Een MGC profiel hebben is trouwens geen vereiste. Je GamerTag alleen is al voldoende om in de lijst opgenomen te kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 16:27 schreef DarkShine het volgende:
Hoe kan ik hieraan meedoen?
Door simpelweg een berichtje met je MyGamerCard profiel in dit topic achter te laten.
Misschien heeft die Barbie's Horseback Adventures gespeeld?? Dan is het te begrijpen waarom die zijn spellen op verbergen heeft staanquote:Op zondag 20 januari 2008 11:02 schreef Boef het volgende:
Weet iemand trouwens wat de echte score is van nummer 9 'bartje twi'? Volgens zijn gamercard heeft ie al 233 dagen niks meer gespeeld maar zo te zien heeft ie ook alle privacy settings aan staan (waarom mensen dat doen).
Of ie nou z'n 360 aan de wilgen heeft gehangen of alle informatie verbergt, hij kan dan net zo goed uit de lijst
EDIT: ik zie net dat de GamerScore zelf wel up-to-date is, er was nl. een verschil tussen MGC.net (die altijd een beetje achter loopt) en de gegevens van Xbox.com (die je in een kleine pop-up ziet als je op de GamerTag namen klikt in de gelijknamige kolom).
Online status verbergen kan ik nog een beetje in komen, maar de spellen die je speelt verbergen![]()
Tof gamertag plaatjequote:Op maandag 21 januari 2008 10:41 schreef Pronk het volgende:
Ik heb al een tijdje een MyGamerCard profiel maar wist niks van deze ranglijst.![]()
Nou, bij deze, pleur mij ook maar in de lijst.
[ link | afbeelding ]
Oja nu herken ik het dat waren die kloot beesten die je tuin binnen kwamen en die dood moest meppen met je schep toch?quote:Op dinsdag 22 januari 2008 09:53 schreef Pronk het volgende:
[..]
Het plaatje komt uit het 'Viva Piñata Sour Picture Pack'.
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oja nu herken ik het dat waren die kloot beesten die je tuin binnen kwamen en die dood moest meppen met je schep toch?
DarkShine wakker wordenquote:Op woensdag 23 januari 2008 09:39 schreef Pronk het volgende:
[..]
Dat zijn ze inderdaad.
Maar... ehm... Ik sta nog steeds niet in de Fok! ranglijst.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |