De "Ph. & _A_ tapes"quote:
OH NOES!!!111!!1!!!!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 20:27 schreef Tmaatje het volgende:
Hoi Frutsel...![]()
![]()
Tja Sjowhan, dan zal het handwerk blijven vrees ik.....![]()
Frutolarotierelingetjequote:Op zondag 20 januari 2008 20:13 schreef Frutsel het volgende:
Muck![]()
![]()
![]()
![]()
JortK![]()
(nog altijd zwart?
MPG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SnapperaarPoperaartje![]()
Vraag anders hulp aan Tmaatjequote:
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!quote:Op zondag 20 januari 2008 20:40 schreef JortK het volgende:
[..]
Beetje nagellak erop en het lijkt net een vrouw Sjor
Niet proberen he vanavondquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!
Masturberen is ziek? Pheño tochquote:Op zondag 20 januari 2008 20:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
DAT, MIJNHEER!!!! IS ZIEK. ZIEK IN JE HOOFD!
Nee, ik laat het wel doen, scheelt weer nagellak op mijn nagelsquote:
En als je echt een apart gevoel wil hebben moet je eerst 3 minuten op je hand gaan zittenquote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik laat het wel doen, scheelt weer nagellak op mijn nagels
Doe jij NOOIT hè?quote:Op zondag 20 januari 2008 20:30 schreef JortK het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=gDOC7JRDzYI die bedoel je
Maar deze is beter (betere chickies) http://www.youtube.com/watch?v=nOsZQ0pWSrg
[..]
[..]
Dubbelzinnige opmerking
Vertelquote:Op zondag 20 januari 2008 20:59 schreef Muck het volgende:
pfff, kookboek is weer geupdate
nu de nieuwe feature nog toevoegen
Het zal beter zijn dan op je snikkel gaan zitten.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:56 schreef JortK het volgende:
[..]
En als je echt een apart gevoel wil hebben moet je eerst 3 minuten op je hand gaan zitten
Je weet het he... ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het zal beter zijn dan op je snikkel gaan zitten.
WJzquote:
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster.quote:Op zondag 20 januari 2008 21:06 schreef JortK het volgende:
[..]
Je weet het he... ze kunnen beter over je fiets lullen dan over je lul fietsen
ben bezig met moeilijkheidsgradenquote:
Zo .......... en dit mag welquote:Op zondag 20 januari 2008 21:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Beter een ster in je voorruit dan een voorruit in je ster.
Leuke smilies iigquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
ben bezig met moeilijkheidsgraden
makkelijk: [afbeelding]
gemiddeld: [afbeelding]
gevorderd: [afbeelding]
Die smilies zijn goedquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
makkelijk: [ afbeelding ]
gemiddeld: [ afbeelding ]
gevorderd: [ afbeelding ]
Hoi zeggen is altijd wel ff leuk tochquote:Op zondag 20 januari 2008 21:12 schreef Pheno het volgende:
Ik ben nog in dubio: thuiswerken of hoi op het werk zeggen
Ja maar jij bent nog een newbiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:18 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Zo .......... en dit mag welflauw hoor Jort...
Toffe smileysquote:Op zondag 20 januari 2008 21:11 schreef Muck het volgende:
[..]
makkelijk: [ afbeelding ]
gemiddeld: [ afbeelding ]
gevorderd: [ afbeelding ]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbiequote:Op zondag 20 januari 2008 21:26 schreef JortK het volgende:
[..]
Die smilies zijn goed
[..]
EENS !!!![]()
Hoi zeggen is altijd wel ff leuk toch
[..]
Ja maar jij bent nog een newbie
Je bent ouder dan ik? een jaar of 50?quote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbie![]()
こんばんはquote:
Buz-Rquote:
Maar daar heb ik het niet overquote:Op zondag 20 januari 2008 21:28 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
dat ligt eraan hoe je het bekijkt: qua posts : eens qua leeftijd ben ik toch echt een oldbie![]()
quote:
WMzquote:
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..quote:Op zondag 20 januari 2008 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent ouder dan ik? een jaar of 50?
Je bent 16 gewordenquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..![]()
![]()
Sinterklaas?quote:
Buenas tardesquote:Op zondag 20 januari 2008 21:34 schreef MPG het volgende:
Gutenabend?
Hmm, 00-00-0000 best oudquote:Op zondag 20 januari 2008 21:41 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nee dat nog niet...ben dit jaar een andere rampzalige leeftijdsgrens gepasseerd..![]()
![]()
Hyvä iltaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |