Best wel eigenlijk!quote:
Zeg dat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, wat is fok traag zeg.
Niet trager dan mijn inetquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, wat is fok traag zeg.
*stilquote:
terugvindkoffiepost dusquote:Op zondag 20 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:zij die aan hun scriptie gaat werken groeten u!
*koffie zet, andere zooi klaar zet en zichzelf streng aankijkt: "slechts 1 keer per uur mag je naar fok!![]()
tot over een uurtje!
14K4?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet trager dan mijn inet
Het uur was nog niet voorbij!quote:
Which reminds me,quote:
Even gezocht op GoT:quote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed FTP programma voor OSX Ph?
Kutnewbiequote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
F5en in het vorige topic werkt niet he
Maak jij dat reisverslag nou maar eensquote:
okquote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even gezocht op GoT:
http://cyberduck.ch/
http://onebutton.org/index.php
Ik zelf gebruik mijn server voor ftp , vandaar dat ik geen ftp op mac doe
Cyberduck werkt prima hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed FTP programma voor OSX Ph?
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen krijg ik daar de tijd niet voorquote:Op zondag 20 januari 2008 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij dat reisverslag nou maar eens
Oh kut, dat doe ik zelf vaak zat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen
En dan nog zwakke excuses zoeken ookquote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen krijg ik daar de tijd niet voor
I'm on itquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het werkt wel, maar ik vind het een kutprogramma.
Kom jij eens online btw?
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vuurtje is aantijd voor verse vis
Ga je in de tuin vis bakken?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vuurtje is aantijd voor verse vis
correct gezienquote:Op zondag 20 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je in de tuin vis bakken?
"walvis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor vis?
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan."quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan."
Ik vond het best tegenvallenquote:
Zekerquote:
Idem!quote:
Dat weet ik nuquote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
walvis moet je ook laten ontploffen in een woonwijk, niet opeten.
ja duh. Tree hugging hippies in dit landquote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je hebt het geprobeerd in Japan?
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
walvis moet je ook laten ontploffen in een woonwijk, niet opeten.
Hippiesquote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja duh. Tree hugging hippies in dit land
Mooie uitspraak blijft dat!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden ze geen mayonaise?quote:
Je hebt japanse mayoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze geen mayonaise?
geen ideequote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor vis?
quote:
Fijn zo'n grote oceaan naast je tuinquote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan." [afbeelding]
Ik zou het ook proberen als ik daar was, maar wel de mayo laten staanquote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt japanse mayo
Maar dat zou in het geval van walvis niet zo heel boeien.
Ach ja, hier is het misschien ook nog wel te vinden. Als je maar hard genoeg zoektquote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw record inderdaad. Best knapquote:Op zondag 20 januari 2008 13:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk eens iemand die het wel goed doet!
Fransman zeilt in 57 dagen rond wereld
Zo. Inderdaad ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef OA het volgende:
Goed filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef OA het volgende:
Goed filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0
The nerve of some peoplequote:Op zondag 20 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zo
Hoezo? Ze heeft gewoon een goed inschattingsvermogen. Hulp was zinloos...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zo
Ze had die hond kunnen helpenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft gewoon een goed inschattingsvermogen. Hulp was zinloos...
Idd, gewoon over die hond raggen, pokkebeestquote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
Twee man schuld: die rode auto, zo traag rijden
Die witte: Inhalen en dan uitwijken voor een kleine rothond, my god, kun je geen wasstraat betalen ofzo?
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
Twee man schuld: die rode auto, zo traag rijden
Die witte: Inhalen en dan uitwijken voor een kleine rothond, my god, kun je geen wasstraat betalen ofzo?
Die auto week uit, dus die hond heeft hooguit een traumatische ervaring....quote:
Nou nou...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, gewoon over die hond raggen, pokkebeest
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik welquote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou nou...
Als het nou een Pool was, ok.
Maar een hond stop ik wel voor hoor
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik wel.
Zelfs voor Polenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik wel.
Mits geen Polen:quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
Ja, om ze vervolgens met een touw aan de trekhaak te binden!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, om ze vervolgens met een touw aan de trekhaak te binden!![]()
O, wacht, ik heb geen trekhaak...
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
Had je ook een Nissan Sunny 1.4?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.
Nee, er zat een kutpeugot en een citroentje voor me. Die konden niet veel hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had je ook een Nissan Sunny 1.4?
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3Hij was bijna snel genoeg, ik heb nog net z'n achterhoefje geraakt.
het was de moeder van bambiquote:Op zondag 20 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?
Whehe, ik heb nog nooit iets groots zien oversteken op de snelweg....quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3Hij was bijna snel genoeg, ik heb nog net z'n achterhoefje geraakt.
Maar, de wil was erquote:Op zondag 20 januari 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog nooit iets groots zien oversteken op de snelweg....![]()
Ik heb zelfs in Chili geen zwerfhond kunnen aanrijden en er leven miljoenen van die beesten in het wild...
Teruglezen ftw.quote:
Al in volle gangquote:
Loop zequote:Op zondag 20 januari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Teruglezen ftw.
Hoi MPG.
Doei MPG.
Ik ga hardlopen
Zwerfhonden aanrijden is voor Polenquote:
Mja, in principe wel.quote:
Heb je aardig wat te doen, zelfs vannacht was het druk!quote:
Succesquote:Op zondag 20 januari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Teruglezen ftw.
Hoi MPG.
Doei MPG.
Ik ga hardlopen
Dan schrik je wel inderdaad jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, in principe wel.![]()
Die ene keer dát ik de kans kreeg, scrok ik me de pleuris omdat er ook een kind achter de hond aan de weg op kwam rennen... Rij je daar met een 206, 80 km/u op een onverharde weg, zonder abs...
Moet je tegen O zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Al in volle gang
[..]
Loop ze
[..]
Zwerfhonden aanrijden is voor Polen
Als jij een volvo 850 had gehad, had je wagen waarschijnlijk helemaal niks.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zat een kutpeugot en een citroentje voor me. Die konden niet veel hebben
Dat zijn echt sterke karrenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij een volvo 850 had gehad, had je wagen waarschijnlijk helemaal niks.
Ik zag ooit ergens ene pic van een boom die op zo'n volvo was getieft, zat alleen klein deukje in het dak
Of zo'n volvo die van een talut agetietft was, en die had niks, maar lag op z'n kop in een geul
Hoe weet ik dat nou, ik was onderweg naar huis.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?
Kinderenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, in principe wel.![]()
Die ene keer dát ik de kans kreeg, scrok ik me de pleuris omdat er ook een kind achter de hond aan de weg op kwam rennen... Rij je daar met een 206, 80 km/u op een onverharde weg, zonder abs...
Op zich viel de schade van mijn auto ook wel mee, maar de leasemaatschappij zag er geen winst meer in. In principe was het de voorkant wat gedeukt, maar ik kon gewoon doorrijdenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag ooit ergens ene pic van een boom die op zo'n volvo was getieft, zat alleen klein deukje in het dak
Of zo'n volvo die van een talut agetietft was, en die had niks, maar lag op z'n kop in een geul
slecht, binnen het uurquote:
Nu al terug, moest je snel naar de wc?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou, ik was onderweg naar huis.
ben anderhalf uur bezig geweest, een half uur langer dan dat ik mezelf verplicht had gesteldquote:
Volvo's ftw!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik merk het jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je aardig wat te doen, zelfs vannacht was het druk!
Kom je eigenlijk nog wel eens in Wasp?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WheheheEen paar zomers geleden heb ik een compleet nest onder het dak vandaan gesloopt. De lente daarop zag ik 1 dikke dame vliegen en ben weer gaan kijken. Toen zat er net 1 tier van een nieuw nest. Weggehaald en geen last meer van wespen gehad.
![]()
I'm wasp mass-murderer!
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:56 schreef OA het volgende:
Ah, Batman ist auch geendet.![]()
Der Pinguin ist nicht mehr
Volvo jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Volvo's ftw!
Bij TG hebben ze ook ooit wat leuke dingen gedaan met 3 auto's, waarvan eentje een Volvo was.
o.a. met 50 km/h tegen een betonblok rijden. De andere auto's deden toen niks meer, maar de volvo startte nog gewoon! Uiteraard kwam die als beste uit alle testen!
Gevonden!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Volvo's ftw!
Bij TG hebben ze ook ooit wat leuke dingen gedaan met 3 auto's, waarvan eentje een Volvo was.
o.a. met 50 km/h tegen een betonblok rijden. De andere auto's deden toen niks meer, maar de volvo startte nog gewoon! Uiteraard kwam die als beste uit alle testen!
Whehe...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
OAwat heb je met Ph. gedaan
?
Leeft Ph. nog
Ja, maar dan deel 3 dus...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volvo ja
Was dat dit filmpje? http://youtube.com/watch?v=c4XffKtm8zU
Doe ik ook nu!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk wel vanaf #1 lmd...
Die gasten hebben echt de beste baan ter wereld imo
Zeker wetenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk wel vanaf #1 lmd...
Die gasten hebben echt de beste baan ter wereld imo
Kiwi's als in fruit is niet te vretenquote:
Lekker man als in fruitquote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiwi's als in fruit is niet te vreten
Kiwi's als in die vogels heb ik nog nooit op
ik verzaak heul niequote:
En kiwis als persoon wel?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
en dan sommige kiwimannen....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Geen interesse in als zijnde eten, en voor andere zaken ben ik reeds voorzien, en ben ik dus ook niet geïnteresseerd in kiwi'squote:
Fruitquote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je inquote:
Eating pussyquote:Op zondag 20 januari 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen interesse in als zijnde eten, en voor andere zaken ben ik reeds voorzien, en ben ik dus ook niet geïnteresseerd in kiwi's
Doe ikquote:
quote:
Ben jij van je geloof gevallen?quote:
quote:
net mijn lunch achter de kiezen, twee sneetjes bruinbrood met kipfilet met knoflook-mosterdquote:Op zondag 20 januari 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was het weer. De lekkere vis is op en ook de mais is weggewerkt
Kipfilet is ook lekker. Knoflook heb ik het wat minder op....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
net mijn lunch achter de kiezen, twee sneetjes bruinbrood met kipfilet met knoflook-mosterd [afbeelding]
Gebeurt niet vaak eigenlijk...quote:
knoflookquote:Op zondag 20 januari 2008 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kipfilet is ook lekker. Knoflook heb ik het wat minder op....
Conclusie -> dat moet je vaker doenquote:
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al terug, moest je snel naar de wc?
Ja maar niet meer in het topicquote:
Je bent hier nog een kamer vergeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, huisje ook weer schoongemaakt.
Prutsersquote:
Heldquote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier.![]()
[..]
Ja maar niet meer in het topic![]()
[..]
Je bent hier nog een kamer vergeten.![]()
Teruglezen ftw
Ja, het had minstens winst voor VVV moeten zijnquote:
quote:Op zondag 20 januari schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij van je geloof gevallen?
Of is thee gewoon goedkoper [afbeelding] ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie -> dat moet je vaker doen
Is best leuk zo af en toe
Maar een kutfilmquote:Op zondag 20 januari 2008 14:31 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zB2gPZRsz0Q
Goed nr.
teruglezen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 20 januari schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier. [afbeelding]
[..]
Ja maar niet meer in het topic [afbeelding]
[..]
Je bent hier nog een kamer vergeten. [afbeelding]
Teruglezen ftw [afbeelding]
Goed spulquote:
Je kunt toch in het weekend nachtbaggerenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik wil doordeweeks toch wel minimaal 6 uurtjes slapen per nacht...
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt toch in het weekend nachtbaggeren![]()
Moest jij niet stofzuigen?quote:
Ja.quote:
quote:
sterktequote:
Wat een lutserquote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ferrari crasht op A58: 2 zwaargewonden Looser, koop een Opel als je niet kunt rijden.
POLLYquote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
GOEDEMORGÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙHH!
Was met die baby toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ferrari crasht op A58: 2 zwaargewonden Looser, koop een Opel als je niet kunt rijden.
Polyquote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
Kom jij maar lekker biechten hierquote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Mogge
Mag ik hier even komen biechten?
je hebt ook gestofzuigd?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Hallo![]()
Vooral erg omdat er ook nog een baby in zat. Dan rij je toch al voorzichtigerquote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk mn jongen. Wat heb je op je lever?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Hallo![]()
Daar bij die berg langs het spoor?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
Tof plant 'm bij Sunchaser in zijn reet. Heeft hij eens wat anders te posten dan kutshowbizznieuws.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
+ je bent mongool als je met een baby van 3 maanden roekeloos gaat rijden.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
ik kijk nooit op de FP eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, de fp weer bekeken. Move along, nothing to see here.
Als ze dan maar meteen de pan in rennenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)nen_Duitse_woning_in
Hehequote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Nee aan de andere kant, zie je niet vanaf het spoor.quote:
Zal het doenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof plant 'm bij Sunchaser in zijn reet. Heeft hij eens wat anders te posten dan kutshowbizznieuws.
Dat dusquote:Op zondag 20 januari 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ je bent mongool als je met een baby van 3 maanden roekeloos gaat rijden.
Heldquote:
Heb liever koequote:Op zondag 20 januari 2008 15:08 schreef Pheno het volgende:
varkensvlees
Photoshop > allquote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
Zo, Corel PaintShop binnen, geupdate en gelicenceerd. Tof.
't is ook maar wat je gewend bent hequote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Vast, maar voor zulke simpele dingen pak ik paintshop, ik moet nu een plaatje zelf in elkaar breien en daar ben ik niet goe din met photoshop
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
Nou, twaalf uur huishoudtaken klaar is ietsje later geworden.
Joo slaap lekker hèquote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Tot over een uur of 9, dan kom ik weer gezellig mee-nacht-fokken
Slaapzequote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Schoon is het wel jaquote:Op zondag 20 januari 2008 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als 't nu maar schoon is. Moet eigenlijk zelf nog een dweil door de badkamer/keuken/gang halen, maar daar heb ik geen zin meer in
Trustenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Klaar + de was opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan + sukadelappen opgezetquote:
Zo af en toe eens een leuke discussie... Héél af en toe...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, de fp weer bekeken. Move along, nothing to see here.
Wat heb je met die oude gedaan dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef eer-ik het volgende:
djembé's
Moet zelf ook heel rap weer zo'n ding gaan kopen
Die is kapotquote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je met die oude gedaan dan?
Je wordt nog eens een echte huisvrouwquote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Klaar + de was opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan + sukadelappen opgezet
quote:
Taken verdelen, jeweetquote:
quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik zal mijn vrouw eens attenderen op het feit dat de was al een tijdje klaar is.quote:
Ik heb zalm snippersquote:Op zondag 20 januari 2008 15:47 schreef Pheno het volgende:
Straks de vis prepareren
quote:
"Hé stom wijf, schiet es op met de was!quote:Op zondag 20 januari 2008 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ik zal mijn vrouw eens attenderen op het feit dat de was al een tijdje klaar is.
Ja, zij heeft het goed getroffen...quote:
Miljonairequote:
Je strak figuurtje, wat doe je? 11.gifquote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef BrandX het volgende:
ik eet straks stamppot hutspot met spekkies en rookworst![]()
![]()
![]()
![]()
lekker. Ik ga de zalmfilets in sushi klare stukken snijdenquote:
eventjes wat extra energie geven voor de harde trainingsweken die komen gaanquote:Op zondag 20 januari 2008 16:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Je strak figuurtje, wat doe je? 11.gif
Dat dus.....quote:Op zondag 20 januari 2008 16:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
eventjes wat extra energie geven voor de harde trainingsweken die komen gaan
Ook wel eens lekkerquote:Op zondag 20 januari 2008 15:56 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat ik tussen alle etentjes door vandaag maar eens lekker makkelijk doe en iets van brood of zo eet.
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
lekker. Ik ga de zalmfilets in sushi klare stukken snijden
Zalm is gewoon erg lekker!quote:
Zalm is lekker.quote:
Je kan d'r ook best goed mee slaanquote:Op zondag 20 januari 2008 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zalm is lekker.
Vooral om te eten
Vind je dat lekker jaquote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:22 schreef Pheno het volgende:
* Pheno slaps eer-ik around a bit with a large trout
Waar is Viswijfje?quote:
Zie jequote:Op zondag 20 januari 2008 16:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Daar kun je beter een forel voor pakken
quote:Op zondag 20 januari 2008 16:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
* Papierversnipperaar strooit met zalmsnippers
Ik slap te weinig. Mijn bot staat er nog steeds te serveren, maar ik log zelf weinig inquote:
. Slap!:* Pheno slaps $$1 around a bit with a large trout.quote:
Op irc.fok.nl ook ?quote:Op zondag 20 januari 2008 16:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik slap te weinig. Mijn bot staat er nog steeds te serveren, maar ik log zelf weinig in
neuh, op efnet. ooit op dalnet, maar dat hele net werd geddossedquote:
Ja joh, ik lees niet terug, dat weet je.quote:Op zondag 20 januari 2008 16:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
[..]
Spuit 11, klein beetje hoor
Kom gezellig op irc.fok.nlquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
neuh, op efnet. ooit op dalnet, maar dat hele net werd geddossed
Oke, fair enoughquote:Op zondag 20 januari 2008 16:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja joh, ik lees niet terug, dat weet je.
Teruglezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |