Best wel eigenlijk!quote:
Zeg dat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, wat is fok traag zeg.
Niet trager dan mijn inetquote:Op zondag 20 januari 2008 12:05 schreef Pheno het volgende:
Godverdomme, wat is fok traag zeg.
*stilquote:
terugvindkoffiepost dusquote:Op zondag 20 januari 2008 12:01 schreef BrandX het volgende:zij die aan hun scriptie gaat werken groeten u!
*koffie zet, andere zooi klaar zet en zichzelf streng aankijkt: "slechts 1 keer per uur mag je naar fok!![]()
tot over een uurtje!
14K4?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Niet trager dan mijn inet
Het uur was nog niet voorbij!quote:
Which reminds me,quote:
Even gezocht op GoT:quote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed FTP programma voor OSX Ph?
Kutnewbiequote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef marcb1974 het volgende:
F5en in het vorige topic werkt niet he
Maak jij dat reisverslag nou maar eensquote:
okquote:Op zondag 20 januari 2008 12:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Even gezocht op GoT:
http://cyberduck.ch/
http://onebutton.org/index.php
Ik zelf gebruik mijn server voor ftp , vandaar dat ik geen ftp op mac doe
Cyberduck werkt prima hoorquote:Op zondag 20 januari 2008 12:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Weet jij nog een goed FTP programma voor OSX Ph?
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen krijg ik daar de tijd niet voorquote:Op zondag 20 januari 2008 12:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maak jij dat reisverslag nou maar eens
Oh kut, dat doe ik zelf vaak zat.quote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen
En dan nog zwakke excuses zoeken ookquote:Op zondag 20 januari 2008 12:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als mensen verzaken nieuwe sctopics te openen krijg ik daar de tijd niet voor
I'm on itquote:Op zondag 20 januari 2008 12:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, het werkt wel, maar ik vind het een kutprogramma.
Kom jij eens online btw?
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vuurtje is aantijd voor verse vis
Ga je in de tuin vis bakken?quote:Op zondag 20 januari 2008 12:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Het vuurtje is aantijd voor verse vis
correct gezienquote:Op zondag 20 januari 2008 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ga je in de tuin vis bakken?
"walvis"quote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor vis?
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan."quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan."
Ik vond het best tegenvallenquote:
Zekerquote:
Idem!quote:
Dat weet ik nuquote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
walvis moet je ook laten ontploffen in een woonwijk, niet opeten.
ja duh. Tree hugging hippies in dit landquote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]je hebt het geprobeerd in Japan?
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:00 schreef eer-ik het volgende:
walvis moet je ook laten ontploffen in een woonwijk, niet opeten.
Hippiesquote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja duh. Tree hugging hippies in dit land
Mooie uitspraak blijft dat!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hadden ze geen mayonaise?quote:
Je hebt japanse mayoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze geen mayonaise?
geen ideequote:Op zondag 20 januari 2008 12:33 schreef marcb1974 het volgende:
Wat voor vis?
quote:
Fijn zo'n grote oceaan naast je tuinquote:Op zondag 20 januari 2008 12:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Fijn, zo'n grote tuin naast de oceaan." [afbeelding]
Ik zou het ook proberen als ik daar was, maar wel de mayo laten staanquote:Op zondag 20 januari 2008 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt japanse mayo
Maar dat zou in het geval van walvis niet zo heel boeien.
Ach ja, hier is het misschien ook nog wel te vinden. Als je maar hard genoeg zoektquote:Op zondag 20 januari 2008 13:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nieuw record inderdaad. Best knapquote:Op zondag 20 januari 2008 13:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk eens iemand die het wel goed doet!
Fransman zeilt in 57 dagen rond wereld
Zo. Inderdaad ja.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef OA het volgende:
Goed filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zoquote:Op zondag 20 januari 2008 13:09 schreef OA het volgende:
Goed filmpje![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=Lb5q_YYpxB0
The nerve of some peoplequote:Op zondag 20 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zo
Hoezo? Ze heeft gewoon een goed inschattingsvermogen. Hulp was zinloos...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom pakt die moeder dat kind nou weer op. Kutwijf, ga eens helpen of zo
Ze had die hond kunnen helpenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo? Ze heeft gewoon een goed inschattingsvermogen. Hulp was zinloos...
Idd, gewoon over die hond raggen, pokkebeestquote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
Twee man schuld: die rode auto, zo traag rijden
Die witte: Inhalen en dan uitwijken voor een kleine rothond, my god, kun je geen wasstraat betalen ofzo?
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:21 schreef Pheno het volgende:
Twee man schuld: die rode auto, zo traag rijden
Die witte: Inhalen en dan uitwijken voor een kleine rothond, my god, kun je geen wasstraat betalen ofzo?
Die auto week uit, dus die hond heeft hooguit een traumatische ervaring....quote:
Nou nou...quote:Op zondag 20 januari 2008 13:23 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, gewoon over die hond raggen, pokkebeest
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik welquote:Op zondag 20 januari 2008 13:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nou nou...
Als het nou een Pool was, ok.
Maar een hond stop ik wel voor hoor
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik wel.
Zelfs voor Polenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
k zou ook stoppen, maar ik denk dat dat gewoon een standaard reactie is. Als je plotseling iets voor je auto ziet oversteken, trap je op de rem. Althans, ik wel.
Mits geen Polen:quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
Ja, om ze vervolgens met een touw aan de trekhaak te binden!quote:
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:34 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, om ze vervolgens met een touw aan de trekhaak te binden!![]()
O, wacht, ik heb geen trekhaak...
quote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3quote:Op zondag 20 januari 2008 13:27 schreef OA het volgende:
I
[..]
Had je ook een Nissan Sunny 1.4?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik niet, vandaar dat ik 3 autos total loss gereden heb in 1 botsing.
Nee, er zat een kutpeugot en een citroentje voor me. Die konden niet veel hebbenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Had je ook een Nissan Sunny 1.4?
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3Hij was bijna snel genoeg, ik heb nog net z'n achterhoefje geraakt.
het was de moeder van bambiquote:Op zondag 20 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?
Whehe, ik heb nog nooit iets groots zien oversteken op de snelweg....quote:Op zondag 20 januari 2008 13:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik niet. Ook niet toen ik 2 hertjes over de weg zag sprinten. Ze haalden makkelijk de overkant voor dat ik er was. Dus ik reed gewoon door en toen kwam nr 3Hij was bijna snel genoeg, ik heb nog net z'n achterhoefje geraakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |