Dus nu is het probleem opgelost?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:29 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
ik wou niet meer onder mn eigen naam hier posten. Als ik word gegoogled kom je meteen op deze erbarmelijke website
Komt denk ik omdat die is omgebouwdquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Op die MyGamerCard site staat:
We are missing game data totaling 605 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.
Maar hoe kom ik er achter bij welke games hij die 605 punten mist?
Dat hadi k ook maar bij mij is het ineens wegquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:54 schreef RacerDKB het volgende:
Op die MyGamerCard site staat:
We are missing game data totaling 605 GamerScore.
This can be corrected by simply booting games not shown in this list.
Maar hoe kom ik er achter bij welke games hij die 605 punten mist?
Verwachte reactie: het komt omdat ie omgebouwd is!1!
Nu mist ie ineens 20 punten ipv 605quote:Op zondag 3 mei 2009 12:33 schreef ach het volgende:
[..]
Dat hadi k ook maar bij mij is het ineens wegAls je al je games moet gaan booten ben je heel de dag bezig met alle updates downloaden en als je 120 keer online komt gooit iedereen je uit je friendlist
Speel je alleen die gitaar crap?quote:Op zondag 3 mei 2009 18:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nu mist ie ineens 20 punten ipv 605Het zal wel weer.
[ link | afbeelding ]
middelste game is Burnout Paradise, dus niet alleen gitaar crapquote:
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is gewordenquote:
Ik heb de 4 laatste namen in dit topic gepakt waarvan er maar 2 op de lijst kwamen dus 2 van de 4 stonden er al opquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is geworden
quote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef Professional het volgende:
Eindelijk de 1000 punten grens overschreden, best blij mee!
Waarom is er een andere fok! card?quote:Op maandag 4 mei 2009 21:37 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.mygamercard.net/clboard.php?id=RinWTNz2
Ik ben lid gewordenquote:Op maandag 4 mei 2009 20:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik ben gisteren lid geworden van de FOK! Clan, maar ik weet niet of er na mij nog iemand lid is geworden
Dat is de oude, maar daarvoor moest je uitgenodigd worden en die gast update het niet meer, dus werd het tijd voor een wat meer open, actieve lijst!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |