Maar, de wil was erquote:Op zondag 20 januari 2008 13:42 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, ik heb nog nooit iets groots zien oversteken op de snelweg....![]()
Ik heb zelfs in Chili geen zwerfhond kunnen aanrijden en er leven miljoenen van die beesten in het wild...
Teruglezen ftw.quote:
Al in volle gangquote:
Loop zequote:Op zondag 20 januari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Teruglezen ftw.
Hoi MPG.
Doei MPG.
Ik ga hardlopen
Zwerfhonden aanrijden is voor Polenquote:
Mja, in principe wel.quote:
Heb je aardig wat te doen, zelfs vannacht was het druk!quote:
Succesquote:Op zondag 20 januari 2008 13:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Teruglezen ftw.
Hoi MPG.
Doei MPG.
Ik ga hardlopen
Dan schrik je wel inderdaad jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, in principe wel.![]()
Die ene keer dát ik de kans kreeg, scrok ik me de pleuris omdat er ook een kind achter de hond aan de weg op kwam rennen... Rij je daar met een 206, 80 km/u op een onverharde weg, zonder abs...
Moet je tegen O zeggenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Al in volle gang
[..]
Loop ze
[..]
Zwerfhonden aanrijden is voor Polen
Als jij een volvo 850 had gehad, had je wagen waarschijnlijk helemaal niks.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, er zat een kutpeugot en een citroentje voor me. Die konden niet veel hebben
Dat zijn echt sterke karrenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij een volvo 850 had gehad, had je wagen waarschijnlijk helemaal niks.
Ik zag ooit ergens ene pic van een boom die op zo'n volvo was getieft, zat alleen klein deukje in het dak
Of zo'n volvo die van een talut agetietft was, en die had niks, maar lag op z'n kop in een geul
Hoe weet ik dat nou, ik was onderweg naar huis.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, en toen rende 'ie vrolijk door?
Kinderenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:47 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, in principe wel.![]()
Die ene keer dát ik de kans kreeg, scrok ik me de pleuris omdat er ook een kind achter de hond aan de weg op kwam rennen... Rij je daar met een 206, 80 km/u op een onverharde weg, zonder abs...
Op zich viel de schade van mijn auto ook wel mee, maar de leasemaatschappij zag er geen winst meer in. In principe was het de voorkant wat gedeukt, maar ik kon gewoon doorrijdenquote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zag ooit ergens ene pic van een boom die op zo'n volvo was getieft, zat alleen klein deukje in het dak
Of zo'n volvo die van een talut agetietft was, en die had niks, maar lag op z'n kop in een geul
slecht, binnen het uurquote:
Nu al terug, moest je snel naar de wc?quote:Op zondag 20 januari 2008 13:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hoe weet ik dat nou, ik was onderweg naar huis.
ben anderhalf uur bezig geweest, een half uur langer dan dat ik mezelf verplicht had gesteldquote:
Volvo's ftw!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik merk het jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:48 schreef OA het volgende:
[..]
Heb je aardig wat te doen, zelfs vannacht was het druk!
Kom je eigenlijk nog wel eens in Wasp?quote:Op zondag 20 januari 2008 02:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WheheheEen paar zomers geleden heb ik een compleet nest onder het dak vandaan gesloopt. De lente daarop zag ik 1 dikke dame vliegen en ben weer gaan kijken. Toen zat er net 1 tier van een nieuw nest. Weggehaald en geen last meer van wespen gehad.
![]()
I'm wasp mass-murderer!
quote:Op zondag 20 januari 2008 02:56 schreef OA het volgende:
Ah, Batman ist auch geendet.![]()
Der Pinguin ist nicht mehr
Volvo jaquote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Volvo's ftw!
Bij TG hebben ze ook ooit wat leuke dingen gedaan met 3 auto's, waarvan eentje een Volvo was.
o.a. met 50 km/h tegen een betonblok rijden. De andere auto's deden toen niks meer, maar de volvo startte nog gewoon! Uiteraard kwam die als beste uit alle testen!
Gevonden!quote:Op zondag 20 januari 2008 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Volvo's ftw!
Bij TG hebben ze ook ooit wat leuke dingen gedaan met 3 auto's, waarvan eentje een Volvo was.
o.a. met 50 km/h tegen een betonblok rijden. De andere auto's deden toen niks meer, maar de volvo startte nog gewoon! Uiteraard kwam die als beste uit alle testen!
Whehe...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
OAwat heb je met Ph. gedaan
?
Leeft Ph. nog
Ja, maar dan deel 3 dus...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Volvo ja
Was dat dit filmpje? http://youtube.com/watch?v=c4XffKtm8zU
Doe ik ook nu!quote:Op zondag 20 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk wel vanaf #1 lmd...
Die gasten hebben echt de beste baan ter wereld imo
Zeker wetenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kijk wel vanaf #1 lmd...
Die gasten hebben echt de beste baan ter wereld imo
Kiwi's als in fruit is niet te vretenquote:
Lekker man als in fruitquote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Kiwi's als in fruit is niet te vreten
Kiwi's als in die vogels heb ik nog nooit op
ik verzaak heul niequote:
En kiwis als persoon wel?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
en dan sommige kiwimannen....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:
Geen interesse in als zijnde eten, en voor andere zaken ben ik reeds voorzien, en ben ik dus ook niet geïnteresseerd in kiwi'squote:
Fruitquote:Op zondag 20 januari 2008 14:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Lees je inquote:
Eating pussyquote:Op zondag 20 januari 2008 14:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen interesse in als zijnde eten, en voor andere zaken ben ik reeds voorzien, en ben ik dus ook niet geïnteresseerd in kiwi's
Doe ikquote:
quote:
Ben jij van je geloof gevallen?quote:
quote:
net mijn lunch achter de kiezen, twee sneetjes bruinbrood met kipfilet met knoflook-mosterdquote:Op zondag 20 januari 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was het weer. De lekkere vis is op en ook de mais is weggewerkt
Kipfilet is ook lekker. Knoflook heb ik het wat minder op....quote:Op zondag 20 januari 2008 14:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
net mijn lunch achter de kiezen, twee sneetjes bruinbrood met kipfilet met knoflook-mosterd [afbeelding]
Gebeurt niet vaak eigenlijk...quote:
knoflookquote:Op zondag 20 januari 2008 14:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kipfilet is ook lekker. Knoflook heb ik het wat minder op....
Conclusie -> dat moet je vaker doenquote:
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier.quote:Op zondag 20 januari 2008 13:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu al terug, moest je snel naar de wc?
Ja maar niet meer in het topicquote:
Je bent hier nog een kamer vergeten.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, huisje ook weer schoongemaakt.
Prutsersquote:
Heldquote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier.![]()
[..]
Ja maar niet meer in het topic![]()
[..]
Je bent hier nog een kamer vergeten.![]()
Teruglezen ftw
Ja, het had minstens winst voor VVV moeten zijnquote:
quote:Op zondag 20 januari schreef MPG het volgende:
[..]
Ben jij van je geloof gevallen?
Of is thee gewoon goedkoper [afbeelding] ?
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Conclusie -> dat moet je vaker doen
Is best leuk zo af en toe
Maar een kutfilmquote:Op zondag 20 januari 2008 14:31 schreef eer-ik het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=zB2gPZRsz0Q
Goed nr.
teruglezen doe je maar in je eigen tijdquote:Op zondag 20 januari schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee ik moest moed verzamelen want het regent hier. [afbeelding]
[..]
Ja maar niet meer in het topic [afbeelding]
[..]
Je bent hier nog een kamer vergeten. [afbeelding]
Teruglezen ftw [afbeelding]
Goed spulquote:
Je kunt toch in het weekend nachtbaggerenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:35 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, ik wil doordeweeks toch wel minimaal 6 uurtjes slapen per nacht...
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je kunt toch in het weekend nachtbaggeren![]()
Moest jij niet stofzuigen?quote:
Ja.quote:
quote:
sterktequote:
Wat een lutserquote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ferrari crasht op A58: 2 zwaargewonden Looser, koop een Opel als je niet kunt rijden.
POLLYquote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
GOEDEMORGÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙHH!
Was met die baby toch?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ferrari crasht op A58: 2 zwaargewonden Looser, koop een Opel als je niet kunt rijden.
Polyquote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
Kom jij maar lekker biechten hierquote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Mogge
Mag ik hier even komen biechten?
je hebt ook gestofzuigd?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Hallo![]()
Vooral erg omdat er ook nog een baby in zat. Dan rij je toch al voorzichtigerquote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Tuurlijk mn jongen. Wat heb je op je lever?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:51 schreef crossover het volgende:
Hallo![]()
Daar bij die berg langs het spoor?quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
Tof plant 'm bij Sunchaser in zijn reet. Heeft hij eens wat anders te posten dan kutshowbizznieuws.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |