quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
Muck.
Ja, een stuk of 10quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef JortK het volgende:
Wikimaster moet trouwens de oude topics updaten
Niet in de lightquote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Er staat een postaantal bij.
mods werken met baggerquote:
Slotjes post?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:45 schreef Pheno het volgende:
Muck.
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...quote:
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...
koffiequote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo zeuren, kom op met die koffie.![]()
![]()
En de mannelijke dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!
What about the guys then?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
yup, zoals altijd. Ze moeten notes gaan uitdelen aan mods die dat doen. Bij 10 notes tieten posten!
Ja, maar als jij iets quote, en dan effe bericht erbij zet, en dan post, en er izjn toevallig al paar posts gedaan in de tussentijd, zie je dat nietquote:Op zondag 20 januari 2008 16:47 schreef Pheno het volgende:
Zo lastig is het toch niet? Er staat een postaantal bij.
MPG heeft tentamenwekenquote:
Laat dat maar aan buzzer over...quote:
You name itquote:
Wil jij insinueren dat?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:50 schreef OA het volgende:
[..]
MPG doet de laatste tijd ook hele andere dingen dan voorheen...
Dat is geen reden om te verzakenquote:Op zondag 20 januari 2008 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
MPG heeft tentamenweken
Vandaar dat ik niet ten allen tijde de wiki bijwerk
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggertquote:Op zondag 20 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind jij als guy zijnde het erg om tieten te zien?
oh, zoquote:Op zondag 20 januari 2008 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggert
En dat ik met enige regelmaat mijn Muckie moet verwennenquote:
Ja.quote:
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat gevalquote:Op zondag 20 januari 2008 16:58 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vind jij als guy zijnde het erg om tieten te zien?
Ik las het effe verkeerdquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat geval
quote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef eer-ik het volgende:
Ik heb een plan.
als de mannelijke mods dan bier posten, en de vrouwen tieten, is alles opgelost
Fair enoughquote:Op zondag 20 januari 2008 17:01 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee, bedoelde meer dat mannen niet hun tieten hoeven te posten van mij. Mogen ook vrouwelijke tieten zijn in dat geval
Mannen met tieten.quote:
Vrouwen vinden tieten kijken wel leuk??quote:Op zondag 20 januari 2008 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, maar wel om te zien hoe jij je lul post als je door het slotje heen baggert
Ook nietquote:Op zondag 20 januari 2008 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat ik met enige regelmaat mijn Muckie moet verwennen?
Wat doen wij als mods-in-black trouwens als we 10x door een slotje zijn geweestquote:
Geen woord van gelogen neem ik aan!quote:
Bengeltjequote:Op zondag 20 januari 2008 16:55 schreef Bengeltje het volgende:
Niet zo zeuren, kom op met die koffie.![]()
![]()
Niets, want wij kunnen officieel niet door slotjes heen. Dat heet een incident.quote:Op zondag 20 januari 2008 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat doen wij als mods-in-black trouwens als we 10x door een slotje zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |