een nieuwe versie van me PHP editor
quote:Afroman - the Good Times
1. Because I Got High
2. Crazy Rap
3. She Won't Let Me F**k
4. Hush
5. Tumbleweed
6. Let's All Get Drunk
7. Tall Cans
8. Palmdale
9. Mississippi
10. American Dream, The
11. Because I Got High - (hidden track)
Ik zit hem te luisteren en hij is zo vettquote:Op zondag 20 januari 2008 19:35 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, die vage aap
Nee leg dat maar eens uit dat je sjorhand genoemd wordtquote:Op zondag 20 januari 2008 19:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vaatwasser past niet. En zoeken is geen goed plan, dus maar weer zelf even doen
Ik zat zelf te denken als ik een vriendin zou hebben, hoe ik het uitleg dat ik af en toe het Keiharde Porno forum moet moddenquote:Op zondag 20 januari 2008 19:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee leg dat maar eens uit dat je sjorhand genoemd wordt
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:44 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=VBdSqk78nHw
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:48 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=bW03c4Vmr0k
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:49 schreef JortK het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1unzN2zsA4k
Samenvattingquote:Op zondag 20 januari 2008 19:51 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ND1OxDoNL8I
Ik hoop op dat tweede danquote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken als ik een vriendin zou hebben, hoe ik het uitleg dat ik af en toe het Keiharde Porno forum moet modden
Dat gáát gewoon niet, of de vriending moet ook er erg van houden
http://www.youtube.com/watch?v=k1zOiX1I84Uquote:Op zondag 20 januari 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fIXByCAIzos
Het waren er veel meer hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Samenvatting
Welke serie volg je ?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kijken of het nieuwste mangadeel uit is van een serie die ik volg, sec
quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 19:54 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zat zelf te denken als ik een vriendin zou hebben, hoe ik het uitleg dat ik af en toe het Keiharde Porno forum moet modden
Dat gáát gewoon niet, of de vriending moet ook er erg van houden
mijn armquote:
heul nietquote:
HALLO FRUTSELquote:
Die mag je ook samenvattenquote:
Death note, deel 13 zou nog komen om de losse eindjes te beantwoorden. Stripverhaal, niet animequote:
Jaquote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Frutsel het volgende:
Muck![]()
![]()
![]()
![]()
JortK![]()
(nog altijd zwart?
MPG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SnapperaarPoperaartje![]()
quote:1. Ying Yang Twins - All Good Things (Intro) (1:29)
2. Ying Yang Twins - Fuck The Ying Yang Twins (4:56)
3. Ying Yang Twins - Long Time feat. Anthony Hamilton (5:16)
4. Ying Yang Twins - Live Again feat. Adam Levine (4:15)
5. Ying Yang Twins - We At War (Skit) (0:59)
6. Ying Yang Twins - Ghetto Classics (3:58)
7. 07-ying yang twins-the courthouse (skit)
8. 08-ying yang twins-23 hr. lock down feat. bun b
9. 09-ying yang twins-sex therapy 101 (skit)
10. 10-ying yang twins-wait (the whisper song)
11. 11-ying yang twins-sex therapy 102 (skit)
12. 12-ying yang twins-pull my hair
13. 13-ying yang twins-sex therapy 103 (skit)
14. 14-ying yang twins-bedroom boom feat. avant
15. 15-ying yang twins-the walk feat. da muzicians countrie biggz homebwoi and bg
16. 16-ying yang twins-hoes feat. jacki-o
17. 17-ying yang twins-badd feat. mike jones and mr. collipark
18. 18-ying yang twins-put that thang down feat. teedra moses
19. 19-ying yang twins-shake feat. pitbull
20. 20-ying yang twins-my brothers keeper feat. anwar
21. 21-ying yang twins-dedication and upcoming events (skit)
22. 22-ying yang twins-u.s.a.
Oh ja, met dat fluisterliedjequote:
Ik had nu liever sake gewild.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Bier!
Mag jij ook al niet, zoals ik?quote:
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI die bedoel jequote:
quote:
Dubbelzinnige opmerkingquote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Frutsel...![]()
![]()
Tja Sjowhan, dan zal het handwerk blijven vrees ik.....![]()
De "Ph. & _A_ tapes"quote:
OH NOES!!!111!!1!!!!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Frutsel...![]()
![]()
Tja Sjowhan, dan zal het handwerk blijven vrees ik.....![]()
Frutolarotierelingetjequote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Frutsel het volgende:
Muck![]()
![]()
![]()
![]()
JortK![]()
(nog altijd zwart?
MPG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SnapperaarPoperaartje![]()
Vraag anders hulp aan Tmaatjequote:
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje nagellak erop en het lijkt net een vrouw Sjor
Niet proberen he vanavondquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!
Masturberen is ziek? Pheńo tochquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!
Nee, ik laat het wel doen, scheelt weer nagellak op mijn nagelsquote:
En als je echt een apart gevoel wil hebben moet je eerst 3 minuten op je hand gaan zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik laat het wel doen, scheelt weer nagellak op mijn nagels
Doe jij NOOIT hč?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI die bedoel je
Maar deze is beter (betere chickies) http://www.youtube.com/watch?v=nOsZQ0pWSrg
[..]
[..]
Dubbelzinnige opmerking
Vertelquote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef Muck het volgende:
pfff, kookboek is weer geupdate
nu de nieuwe feature nog toevoegen
Het zal beter zijn dan op je snikkel gaan zitten.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je echt een apart gevoel wil hebben moet je eerst 3 minuten op je hand gaan zitten
Je weet het he... ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal beter zijn dan op je snikkel gaan zitten.
WJzquote:
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet het he... ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
ben bezig met moeilijkheidsgradenquote:
Zo .......... en dit mag welquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster.
Leuke smilies iigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ben bezig met moeilijkheidsgraden
makkelijk: [afbeelding]
gemiddeld: [afbeelding]
gevorderd: [afbeelding]
Die smilies zijn goedquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
makkelijk: [ afbeelding ]
gemiddeld: [ afbeelding ]
gevorderd: [ afbeelding ]
Hoi zeggen is altijd wel ff leuk tochquote:Op zondag 20 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog in dubio: thuiswerken of hoi op het werk zeggen
Ja maar jij bent nog een newbiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo .......... en dit mag welflauw hoor Jort...
Toffe smileysquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
makkelijk: [ afbeelding ]
gemiddeld: [ afbeelding ]
gevorderd: [ afbeelding ]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Die smilies zijn goed
[..]
EENS !!!![]()
Hoi zeggen is altijd wel ff leuk toch
[..]
Ja maar jij bent nog een newbie
Je bent ouder dan ik? een jaar of 50?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbie![]()
こんばんはquote:
Buz-Rquote:
Maar daar heb ik het niet overquote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbie![]()
quote:
WMzquote:
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik? een jaar of 50?
Je bent 16 gewordenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..![]()
![]()
Sinterklaas?quote:
Buenas tardesquote:Op zondag 20 januari 2008 21:34 schreef MPG het volgende:
Gutenabend?
Hmm, 00-00-0000 best oudquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..![]()
![]()
Hyvä iltaaquote:
Comic Relief is elk jaar weer kijkenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Elke keer als ik jou zie moet ik hier: http://www.youtube.com/watch?v=eFpVUHy4oMM aan denken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |