quote:Op zondag 20 januari 2008 14:48 schreef crossover het volgende:
GOEDEMORGÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙÙHH!
Tof plant 'm bij Sunchaser in zijn reet. Heeft hij eens wat anders te posten dan kutshowbizznieuws.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
quote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Ik heb gisternacht om 4 uur het vlaggetje van de eerste hole van de golfbaan van helmond meegenomen
+ je bent mongool als je met een baby van 3 maanden roekeloos gaat rijden.quote:Op zondag 20 januari 2008 14:43 schreef Pheno het volgende:
Ferrari crasht op A58: 2 zwaargewonden Looser, koop een Opel als je niet kunt rijden.
ik kijk nooit op de FP eigenlijkquote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, de fp weer bekeken. Move along, nothing to see here.
Als ze dan maar meteen de pan in rennenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)nen_Duitse_woning_in
Hehequote:Op zondag 20 januari 2008 14:55 schreef crossover het volgende:
Nee aan de andere kant, zie je niet vanaf het spoor.quote:
Zal het doenquote:Op zondag 20 januari 2008 14:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tof plant 'm bij Sunchaser in zijn reet. Heeft hij eens wat anders te posten dan kutshowbizznieuws.
Dat dusquote:Op zondag 20 januari 2008 14:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
+ je bent mongool als je met een baby van 3 maanden roekeloos gaat rijden.
Heldquote:
Heb liever koequote:Op zondag 20 januari 2008 15:08 schreef Pheno het volgende:
varkensvlees
Photoshop > allquote:Op zondag 20 januari 2008 15:16 schreef Pheno het volgende:
Zo, Corel PaintShop binnen, geupdate en gelicenceerd. Tof.
't is ook maar wat je gewend bent hequote:Op zondag 20 januari 2008 15:23 schreef Pheno het volgende:
Vast, maar voor zulke simpele dingen pak ik paintshop, ik moet nu een plaatje zelf in elkaar breien en daar ben ik niet goe din met photoshop
quote:Op zondag 20 januari 2008 15:14 schreef DaMart het volgende:
Nou, twaalf uur huishoudtaken klaar is ietsje later geworden.
Joo slaap lekker hèquote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Tot over een uur of 9, dan kom ik weer gezellig mee-nacht-fokken
Slaapzequote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Schoon is het wel jaquote:Op zondag 20 januari 2008 15:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als 't nu maar schoon is. Moet eigenlijk zelf nog een dweil door de badkamer/keuken/gang halen, maar daar heb ik geen zin meer in
Trustenquote:Op zondag 20 januari 2008 15:31 schreef indahnesia.com het volgende:
Klaar + de was opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan + sukadelappen opgezetquote:
Zo af en toe eens een leuke discussie... Héél af en toe...quote:Op zondag 20 januari 2008 14:58 schreef Pheno het volgende:
Zo, de fp weer bekeken. Move along, nothing to see here.
Wat heb je met die oude gedaan dan?quote:Op zondag 20 januari 2008 15:40 schreef eer-ik het volgende:
djembé's
Moet zelf ook heel rap weer zo'n ding gaan kopen
Die is kapotquote:Op zondag 20 januari 2008 15:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wat heb je met die oude gedaan dan?
Je wordt nog eens een echte huisvrouwquote:Op zondag 20 januari 2008 15:45 schreef OA het volgende:
[..]
Klaar + de was opgehangen en nieuwe in de wasmachine gedaan + sukadelappen opgezet
quote:
Taken verdelen, jeweetquote:
quote:
Nee, eigenlijk niet. Ik zal mijn vrouw eens attenderen op het feit dat de was al een tijdje klaar is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |