Een MGC profiel hebben is trouwens geen vereiste. Je GamerTag alleen is al voldoende om in de lijst opgenomen te kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kan ik hieraan meedoen?
Door simpelweg een berichtje met je MyGamerCard profiel in dit topic achter te laten.
Misschien heeft die Barbie's Horseback Adventures gespeeld?? Dan is het te begrijpen waarom die zijn spellen op verbergen heeft staanquote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef Boef het volgende:
Weet iemand trouwens wat de echte score is van nummer 9 'bartje twi'? Volgens zijn gamercard heeft ie al 233 dagen niks meer gespeeld maar zo te zien heeft ie ook alle privacy settings aan staan (waarom mensen dat doen).
Of ie nou z'n 360 aan de wilgen heeft gehangen of alle informatie verbergt, hij kan dan net zo goed uit de lijst
EDIT: ik zie net dat de GamerScore zelf wel up-to-date is, er was nl. een verschil tussen MGC.net (die altijd een beetje achter loopt) en de gegevens van Xbox.com (die je in een kleine pop-up ziet als je op de GamerTag namen klikt in de gelijknamige kolom).
Online status verbergen kan ik nog een beetje in komen, maar de spellen die je speelt verbergen![]()
Tof gamertag plaatjequote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef Pronk het volgende:
Ik heb al een tijdje een MyGamerCard profiel maar wist niks van deze ranglijst.![]()
Nou, bij deze, pleur mij ook maar in de lijst.
[ link | afbeelding ]
Oja nu herken ik het dat waren die kloot beesten die je tuin binnen kwamen en die dood moest meppen met je schep toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef Pronk het volgende:
[..]
Het plaatje komt uit het 'Viva Piñata Sour Picture Pack'.
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja nu herken ik het dat waren die kloot beesten die je tuin binnen kwamen en die dood moest meppen met je schep toch?
DarkShine wakker wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad.
Maar... ehm... Ik sta nog steeds niet in de Fok! ranglijst.![]()
Ik heb het ook een tijdje behoorlijk rustig aan gedaan.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 19:30 schreef Scarface2004 het volgende:
Nog altijd 2e.
Al tijden geen achievements meer gehunt
Dat is idd wel jammer ja maar misschien denkt die er niet meer aan?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 09:37 schreef Boef het volgende:
Zo'n topic openen en er dan zo mee omgaan...
Als je te lui bent om mensen toe te voegen (toch zeker 30 sec per tag) zet ff een vinkje bij de optie om jezelf toe te kunnen voegen aan de lijst zoals ook bedoeld is voor fora als dit
Hij was dus al na 3 kwartier vergeten dat ie hier weer mee wilde beginnen om een beetje proberen het bij te houden, toen was namelijk de eerste nieuwe 'aanmelding'quote:Op zaterdag 23 februari 2008 16:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat is idd wel jammer ja maar misschien denkt die er niet meer aan?
En nog steeds onder mij *kuch*quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hey, nog steeds top 20, boven Twi zelfs!
(Al is die ook al twee jaar niet online geweest ofzo)
Whehe, ik heb meer.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]mag ik ook op het lijstje?
Dat was volgens mij mijn laatste. Fallout 3, that is.quote:Last, Best Hope of Humanity
Reached Level 20 with Good Karma
Waarom snap ik deze post niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef mustisuc het volgende:
Je kan ook achievements halen via Windows live(zelfde principe maarja).
Dat laatste van afgelopen weekend, met die mythic maps zijn een aantal van de nieuwe achievements wel erg gemakkelijk. 400 weten binnen te koppen totaal.quote:Flag Dropped
On a Legendary map, got 2 flag carrier kills during a ranked or social match.
quote:The Cliff Diver
You, or a friend, plunged an incredible 500 feet off a cliff. Heights hold no fears for Heroes.
5
Acquired 4/16/2009
quote:The Parent
You, or a friend, have contributed to the population of Albion.
10
Acquired 4/16/2009
quote:The Swinger
You went to bed with more than one person and... Well, why do you think we blacked out the screen?
5
Acquired 4/15/2009
quote:The Hero of Will
You were there when the Hero of Will was recruited.
100
Acquired 4/15/2009
quote:The Paragon
You, or a friend, have taken morality to its utmost extreme. Neutral Heroes are so boring.
15
Acquired 4/15/2009
quote:The Hunter
So, proud of yourself? Big brave hunter killed an innocent rabbit? How do you sleep at night?
5
Acquired 4/15/2009
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel spellen je in dat half jaar gespeeld hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Bart het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat voor iemand die pas een half jaar een 360 heeft
Of valt het stiekem tegen? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
In ieder geval: de laatste waar ik trots op was:
Change Once, Then Die
Congratulations, you have defeated the Shapeshifter with only one shape change.
Die is van Prince of Persia: Epilogue.
In een samengevoegd topic (dat wil zeggen PS3 en X360) gaat er gebashed worden. Daarnaast lijkt het me wel zo overzichtelijk om een apart Trophie versus Achievements-topic te handhaven. Ze staan niet voor niets in andere subforums. En of het gaat lopen is nog maar de vraag, het initiatief is er in ieder gevalquote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een topic met betrekking tot gamerscores ergens. Myranking ofzo. Dat is toch hetzelfde?
-edit- [360] Fok! Ranking [MyGamerCard] #2
Niet helemaal hetzelfde, maar kan prima samen volgens mij omdat je anders met twee niet lopende topics zit
Vooruitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Lyzio het volgende:
De laatste post is van 24 maart. Als het kan kun je dat topic hierin knallen. Maak vanavond wel een mooiere OP dan er nu staat, want die is zwaar bagger. Maar goed.. er moest toch wat staan.
Dit is het samengevoegde topic, maar ik wil hem wel dichtgooien hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Lyzio het volgende:
Komt er zeker weten Bart! Gooi deze maar dicht dan.
Snap ikquote:
Klopt. Vind ik ook stom, maarja. Marketing.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
Ik vind het wel stom dat je voor heel veel achievements online dingen moet halen, die kan ik dus nooit halen zonder gold-account
Je hebt een 360 zonder gold... Da's als een auto zonder brandstof, soms leuk om naar te kijken, maar je hebt er zo weinig aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
Ik vind het wel stom dat je voor heel veel achievements online dingen moet halen, die kan ik dus nooit halen zonder gold-account
Tof spel hoor!quote:
Yep. Zeker een leuk spelquote:
Respect, veel 1000/1000's.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef Etimm het volgende:
stelletje achievement whores!
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze best tof, maar als ik eenmaal een achievement heb gehaald voor een spel, dan wil ik ze het liefst ook allemaal halen![]()
Een van de meest frustrerende (gehaalde) achievement is die van The Orange Box:
Aperture Science - Earn gold medals on all Portal challenges![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Die had wel wat meer gamerscore op mogen leveren gezien de tijd die ik eraan besteed heb)
quote:Bouncing From Here to There
Congratulations, you have completed the puzzle with rebound.
20
Verkregen 15-4-2009
A Fresco Of Light
Congratulations, you have reached your first Ormazd's fresco.
10
Verkregen 15-4-2009
What Once Was There
Congratulations, you've unlocked the Energize power.
10
Verkregen 15-4-2009
Simpsons:quote:Titanic view
Congratulations, enjoy the view…you are Prince of the World!
10
Verkregen 8-12-2008
Crackdown:quote:Press START to Play
Easiest achievement...ever
5
Verkregen 13-3-2008
quote:Car Juggler
Use explosives to keep a car up in the air for seven seconds
20
Verkregen 21-2-2007
Most Wanted achievement, Lost Odyssey:quote:Found Pummel Weed
Kameo can transform into one Elemental Warrior
20
Verkregen 18-11-2005
quote:The End
Complete Disc 4.
125
Vergrendeld
Ja, gewoon lekker simpel en nu Bert bondscoach is mag dat ook weer!quote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt een 360 zonder gold... Da's als een auto zonder brandstof, soms leuk om naar te kijken, maar je hebt er zo weinig aan.
Die drie meest recente heb ik ook onlangs gehaaldquote:Op donderdag 16 april 2009 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bijna 20k!
Drie meest recente achievements, alle drie Epilogue:
[..]
Een aantal van de tofste achievements:
Prince of Persia:
[..]
Simpsons:
[..]
Crackdown:
[..]
Allereerste achievement, Kameo (pre-launch):
[..]
Most Wanted achievement, Lost Odyssey:
[..]
Gezelligquote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Respect, veel 1000/1000's.
Heb je trouwens ff op live toegevoegd, Gears spelers kan ik nooit genoeg van in mn friendslist hebben.
De storyline uitspelen binnen 30uurquote:
Doe dan die max 100x door Elika gered worden Achievement in Prince of Persia, als je die zonder cheaten haalt, dan heb ik eeuwig respect voor jequote:Op donderdag 16 april 2009 21:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik ben bezig de 30uur achievement van gta 4 binnenkort te halen
en dan ook nog alle duiven afschietenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:40 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
De storyline uitspelen binnen 30uur
Geef me de game en ik zal het proberenquote:Op donderdag 16 april 2009 21:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Doe dan die max 100x door Elika gered worden Achievement in Prince of Persia, als je die zonder cheaten haalt, dan heb ik eeuwig respect voor je
MOET DAT OOK BINNEN DIE 30UUR?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:44 schreef Etimm het volgende:
[..]
en dan ook nog alle duiven afschieten![]()
Die is nu verdwenen door de merge van de topics.quote:Op donderdag 16 april 2009 20:53 schreef Etimm het volgende:
ps: waar kan ik de lijst vinden trouwens? wil wel weten waar ik ergens sta![]()
Ik moest heel hard lachenquote:
Was jij de lolbroek die aan de Hattrick OP op Wiki heeft liggen kutten?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 16 april 2009 22:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Was jij de lolbroek die aan de Hattrick OP op Wiki heeft liggen kutten?
OT: Graag OT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
Ik heb m al gevonden: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2quote:Op donderdag 16 april 2009 21:56 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is nu verdwenen door de merge van de topics..
Darkshine, weet jij de link nog? Ik kan 'm niet vinden (ik kan uberhaupt geen zoekfunctie vinden voor teams)..
Ik heb trouwens vier games 100% qua achievements: Lost, King Kong, TMNT en Worms. Om dit aan te vullen zoek ik nog Avatar: The Burning Earthquote:Leaving The Storm
Congratulations, the Epilogue is complete.
30
Verkregen 16-4-2009
The Best Offence Is Good Defence
Congratulations, you have defeated an enemy only by deflecting and counter-attacking.
20
Verkregen 16-4-2009
Change Once, Then Die
20
Verkregen 16-4-2009
Ik ben bij Lost vergeten één foto te maken !@!@!#$@$Qquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie achievements erbij, allen Epilogue:
[..]
Ik heb trouwens vier games 100% qua achievements: Lost, King Kong, TMNT en Worms. Om dit aan te vullen zoek ik nog Avatar: The Burning Earth
Ik zag dat je weer in de buurt kwam. Volgens mij moet ik jouw Lost maar eens in mijn xdoosje gaan gooien om weer flink uit te lopenquote:Op donderdag 16 april 2009 22:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drie achievements erbij, allen Epilogue:
[..]
Ik heb trouwens vier games 100% qua achievements: Lost, King Kong, TMNT en Worms. Om dit aan te vullen zoek ik nog Avatar: The Burning Earth
Dat was ik ook, je kunt gewoon terug gaan en losse levels spelen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 07:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben bij Lost vergeten één foto te maken !@!@!#$@$Q.
Ah, die heb je nog niet uit? Dat is dan weer jammerquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik zag dat je weer in de buurt kwam. Volgens mij moet ik jouw Lost maar eens in mijn xdoosje gaan gooien om weer flink uit te lopen
Nope, nadat ik hem in mijn 360 stopte liep hij direct vast met een RROD remember?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik ook, je kunt gewoon terug gaan en losse levels spelen.
[..]
Ah, die heb je nog niet uit? Dat is dan weer jammer
Ah ja. Mijn 360 ging RRoD toen ik jouw Viking erin deedquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nope, nadat ik hem in mijn 360 stopte liep hij direct vast met een RROD remember?Daarna heb ik hem niet meer geprobeerd eigenlijk omdat ik alweer een andere game had toen hij terug uit duitsland kwam
Ziet er goed uitquote:Op vrijdag 17 april 2009 08:15 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
Hard op weg richting de 20k
Geen idee, niet een denk ik. Ik speel niet voor de achievements, ik speel gewoon relaxt de game en als ik klaar ben kijk ik of er nog achievements gemakkelijk te halen zijn en die doe ik dan even. Ik zit nooit echt heel lang om een achievement om de puntjes maar te krijgenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:17 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ziet er goed uitOp welke Achievement ben je het meest trots?
Geen,... E-penis opties! Maar in principe zou die met matchmaking afhankelijk van de game hier rekening mee moeten houden. Althans,... dat was ooit de bedoeling geloof ik.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef Bart het volgende:
Wat is nou het verschil tussen de pro- en de recreatiezone
Hoe serieus je jezelf neemt wat betreft gamen. Ik zit in recreatie omdat ik game voor mijn plezier.quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:53 schreef Bart het volgende:
Wat is nou het verschil tussen de pro- en de recreatiezone
Ik in family omdat ik recreanten niet trek!quote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe serieus je jezelf neemt wat betreft gamen. Ik zit in recreatie omdat ik game voor mijn plezier.
Dan zou dus iedereen in recreatie moeten, behalve die 500 gamers op de hele wereld die brood verdienen met gamenquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe serieus je jezelf neemt wat betreft gamen. Ik zit in recreatie omdat ik game voor mijn plezier.
Ik heb mijn Xbox sinds eind oktober en heb 4305 GS. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe veel je speeltquote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Bart het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat voor iemand die pas een half jaar een 360 heeft
Of valt het stiekem tegen? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
In ieder geval: de laatste waar ik trots op was:
Change Once, Then Die
Die is van Prince of Persia: Epilogue.
Oh, ik speel ook niet superveel ofzo hoor, gewoon wanneer ik ff zin hebquote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn Xbox sinds eind oktober en heb 4305 GS. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe veel je speelt
Overigens wou ik eerst GH:Metallica nog op 100% halen, maar ik ben bang dat ik de score achievements op de drum niet ga halenSkate 2 ga ik wel helemaal uitspelen.
Is dat de enige FOK! lijst die er is? Had het drukker verwacht!quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:36 schreef SpankmasterC het volgende:
En toch wil ik nog steeds op die grote FOK!lijst...!
Gisteren eindelijk eens wat skulls gehaald in Halo 3, dat is ook makkelijk punten halen man!
[ link | afbeelding ]
Al sta ik natuurlijk wel al op de beste ranking die er is: http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=Y8YVR5L5
Nee. Het ligt eraan hoeveel spellen je speelt.quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:02 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik heb mijn Xbox sinds eind oktober en heb 4305 GS. Maar het ligt er natuurlijk aan hoe veel je speelt
Nee, de grote FOK!lijst is een stuk groter, maar daar sta ik niet op...quote:Op vrijdag 17 april 2009 10:42 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Is dat de enige FOK! lijst die er is? Had het drukker verwacht!
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, de grote FOK!lijst is een stuk groter, maar daar sta ik niet op...
Ik heb je even toegevoegd samen met de namen die in dit topic staan.. loopt lekker snel vol inderdaad.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:41 schreef Cmoredeth het volgende:
De nieuwe lijst stroomt ook al mooi snel vol![]()
Mijn tag is Feralio btw
Er was ook nog een andere, daar stonden Heintje en Twi ook nog in.quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Open signup enabled.
quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Open signup enabled.
Yeah dat is die grote, maar daar kom je niet meer in omdat er geen open signup is...quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er was ook nog een andere, daar stonden Heintje en Twi ook nog in.
Ah okay. Ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat is die grote, maar daar kom je niet meer in omdat er geen open signup is...
Waar sta ik danquote:Op vrijdag 17 april 2009 11:44 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb je even toegevoegd samen met de namen die in dit topic staan.. loopt lekker snel vol inderdaad.
Ik blijf toevoegen uiteraard
Ja heb ik ook maar zelf gedaan, die SkyChat heb je ook geen zak aanquote:Op vrijdag 17 april 2009 14:09 schreef super-muffin het volgende:
Je kan ook je zelf toevoegen aan de lijst. Heb ik ook gedaan
Maar nog steeds onder Rossdalequote:Op vrijdag 17 april 2009 12:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah okay. Ik snapte het al nietMaar goed, deze is beter, want hier sta ik hoger
Ow, thanks voor de tip!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat was ik ook, je kunt gewoon terug gaan en losse levels spelen.
Jamaar. DarkShine kan daar mensen toevoegen, toch toch toch?quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yeah dat is die grote, maar daar kom je niet meer in omdat er geen open signup is...
idd, wat is nou dé lijst? het zijn echt totaaaaaal verschillende lijsten... beetje loos.quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2009 14:10 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja heb ik ook maar zelf gedaan, die SkyChat heb je ook geen zak aan
Maar toch ben ik weer apetrots op jou dat je het toch zélf hebt gedaan!quote:Op vrijdag 17 april 2009 11:31 schreef SkyChat het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Open signup enabled.
Patserquote:
Ik zit te wachten op Gamedemon en Heintje, die hebben meer puntenquote:
Doe jij maar gewoon eens online komen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 23:42 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op Gamedemon en Heintje, die hebben meer punten
Vandaag toevallig nog de SP gespeeld. Die Piggyback Ride missie is zo gruwelijk vet hé! Wat een spel was het toch ookquote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Reintji het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker hoeren met CoD4, die All ghilled up moet ik maar eens halen.
Ik ken die types ook met MSN: op het gegeven moment heb ik 6 email adressen van ze omdat ze met alle 6 nog inloggenquote:
Wanneer komt modern warfare 2 uit? Is het het nog waard om cod4 te halen of kan ik beter even wachten op de volgende?quote:Op zaterdag 18 april 2009 20:10 schreef Reintji het volgende:
Ik ga vanavond eens lekker hoeren met CoD4, die All ghilled up moet ik maar eens halen.
http://www.vgreleases.com/xbox360/ReleaseDate-240387.aspx 10 november naar het schijnt.quote:Wanneer komt modern warfare 2 uit? Is het het nog waard om cod4 te halen of kan ik beter even wachten op de volgende?
Ik was zoooo dichtbijquote:
Dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren hequote:
For real?quote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
bijna 50.000 punten
Nee, maar wel in je hartquote:Op maandag 20 april 2009 23:07 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
For real?
Heb ik jou in m'n lijst?
Godfather NL soms?quote:Op maandag 20 april 2009 09:29 schreef Scarface2004 het volgende:
bijna 50.000 punten
Aap. ik lach me dood om jou... komt na een paar dagen ineens met 1500+ extra punten online. Je had demon moeten horen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 10:29 schreef Reintji het volgende:
Nu die 100% nog jongMee bezigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar nu even dead space proberen, hiervoor alleen maar op een klein scherm gespeeld. Dus die verdient een 2e kans
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef SpankmasterC het volgende:
7K bitches
Lang leve Oblivion en zijn veel te makkelijke Arena!
Gaat trouwens een spel worden die ik voor de 100% ga halen, ooit...!
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat dacht ik van Fallout 3 ook, maar na 25u sta ik op 250 punten ofzoEn bovendien kan ik niet alle sidequests doen omdat je van sommige quests bad karma krijgt
Ik denk dat ik een save voor het einde maak met mijn huidige Holy karma om vervolgens alle bad karma quests te gaan doen. Tis trouwens ongelofelijk hoe tof ik Fallout vind ivm Oblivionquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Maar voor die bad karma speel je hem gewoon daarna nog een keertje uitBen je zo weer 100 uur verder!
We kunnen ook de straat op met clan!quote:
Colportagequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
We kunnen ook de straat op met clan!
Wijze woorden Wouterquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Wouter2006 het volgende:
helaas ga ik voor Gears 2 niet de Rank 100 halen, daarvoor moet je gewoon te lang spelen en daar hebben we geen zin in, net zoals GTA4's 'Wanted', fuck die time-consuming achievements..
Time-based missionsquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef Wouter2006 het volgende:
helaas ga ik voor Gears 2 niet de Rank 100 halen, daarvoor moet je gewoon te lang spelen en daar hebben we geen zin in, net zoals GTA4's 'Wanted', fuck die time-consuming achievements..
Soms verwerkt die de stand pas later idd dat heb je ook vaak als je offline hebt gespeeld en dan later pakt die die achievements er wel weer bij!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 12:53 schreef ach het volgende:
Waarom update die lijst pas als je op iemand zijn naam klikt? Ik had inmiddels al 1200 punten meer dan wat ik in die lijst achter mijn naam had staan.
Ikke net de '' Spoel een nazi door de wc'' Achievementquote:
Que?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 16:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ikke net de '' Spoel een nazi door de wc'' Achievement
Turning Point: Fall of Liberty!quote:
lennartbquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:42 schreef AQuila360 het volgende:
Wie is ikb9000 ?
Turning Point uitgespeeld nu! Toch wel beetje tof nog
Jawel daarom wist ik niet hoe en watquote:Op zaterdag 2 mei 2009 21:54 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
lennartbherken je mn mooie banaan niet eens?
Dit is een vervanger geen kloonquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:06 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel daarom wist ik niet hoe en wat![]()
Is dit wel toegestaan volgende de regels van het LBFDie was toch tegen klonen?
Een vervangerquote:
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke websitequote:
En dan ook zeker meteen in het SC holquote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke website
Dus nu is het probleem opgelost?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke website
Komt denk ik omdat die is omgebouwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Op die MyGamerCard site staat:
We are missing game data totaling 605 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.
Maar hoe kom ik er achter bij welke games hij die 605 punten mist?
Dat hadi k ook maar bij mij is het ineens wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Op die MyGamerCard site staat:
We are missing game data totaling 605 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.
Maar hoe kom ik er achter bij welke games hij die 605 punten mist?
Verwachte reactie: het komt omdat ie omgebouwd is!1!
Nu mist ie ineens 20 punten ipv 605quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef ach het volgende:
[..]
Dat hadi k ook maar bij mij is het ineens wegAls je al je games moet gaan booten ben je heel de dag bezig met alle updates downloaden en als je 120 keer online komt gooit iedereen je uit je friendlist
Speel je alleen die gitaar crap?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu mist ie ineens 20 punten ipv 605Het zal wel weer.
[ link | afbeelding ]
middelste game is Burnout Paradise, dus niet alleen gitaar crapquote:
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is gewordenquote:
Ik heb de 4 laatste namen in dit topic gepakt waarvan er maar 2 op de lijst kwamen dus 2 van de 4 stonden er al opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is geworden
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef Professional het volgende:
Eindelijk de 1000 punten grens overschreden, best blij mee!
Waarom is er een andere fok! card?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
Ik ben lid gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is geworden
Dat is de oude, maar daarvoor moest je uitgenodigd worden en die gast update het niet meer, dus werd het tijd voor een wat meer open, actieve lijst!quote:
Ik heb je erbij gezet maar toch is open signup enabledquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Ik krijg mezelf niet bij die FOK! Gamercard-dinges
Ik heb alle resterende gasten van die card maar even op de nieuwe gezetquote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
Inderdaad wat een kut game was dat zegquote:Op dinsdag 5 mei 2009 16:11 schreef Rossdale het volgende:
RE5 uitgespeeld (wel op amateur maar toch) Dus ik heb er weer wat achievements bij en een game die de kast niet meer uit komt
Ze doen mee met de massa en dat is niet leuk meerquote:Op dinsdag 5 mei 2009 18:29 schreef AQuila360 het volgende:
Ik begin nog niet eens aan dat RE 5!
Die tjappies daar in japan moeten met wat nieuws komen! Dat hele Japan is nix meer
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van jequote:Op dinsdag 5 mei 2009 13:35 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Ik heb alle resterende gasten van die card maar even op de nieuwe gezet
Daarmee komen we uit op 94 members!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Baas Annequote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van je.
Maar in m'n hartje ben je nog altijd #1quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu sta ik op plaats 38 in die nieuwe lijst van je.
Ga weg jij!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:32 schreef Rossdale het volgende:
DIe achievements van Avatar zijn echt TE zielig gewoonMaargoed, het schiet wel op iig
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:21 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Maar in m'n hartje ben je nog altijd #1
Dat doen ze al vanaf dag 1 en ik heb de achievements gewoon binnen hoor, beter je best doen!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 21:39 schreef RacerDKB het volgende:
Verdomme, ik wilde wat achievements gaan halen voor GTA IV, die online achievements, maar omdat die kankernewbs niet serieus kunnen racen maar de hele tijd gaan kutten en crashen lukt het niet
En je kan natuurlijk niet alleen met wat vrienden want die kan je niet uitnodigen naar Ranked
Zumaquote:Op woensdag 6 mei 2009 08:09 schreef AQuila360 het volgende:
Diegene die zich als 100ste aanmeld op de lijst krijgt een game van SkyChat!
Er ooit aan gedacht ook dat ze misschien niet dezelfde nick als op FOK! gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2009 13:27 schreef Rossdale het volgende:
Als ik nu in de Fok!ranking kijk zie ik echt zoveel mensen waar ik nog nooit van heb gehoord
Stelletje lurkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |