Dat was volgens mij mijn laatste. Fallout 3, that is.quote:Last, Best Hope of Humanity
Reached Level 20 with Good Karma
Waarom snap ik deze post niet.quote:Op donderdag 16 april 2009 12:16 schreef mustisuc het volgende:
Je kan ook achievements halen via Windows live(zelfde principe maarja).
Dat laatste van afgelopen weekend, met die mythic maps zijn een aantal van de nieuwe achievements wel erg gemakkelijk. 400 weten binnen te koppen totaal.quote:Flag Dropped
On a Legendary map, got 2 flag carrier kills during a ranked or social match.
quote:The Cliff Diver
You, or a friend, plunged an incredible 500 feet off a cliff. Heights hold no fears for Heroes.
5
Acquired 4/16/2009
quote:The Parent
You, or a friend, have contributed to the population of Albion.
10
Acquired 4/16/2009
quote:The Swinger
You went to bed with more than one person and... Well, why do you think we blacked out the screen?
5
Acquired 4/15/2009
quote:The Hero of Will
You were there when the Hero of Will was recruited.
100
Acquired 4/15/2009
quote:The Paragon
You, or a friend, have taken morality to its utmost extreme. Neutral Heroes are so boring.
15
Acquired 4/15/2009
quote:The Hunter
So, proud of yourself? Big brave hunter killed an innocent rabbit? How do you sleep at night?
5
Acquired 4/15/2009
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel spellen je in dat half jaar gespeeld hebt.quote:Op donderdag 16 april 2009 13:35 schreef Bart het volgende:
[ link | afbeelding ]
En dat voor iemand die pas een half jaar een 360 heeft
Of valt het stiekem tegen? Ik heb geen vergelijkingsmateriaal
In ieder geval: de laatste waar ik trots op was:
Change Once, Then Die
Congratulations, you have defeated the Shapeshifter with only one shape change.
Die is van Prince of Persia: Epilogue.
In een samengevoegd topic (dat wil zeggen PS3 en X360) gaat er gebashed worden. Daarnaast lijkt het me wel zo overzichtelijk om een apart Trophie versus Achievements-topic te handhaven. Ze staan niet voor niets in andere subforums. En of het gaat lopen is nog maar de vraag, het initiatief is er in ieder gevalquote:Op donderdag 16 april 2009 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er is een topic met betrekking tot gamerscores ergens. Myranking ofzo. Dat is toch hetzelfde?
-edit- [360] Fok! Ranking [MyGamerCard] #2
Niet helemaal hetzelfde, maar kan prima samen volgens mij omdat je anders met twee niet lopende topics zit
Vooruitquote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef Lyzio het volgende:
De laatste post is van 24 maart. Als het kan kun je dat topic hierin knallen. Maak vanavond wel een mooiere OP dan er nu staat, want die is zwaar bagger. Maar goed.. er moest toch wat staan.
Dit is het samengevoegde topic, maar ik wil hem wel dichtgooien hoorquote:Op donderdag 16 april 2009 16:16 schreef Lyzio het volgende:
Komt er zeker weten Bart! Gooi deze maar dicht dan.
Snap ikquote:
Klopt. Vind ik ook stom, maarja. Marketing.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
Ik vind het wel stom dat je voor heel veel achievements online dingen moet halen, die kan ik dus nooit halen zonder gold-account
Je hebt een 360 zonder gold... Da's als een auto zonder brandstof, soms leuk om naar te kijken, maar je hebt er zo weinig aan.quote:Op donderdag 16 april 2009 16:25 schreef Bart het volgende:
Ik vind het wel stom dat je voor heel veel achievements online dingen moet halen, die kan ik dus nooit halen zonder gold-account
Tof spel hoor!quote:
Yep. Zeker een leuk spelquote:
Respect, veel 1000/1000's.quote:Op donderdag 16 april 2009 19:21 schreef Etimm het volgende:
stelletje achievement whores!
[ link | afbeelding ]
Ik vind ze best tof, maar als ik eenmaal een achievement heb gehaald voor een spel, dan wil ik ze het liefst ook allemaal halen![]()
Een van de meest frustrerende (gehaalde) achievement is die van The Orange Box:
Aperture Science - Earn gold medals on all Portal challenges![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Die had wel wat meer gamerscore op mogen leveren gezien de tijd die ik eraan besteed heb)
quote:Bouncing From Here to There
Congratulations, you have completed the puzzle with rebound.
20
Verkregen 15-4-2009
A Fresco Of Light
Congratulations, you have reached your first Ormazd's fresco.
10
Verkregen 15-4-2009
What Once Was There
Congratulations, you've unlocked the Energize power.
10
Verkregen 15-4-2009
Simpsons:quote:Titanic view
Congratulations, enjoy the view…you are Prince of the World!
10
Verkregen 8-12-2008
Crackdown:quote:Press START to Play
Easiest achievement...ever
5
Verkregen 13-3-2008
quote:Car Juggler
Use explosives to keep a car up in the air for seven seconds
20
Verkregen 21-2-2007
Most Wanted achievement, Lost Odyssey:quote:Found Pummel Weed
Kameo can transform into one Elemental Warrior
20
Verkregen 18-11-2005
quote:The End
Complete Disc 4.
125
Vergrendeld
Ja, gewoon lekker simpel en nu Bert bondscoach is mag dat ook weer!quote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 16 april 2009 16:34 schreef PP. het volgende:
[..]
Je hebt een 360 zonder gold... Da's als een auto zonder brandstof, soms leuk om naar te kijken, maar je hebt er zo weinig aan.
Die drie meest recente heb ik ook onlangs gehaaldquote:Op donderdag 16 april 2009 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bijna 20k!
Drie meest recente achievements, alle drie Epilogue:
[..]
Een aantal van de tofste achievements:
Prince of Persia:
[..]
Simpsons:
[..]
Crackdown:
[..]
Allereerste achievement, Kameo (pre-launch):
[..]
Most Wanted achievement, Lost Odyssey:
[..]
Gezelligquote:Op donderdag 16 april 2009 19:48 schreef PP. het volgende:
[..]
Respect, veel 1000/1000's.
Heb je trouwens ff op live toegevoegd, Gears spelers kan ik nooit genoeg van in mn friendslist hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |